Vakardien lidojot no Zagrebas uz Rīgu, Frankfurtē tika nokavēts 45 min. savienojums. Biļete pirkta pie Airbaltic. Horvāti ielidoja ar dažu min. nokavēšanos, kamēr autobuss, kontroles, tikmēr geits slēgts, darbinieks sūta dillēs. Baltika pārstāvji saka paši vainīgi vajadzēja ātrāk kustēties, sūta pie horvātiem tie to pašu, paši vainīgi. Tika nopirktas jaunas biļetes uz vakara reisu pa 450 eur gb. Vai te iespējams ko atgūt?
Domāju, ka par šo tēmu Lei Fengs varēs izteikties. Sen tas bija, daudz ūdeņu aiztecējis, nezinu, kā lai tagad ceļakājā to atrod, bet, cik atceros, tad atguva visu, ieskaitot kompensāciju no AirBaltic.
Kaut ko mēģināšu. Minhenē bij savienojums. Lidmašīnas asti tik ieraudzījām. BT pa tālr.mūs pasūtīja dillēs. Paši idiņi esot, lai pērkot biļetes un kratoties mājās. Piegājām pie BT apkalpojošās letes un prasījām apzīmogot solīdu izziņu, ka tādi un tādi šeit atradušies tikos un tikos. Sadabūju arī visu iepriekšējo saraksti ar BT un reisu current ielidošanas/izlidošanas laikus. Visur ņēmām čekus. Kotlete, šampis, buss, taxi utt. Dritvai, pa foršu biezpienmaizīti nepaņēmu. Uzmākšanos sāku RIX lidostā, jo somas arī vells viņzinkur klejoja. (atbraucām ar 2x busiem c.Berlīni, 850 negribējās par gaisu maksāt!). Tur novirzīja Oksaņčikam! Čau, Oksana! Šī rakstīja murgus un es vēl lielākus. Pēc 6x man apnika, iedevu PTAC. Smuka un loģiska notikumu mape bij savākta. Un jā, oksaņčiki pārdomāja! Te vajag rūpību un izturību!
Tiešām tādas biļetes pārdod ar 45 minūtēm FRA milzenī ar visu viņu organizāciju (autobusi, ne vienkārši skriet pa gaiteņiem, kad tiešām varētu novērtēt, ka kustēties vajadzēja ātrāk)? Labi, ka Horvātija tagad šengenā, varēja vēl pasu kontrole būt, tagad, cik noprotu, tikai drošība kaut kur pa ceļam uz geitu. Man domāt, tam jau uzreiz vajadzētu smadzenes iegrozīt, ka obligāti jābūt plānam B.
Ja vien nedraudēja rūpnīcas apstāšanās vai bēru/kāzu atcelšana, maksāt 450 gan varēja nebūt labākā izvēle (pat ar nakšņošanu un lidošanu nākamajā dienā gan jau būtu lētāk, kur nu vēl LF variants (tas gan manā šodienas izpratnē azartiskiem jauniešiem vairāk). Nervi arī naudu maksā.
Tā vienkārši ir cūcība, ka BT joprojām atļaujas tā izrīkoties.
Te vispār nav variantu, 450€ BT kompensēs, tikai jābūt pietiekami motivētam to panākt. Kā vispār var pamest pasažieri likteņa varā, kurš ne jau savas vainas dēļ nokavē savienojumu!? Pasažieris tak nevar ietekmēt lidostas autobusa kustības ātrumu un visas pārējās procedūras pa ceļam uz izlidošanas geitu.
Tā vienkārši ir cūcība, ka BT joprojām atļaujas tā izrīkoties.
Te vispār nav variantu, 450€ BT kompensēs, tikai jābūt pietiekami motivētam to panākt. Kā vispār var pamest pasažieri likteņa varā, kurš ne jau savas vainas dēļ nokavē savienojumu!? Pasažieris tak nevar ietekmēt lidostas autobusa kustības ātrumu un visas pārējās procedūras pa ceļam uz izlidošanas geitu.
