Vai kādam ir pieredze ar sekojošu lietu? Cilvēks grib aizlidot uz Krētu caur Londonu. Savienojums ideāls. Wizzair mājas lapā rādās, ka ir lidojumi gan no Getwikas, gan Lutonas. Kad sāk rezervēt no Lutonas, tad pirmajā solī ir Lutona, bet otrajā solī Lutona nomainās uz Getwiku. Tas ir Wizzair mājas lapas gļuks, vai tomēr tie varētu būt kaut kādi uzstādījumi, ka rādās visas teorētiski iespējamās lidostas, bet kaut kādā brīdī parādās tikai īstā. Ko tagad darīt? Jo savienojums caur Getwiku nav aktuāls? Varētu prasīt atpakaļ naudu par šādu Wizzair gļuku?
Iesaku papetit lidostas majas lapaa, no kuras lidostas tad izlido. Ja nopirkta biļete bus no Getvikas, tad nekada naudas atmaksa nespid, jo regulaa gljuki nav atrunati.
Lidzigi bija, kad Wizzair nomainija izlidoshanu no VNO uz KUN, ticamak, ka izveletajaa datumaa tomer lidos no Getwick.
WizzAir daudzus lidojumus tagad veic tikai no Getvikas. Tas nav gļuks, bet viss ir nopietni.
Nē, bet stāsts jau par to, ka nopirkta biļete no Rīgas uz Lutonu. Un Wizzair lapā rādās lidojums no Lutonas uz Krētu. Tikai jau pērkot biļeti, otrajā solī, paradās Getwika. Attiecīgi tad pazuda jēga pirkt biļeti no Rīgas uz Lutonu. Jautājums par šī posma atmaksu. Arī šobrīd jebkurš var ieiet Wizair mājas lapā uz redzēt, ka lidojums "ir no Lutonas."
Ar Tenerifi ir tas pats. Lido no Getvikas, bet it kā rēgojas arī Lutona. Tici tam kas biļetē rakstīts - GETVIKA.
Tevis ieliktajā bildē ir skaidri redzams, ka apakšā pierakstīts - izlido no Londona/Getvika. Tas, ka patiesībā esi meklējis no Lutonas, arī ir skaidrs, bet neko ar to nepierādīsi. Ne tikai Wizzair lapa, daudzi meklētāji rāda arī tuvumā esošās lidostas. Man, ar 20 gadu ceļošanas pieredzi kādu laiku pirms pandēmijas sanāca norezervēt auto BVA lidostā, nevis CDG, kā tiku meklējis. Kad attapos, bija palikusi viena diena līdz braucienam, un atcelt bija pat vēlu.
Ja kas, no Lutonas ļoti viegli tikt uz Getviku - vilciena brauciens bez pārsēšanās, vienā lidostā iekāpj, otrā izkāpj, tik jāiekāpj pareizajā vilcienā.