LĒTAS BIĻETES NO BRISELES/ ĶELNES UZ PARĪZI VAI ROTERDAMU. 1EUR vienai personai vai 2EUR divām, ne visās dienās, bet lielākoties ir, ja pasūta 2 mēnešus iepriekš. No Parīzes (centrāli) var aizbraukt uz Barselonu pa 7 EUR. Tāpat pa labu cenu var aizbraukt no Briseles uz Barselonu arī, tikai tur visa diena ceļā.
Pirms nedēļas iegādājos biļetes no Briseles uz Barselonu (ar piestāšanu Parīzē), par autobusa biļetēm DIVĀM PERSONĀM samaksājot 16 EUR
Cik ilgs ir tads brauciens (no Briseles lidz Barselonai)?
vai tik to nevar uzzināt megabus lapā?
p.s. 20 Std. 55 Min.
Izbraucu ar Megabuss:
Dortmunde-Ķelne izbraukumu nokavēja par 20 min. iebrauca Ķelnē ar stundas novēlošanos, uz šosejas bija korķi. Cene 1 eur, busā kādi 6-7 cilvēki, komfortabli.
Ķelne Brisele izbrauca laikā iebrauca laikā busā kādi 10 cilvēki (17 eiro uz diviem), komfortabli, sēdēt gulēt.
Brisele-Parīze murgs dienas laikā (garumā) - buss izbrauca vairāk, kā 5 stundas pēc paredzētā laikā, ārā 33 grādi ēnā, vēlāk sākās vētra ar negaisu, mums vēdera vīruss ar nepatīkamām izpasumēm (vīrusu laikam atvedām no Rīgas, bet saslimām jau ceļojuma laikā Ķelnē). Nav informācijas, jautājot citam begabuss šoferim, kas sazinās ar dispečuru tika vēstīts, ka buss salūzis un esot norīkots cits no Amsterdamas (to saka 15.30, vajadzēja izbraukt 14.30) un būšot Briselē ap 17-17.30. Ha, nav ne busa ne info. Kad neliels pulciņš ar nogurušiem un neapmierinātiem pasažiriem klūp virsū citam megabuss šoferim, šis kratās nost un saka, ka strādā megbuss.uk un tā ir cita firma, kā megabuss europe, kas apkalpojot mūsu reisu. Tomēr ir spiests zvanīt un beigās paziņo, ka nekāda aizvietojošā busa nebūs, neko vairāk pateikt nevarot. Beigās atnāk buss 19.35, laimīgi (drīzāk gan jau mazliet bezfilmā no karstuma, noguruma, vīrusa un beigās vēl salijuši) tiekam iekšā, busā kādi 15 cilvēki, var izlaisties kā sirds vēlās. Cena 1 eiro.
Parīze- Brisele, izbrauc laikā, cilvēku pilns, sēžam saspiesti, pa ceļam piestāj pie texaco benzīntanka uz 45 min. (šo posmu normāli nobrauc 4 stundās, bet pēc saraksta 5 stundas, bieži ir sastrēgumi un Briselē ierasties ātrāk īsti nevar (nosacītajā autoostā pie centr. stacijas nedrīkst ilgi stāvēt), var ieiet kafe vai vienkārši pagulšnāt saulītē piekalnītē, vēlāk vēl nobraucam no šosejas lai kaut kādā viesnīciņā notiktu šoferu nomaiņa. Briselē ierodamies pēc saraksta. Biļetas cena 1 eiro.
Megabuss ir lēts, bet ieplānot, ko konkrētu nevajadzētu, liels risks, ka galamērķī nokļūsiet citā laikā, kā plānots.
andris1, jauki, ka pastāsti, kā gāja ar Megabus!
Par posmu Brisele-Parīze un briesmīgo kavēšanos. No 2013. gada 1. marta ir spēka autobusu pasažieru regula 181/2011. Tālajiem braucieniem (>250 km, >3 stundas), ja kavēšanās ir vairāk par 90 min, tad auobusa kompānijai bija jānodrošina ēdināšana un dzērieni saprātīgos apmēros pret gaidīšanas laiku. Ja jāpaliek pa nakti, tad jānodrošina arī viesnīca (max 80 EUR par nakti / pasažieri, max 2 naktis). Ja kaut ko pirki un saglabāji čekus, vari viņiem aizsūtīt.