Nu BT domā, ka tikai PAX vulgarius lido, kuram var stastīt, ka tehniskas problemas nav iemesls kompensācijai, Ja reiss kavējas, ефв var viņam iedot talonu par pāris eiro edienam un ar to pietiek. Viss ir aprēķināts uz to, ka neviens nezina savas tiesības vai nevēlas cīnīties par to, kas viņam pienākas.
Var sākt visspirms ar oficālo vēstuli, ka tā un tā, lūdzu 1. kompensacija (EU 261,2004), 2. visu izdevumu apmaksa, ieskaitot jaunu biļeti.
un piedraudēt viņiem, ka jums ir tiesības doties uz PTAC un 2. Medijiem, lai publiskotu jūsu situāciju. Tiklīdz tie parādās Delfos, viņi uzreiz sāk kustēties
Šajā gadījumā BT laikam gan nemaksās kompensāciju pēc Regulas, jo nokavēja jau horvāti (kaut arī nedaudz). Strīdīgs jautājums, ja būtu viena aviokompānija, tad bez variantiem, bet te horvāti noteikti spurosies pretī, ja nokavēja tikai pāris minūtes.
Izdevumi par jaunām biļetēm un pārējie, ja tādi bija, gan jāpiedzen bez variantiem.
45min savienojums ir kaut kāds wtf. Visam jābūt perfekti, lai paspētu. Lai BT tiek galā un maksā ragā!
FRA pat starp termināliem mct ir 45min. tas ir kaut kāds ārprāta murgs, dažreiz kādas 25 minūtes līdz parkingam brauc...
trīdīgs jautājums, ja būtu viena aviokompānija, tad bez variantiem, bet te horvāti noteikti spurosies pretī, ja nokavēja tikai pāris minūtes.
trīdīgs jautājums, ja būtu viena aviokompānija, tad bez variantiem, bet te horvāti noteikti spurosies pretī, ja nokavēja tikai pāris minūtes.
Europa.eu : If you miss a connecting flight, and arrive at your final destination with a delay of more than 3 hours, you are entitled to compensation. This compensation is calculated according to the length of the delay and the distance to your final destination.
FRA pat starp termināliem mct ir 45min. tas ir kaut kāds ārprāta murgs, dažreiz kādas 25 minūtes līdz parkingam brauc...
Man ir aizdomas, ka oficiāli pat neviens īsti nekavēja, bet ir šis variants. (Un, lai gan pa Ceļakāju klejo idejas, ka nolaišanos vajadzētu skaitīt no brīža, kad pasažieris ieiet terminālā, diez vai aviokompānijas to tā traktē.) Vajadzētu ļoti principiāli panākt, lai tiek nopirktas gan jaunas biļetes, gan izmaksāta kompensācija, jo pasažieris nav vainīgs, ka MCT ir par īsu. Šāds MCT varbūt ir pietiekams, ja abus reisus izpilda Lufthansa un uzreiz pieved/aizved no geitiem, bet ne jau tad, ja lidmašīna tiek noparkota kaut kur tālākajā lidostas galā un vēl pusstundu jāgaida, kamēr kāds atbrauc pakaļ un aizved līdz terminālim.
Precīzs formulējums! Ja katram pa diagonāli atļautu joņot uz trapu, šanses būtu 90%. Ja oficiālajos labirintos, attiecīgi 10%. Bija arī tāda ideja piepirkt nākamo biļeti un nodemonstrēt, ka pārdod filmu fantastiku. Stethems iedo busa šoferim pa tauri un cēli piestūrē uz savu reisu.
(vardarbību nē! pierādīt, ka MCT min.nevar uztaisīt!)
