Vai ir kādi varianti saņemt kompensāciju konkrētam gadījumam?
Lidojums Rīga - Maskava - Kolombo. Izpilda Aeroflot. Ir savienotās biļetes, bet Rīgā neiečeko līdz galam, iečeko tikai līdz Maskavai. Lidojums no Rīgas nekavējas, bet Maskavā laiks starp lidojumiem ir tikai 1.10 un nākamajā lidmašīnā vairs neielaiž, jo nokavē boarding (otrs cilvēks, kam bija iečekots līdz galam, paspēj un aizlido). Lidsabiedrība izmitina viesnīcā un aizlidina nākamajā dienā. Tieši tas pats notiek arī atpakaļceļā. It kā papildus izdevumus par dzīvošanu un ēšanu kompensējusi lidsabiedrība, bet jautājums ir par vai šajā gadījumā pienākas kompensācija (jo lidojums jau nekavējās)?
lidmašīnā vairs neielaiž, jo nokavē boarding
Bet iečekoties paspēja?
Nez kāds bija pamatojums, ka RIX neiečeko līdz galam pat ar savienotām biļetēm? Tikai tāpēc, ka RU ir ārpus mūsu savienības?
Tā reizēm var gadīties ''tehnisku iemeslu dēļ'', bet gribētos dzirdēt visu stāstu - ja lidoja divi, un vienu iečekoja līdz galam, otru nē, tad tas gan ir maķenīt tā kā dīvaini.
Vēl dīvaināk, ja TIEŠI tas pats (vienu iečeko, otru nē) notiek arī atpakaļceļā. Ja nu vienīgi tam otrajam kāda aplam aizdomīga pase un tāpēc pirmais aģents, drošs paliek drošs izdara tikai minimumu.
Ja ir kāda preblēma ar biļeti, tad tieši normāli, ka abos virzienos nespēj iereģistrēt lidojumam līdz galam.
Par RIX-SVO-CMB var mēģināt dabūt kompensāciju, par atpakaļceļu visticamāk nē (katrā ziņā ne pēc Eiropas regulām).
Meklēju lidojumus uz Šrilanku marta vidum. Es gan neapsveru iespēju lidot ar Aerofloti, bet skyscanner.se pie viņu labiem cenu piedavājumiem ar pārsēšanās laiku 3.55 st. un 5 st. ir rakstīts "self - transfer". Varbūt Ilmis gadījums?
Tie skaiskaneri nez kāpēc bieži raksta muļķības. Es vairākas reizes ko līdzīgu esmu pamanījis acīmredzami savienotam lidojumam.
P.S. Ja būtu ''self-transfer'', tad jau nebarotu un neizmitinātu.
Ja Ilmis saka, ka savienotie reisi (viena biļete), tad es uzticos, ka tā arī ir, nevis skyscanner piedāvātās atsevišķās biļetes (nesavienotie lidojumi).
Ja būtu atsevišķas biļetes, tad nokavējot nemaz nepārliktu uz nākamo reisu.
Pats klāt nebiju, tāpēc pārprasīju jautājumus vēlreiz. Savienotā biļete bija. Taču izrādījās, ka tie divi kopā nelidoja, bet gan citās dienās. Maskavā gan tā situācija esot bijusi, ka no sākuma devusies uz "international flights" telpu, kas izrādījusies nepareizā vieta un tad pārsūtīta uz pareizo vietu, bet jau par vēlu. Attiecīgi iekāpšanas karte nav bijusi. Izskatās "pēc paša nokavēta lidojuma", bet tad jau lidsabiedrība nebūtu maksājusi neko...
Liekas, pie tā self transfer uzklikšķinot parādās arī kaut kāds info, ko tas nozīmē. Esmu agrāk intereses pēc pētījis, izskatās, ka reisi ir savienotie tikai juridiski, bet tehniski nē (cita aviokompānija, cits termināls, pat cita lidosta). Attiecīgi ar savām mantiņām rokās jāseko norādēm.