LuxExpress autobuss ir atnācis galapunktā (Rīga – Viļņa) par 2h 10 min vēlāk nekā bija paredzēts.
Lūgums padalīties ar pieredzi ko konkrētajā gadījumā ir iespējams dabūt no LuxExpress, un kāda kompensācijas ir paredzēta.
Kāds dokuments regulē attiecības starp LuxExpress un klientu.
Iepriekš pateicos par komentāriem.
Rīgas satiksme tev pateiktu, sastrēgumi dārgais klient, sastrēgumi...
Pieļauju, ka starpilsētu autobusiem var piemērot līdzīgu atrunu.
Vai arī ziemā, kad puteņo un ledi uz ceļa, tu negribēsi, ka šoferis nesās ar max ātrumu tikai tāpēc, ka kāds izdomās vēl kompensācijas piedzīt no viņa.
Noteikumi ir šeit:
http://www.luxexpress.eu/en/passenger-rules
Tur citastarp ir rakstīts:
4.1. Carrier is not responsible for running out of schedule and late arrivals at stops which have been caused by force majeure circumstances (including but not limited to: weather conditions, traffic jams on the roads, road works, actions by governmental bodies, queues at borders, customs and passport control, etc.), as well as due to actions of Passengers, which have an impact on fulfilment of Carrier’s obligations and other reasons, which Carrier could not have foreseen or prevented despite all the measures taken.
4.2. Carrier is not responsible for any damage or lost profit which has been caused or may be caused to Passenger in a situation where the coach has not reached the destination at the right time.
...
4.7. In cases where a coach fails to depart due to Carrier’s fault or technical malfunctions of the coach, the Carrier arranges a substitute transport at first opportunity. In addition to that the Carrier shall:
4.7.1. reimburse to the Passenger 50% of the fare upon his written request if due to the reasons listed above the coach departed or arrived at the destination at least 2 hours later;
Nezinu, vai autobusa transportam būtu kādi normatīvie akti, kuri regulētu šo lietu sīkāk.
Laika apstākļi bija apmierinoši – tas bija 29 /12.
LuxExpress noteikumus esmu pētījis, bet interese kāds Eiropas dokuments kas varētu būt piemērots konkrētajam gadījumam.
Ir ir Eiropas regula 181/2011, jau sen par to vēlos uzrakstīt, bet neesmu kārtīgi izpētījis, vai tur kavēšanās minēta.
Stājās spēkā 2013. gada martā. Var izlasīt šeit visu: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32011R0181:E...
Paldies Juri,
Balstoties uz augstāk minētu Regulu esmu nosūtījis LUXEXPRES vēstuli.
Vai, nu gan liela kavēšanās. Es parasti šo maršrutu izmantoju, lai pēc tam lidotu no Viļņas, un ir gadījies, ka autobusa pienākšanas laiks autoostā ir 1h 20min pirms lidmašīnas pacelšanās. Pat iedomāties nevarēju, ka autobuss varētu nokavēt...
Autobuss bija atnācis no Tallinas kavējot atiešanos laiku vairāk par 2,5 stundu. Nākošais reiss, ar atiešanas laiku 12:30, izbrauca no Rīgas autoostas par 35 min atrāk.
Arī man no viļņas ir bijuši kavējumi par 1-2 h
Vienreiz īpaši paveicās -> kavēja lidmašīna + lux express, tāpēc rezultātā paspēju uz Rīgu.
P.S. Uz nopietniem braucieniem vienmēr ir Plāns B, C, D. t.i. braucu vismaz 2-3 autobusus iepriekš -> ja saplīst vai kavē var iesēsties citā transportā un nokļūt galā laicīgi.
Sensācija! Sensācija! Gada nogalē Tallinas autoostā Ecolines taranē Lux Express! Šoferis nelielā "štimmukā". Aculieciniece Anastasija šokā!
Ar ko atbildēs Lux Express?
https://rus.delfi.ee/daily/estonia/foto-i-video-avtobus-ecolines-taranil...