Cik reāla ir biļete ar 3 stundu transfēru starp šīm lidostām? Biļete savienotā, pirkta BA. Pirmo posmu izpilda BT. Sāku domāt, ka trīs stundas (precīzi) ir diezgan smags uzdevums - jo neskatoties, ka savienotie reisi, tik un tā ir jāaizlido, jāiziet pasu kontrole, jāsagaida un jāsavāc bagāža, jāaizbrauc uz LHR, jāiečeko pa jaunu bagāža, jāiziet security un pasu kontrole un vēl jāpaspēj lidmašīnā iekāpt Ja tomēr nokavēju savienojumu, tad aviokompānija nevar pateikt, ka es pa lēnu čammājos un tās ir manas problēmas, ka trīs stundās neiekļāvos? No sērijas - nevajadzēja ar autobusu braukt, varējāt ar helikopteru lidot, tad paspētu
Plānotājs saka, ka vilciens-metro-vilciens iekļaujas pusotrā stundā. Tiešais starplidostu eksprešbuss ir ātrāks, taču pakļauts notikumiem uz ceļa (avārija, korķis tāpat vien uz ceļa utml.).
Vilcieni - Gatwick Express (nav vienīgais iespējamais) un Heathrow Express. Droši un ātri, tikai padārgi.
Vai šādā savienojumā (ne paštaisītā) bagāžas savākšana ir pasažiera problēma, der papētīt.
Es teiktu, ka 3 h nav par īsu, bet riska pakāpe ir ļoti augsta.
Vai šādā savienojumā (ne paštaisītā) bagāžas savākšana ir pasažiera problēma, der papētīt.
Jā, BA nepārved bagāžu, tas jau ir noskaidrots. Līdz ar to paliek dilemma - riskēt ar 3 stundu savienojumu vai maksāt 150 eur vairāk
Tālajā 2006. gadā es izpildīju šādu lidostu transfēru kad lidoju ar BA abos posmos ( 2006. gadā BA lidoja no Rīgas ) un BA cilvēki mani ar manu somu kā "mazu bērnu" "ielika" transfēra busā starp abām lidostām ( biļete kādus 12 poundus maksāja laikam). Buss gāja diezgan ilgi - kādas 2 stundas bet arī laiks starp lidojumiem bija kādas 6 stundas. Otrā galā BA darbinieki pie busa busa visus sagaidīja un laipni norādiju kur jāiet utt. Laikam sekoja līdz lai nepazūd.....
Man nepatiktu tik īss savienojums. Ja 150 eiro uz vienu cilvēku, tad varbūt arī ņemtu, ja uz vairākiem, tad nekādā gadījumā, tad arī nekas lētāk tur nesanāk, nemaz nerunājot par milzīgajām neērtībām, ko tomēr sagādā tāda lieka somu vākšana un saspringts pārskrējiens no vienas lidostas uz otru. Ja nu varbūt nav tik svarīgi paspēt, tad cita lieta, tad var visu darīt vienā mierā un pat vēl cerēt uz kompensāciju kā papildu bonusu nokavēšanas gadījumā.
Ko nozīmē 3 h transfērs? Tas ir starp ielidošanu LGW un reģistrācijas beigām LHR vai starp ielidošanu un izlidošanu pēc saraksta? Pirmajā variantā viss atkarīgs no pasu kontroles gaitas LGW (man no BT reisa nebija priekšā nekādas rindas) un baggage drop un drošības kontroles rindām LHR, citādāk riska pakāpe vidēja ar noslieci uz zemu. Otrajā variantā es pats neriskētu, bet arī maksāt papildus 150€ nav laba izeja, varbūt var pameklēties ko interesantāku. Tā kā savienotais lidojums, varbūt var arī riskēt (detaļas jau autoram zināmas).
Atkarīgs no laika. Autobuss starp lidostām var iet mazāk par stundu, ja nav korķi, tad laiks ir pietiekams. Caur pilsētu es noteikti nebrauktu, pārāk liels čakars.
Nekāda čakara vispār, ja vien neskaitām 32 kg čemodānu Protams, ja Londonā pirmoreiz mūžā un arī pārējā ceļojumu pieredze so so, tad var maldīšanās problēma gadīties.
Čakaru es it kā neredzu - vienīgais čakars būs divi čemodāni plus "personal item" Ir jau pat transfērots otrādāk kādreiz no LHR uz LGW, bet tas bija sen un nekādīgi nevaru atcerēties cik daudz laika toreiz reāli pagāja tam pasākumam. Atceros tikai, ka braucu ar vilcienu + metro, tātad laiku īpaši netaupīju.
Paredzamais laiks ir sestdiena 9 no rīta. 3 stundas ir no ielidošanas laika LGW līdz izlidošanas laikam LHR. Pats BA savā mājas lapā raksta, ka MCT starp lidostām ir 3 stundas. Ko arī protams attiecīgi tirgo, ar norādi, ka "your own costs". Tālos reisus izpilda AA.
