Sodien paradas info ka reiss HKG-FRA no 23:25 parcelts uz 03:55 lidz ar to rita reiss FRA-RIX tiek nokavets un suutiis ar vakara reisu maajaas. Ko varu no apdrosinasanas pretendet un ko lufthansai butu janodrosina? Domajat varu hotel panemt vel vienu dienu HK pie lidostas un to swedam piestadit vai ari jaiet planotajos 22:00 uz lidostu un tad taas extra 5h kko no Lufthansas prasit lai pabaro. Ko Lufthansai butu janodrosina taas 12h FRA? Viesnicu var prasiit vai visticamak pa dienu nepiedavaas taadu ekstru. Laikam par 12h delay ari varetu 261/2004 piesaistit. 250eur vai 400eur par to buutu? O.s. Vel daudz Tanduay asinis taapeec nedomaajas )
Vēl jau rīdienas LH reisu FRA - RIX var pārlikt arī uz rītdienas BT reisu 14.25. Ja ielidošana FRA +/- pēc 10.00 rīt no rīta, tad sanāks pašā laikā. Cik rādās, tad uz BT reisu brīvu vietu "DO FIGA". Pa 263 - 308 EUR (BACIC/PREMIUM) jau diez vai atradīsies lidotgribētāji. Tikko nobrīnījos, ka RIX - SVO reisā ar BT bija vien 6 PAX uz visu lielo lidmašīnu.
Bt cenu politika ir fantastiska. Droshi vien svo biletes maksaja kosmosu jau menesi pirms izlidosanas
Uz TBS regulari nesezonaa BT lidmasinas ir pustuksas, bet cena kosmiska.
Septembri uz Londonu ari lidoja 1/2 pilna- dikti nepopulars galamerkjis
Bt cenu politika ir fantastiska. Droshi vien svo biletes maksaja kosmosu jau menesi pirms izlidosanas
Uz TBS regulari nesezonaa BT lidmasinas ir pustuksas, bet cena kosmiska.
Septembri uz Londonu ari lidoja 1/2 pilna- dikti nepopulars galamerkjis
Ar SVO tur nav tik vienkarši, droši vien ligumā ar KF ir minimala cena posmā RIX-SVO un BT ne ko ne var izdarīt. Varbut ar TBS arī.
Domāts līgums ar Krievijas Federāciju vai Blue1 (KF)? Vai tādos tiešām iekļauj minimālās cenas?
HKG-RIX > 3500 km, tātad 600 EUR.
Viesnīcu pa dienu Frankfurtē diez vai dos, bet ēdināšanu / dzirdināšanu ir jānodrošina.
Domāts līgums ar Krievijas Federāciju vai Blue1 (KF)? Vai tādos tiešām iekļauj minimālās cenas?
Ar Krieviju.
Agrāk visur bija tāda prakse.
Domāts līgums ar Krievijas Federāciju vai Blue1 (KF)? Vai tādos tiešām iekļauj minimālās cenas?
domāts, loģiski RU un LV starpvalstu līgums. iespējams, ka arī tajos parādās cenas. pirms atvērtajām debesīm arī Eiropā iestādes saskaņoja minimālās cenās - piem Somija atteicās apstiprināt BT cenu LVL 99,- RIX-HEL-RIX, jo tā esot ekonomiski nepamatota un neiespējama. laiki mainās
bet par LH runājot, līdzīgā situācijā viesnīcu nedeva, bet rerūteja caur AMS uz RIX ar BT, bet nu tad arī laikam nebija tiešais BT. stulbākais bija, ka LH890 tajā dienā arī pamatīgi kavējās un teorētiski paspēt būtu bijis iespējams, bet tur grūti panākt, lai kāds iedziļinās tavā individuālajā jautājumā.
"Ko varu no apdrosinasanas pretendet" - precīzi to, ko esi nolīdzis pērkot polisi... jāatcerās, ka apdrošināšana neko nemaksā tāpat vien, par faktu, ka kaut kas kavējas - like, še tev 200EUR par kavēšanos. jābūt ir izdevumiem, ko kompensēt - brangi jāiekož, jāpērk alternatīvs reiss utml, atkarībā no apstākļiem un apdrošināšanas seguma.
