Nesavienots reiss un palikshana BBK tranzita zonaa

8 atbildes [Pēdējā ziņa]
Martellla
Nav tiešsaistē
Kopš: 22/04/2012
Ziņas: 9
Manīts: pirms 2 gadi

Sveiki pieredzejusie Azijas puses celotaji. Lieta nopietna un nesaprotama.

17.01. pl. 07:25 ar Finnair ielidosim BBK lidosta. Negribam iet ara no ielidoshanas - bet palikt turpat "tranzita zona" un lidot talak pl. 11:25 ar LANMEI Airlines uz Pnompeņu. Tas NAV savienotais reiss. Es nesaprotu cik liela problema ta ir.

  1. Mums del nesavienota reisa ir jaiet ara no tranzita un jaiecekojas pa jaunam?
  2. Ja iziesim ara no tranzita mums bus jataisa jauns C19 tests un 24h japaliek viesnica un tikai pec vairak ka 24h drikstam lidot talak no tas pashas lidostas?

Nav pieredzes shada situacija. Ludzu palidziet ar padomu.

Pateicos.

Martellla

Martellla
Nav tiešsaistē
Kopš: 22/04/2012
Ziņas: 9
Manīts: pirms 2 gadi

Ja tas ko maina: Pilns C19 kurss iziets. Mums visiem 4 tikai rokas bagaza. 

Finnair ielido 2.terminali. Lanmei departing terminalis nav zinams. 

Jasaprot vai jebkuram, kas ielido 24h japaliek Bangkokā un tikai tad drikst lidot talak?

Martellla

orsons21
Tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15317
Manīts: pirms 9 min
Kur:

Tas ir pārāk sarežģīts jautājums šiem laikiem, kam acīmredzami jāveic padziļināta izpēte. Turklāt līdz janvārim viss atkal var mainīties. 

BKK esmu tranzitējis tikai vienu reizi, tad gan bija savienotie reisi, bet neizskatījās, ka piespiedu kārtā dzītu ārā no termināļa, ja būtu nesavienotie - protams, ar nosacījumu, ka otrajam reisam vari dabūt iekāpšanas karti internetā.

Vai tad Kambodža vispār iekšā kādu laiž / janvārī laidīs? Šajos laikos pirkt tādas biļetes ir paliela avantūra.

 

reinis.berzins
Lietotāja reinis.berzins attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/07/2013
Ziņas: 448
Manīts: pirms 1 d

Martellla rakstīja:

Sveiki pieredzejusie Azijas puses celotaji. Lieta nopietna un nesaprotama.

17.01. pl. 07:25 ar Finnair ielidosim BBK lidosta. Negribam iet ara no ielidoshanas - bet palikt turpat "tranzita zona" un lidot talak pl. 11:25 ar LANMEI Airlines uz Pnompeņu. Tas NAV savienotais reiss. Es nesaprotu cik liela problema ta ir.

  1. Mums del nesavienota reisa ir jaiet ara no tranzita un jaiecekojas pa jaunam?
  2. Ja iziesim ara no tranzita mums bus jataisa jauns C19 tests un 24h japaliek viesnica un tikai pec vairak ka 24h drikstam lidot talak no tas pashas lidostas?

Nav pieredzes shada situacija. Ludzu palidziet ar padomu.

Pateicos.

Šeit ir Taizemes starptautisko transferu noteikumi: https://www.caat.or.th/en/archives/56377 - it kā skaitās atcelti, bet vēl nav publicēti jaunie noteikumi.