Stulbākais ir tas, ka ņemot vērā konkrēto galamērķi un ierobežotos datumus, reāli sanāk, ka vai nu 3 stundu savienojums vai tad jābrauc iepriekšējā dienā uz Londonu (papildus diena + izmaksas nakšņošanai). Vai arī citas aviokompānijas ar stulbiem savienojumiem, kur kaut kur sanāk nakšņot pa ceļam (izmaksas). Nav vairs tas vecums, lai padsmit stundas lidostā pa nakti tusētu
Mjā, žēl, ka LHR noslodze uz 99% un nolaišanās slotus tikai par lielām naudām var nopirkt jau no citām aviokompānijām - pretējā gadījumā domāju, ka arī BT priecātos lidot uz LHR, tādējādi samazinot čakaru šādās situācijās, jo būsim godīgi - LGW savienojumu "klāsts" nekad pad tuvumā nestāvēs LHR.
Plānotājs saka, ja bez čammāšanās, tad no 9.30 līdz 11.00 var tikt ar vairākiem variantiem līdz 1.-3.terminālim (LHR liela, der precizēt termināli, jo uz 5. var būt pavisam cits maršruts).
Čemodānošanos, ja tas domāts 1 cilvēkam, der stipri pārdomāt. Ceļā būs trepes un eskalatori.
Nakšņošana Londonā gan pat ne tuvu nemaksā 150€, ja vien pirksti nav vēdeklī. Transporta izmaksas paliek tās pašas, pat mazākas, jo nav steiga.
Ak nabaga AirBaltic!!! Vai tam pienāktos jauni sloti, neskatoties uz iepriekšējo pārdošanu par brangu naudu??
zahuj - BT kādreiz tur ir lidojis? Diemžēl neesmu tik ilgi sekojis līdzi aviācijas scēnai, ir kāds papildus info?
Es tādu savienojumu neizvēlētos. Lai gan veiksmīgi esmu ko līdzīgu veicis starp LON lidostām.
zahuj - BT kādreiz tur ir lidojis? Diemžēl neesmu tik ilgi sekojis līdzi aviācijas scēnai, ir kāds papildus info?
iekāpjam laika mašīnā, dodamies uz 2006.gadu: Lidojumi uz Londonu turpmāk tiks veikti uz Getvikas lidostu līdzšinējās Hītrovas vietā. "
http://apollo.tvnet.lv/zinas/airbaltic-vasaras-sezona-palielina-lidojumu...
par pašu slota pārdošanu laikam vairāk info bija meklējams BT gada pārskatā.
Skaidrs, tad attaisnojumu viņiem tiešām nav. Paldies par info!
Plānotājs saka, ja bez čammāšanās, tad no 9.30 līdz 11.00 var tikt ar vairākiem variantiem līdz 1.-3.terminālim (LHR liela, der precizēt termināli, jo uz 5. var būt pavisam cits maršruts).
Čemodānošanos, ja tas domāts 1 cilvēkam, der stipri pārdomāt. Ceļā būs trepes un eskalatori.
Nakšņošana Londonā gan pat ne tuvu nemaksā 150€, ja vien pirksti nav vēdeklī. Transporta izmaksas paliek tās pašas, pat mazākas, jo nav steiga.
150 EUR ir biļetes sadārdzinājums, ja posmu RIX - LGW lido iepriekšējā dienā. Nakšņošana nāk vēl papildus. Pirmssvētku perioda īpatnības. Čemodānošanās netiks pārdomāta - nevaru uz divarpus nedēļām aizbraukt ar vienu koferi un rokassomu. Nu nevaru un punkts.
Bet padomājot sapratu, ka 3 stundas tomēr nav prātīgi, it īpaši izlasot, ka BA check-in LHR no novembra taisīšot ciet 1 stundu pirms izlidošanas. Ja ielidošana LGW paredzēta 8.35 no rīta un check in LHR aiztaisās 10.40, tad paliek pavisam neomulīgi. Laikam ņemšu ar nakšņošanu Los Angeles (tad arī savienojums Londonā ir attiecīgi 5.5 stundas, jo nav jāpaspēj uz nākamo reisu tālāk tajā pašā dienā no LAX). Biļete paliek tikai 30 eur dārgāka (nevis par 150 kā nakšņojot Londonā) un arī pēc 11 stundu lidojuma gan jau ka gribēsies kājas atstiept kaut kur guļus stāvoklī nevis skriet uz nākošo 6 stundu lidojumu.
Var izdoties un parasti izdodas, bet redzu šādus riskus:
1) BT reiss aizkavējas
2) bagāžas izsniegšana aizkavējas
3) pasu kontrolē rinda
4) BT ielido terminālī (LGW South), no kura vēl papildus jānokļūst citā terminālī, no kura atiet vilcieni
5) vnk neizdodas ar pirmo piegājienu atrast vilciena pieturu
6) par vienu minūti nokavē vajadzīgo vilcienu un nākamais derīgais tikai pēc pusstundas vai vairāk
Vajag precīzi noskaidrot termināļus LGW un LHR. Piemēram, redzu tiešo vilcienu, kas ir no LGW North uz LHR 5. termināli.