Es tikai iedomājos, tajās reizēs, kad esmu no LH bijusi pārlikta uz BT, vienreiz streika, otru reizi kavēšanās dēļ (abas reizes beigās ielidoju ātrāk), man nekad nebija ienācis painteresēties par servisu lidmašīnā - LH tomēr iedod to sviestmaizīti un tēju, BT par brīvu neko. Kādam ir pieredze par šo jautājumu? Maksāt pašam un tad atprasīt no LH, ka gala beigās, pirku biļeti, kur pa ceļam baro?
Jā, es arī par šo esmu aizdomājusies, jo skaidrs, ka BT pat nenāk prātā ko piedāvāt bez maksas.
Jā, var prasīt. Man reiz, kad čehi pārstāja lidot no RIX, pārdoto biļeti pārlika uz BT. Tur gan vēl bija tas, ka no biznesa pārlika uz ekonomisko (jo BT to it kā nevarēja piedāvāt), bet čehi baro(ja) arī ekonomiskajā. Tad nu prasīju gan kompensāciju par downgrade, gan par tēriņiem uz BT borta. Apmaksāja.
Kā tas varētu darboties situācijā, ka, piemēram, streika gadījumā (skaitās neparedzami apstākļi vai nē? man vienmēr jūk), piedāvā, ka reiss būtu, pieņemsim, "kaut kad rīt", es izprasu, lai dot BT, kas ir ātrāk. Tad nez arī atmaksātu tos ēdamos? Būtu būtiski, vai ielido ātrāk vai vēlāk nekā bija paredzēts?
Tad varētu teikt, ka pēc Tavas pašas vēlēšanās Tev iedeva variantu bez ēdināšanas lidojuma laikā tā vietā, lai lidotu ar Lufthansu nākamajā dienā, kur tas viss bija iekļauts.
Puse poustu par Air Baltic...
Aktualakais man pagaidam ir vai vakara panemot hotel ap 100eur HKG lidostas tuvumaa lai paguletu 4-5h kas ir konkretais pagaidam prognozetais delay laiks man apdrosinasana apmaksas to ja LH to nekompenses. No musu kompanijas visiem ir swed apdrosinasana ar vismaz 500eur neparedzetaam izmainam.
Juri, vai tad 600eur nebija ja lidojums virs 3500km kavejas 24h? Liekas ka ja garais lidojums kavejas lidz 12h tad kompensacija bija nepilni 600eur.
It ka daudz konpensacijas ir izsistas bet taas pedeja laikaa par iisajiem parlidojumiem.
Rihar, mees tiko Lufthansa lapaa redzeejaam ka laiciigi viss iziet...
Tie kas caur Minheni lido viss ir kartiba ar lidojumu. Kam tiesais uz FRA ar Airbus 380 bija planots, tiem ir siis izmainas.
Izskatas, ka muusu problem ir atrisinata:
Stundu velak uz FRANKFURT suuta ar Cathay Pacific un talak viss kaa planots. Pat priecajos ka varesu ar savas iecienitas alianses kompaniju lidot un piedevam skaitaas labaks serviss kaa LH.
Ja var ticet ka Y klase lidojumam iedota, tad savus 5000avios vel klat dabusu
Es pat īsti nezinu, ar ko Tu sajauci… Pēc Sturgeon v Condor tiesas lēmuma visas kavēšanās >3 stundām skaitās kā atcelšana un attiecīgi kompensējamas (250, 400 vai 600 EUR atkarībā no attāluma).
Lufthansa acimredzot ar Cathay kko nodiiloja un lidz ar to Frankfurt esam 4h pirms paredzeetaa FRA-RIX reisa. Nebutu nekas pretiim ja LH buutu vedusi 03:55 paredzeto 23:25 vietaa. Tad jau ar 600eur puse celojums tiktu "atsists"
Mees jau nodevaam somas Airport Express liidz pashai Riigai... Iisteniibaa ljoti eerti!!
