Vai pareizi saprotu ka:
kas vēl varētu būt?
Vai pastāv vēl kādi faktori, kuri vieniem aģentiem pieejami, bet citiem nē, konstruējot saliktos lidojumus vienotā biļetē. Tas, ka biļete var tikt pārdota tikai konkrētā reģionā.
Ļoti precīzi un detalizēti visu saprati un aprakstīji.
(Norēķinu veids gan cenu ietekmē tikai tādā ziņā, cik aģentūra izdomā pēc tā diferencēt.)
Jā, ielādējot biļešu tarifus globālajās sistēmās, var norādīt, kādā valstī, pērkot biļeti, šī cena būs pieejama, kādā nē. Ar to var labi paeksperimentēt, http://matrix.itasoftware.com ieliekot dažādas pārdošanas vietas (Sales city). Vairums cenu ir pieejamas globāli, bet reizēm gadās kāda, kas tikai aģentiem noteiktā reģionā.
Vai pareizi saprotu ka:
Cik esmu mēģinājis klātienē LV tūrisma aģentūrās - ne vienmēr var MATRIX atrastos un arī pie citiem tiešsaistes ON-LINE aģentiem atrastos lidojumus nopirkt LV aģentūrās. Esmu lūdzis atsevišķus LV biļešu tirgotājus, piem., LETASAVIOBILETES.LV jeb KOLUMBS izveidot MATRIX- ā atrasto lidojuma konstrukciju klātienē, bet ne vienmēr tas ir izdevies, it īpaši, ja iesaistītas vairākas aviokompānijas. Kāpēc tā, varbūt, ka kāds var pakomentēt. Cik es saprotu, tad katra aģentūra izmanto savu cenu meklētāju un sapņu cenu ne vienmēr izdodas atrast reālajā dzīvē. Esmu ievērojis, ka MATRIX arī mēdz kļūdīties un rāda cenu, par kādu aviokompānija nemaz nav gatava pārvadāt.
ambers, vai ir kāds konkrēts nenopērkams lidojums, kas Tev lika par šo aizdomāties?
Sagribējās pārliecināties par savas izpratnes pareizību - cerēju, ka kāds kompetentāks kaut ko pakomentēs, jo liekas ka Ceļakājā apgrozas arī kādi, kas strādā ar biļešu rezervācijas sistēmām.
Esmu ievērojis, ka MATRIX arī mēdz kļūdīties un rāda cenu, par kādu aviokompānija nemaz nav gatava pārvadāt.
Būsim precīzi, tarifus matrix rāda ļoti skaisti un tik detalizēti kā nekur citur. Ar dažām aviosabiedrībām ir problēma redzēt korektu pieejamību konkrētās rezervācijas klasēs.
Par Viesturap1 teikto iepriekš, ka katram aģentam savs cenu meklētājs, cik es zinu ir tikai trīs GDS - Amadeus, Sabre, Travelport (Galileo, Apollo, Worldspan) kuras tiek izmantotas pasaulē un Amadeusam piederot lielākā tirgus daļa, bet esot it kā vājš ASV. Sabre esot spēcīga Amerikā, bet vāja visur citur. Par Galileo raksta ka tas strauji zaudē tirgu, bet tam vēl esot liela daļa Eiropā, Āfrikā, Āzijā. Par to ka aģents nevar sakombinēt lidojumu, kuru cits var, ja abi izmanto to pašu GDS, man nāk prātā tikai divi varianti - vai nu cilvēks kas strādā ar šo sistēmu to nemāk, jo nav pietiekoši apmācīts, vai arī aģentam ir kādi ierobežojumi to izdarīt.
Cik zināms, pēc biļešu izdošanas noteikumiem ko a/k publicē GDS, nereti mēdz būt teksts, ka biļetes izdošana ir atļauta tikai specifiskiem aģentiem.
