Loti nepatik lidot. Tiko atkal bija paris lidojumi un jutos emocionali loti slikti.
Vajadzetu kadas tabletites kas palidz nomierinaties
Paslaik esmu arpus lv un pirksu te!
Labi!
Nav labi!
zahuj būs palaidis garām, ka tikko rakstāms ar 2 x 'k' =]
varu tikai pievienoties 321 paustajam.. nesen pēc vairāku izdevīgu lidojumu iegādes nācās atskārst, ka lidot nemaz jau tik ļoti nepatīk/nešķiet droši. (haha) protams, tas viss individuāli.
Tikko reisā no KBP uz IST atskārtu, ka pilotam ir problēmas ar angļu valodu, bet lidojumā no IST uz ABD kāda sieviete mēģināja sazvanīt paziņas nosēšanās laikā... nedaudz iestresoju, bet lidošana tomēr ir vienīgais veids, kā ietaupīt laiku, pārvarot ievērojamus attālumus...
zahuj būs palaidis garām, ka tikko rakstāms ar 2 x 'k' =]
nju tur ir ap divdesmit komatu un burtu kļūdu, ko nu tur par "tikko".
Esmu ciemos no svesa telefona. Intrese legala palidziba stresa mazinasanai
Ir man pazīstama viena meitene, kurai arī bail no lidošanas. Cik zinu vairs nekad nav lidojusi skaidrā.
Nu, legāli tikai pie daktera pēc receptes. Ar psihotropiem medikamentiem labāk nejokot. Kurā valstī esi?
Šķidrais, lidostā nopērkamais mierinājums neder?
Ir man pazīstama viena meitene, kurai arī bail no lidošanas. Cik zinu vairs nekad nav lidojusi skaidrā.
jā, tas esot 100% līdzeklis (nelidot skaidrā), tiesa, gan ne meitene vairs....
Griekija
Viennozīmīgi - Raki! Litrs, aizies uz urrā
Tad labāk Air Crash Investigations neskatīties.
Es arī pirms lidojuma ierauju kādu "čarku", tas liek justies drošāk. Ar trankvilizatoru iegādi LV ir problēmas - tik uz receptēm.
Man lidot bail nav, pat ļoti patīk, bet pirms lidojuma kāda ''čarka'' ir tāds kā process
Man lidot bail nav, pat ļoti patīk, bet pirms lidojuma kāda ''čarka'' ir tāds kā process
Kad dienēju padarmijā (aviācijā), daudziem transporta aviācijas lidotājiem bija tieši šāds princips. Tikai standarta doza bija 2 čarkas (zinot, ka čarka ir 0,01 spainis) Bet netrenētai dāmai varbūt pietiks ar vienu.
Bet netrenētai dāmai varbūt pietiks ar vienu.
Netrenētai dāmai varbūt vispār pietiks ar piņģerotu. Atceros kā man nakts reisā BKK - TAS dāma no iereibušu krievu kompānijas, kuri "uzpildījās" visu lidojuma laiku, gandrīz apvēma krosenes un pēc tam vēl pievēma grīdu pie tualetes, kura tai brīdī, kad dāmai vajadzēja, bija aizņemta.
Man lidot bail nav, pat ļoti patīk, bet pirms lidojuma kāda ''čarka'' ir tāds kā process
Kad dienēju padarmijā (aviācijā), daudziem transporta aviācijas lidotājiem bija tieši šāds princips. Tikai standarta doza bija 2 čarkas (zinot, ka čarka ir 0,01 spainis) Bet netrenētai dāmai varbūt pietiks ar vienu.
Nu ar tām ''čarkām'' pirms lidojuma un lidojuma laikā arī ir atkarīgs no lidotāja veselības utt. , ne katrs var 10 000 m augstumā turpināt ''ieņemt vēl pāris čarkas'', jo tomēr lidojuma laikā reibums iestājas savādāk nekā uz zemes, bet katrs to izvērtē/vērtē pats
Teikšu tā, lidot ļoti patīk, bet tā kā pirmo lidojumu nācās aizvadīt ar TU-134 un vecu vīru, kas sevi dēvēja par aviatoru no CCCP laikiem, arī tagad "drosmei" lidostā tiek paņemts Hennessy RIX lidostā pa 10 eiro glāzē, kaut gan ap stūri pa 25 var nopirkt pudeli, kā saka māņticība
Ps. atceros diskusija par lidošanas drošību bija, iepostots links uz vienu krievu pilotu, kas apskaidro cik tas ir droši, ļoti labs video . Viennozīmīgi var teikt, ka lidot IR ļoti droši, stipri drošāk kā braukt ar mašīnu pat, bet nu te laikam ieslēdzas galvā, ka "es pats neko nekontrolēju", značit būs slikti!
