Ludzu padomu, lidoju tikai ar rokas bagazu un ar parsesanos 2 h starpa, vai ir iespejams iecekoties online abiem lidojumiem kopa? Abiem lidojumiem viens ref.nr., airbaltic meginaju jau, rada ka otram lidojumam nav iespejams iecekoties, talak nemaz neturpinaju.
Nu Tu jau pats atbildēji uz savu jautājumu - ja jau AirBaltic lapa saka, ka nevar, tad acīmredzami nevar! Lai gan Tu, protams, nesniedzi pietiekami daudz informācijas, cik var saprast, tad pirmais pārvadātājs ir AirBaltic, bet nav ne jausmas, kas ir otrais. Teorētiski, var pamēģināt, vai var iečekoties otrā pārvadātāja mājaslapā, varētu strādāt ar KLM, piemēram.
Paldies, ja pirmais ir airbaltic ka operated by, bet abiem lidojumiem SAS- vinu lapa vispar rada ka nav tada uzvarda lidojums jau mazak ka pec 22 h, SAS tikai lauj iecekoties pirms 22h onlina. vismaz airbaltica ar ref.nr. redzu lidojumu un varu pat iecekoties, bus tad vismaz tik daudz jaizdara. Bet tad ka nak.lidosta, man jaiet ara un pa jaunu jacekojas ieksa kaut ir tikai rokas bagaza? piedotiet bet 1 reize ar parsesanos, druscin nezina sak dzit stresa. )
Ja neizdodas, vienkārši pieej lidostā Rīga pie letēm un pasaki, ka neļāva internetā iečekoties, lai čeko te. Iedos Tev iekāpšanas kartes abiem posmiem. Ja kādu iemeslu dēļ otro neiedos, tranzīta lidostā nekur nav jāiet ārā, atrodi turpat sterilajā zonā transfer desk un paparasi tur izdrukāt iekāpšanas karti.
Tevi iečekos tikai pārsēšanās lidostā, jo nākamo lidojumu Tavā gadījumā var iečekot tikai tad, ja esi reāli atlidojis ar BT (AIR BALTIC). Šādos savienotajos reisos, kurus apkalpo dažādas aviokompānijas, nākošais pārvadātājs negaida kavētāju, kavētājs tiek novirzīts uz tuvāko pieejamo reisu, ja otrs savienotais lidojums jau izlidojis. Vismaz man tā vairākas reizes ir gadījies. Pārsēšanas lidosta fiziski nevar pārbaudīt Tavu ielidošanu, ja pārsēšanās ir uz citas kompānijas lidmašīnu notiek Eiropas ietvaros. Tev labāk, neatstājot lidostu, virzīties uz transfēra centru, ja vien starp lidojumiem nav liela starpa.
SAS daudzās lidostās ir self-service check-in kioski, 2 stundu starpa ir gana ilgs laiks, lai iečekotos. Vari doties arī uz check-in counter. Man liekas, ka SAS tomēr neņem maksu par "dzīvo" check-in. Bez lētajām aviokompānijām tikai AIR BALTIC izceļas ar savu smalko "maksas pakalpojumu" - reģistrēšanās lidojumam uz vietas lidostā par 10 EUR vai 7Ls.
Nu nav tādas likumsakarības, daži gaida citu aviosabiedrību pasažierus, citi negaida savus un bez kavēšanās pārceļ uz nākamo pieejamo reisu… Kā kura reisa - aviosabiedrības - lidostas darbiniekiem liekas pareizāk.
Tevi iečekos tikai pārsēšanās lidostā, jo nākamo lidojumu Tavā gadījumā var iečekot tikai tad, ja esi reāli atlidojis ar BT (AIR BALTIC).
Nu kas tie par jaunumiem!? Gan jau AirBaltic Rīgā iečekos visu līdz galam; ir reizes, kad to neizdara, bet tas ir drīzāk kā izņēmums, var būt kaut kādas tehniskas problēmas vai darbinieks nejēga.
Varbūt, ka nav autora gadījums, jo lidojām ar Lufthansu. Mūs iečekoja uzreiz līdz galapunktam, pie pārsēšanās Frankfurtē neko nebija jādara. Ne turp, ne atpakaļ lidojot. Redzēju, ka Frankfurtē pie lidmašīnas sagaidīja lidostas pārstāvis, kuri lidoja tālāk uz Geteborgu. Lai gan lidmašīna mums kavējās tik 5 min. viņiem pakaļ bija atsūtīts cits speciāli viņu reisam busiņš.
Avio biļetes tika pirktas caur Tripsta viens references nr. Lidoju pāris dienas atpakaļ ar TAP (Lisabona - Londona) un tālāk ar Airbaltic (Londona - Rīga) (starp lidojumiem bija 1h 40 min). Lisabonas lidostā izmantoju pašapkalpošanās iečekošānās automātus, varēju iečekoties abiem lidojumiem.