Vēl viņiem vajadzēja piedāvāt izvēlēties, vai gribi rerūtingu, vai nebraukšanu un biļetes atmaksu. Ja to neizdara, tad pasažierim pienākas papildus kompensācija 50% apmērā no biļetes cenas. Tas gan šajā gadījumā būs tikai 50 centi.
.... interesanti rerouting attietkot iespēja pieprasīt lidošanu
andris1, jauki, ka pastāsti, kā gāja ar Megabus!
Par posmu Brisele-Parīze un briesmīgo kavēšanos. No 2013. gada 1. marta ir spēka autobusu pasažieru regula 181/2011. Tālajiem braucieniem (>250 km, >3 stundas), ja kavēšanās ir vairāk par 90 min, tad auobusa kompānijai bija jānodrošina ēdināšana un dzērieni saprātīgos apmēros pret gaidīšanas laiku. Ja jāpaliek pa nakti, tad jānodrošina arī viesnīca (max 80 EUR par nakti / pasažieri, max 2 naktis). Ja kaut ko pirki un saglabāji čekus, vari viņiem aizsūtīt.
Vēl viņiem vajadzēja piedāvāt izvēlēties, vai gribi rerūtingu, vai nebraukšanu un biļetes atmaksu. Ja to neizdara, tad pasažierim pienākas papildus kompensācija 50% apmērā no biļetes cenas. Tas gan šajā gadījumā būs tikai 50 centi.
Paldies, Juri par norādi uz šo regulu (kādreiz var noderēt). Tikai reālā prakse atšķiras no regulās teiktā... arī aviokompānijas dažkārt nenodrošina ūdeni,ēdināšanu utt. un neko jau nevar viņām izdarīt (vienīgais jāvāc čeki un tad jāiesniedz, kas nebūt nav slikts variants). Šajā gadījumā jau pat viņu norādītie telefoni nebija sazvanāmi (cilvēki mēģināja daudz un dikti), nebija nekādas informācijas. Mēs gan neko neēdām (veselības prob. dēļ), un kafe izdzertā tēja lai jau paliek uz mana rēķina.
Un tad aviokompānijas kā rerouting piedāvās autobusu?
Un tad aviokompānijas kā rerouting piedāvās autobusu?
Īsajos reiisos nemaz nav retums!
Megabus akcijas biļetes no 1 eur!
Ceļojumu laiks: Septembris – Oktobris.
Maršruts:
Frankfurte – Minhene no 1 eur;
Ķelne – Minhene no 1 eur;
Štutgarte – Minhene no 1 eur;
Parīze – Minhene no 1 eur;
Amsterdama – Minhene no 1 eur;
Brisele – Minhene no 1 eur;
un citi maršruti!
Megabuss http://freu.megabus.com/default.aspx?stop_mobi=yes atver jaunus Francijas iekšzemes reisus, cena no 1eur + 0,50 eur!
Ceļošana: līdz 25.10.2015.
Maršruti:
Milūza – Liona
Milūza – Aviņona
Milūza – Monpeljē
Milūza – Perpiņāna
Liona – Aviņona
Liona – Monpeljē
Liona – Perpiņāna
Aviņona – Perpiņāna
Monpeljē – Perpiņāna
Avots: fly4free.com
http://infobus.pl/mega-wejscie-megabusa-we-francji-_more_77929.html
Megabus mērķtiecīgi "izplatās" pa visu Franciju.
Jaunie maršruti no 01.10.2015.:
2016. gada sākumā plānots jau piedāvāt kopumā 50 autobusu līnijas.
Jātaisa lielā Francijas tūre ar busu!
Megabus Italijas un Vacijas reisiem kalendars lidz 9.01.2016.
Pa labam cenam var braukt ZS un JG brivdienas.
http://travelfree.info/2015/10/wow-megabus-sale-routes-in-germany-and-it...