Par specifiskajiem aģentiem — atceros gadījumu, kad lidot.lv sarunāja atlaides ar LOT, un pie viņiem uz akcijas laiku tiešām bija lētāk kā jebur citur, ieskaitot oficiālo lapu. Toreiz gan vēl nebija tripošana.
https://www.skyscanner.net/transport/flights/rix/mnl/240126/240211/confi...
jautajums par konkreto maršrutu.Pie Turkish shiem datumiem un maršrutam cena ir 1426 eur ,bet trip,com piedava pa 1030 eur,parejiem izplatitajiem ari ir par vismaz 300 eur dārgāk.Vai tas nozime ka noperkot pie trip.com var but problemas?
https://www.skyscanner.net/transport/flights/rix/mnl/240126/240211/confi...
jautajums par konkreto maršrutu.Pie Turkish shiem datumiem un maršrutam cena ir 1426 eur ,bet trip,com piedava pa 1030 eur,parejiem izplatitajiem ari ir par vismaz 300 eur dārgāk.Vai tas nozime ka noperkot pie trip.com var but problemas?
Vismaz man TRIP.COM rāda, ka " Ticket Price Sold Out ". Jaunā cena caur TRIP.COM ar TK ap 1300 EUR, bet tas pats TRIP.COM atrod daudz lētāku kombināciju pa 959 EUR ar BT + Qatar airways. Šai biļetei gan rakstīts klāt "for international students only" :
Students Only
Paldies Viestur !
Vajag 26.01.2024-11.02.2024 uz Manilu. Izkstas ka labu piedavajamu no RIX var ari nebut. Turkish tads neatsaucīgs uz āzijas galu shogad,da i vispar shogad nav neka bijis(iznemot to āfrikas regionu). saku jau petit Amterdama-Manila ,ženēva-manila kur ir tas pats savienojums Turkisha caur Stambulu un tur ir bijushas labas cenas dabujamas pa 360(30.03.2023)(piemetot klat Riga-Zeneva(amsterdam) Riga plus kadi 200 eur plus viesnicas ganjau 2x,tapat neka sakariga vairs neatrod...
2024 JAN uz Cebu vakar redzēju ap 750eur ar turkiem. Singapore Airlines ap 900eur manīju MNL
2024 JAN uz Cebu vakar redzēju ap 750eur ar turkiem. Singapore Airlines ap 900eur manīju MNL
Vai tad Turkisham ir tiešais uz Cebu? manuprat tāpat lido caur Manilu ?
Bet ilgstoši klikšķinot iekš TRIP.COM pa tiešo, kaut arī cena SKYSCANNER ar TK jau nomainījusies uz 1300 EUR, TRIP.COM cena 1 pieaugušajam ar BT+Qatar tomēr atrodama pa 974 EUR, turklāt ar jauku "fīču" - First flight change free ". Vai ir reāli nopērakama, tas ir labs jautājums, bet, kā saka, kas neriskē, tas nedzīvo Jūrmalā. Man gan īru KAYAK atrod daudz labākas cenas nekā SKYSCANER, bet ar pārsēšanos AMS vai FRA un HKG, lidojums ar BT+Cathay Pacific - atceļš vienu dienu vēlākm toties rādās reāli nopērkams pat pa 729 EUR:
https://www.kayak.ie/flights/RIX-MNL/2024-01-26-flexible-3days/2024-02-1...
Arī ejot caur īru KAYAK nedaudz līdzīgos datumos ar pāradresāciju uz TK mākas lapu tomēr var atrast TK cenu 811 EUR/RT - ECONOMY PROMO PRICE. Laikam kāda TK akcija. Tieši mazais74 izvēlētie datumi ar TK gan ir drausmīgi dārgi (ap + 500 EUR dārgāki). Varbūt būtu lietderīgāk lidot nedaudz citos datumos.
Uz Cebu vēl par nepilniem 100 EUR lētāk, ja lido at TK - tā pati lidmašīna lido tālāk uz Cebu:
https://www.kayak.ie/flights/RIX-CEB/2024-01-26-flexible-3days/2024-02-1...
Manuprāt, cenas no RIX uz Filipīnām šobrīd ļoti labas, ja pamaina datumus +/- dažu dienu robežās. No AMS lētākais ko redzu - 665 EUR ar Saudia, bet drausmīga gaidīšana Sauda Arābijā visu nakti.