Braucot ar autobusu vai vilcienu jau arī cilvēks neko nekontrolē. Vai ar vieglo mašīnu kā pasažieris. Ja tā padomā, tad ar vilcienu vispār šausmas, ja kaut kas sliedēm noticis, vai kāds smaigais noslāpis uz pārbrauktuves, vai vēl kaut kas... arī mašīnists neko nevar izdarīt, bremzēšanas ceļš gandrīz vienmēr daudz garāks nekā attālums līdz šķērslim.
Pēc manām domām vēl psiholoģiski nostrādā atšķirība — ja busam, vilcienam vai auto sabojājas dzinējs, tad lēnām apstājamies un izkāpjam; ja lidmašīna salūzt, tad krītam lejā un visticamāk cauri.
Droši vien (nav sanācis dzīvē pašam izmēģināt) līdzīgas bailes varētu pārņemt zemūdenē. Tur arī, ja kaut kas notiek, iespējas mierīgi apstāties un izkāpt dzīvam nav nekādas.
Lidot gan man ārkārtīgi patīk, jau pati doma, ka drīz varēšu atkal lidot, uzlabo garastāvokli.
Braucot ar autobusu vai vilcienu jau arī cilvēks neko nekontrolē. Vai ar vieglo mašīnu kā pasažieris. Ja tā padomā, tad ar vilcienu vispār šausmas, ja kaut kas sliedēm noticis, vai kāds smaigais noslāpis uz pārbrauktuves, vai vēl kaut kas... arī mašīnists neko nevar izdarīt, bremzēšanas ceļš gandrīz vienmēr daudz garāks nekā attālums līdz šķērslim.
Ja ar sliedēm kas notiks ( pārrāvums ) tad pazudīs signāla cilpa un luksoforā iedegsies sarkanais, kas savukārt apturēs vilcienu. No tāda viedokļa, vilciens ir visdrošākais
Dienas laikā, ja pamana laicīgi vēl var paspēt apstāties, naktī prožektora gaismas gan nepietiek, tas tiesa...
Pēc manām domām vēl psiholoģiski nostrādā atšķirība — ja busam, vilcienam vai auto sabojājas dzinējs, tad lēnām apstājamies un izkāpjam; ja lidmašīna salūzt, tad krītam lejā un visticamāk cauri.
Juri, Tavs posts noteikti iedrošinās lidot tos kas baidās to darīt
Es parasti lidojumu uztveru mierīgi, kas notiks notiks, skatos arī raidījumu ''Aircraft investigation'', ja būtu jālido Āfrikas iekšienē ar viņu avio sabiedrībām vai dažām ''labām'' Āzijā, tad gan vajadzētu vienam pašam paņemt 0.7l - 1.0 l ko stiprāku, tas lai drošāk
Es tā skatos mēs te veicinam tautu uz alkoholismu jāizbeidz šis. LIDOT IR DROŠI un punkts
Ja tā padomā, komerciālās civilās aviācijas negadījumi ar letālām sekām Latvijas jaunāko laiku vēsturē, šķiet, nav fiksēti (privātās lidenes un helikopteri neskaitās). Vilcienu katastrofa ir, autobusu pat vairākas. Tātad laikam tomēr visdrošākais. No otras puses, skeptiķi teiks, ka tagad pienākusi kārta aviācijai...
nu kā saka - visā pasaulē avionegadījumos gadā aiziet bojā tik cilvēku, cik tikai Latvijā uz ceļiem...
Man ļoti patīk lidot, bet vajadzēja kādus 20+ lidojumus, lai pati iemācītos, ko darīt, lai pēc lidojuma nākamās 3-4h gandrīz nepazustu dzirde un nežēlīgi nesāpētu galva. Un konču sūkāšana/ūdens dzeršana/deguna pilieni nepalīdzēja.
Varbūt bez čarkas noder arī aizraujoša grāmata, planšete ar pozitīvu filmu, kas maksimāli saista uzmanību? Pacelšanās/nolaišanās laikā labs ceļabiedrs. Var jau sadomāt visādas izklaides, ja ir kompānija, lai laiks paskrietu riktīgi ātri un lidojumu pat nemanītu. Ja iepriekš ir bijis liels miega bads, tad var iekāpt lidmašīnā un mēģināt paspēt aizmigt pirms pacelšanās... (tā kā pati varu aizmigt gandrīz jebkur, šo esmu izmantojusi)
Man ļoti patīk lidot, bet vajadzēja kādus 20+ lidojumus, lai pati iemācītos, ko darīt, lai pēc lidojuma nākamās 3-4h gandrīz nepazustu dzirde un nežēlīgi nesāpētu galva. Un konču sūkāšana/ūdens dzeršana/deguna pilieni nepalīdzēja.
un kas tad palīdz?
Man ļoti patīk lidot, bet vajadzēja kādus 20+ lidojumus, lai pati iemācītos, ko darīt, lai pēc lidojuma nākamās 3-4h gandrīz nepazustu dzirde un nežēlīgi nesāpētu galva. Un konču sūkāšana/ūdens dzeršana/deguna pilieni nepalīdzēja.
jā, lūdzu padalies pieredzē!