Vakardien lidojot no Zagrebas uz Rīgu, Frankfurtē tika nokavēts 45 min. savienojums. Biļete pirkta pie Airbaltic. Horvāti ielidoja ar dažu min. nokavēšanos, kamēr autobuss, kontroles, tikmēr geits slēgts, darbinieks sūta dillēs. Baltika pārstāvji saka paši vainīgi vajadzēja ātrāk kustēties, sūta pie horvātiem tie to pašu, paši vainīgi. Tika nopirktas jaunas biļetes uz vakara reisu pa 450 eur gb. Vai te iespējams ko atgūt?
Īsti nesapratu, par kuriem lidojumiem ir runa. "Vakar" no 3. februāra pozīcijām bija 2. februāris, un, acīmredzot notikumi risinājās dienas pirmajā pusē, ja jau vēlāk tika nopirktas biļetes uz vakara reisu.
Vienīgais savienojums rīta pusē ir ZAG-FRA OU410 ar ielidošanas laiku 8.30 (ielidoja 8.36, tātad tiešām dažas minūtes vēlāk), bet reiss BT244 izlido 9.55 (reāli izlidoja 10.12), tātad starp šiem reisiem ir stunda un 25 minūtes, nevis 45 minūtes.
Jebšu pirmais lidojums bija no kādas citas Horvātijas pilsētas, nevis Zagrebas?
Nepaspēja jau 1.20 st. kur nu vēl 45 min.
Kāpēc tad raksti dezinformāciju, turklāt vēl tēmas virsrakstā?
Skaidrs, ka arī ar 1 h 25 min. vat nepaspēt neveiksmīgos apstākļos, it īpaši, ja pirmais lidojums nedaudz kavē, tomēr precizitāti vajadzētu cienīt, lai neliktu apšaubīt arī citas notikušā nianses.
Vispār pa 1:25 vajadzētu paspēt. Arī Frankfurtē. Izskatās, ka šoreiz tomēr pasažieri paši vainīgi.
Galvenais, ka visi jau paspēja kārtējo reizi izlamāt AirBalticu, ka pārdod biļetes ar 45 minūšu savienojumu Frankfurtē.
Vispār pa 1:25 vajadzētu paspēt. Arī Frankfurtē. Izskatās, ka šoreiz tomēr pasažieri paši vainīgi.
Nu, dabā bija 1:19 ar sešu minūšu kavēšanos pirmajam reisam. Ja pieņem, ka autobusu nepadeva uzreiz, netika pirmajā autobusā (lai gan mazā ļotene, visticamāk, viens tikai bija), tad terminālī varēja būt, teiksim, 0.50 pirms izlidošanas vai 0.30 pirms formālā geita slēgšanas laika. Pa pusstundu var izdarīt diezgan daudz, ja vien pa ceļam neatgadās kāda negaidīta drošības kontrole ar rindu tajā. Cik saprotu, Horvātija tagad ir Šengenā, tātad pasu kontrolei nevajadzētu būt.
Pats vainīgs, kustēties ātrāk vajag! Man bija savienojums FRA 60 minūtes. Lufthansa no RIX FRA ielidoja aptuveni 30 minūtes vēlāk un mums prasīja 20 minūtes, lai nokļūtu pie geita lidojumam uz Čikāgu, plus vēl tas bija covid laikā, kad uz katra stūra vajadzēja stāvēt rindās, lai katrs idiots varētu pārbaudīt covid sertifikātus, testus utt. Protams, vajadzēja paskriet un visur palūgt, lai palaiž garām, bet visu paspējām, kaut arī lidmašīnā iekāpām pēdējie.
Ļoti atvainojos par dezinformāciju,pats nelidoju, informācijas drupačas no māsas. Viņa jautāja vai iespējams ko glābt.
Protams, ka glābt ir iespējams, bet, ja 45 minūšu gadījumā tā būtu spēle vienos vārtos (tur jau ezim skaidrs, ka paspēt var tikai tad, ja otrais reiss kavē vai gaida), tad tagad nāksies krietni vairāk nopūlēties lai pierādītu, ka tiešām objektīvi paspēt nevarēja. Jebkurā gadījumā skaidrs, ka ar informācijas druskām nepietiks, bet nāksies patērētāju sargiem sīki un smalki aprakstīt, kur, kas kā un kāpēc, ar puslīdz ticamu notikumu hronometrāžu.
