Izveidoju tēmu par lidostām, jo dažkārt iztrūkst praktiska informācija pirms to apmeklējuma. Lūgums komentēt savu pieredzi, nevis atrasto internetā. Lai tēma neizplūstu un būtu vieglāk vajadzīgo vēlāk atrast, lūgums pieturēties pie sekojošiem kritērijiem:
Interesējošā informācija:
Situācija 1
Zināms, ka ierodoties lidostā, jātiek pie vietējām naudiņām, jo turpmāko dienu gaitās cerības uz bankomātiem un naudas maiņas punktiem nav lielas, ir nakts, sagurums, bet nav īstas skaidrības vai naudu izņemt no bankomāta pirms pasu kontroles (robežas) vai pēc, vai mainīt, kur izdevīgāk.
Situācija 2
Pēc intensīva pēdējās dienas grafika, dodaties uz lidostu prombraukšanai, bet nav sanācis normāli paēst vai nopirkt kādu “neķīnas” krāto suvenīru, liekat cerības uz lidostu, bet, kas tev deva, pēc drošības pārbaudes, tikai bulciņas un nekā prātīga, turklāt par kosmiskām cenām
Situācija 3
Garš “stopovers”, nesavienotās biļetes, bagāža – ko darīt?
Situācija 4
Iesēžaties “nepareizajos” takšos
Situācija 5
Pārbraucieni starp lidostām, piem. VCP-GRU
Madagaskara (TNR)
Singapūra (SIN)
Fidži Nadi (NAN)
Gribēju nokomentēt Singapūru, bet izlasīju, ka lielās un bieži apmeklētās nē, pēc tam skatos - pats esi jau nokomentējis
Varu uzrakstīt par IST, FNC, SYD, DPS, HKT, KBV, MLE, GAN ... Kāda no šīm interesētu?
Es domāju, ka varētu šeit rakstīt par visām lidostām. Jo kas vienam bieži apmeklēta, tas citam tāda pati balta lapa kā kāda KDV.
Es nezinu, cik liela lidosta skaitās Diseldorfa, bet man patīkams pārsteigums bija pirms drošības kontroles Arrivals zonā esošā ķīniešu ēstuve - var ļoti labi paēst par 6-7 eiro. Kafejnīcas gan atrodas savādā vietā - pirmo reizi, kad lidoju no Diseldorfas, pat prātā neienāca nokāpt lejā uz Arrivals. Pēc drošības kontroles, šķiet, ka bija tikai viena padārga kafejnīca.
Protams, var rakstīt par visām, kas noderīgs atklāts, bet mana doma bija, ka Eiropas lidostas ir bieži apmeklētas, un bieži vien nav tik būtiski jautājumi par bagāžu, naudas maiņu, utt.
Turpretim, ja nokļūsti pēc garākiem pārlidojumiem, iespējams nakts vidū piemēram, TNR vai USH, tad citu pieredze varētu labi noderēt.
Eiropā ir kaudzēm sīko lidostu, kur lido visādi lētie lidoņi (daži reisi dienā) un, pat neņemot vērā ceļakājiešu lidotkāri, daudzās neviens varētu (vēl) nebūt bijis. Nesen lasīju aprakstu par divām Francijas lidostiņām, kas pamatā sastāv no "šķūnīša" lidlauka malā un, neskaitot privātlidmašīnas, vienīgie ir FR reisi uz/no Londonas. Pats tur gan neesmu bijis.
Apraksti fundamentāli, es nevienā lidostā tik ilgi nemaz neuzturos, lai to visu pat pamanītu, kur nu vēl pārbaudītu.
Paldies,
vērtīgs divi tūkstoši divdesmit otrais ieraksts.