Paskaties Turku lapā un paņem zeno cenu kalendāru. Jā ir tiešie reisi dazas reizes nedēļā. 14JAN-05FEB 757eur cena. turpceļā nav tas ērtākais savienojums, bet ja var vairākus simtus ietaupīt tad ir tā vērts. Cebu lidosta arī mazāka un ērtāka kā Manilas.
Bet ilgstoši klikšķinot iekš TRIP.COM pa tiešo, kaut arī cena SKYSCANNER ar TK jau nomainījusies uz 1300 EUR, TRIP.COM cena 1 pieaugušajam ar BT+Qatar tomēr atrodama pa 974 EUR, turklāt ar jauku "fīču" - First flight change free ". Vai ir reāli nopērakama, tas ir labs jautājums, bet, kā saka, kas neriskē, tas nedzīvo Jūrmalā. Man gan īru KAYAK atrod daudz labākas cenas nekā SKYSCANER, bet ar pārsēšanos AMS vai FRA un HKG, lidojums ar BT+Cathay Pacific - atceļš vienu dienu vēlākm toties rādās reāli nopērkams pat pa 729 EUR:
https://www.kayak.ie/flights/RIX-MNL/2024-01-26-flexible-3days/2024-02-1...
Arī ejot caur īru KAYAK nedaudz līdzīgos datumos ar pāradresāciju uz TK mākas lapu tomēr var atrast TK cenu 811 EUR/RT - ECONOMY PROMO PRICE. Laikam kāda TK akcija. Tieši mazais74 izvēlētie datumi ar TK gan ir drausmīgi dārgi (ap + 500 EUR dārgāki). Varbūt būtu lietderīgāk lidot nedaudz citos datumos.
nu man ir ielikti shie datumi jo pirmais ir pkt(pec skolas tip un atpakla ari svetdiena(pirms skolas) protams var but citi datumi ja ir labs piedavajums.Vel man shie datumi ir ielikti jo ir tyas loti ertasi Turkish lidojums tieshi tajas dienas ar vienu stopu un loti neilgu parseshanas laiku.Pacekoshu KAYAKU biezak tagad. Nu protams ka ari 700 ir dargi,velama cena butu shim savienojumam ap 500 eur ,bet nu vai izdosies tadu sadabut nezinu.
Paskaties Turku lapā un paņem zeno cenu kalendāru. Jā ir tiešie reisi dazas reizes nedēļā. 14JAN-05FEB 757eur cena. turpceļā nav tas ērtākais savienojums, bet ja var vairākus simtus ietaupīt tad ir tā vērts. Cebu lidosta arī mazāka un ērtāka kā Manilas.
nu shim pasakumam bija tieshi vajadziga sakuma Manila,jo plana bija Corona 5 dienas un tad no Coronas uz Aļona beach(noslegumam).
Bet ilgstoši klikšķinot iekš TRIP.COM pa tiešo, kaut arī cena SKYSCANNER ar TK jau nomainījusies uz 1300 EUR, TRIP.COM cena 1 pieaugušajam ar BT+Qatar tomēr atrodama pa 974 EUR, turklāt ar jauku "fīču" - First flight change free ". Vai ir reāli nopērakama, tas ir labs jautājums, bet, kā saka, kas neriskē, tas nedzīvo Jūrmalā. Man gan īru KAYAK atrod daudz labākas cenas nekā SKYSCANER, bet ar pārsēšanos AMS vai FRA un HKG, lidojums ar BT+Cathay Pacific - atceļš vienu dienu vēlākm toties rādās reāli nopērkams pat pa 729 EUR:
https://www.kayak.ie/flights/RIX-MNL/2024-01-26-flexible-3days/2024-02-1...
Arī ejot caur īru KAYAK nedaudz līdzīgos datumos ar pāradresāciju uz TK mākas lapu tomēr var atrast TK cenu 811 EUR/RT - ECONOMY PROMO PRICE. Laikam kāda TK akcija. Tieši mazais74 izvēlētie datumi ar TK gan ir drausmīgi dārgi (ap + 500 EUR dārgāki). Varbūt būtu lietderīgāk lidot nedaudz citos datumos.
Bet ja pareizi saprotu tad Manila sheit nav opcijas izkapt,vai ne?