Mums bija pirms nedēļas savienojums FRA 1:40, ar pasu kontroli gan, jāmaina termināļi, ļoti steidzāmies, paguvām kad RIX reisā jau kāpa iekšā (~10 min rezervi). Bijām ar bērniem - pasu kontrole un security - priority lane.
Baigi sabaidījāt. Pēc pāris nedēļām sievasmātei jālido caur Briseli, lidojumi ar BT + Brussels Airlines, savienotais lidojums, pie LH pirkta biļete. Pārsēšanās ir tikai 50 min. Iekšējie EU lidojumi, tātad bez pasu kontroles, cerams, ka arī no viena termināla. Nu bet sievasmāte nav ne baigais poliglots, ne pieredzējušais ceļotājs. Savienojuma nobrukuma gadījumā būs riktīgs stress.
PS. Ko diez dara tādā gadījumā kā tēma minēts, ja ir iečekotā bagāža? Čemodāna atrašana un izkraušana taču aizņem vairāk laika, nekā kavētāja drusku pagaidīšana.
Sievasmāti aizlidinās, toč! Koferis var atpalikt! Kāpēc pērciet high risk savienojumus?
Taisi telefonisko live chat. Lai dod trubu lidostas darbiniekiem. Un ta jau viss saregulēsies.
P.S. Mums toreiz Minhenē nebija klasiskais gadījuns. Izdīcu mājās nokļūšanu. BT nometa no svara IST-RIX un ta izmētāja pax pa kaktiem. Vsp baigā figņja! Ja neesi profi, apčikās kā ezi. Managers managerim managers. A Tu paxis!
Mums bija pirms nedēļas savienojums FRA 1:40, ar pasu kontroli gan, jāmaina termināļi, ļoti steidzāmies, paguvām kad RIX reisā jau kāpa iekšā (~10 min rezervi). Bijām ar bērniem - pasu kontrole un security - priority lane.
Mēs lidojām novembrī caur FRA. Sākotnēji gaidījām kādas minūtes 20 pie geita, lai saņemtu bērna ratus. Tad beidzot darbinieks pateica, ka viņiem nav personāla, un tāpēc mūsu rati nebūs pie geita, tie kopā ar pārējo bagāžu tiks pārkrauti uz nākamo reisu. Tad izrādījās, ka neskatoties uz to, ka mums nebija pārsēšanās starp termināļiem, tāpat ir jāiet drošības kontrole pa jaunam. + pasu kontrole no nešengenas uz Šengenu. + diezgan gari gaiteņi, acīmredzot novirzot pasažieru plūsmas ap remontdarbiem terminālī. Mums bija savienojums 2 st., bija ok, bet nu “brīvais laiks” bija tikai kādas 15-20 min.
Gadās, ka pasažieris nav pircis "high risk" savienojumu, bet aizkavējas pirmais reiss, tādēļ vienmēr jābūt gatavai stratēģijai, ja starp reisiem palicis pārāk īss laika sprīdis, ka var arī nepaspēt:
Ļoti daudzi mūsdienās paraduši komunicēt ar Google Translate palīdzību, parādot darbiniekam telefona ekrānu.
Un īstenībā tādiem īsiem savienojumiem aviokompānijas mēdz pie lidmašīnas noorganizēt kādu, kas sagaida un pavada uz nākamo reisu. Lielāka iespējamība laikam ir tad, ja abi lidojumi ar vienu lidsabiedrību un lidosta lidsabiedrībai ir bāzes lidosta.
Manuprāt, tikai Tevis minētajos gadījumos. Nekad nav nācies sastapties ar eskorta servisu, ja lido dažādas aviokompānijas.