Finnair mājaslapā nekas par šo tēmu nav publicēts, bet citas aviokompānijas gan publicējušas apmēram to pašu, ko iepriekšminētajā Taizemes lapā:

https://www.lufthansa.com/th/en/local-page/transiting-in-thailand - pieminēts, ka abiem reisiem jābūt ietvertiem vienā biļetē. Ne Taizemes aviācijas pārvaldes, ne citu aviokompāniju lapās, kur šie noteikumi pārpublicēti, nekas tāds nav minēts. Var arī pajautāt Finnair, vai viņi Tev šādu prasību neuzstādīs, pirms atļaus izlidot. Ja atbildi nesaņem un vēlies papildu drošības sajūtu, tad vari Wordā pati uzrakstīt fiktīvu ceļojuma aģenta rēķinu, kurā parādās abi šie nesavienotie lidojumi (ja kāds jautās - tad varēsi uzrādīt šo dokumentu).

Visur rakstīts, ka maksimālais transfera laiks ir 12 h, vajadzēs veselības apdrošināšanu ar Covid-19 riskiem un Fit-to-fly sertifikātu un negatīvu PCR testu, ne senāku par 72 h (ja tomēr no starptautiskās zonas izdzītu laukā iečekoties ārpusē, tad jau var atkal uzrādīt šo pašu testu, kamēr nav beidzies 72 h derīguma termiņš).

Pēc loģikas un vispārējās pieredzes spriežot, Tev vajadzētu varēt pāriet no viena starptautiskā uz otru starptautisko reisu, neatstājot starptautisko zonu arī nesavienotajos reisos, ja:

Es nespriežu pēc savas pieredzes, jo Taizemē biju 2019.g. pirms pandēmijas. Atceros tikai vienu gadījumu, kad man jau ar gatavu elektronisko boarding pass tomēr lika doties ārā no starptautiskās zonas un iečekoties ārpusē, jo starptautiskajā zonā biju ielidojis ar lēto aviokompāniju Scoot, kas laikam pietiekami nepārbauda dokumentus (bet tas bija Singapūras lidostā).

Tā 24 h palikšana karantīnas viesnīcā vispār izklausās pēc noteikumiem, kas attiecas uz ieceļotājiem, nevis tranzīta pasažieriem.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 8 st

Mēģiniet atrast kaut ko līdzīgu tranzīta koridoram, ja ir iespējams, un ja tāds tagad COVID-19 laikos vēl eksistē, lai nešķērsotu Taizemes valsts robežu. 4 stundas starp lidojumiem nav pārāk ilgs laiks, ja vēl jāiet ārā no lidostas un jāšķērso valsts robeža. Normālos apstākļos pirms COVID-19 laikos man nereti ārā tikšana no BKK lidostas rīta pusē parasti ir prasījusi aptuveni 1-1,5  stundas, jo rīta pusē ir sasodīti daudz ielidojošo reisu no visas pasaules. Ja kaut kur Eiropā būs slikti laika apstākļi, FINNAIR var kavēt, jo šie parasti gaida savus tranzīta pasažierus. Mēģiniet "iečekoties" tam reisam uz Pnompeņu ON-LINE, ja vien tas ir iespējams, lai būtu BOARDING PASS, ko uzrādīt. Vēl aziātiem nereti, vismaz Laosā, ir tāda lieta kā dokumentu pārbaude pie CHECK-IN  desk. Reiz iekš Vientiane mani pat sūtīja atpakaļ ar visu izdrukāto iekāpšanas karti lidojumam Vientiane - BKK, lai pārbaudītu, vai tiešām man, ielidojot Taizemē, nevajadzēs vīzu, jo pie iekāpšanas to vairs nevarot pārbaudīt. Jūsu jautājumu vēl  vairāk sarežģī tas, ka ieceļotājiem Taizemē (bez tranzitēšanas), cik saprotu, ir jātaisa COVID-19 tests ON ARRIVAL, kas robežas šķēsošanas procesu pagarinās, ja neizdosies tranzitēt BKK lidostu "pa taisno". Reinis gan bija atradis, ka esot kaut kādi speciāli autobusi lidostas tranzitēšanai vai vismaz sākotnējos COVID-19 laikos ir bijuši. 

jtt
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/11/2014
Ziņas: 4784
Manīts: pirms 11 st

Vēl mēnesis laika, nupat atkal izskatās straujo pārmaiņu laiks dēļ omikrona.