Stopovers (No Connecting Flight) for Manila, Philippines
Ko jus tai Corona 5 dienas darisiet, nevaru iedomaties. Tur var maksimali 3 turees izbraukt, pati ostas pilsetele - vienkarshi pabriesmiga, parbazta ar kravas transportu un es teiktu, ka nekada. Attalas "resort islands" sameraa padargas, jo noklushana ar privato aviotransportu. Ja nu vienigi Culion island, kur neesmu bijis, bet nav talu no ostas un sasniedzama ar prami.
Ja perk bileti uz Cebu, tad nav oficialas opcijas izkapt MNL. Ja nu vienigi ar rokas bagazu, tad var paveikties, jo ticamak, ka MNL izkapj tikai tie, kuriem biletes lidz MNL un tie, kuri uz Cebu, paliek lidmashinaa. Diez vai vini visu lielo lidmashinu dzen araa MNL un pec tam pa jaunu skennee boarding pass.
Ko jus tai Corona 5 dienas darisiet, nevaru iedomaties. Tur var maksimali 3 turees izbraukt, pati ostas pilsetele - vienkarshi pabriesmiga, parbazta ar kravas transportu un es teiktu, ka nekada. Attalas "resort islands" sameraa padargas, jo noklushana ar privato aviotransportu. Ja nu vienigi Culion island, kur neesmu bijis, bet nav talu no ostas un sasniedzama ar prami.
piekritu 5 varbut par daudz,3 ir Ok.To jau pac tam sariktetu,galvenais panemt labu galveno lidojumu.Klau a ka ir ja rada stambula layoveru 14 st tas nozime ka viesnica tiek pieshkirta automatiski?
Par to viesnicu labak uzjautat pa tiesho TK. It ka vajadzetu dot to viesnicu, ja vien nav iespējams isaks savienojuma laiks un ja tas LAYOVER sanak nakts laikaa.
Viesnīca nepienākas jo ir īsāki savienojumi iespējami. No CEB arī vairāki reisi lido uz Coron un cenas pat labākas nekā no MNL, kur būs vēl Termināli jāmaina.
No Coron uz Alona Beach īsti ar laivu neaizbrauksi, tad tāpat jālido no Coron vai PuertoPrincesa uz Cebu un ar prami
Viesnīca nepienākas jo ir īsāki savienojumi iespējami. No CEB arī vairāki reisi lido uz Coron un cenas pat labākas nekā no MNL, kur būs vēl Termināli jāmaina.
No Coron uz Alona Beach īsti ar laivu neaizbrauksi, tad tāpat jālido no Coron vai PuertoPrincesa uz Cebu un ar prami
Ja tas skaidrs Cebu -Corona-Cebu,tas pat labak jo prombraucot nav jalido uz Manilu papildus
Par to viesnicu labak uzjautat pa tiesho TK. It ka vajadzetu dot to viesnicu, ja vien nav iespējams isaks savienojuma laiks un ja tas LAYOVER sanak nakts laikaa.
es saprotu ja klat ir ta zimite TOURISTAMBUL tad vini nodroshina naktsmitnes garajiem layoveriem
TourIstanbul nozīmē tūre nevis viesnīca. Vari lidot 31h savienojumu un izmantot bezmaksas tūri un naktī 4-5h pasēdēt lidostā vai ņem 24h savienojumu un nekur no lidostas neej ārā un tās 6h atsēdi
TourIstanbul nozīmē tūre nevis viesnīca. Vari lidot 31h savienojumu un izmantot bezmaksas tūri un naktī 4-5h pasēdēt lidostā vai ņem 24h savienojumu un nekur no lidostas neej ārā un tās 6h atsēdi
aa,sk,es jau izdomaju ka shis janem jo ir ieklauta viesnica.
Viesnīca nekad nav iekļauta ja ir bijis iespējams īsāks savienojums un tas vakara savienojums automātiski to izslēdz. Viesnīcu var dabūt ja ir 20h+ Stambulā starp lidojumiem, tad tur nekas vairs nav jārēķina. Vienīgi jābūt turpatpakaļ biļetei lai 20h+ viesnīcu dabūtu. vienvirziena biļetei ar 20h+ savienojumu viesnīca nepienākas.