Cathay pacific lidojumam tiešām bija piešķirta Y klase kas pelna 100% jūdzū, kaut sākumā domāju, ka diez vai būs tik dāsni. Šodien kontā redzu, ka pa HKG-FRA lidojumu ir pieškirti 5697AVIOS.
Būtu zinājis, būtu vēl pārējiem 10 sataisījis kontus un tad kā familly account pa 60 000 varētu pa 130eur izlidot AMS-HKG return ar Cathay
Žēl, ka British Airways executive club jūdzes ieskaita tiem, kuriem konts ir bijis pirms lidošanas nevis, kā daudzām citām programmām, kad pēc lidojuma 1-6mēnešus vari izveidot kontu un pieprasīt jūdzes par iepriekšējo lidojumu.
Iberia Plus neatrodu tādu ierobežojumu, varbūt vari ieskaitīt jūdzes ar retroclaim tur, un pēc tam pārsūtīt uz British Executive Club.
Tikko atlidojām no Orlando,lidojums notika zem British Airways .Turp lidojot lidmašīna nokavēja 2 stundas un ielidoja NYC vēlāk,līdz ar to kavējām uz nākošo reisu.Nav problēmu-ielikšot nākošajā.Tā kā briesmīgi skrējām,izrādās,ka kavējās arī nākošā lidmašīna uz Orlando un bijām priecīgi,ka paspējām,bet lidmašīna ar slēgtām durvīm nostāvēja 2,5 h.Visi Amerikas pilsonīši ļoti mierīgi sēdēja ar maziem bērniem un neteica ne vārda,kāpēc stāv ,nepaskaidroja,katram iedeva vienu glāzi ūdeni.Ielidojām Orlando 2,5 h vēlāk,izrādās,ka NYC kaut kas streikoja.Diemžēl tas pats bija atpakaļcelā 29.02.Gatwik aiztaisīja ceļus,jo bija eļļa no kaut kurienes izlijusi un noturēja BT cilvēkus slēgtā lidmašīna ar glāzi ūdeni 2 h.Pie tam lūdzu lai lidmašīna ielaiž gaisu,jo vienai sievietei palika slikti.Tad nu man ir jautājums cik ilgi tā drīkst turēt cilvēkus ar ūdens glāzi rokā (vienu)?
Pēc ASV noteikumiem vietejiem reisiem cilvēkus var turēt lidmašīnā uz zemes 3 stundas, starptautiskajiem lidojumiem 4 stundas. Vēlākais 2 stundas pēc kavēšanās sākuma jādod dzērieni / ēdieni. Ik pa 30 minūtēm jāziņo, kāda situācija un kādēļ aizkavēšanās. Jānodrošina pieeja tualetēm. Tas viss saucas "tarmac delay".
Eiropā šādus noteikumu nav. (Bet protams ir regula 261/2004 un atbilstošie tiesas lēmumi, kas pēc 3 stundu kavēšanās ļauj saņemt kompensāciju kā pēc atcelta reisa.) Regulas izmaiņās, ko sen jau taisās pieņemt, būs arī precīzāki noteikumi, kas aviosabiedrībai jādara šādu kavēšanos gadījumā.
Mēs izrēķinājām, ka šī līdojuma laikā kopējais noturētais stundu skaits ir atbilstošs vēl vienam pārlidojumam uz ASV. Tad jau viss ir likumīgi. AA stjuartes pašas staigāja mutes kustinādamas, bet pārējiem neko nedeva. Cilvēki bija ļoti pacietīgi un pretimnākoši. Turējās braši.
Ja turpceļā galamērķī nokļuvi vairāk kā 3 stundas pēc paredzētā laika, vari pieprasīt 600 EUR komensāciju no aviosabiedrības, kas izpildīja šos reisus.
No British vai no AA, vai no Finnair, man nekādu izziņu nav, jo cietās lidmašīnās tādas nedod.
Kādēļ Tev izziņas? Aviosabiedrība pati taču zina, ka nokavējās.