BBK lidostai gan ar Bangkoku un Pnompeņu nekādas saistības, ar 4 lielām Āfrikas zemēm gan un pavisam tiešs.

reinis.berzins
Lietotāja reinis.berzins attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/07/2013
Ziņas: 448
Manīts: pirms 1 d

2021.g. 4.marta pamācības video: 12 things to know about International transit transfer flight guideline Bangkok airport:
https://www.youtube.com/watch?v=I_RzD41LHrw

2019.g. (jaunāki video bija uz/no vietējiem reisiem) video staptautiskam transferam starp Copenhagen-Bangkok uz Bangkok-Kualalumpur (abi ar Thai Airways):
https://www.youtube.com/watch?v=KYlJd4n6E6o - viņi izgāja cauri laikam Transfer desk un pēc tam kādai drošības pārbaudei, bet laukā no starptautiskās zonas gan neizgāja.

P.S. Esmu arī agrāk izmantojis YouTube, kur videoklipos izskaidrots, kā pāriet uz citu termināli vai nopirkt autobusa biļeti automātā (skaidrāk nekā teksta veidā).

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 8 st

1.video, kurš reāli bija attiecināms uz šī gada martu nevis uz 2001.gadu, bija diezgan noderīgs. Otrajā 2019.gada video es tā arī nesapratu, kur pēkšņi uzradās PAPER BOARDING PASS lidojumam BKK-KUL. Ticamāk, ka abas iekāpšanas kartes izsniedza jau CPH lidostā, jo abus reisus, cik saprotu, izpildīja Thai Airways. Nekur neredzēja tai klipā nevienu vietu, kur BKK transfera zonā varētu izdrukāt papīra iekāpšanas karti. Cerams, ka LANMEI AIRLINES lieto arī mobilās iekāpšanas kartes vai arī uz viņu lidojumiem var ļoti laicīgi " iečekoties", lai varētu izdrukāt papīra iekāpšanas karti jau Rīgā.

reinis.berzins
Lietotāja reinis.berzins attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/07/2013
Ziņas: 448
Manīts: pirms 1 d

Viestursp1 rakstīja:
1.video, kurš reāli bija attiecināms uz šī gada martu nevis uz 2001.gadu, bija diezgan noderīgs.

Paldies! Izlaboju savu pārrakstīšanos.

Viestursp1 rakstīja:
Otrajā 2019.gada video es tā arī nesapratu, kur pēkšņi uzradās PAPER BOARDING PASS lidojumam BKK-KUL. Ticamāk, ka abas iekāpšanas kartes izsniedza jau CPH lidostā, jo abus reisus, cik saprotu, izpildīja Thai Airways. Nekur neredzēja tai klipā nevienu vietu, kur BKK transfera zonā varētu izdrukāt papīra iekāpšanas karti.

Filmētāji izslēdza kameras, baidoties no filmēšanas aizlieguma. Nenofilmētajā brīdī pie Transfer desk viņi vai nu izrādīja Kopenhāgenā iedotās iekāpšanas kartes, vai arī dabūja tieši no Transfer desk.

Viestursp1 rakstīja:
Cerams, ka LANMEI AIRLINES lieto arī mobilās iekāpšanas kartes vai arī uz viņu lidojumiem var ļoti laicīgi " iečekoties", lai varētu izdrukāt papīra iekāpšanas karti jau Rīgā.

Jā, LANMEI AIRLINES atļauj gan elektroniskās, gan izdrukātās iekāpšanas kartes. https://www.lanmeiairlines.com/lanmeiairlines2.0/default/menus/EN/experi... - te ir uzskaitītas izņēmuma valstis (arī Kambodža), kuru lidostās nepieņem elektroniskās iekāpšanas kartes. Tātad Taizemes lidostās pieņem.