P.S. Mazliet nervus pakutināja fakts, ka TAP lidojums no Lisabonas uz Londonu kavējās par stundu, kā rezultātā starp lidojumiem bija tikai nieka 40 minūtes. Patīkami, ka pie lidmašīnas sagaidīja lidostas darbiniece un skriešus devāmies uz drošības pārbaudi un savu reisu uz Rīgu, paši saviem spēkiem laikam nepaspētu izskraidīt Gatwick gaiteņus tik ātri.
Pirms 2 gadiem lidoju uz Austriju caur Minheni. Neraugoties, ka man bija viens biļetes Nr. visam maršrutam, Rīgā airBaltic ļāva iečkoties tikai līdz Minhenei. Pēc tam, lai lidotu tālāk ar Lufthansu nācās paņemt bagāžu un iziet arā lai varētu no jauna iečekotiess un iziet drošibas kontroli. Līdz šim biju pārliecināts, ka airBaltic Rīgā piereģistrēs visam maršrutam, bet nekā. Nezinu pēc kādiem kritērijiem viņi šķiro kad reģistrēt līdz galam un kad ne.
Acīmredzot tas, vai savienotajam lidojumam, kuram katru posmu jānolido ar citu kompāniju, var iečekoties on-line vai lidostā uzreiz abiem posmiem ir atkarīgs no lidostas check-in un online check-in tehniskajām iespējām. Vēl pagājušoruden lidojot RIX-TLL-CDG-TLL-RIX (kombinētais lidojums - Air Baltic + Estonian Air), lielā bagāža ceļoja līdz gala mērķim tranzītā, bet Tallinā katrreiz vajadzēja čekoties iekšā no jauna, jo ne online, ne airport check-in ne Rīgā, ne Parīzē nevarēja iečekoties uz nākmo savienoto lidojumu. Agrāk arī TK un HY Rīgā čekoja tikai līdz Stambulai vai Taškentai, a šoziem abiem jau Rīgā čeko līdz galamērķim.
Lūdzu padomu.Pēc nedēļas lidojums uz MCO.Pirmais reiss ar SAS līdz CPH,tālāk ar KLM caur AMS.Vai varu iečekoties iternetā,vai arī self desk kas ir lidostā neizejot ārā.Paldies.Līdzi tikai rokas bagāža
Lūdzu padomu.Pēc nedēļas lidojums uz MCO.Pirmais reiss ar SAS līdz CPH,tālāk ar KLM caur AMS.Vai varu iečekoties iternetā,vai arī self desk kas ir lidostā neizejot ārā.Paldies.Līdzi tikai rokas bagāža
Pirmais reiss noteikti būs Airbaltic jo SAS RIX-CPH nelido. Pirmo posmu Airbaltic lapā čekosi un tālākos tad KLM lapā. Ja reisi savienotie, tad pieļaiju, ka RIX iečekos bez maksas visus reisus un arī visu 3 reisu boardingpass iedos.
Piedošanu,neuzrakstīju,sākuma punkts ir PLQ.PLQ nečeko līdz gala punktam,tāpēc jautāju ,paldies.Es saprotu,ka ,ja neizdodas iečekoties caur internetu,varu izmantot self desk,jeb jāiziet ārā un jāsāk viss no gala
SAS reisus čeko SAS lapā un KLM reisus KLM lapā. Savāda kombinācija kur pirmais SAS un tālāk KLM. Dažādu alianšu aviokompānijas. Lielākoties vienas alianses ietvaros aviokompānijas mēģina nogādāt galapunktā. Nav tā, ka ir 2as atsevišķas biļetes? Iespējams pat pircis KIWI
[quote=Rihards_007]
SAS reisus čeko SAS lapā un KLM reisus KLM lapā. Savāda kombinācija kur pirmais SAS un tālāk KLM. Dažādu alianšu aviokompānijas. Lielākoties vienas alianses ietvaros aviokompānijas mēģina nogādāt galapunktā. Nav tā, ka ir 2as atsevišķas biļetes? Iespējams pat pircis KIWI
Ir 2 biļetes SAS atsevišķi,no PLQ nečeko internetā,nezinu kāpēc,to izdarīs lidostā,bet nu skaidrs jāmēģina uz MCO internetā.
Ja vien Palangā neiečekos bagāžu līdz galam, tad CPH būs viss pasākums no sākuma neatkarīgi no internetiem. CPH airside var viskautko, bet diez vai nodot bagāžu nākamajam reisam. Ja nav bagāžas, tad pat bez internetiem CPH visu vajadzētu izdarīt airside. Ja vien no tā Palangas reisa tur var nokļūt pa tiešo (vajadzētu).
Man nav lielā bagāža,es arīdomāju,ka nevajadzētu iet ārā.Paldies.
Ir 2 biļetes SAS atsevišķi,no PLQ nečeko internetā,nezinu kāpēc,to izdarīs lidostā,bet nu skaidrs jāmēģina uz MCO internetā.
Šādā gadījumā tieši tā arī sanāk. Nevajadzētu būt nekādām problēmām.