Kā variants taisīt pašsavienojumu - lidot ar agro rīta reisu uz Lūtonu un tad savienojumam sanāk ap 4 h (līdz 10.40). LON-LAX-whatever varbūt tāpēc pat palētinās salīdzinot ar RIX pievienošanu galos. Tiesa, pašsavienojumam var būt finansiālas nianses ar tik apjomīgu bagāžu.
Dzc stacija LGW var tikt uzskatīta par dienvidu termināla sastāvdaļu.
Kā variants taisīt pašsavienojumu - lidot ar agro rīta reisu uz Lūtonu un tad savienojumam sanāk ap 4 h (līdz 10.40). LON-LAX-whatever varbūt tāpēc pat palētinās salīdzinot ar RIX pievienošanu galos. Tiesa, pašsavienojumam var būt finansiālas nianses ar tik apjomīgu bagāžu.
Dzc stacija LGW var tikt uzskatīta par dienvidu termināla sastāvdaļu.
Bija cerība par pašsavienojumu (par wizzair agro reisu). Labi, ne cerība, bet veselais saprāts, ka no Eiropas vajadzētu būt lētāk nekā no Rīgas, bet nekā. Rīga šajos datumos un virzienā izskatās, ka strādā kā kaut kāds 1x vai 3x vai abi kopā No Oslo vai ARN cena it kā samazinās, bet pievienojot pašsavienojumu ar bagāžu, paliek dārgāk atkal.
LHR ir 3.termināls vajadzīgs.
Nekas, būs ok, nakšņošu bez stresa LAXā Varbūt pat vakarā līdz kādam šmotku veikalam paspēšu aizlaist - mazāk bagāžu vajadzēs no Rīgas vilkt
Tikko esmu atgriezies no Sanfranisko izmantojot LGW un LHR lidostas.
Padalīšos savā pieredzē.
Mums līdz lidojumam bija 4 stundas. Izlēmām izmantot «pēdējā brīža piedāvājumu» - taxīti par 90 mārciņām, jo Uberi neizdevās pasūtīt. Būšu pateicīgs, ja kāds padalīsies ar savu pieredzi, kā to darīt. Tā kā bijām 4, tad cena bija netik sāpīga. Ceļā pavadījām 45min. Taxists teica, ka pirmdienās, piektdienās bieži sastrēgumi, tad to pašu ceļu jāmēro ap 3 stundām.
Kaut arī atceļā nebijām laika badā, tomēr izlēmām braukt ar taxi, cerot uz tām pašām 90 mārciņām, bet izrādījās, ka Hītrovas takši ir «svarīgāki». Šķīrāmies no 145 mārciņām, kaut arī maršruts bija identisks.
Nakšņojām hotel Belmont. Priekš vienas nakts bija labs. Maksājam 40 mārciņas par 4.
kā Uber lietot tev jāstāsta? nostājies, tur kur tev vajag auto (vai tur, kur Uber piedāvā konkrētas Uber pick-vietas) un pasūti auto.
nezinu nezinu, kam jānotiek, lai es sevi pakļautu šādam starplidostu transfera stulbumam. bet es runāju tikai par sevi, gan jau tas ir forši.
Es maršrutam LHR-LGW esmu rezervējis taksīti par 55 GBP. Caur http://prestigeairportcars.co.uk/
Pilnīgi piekrītu Zahujam, tas tiešām nav tā vērts.
Pērkot biļetes neiedziļinājos šajā transferā.
Sveiki.
Var kāds apstāstīt procesu, kā tikt no Gatwick South termināļa uz Heathrow 5. termināli?
Starp lidojumiem ir apmēram 8 stundas.
Vilciens, metro?
Paldies!
Pa 8 h var arī pieskriet uz karalieni paskatīties
Tīrais laiks ap 1 h līdz pilsētai (+pusstunda izkļūt no lidostas), ap 1h no pilsētas līdz lidostai (+2 h lidostas formalitātēm). Attiecīgi kādas 4 h var veltīt pilsētai, kas nav nemaz tik maz.
Jo ātrāks transports (vilciens), jo tas dārgāks, brīžam stipri (piečuka vietā jāšķiras no 25 utml.).
Ja ir ļielizmēra un lielsvara čemodāni, tad laikam tik vienkārši nebūs.
Ja BT nekavē...
Easybus no Getvikas uz West Brompton staciju. Ideālā gadījumā (pērkot laicīgi) 1.95 GBP.
Metro no West Brompton stacijas līdz Hītrovas 5. terminālim (District + Picadilly līnija) ar Oyster 2,80 peak laikā, 1,50 GBP off-peak laikā.
Savienojuma laiks starp STN (12:15) un LHR (22:20) sanāk 10 stundas. Vai jūsuprāt tas ir saprātīgs plāns? Man šķiet normāls, bet gribu zināt kādi ir citi viedokļi
lidostu maiņa nav saprātīgs plāns.
lidostu maiņa nav saprātīgs plāns.
Kāpēc nav saprātīgs? Uz LHR nekas no Rīgas nelido. Pa 10 stundām mierīgi var paspēt.