1) izlidošanas vieta RIX uz kādu no galamērķiem:
New York John F Kennedy International, NY (JFK)
New York LaGuardia, NY (LGA)
Newark Liberty International, NJ (EWR)
Philadelphia International, PA (PHL)
Hartford/Springfield Bradley Int'l, CT (BDL)
Baltimore Washington Int'l, MD (BWI)
Boston Edward L. Logan International, MA (BOS)
Washington Dulles International, DC (IAD)
Montreal Pierre E.Trudeau International, QC, Canada (YUL)
Toronto Lester B. Pearson International, ON, Canada (YYZ)
2) biļete diviem turp-atpakaļ
3) vēlamais ceļojuma laiks: Izlidošana 5./6./7./8. jūlijs 2020, atgriežšanās pēc 11-14 dienām/naktīm.
4) var iztikt tikai ar rokas bagāžu,
5) šobrīd atradu ideālu reisu ar Finnair RIX-HEL-JFK-HEL-RIX 6.jul-17.jul pa 800EUR un ļoti garu reisu ar Turkish RIX-IST-JFK-IST-RIX 7.jul-17.jul pa 400EUR, bet superlong layover turpceļā IST.
6) Cenu gribētu atrast ap 400 EUR (vienai personai, tātad kopā 800) par labu lidojumu ar vienu/divām pārsēšanām, bet vēlams bez long layoveriem. Savienotie reisi uz dažādām biļetēm ir ok, varu tos apdrošināt caur kredītkarti.
Ja kādam ir laiks/ vēlme, būšu priecīgs dzirdēt jūsu ieteiktos variantus. Paldies.
Atradu RIX-IST-JFK-IST-RIX - 6. - 19. jūlijs, 412 EUR x 2 = 824 EUR, gaidīšanas laiks gan turp, gan atpakaļ 3h
Es jau teiktu, ka 400 vasaras vidū uz NYC ir pat ļoti labi. Un vēl ar turkiem.
08.07.-20.07. arī RIX-IST-JFK-IST-RIX ar 3 h gaidīšanas laiku - 400 EUR x 2 = 800 EUR
Esmu lidojis ar Turkiem uz USA un kaut gan ir laba lidmašīna, daudz lielāka kontrole uz robežas ASV, nekā finnair vai sas, līdz ar to rindas.
Bet ja jūs sakāt ka 400 ar TK ir ļoti labs piedāvājums, uz parādījāt īsos savienojumu laikus, tad jau nāksies to pieņemt
vai ir vēl vērts jetot nost tos 20-25eur par biļeti, vai tur kādi riski parādījušies?
Rindas nav īsti atkarīgas no aviosabiedrības, bet gan no lidostas noslodzes attiecīgajā brīdī (un daudziem citiem faktoriem).
Riski, pērkot pie aģentiem, nav parādījušies. Ir samazinājušās iespējas tādā veidā dabūt atlaides.
Nav gan tā, Juri. Turcija ir bīstams reģions, kas atrodas tuvu karadarbības un teroristu zonai, tādēļ visi piesargās.
Gan tās ķīniešu vīzas Turcijā bijušiem, gan arī ASV robežsargiem interese. Man pirmajā reizē ASV, vienīgais, kas ieinteresēja, bija Turcijas zīmogs pasē - ar jautājumu "ko darīji turcijā?"
Bet, nu kopumā JFK rindās viena lidmašīna neko nenoteikts. Tur ir tik daudz reisu, ka ne jau tikai turku dēļ tā rinda izveidosies. Un ar ESTA var taču iet caur automātiem, kas ir atsevišķi no tiem, kuriem vīzas vajag.
Trakuli, pēdējā rindkopā jau pats visu pateici, tieši tāpat domāju.
Uzskatīt, ka, lidojot ar Turkish būs rindas, bet ar Finnair vai SAS — nebūs, nav pamata, pat ja Turkish pasažierus pārbauda rūpīgāk.
Paldies, nopirku no paša TK 6-20/jul īsos savienojumus.
Nu pašam lidojot 3x pēdējo gadu laikā ar finnair un sas bija draudzīgāka sagaidīšana un ātrākas rindas, bet tk bija laikā pirms automātiskajiem vārtiem - toreiz gan jau IST pārbaudīja pamatīgi kaut kāda US private security firma pirms iekāpšanas un pēc tam super lēna (3+h) rinda pie imigrācijas.
Riski, pērkot pie aģentiem, nav parādījušies. Ir samazinājušās iespējas tādā veidā dabūt atlaides.
Ir, ir parādījušies, un Tu, Juri, jau esi lietas kursā. Kad tikšu līdz Latvijai un atgūšu sajēgu, uzrakstīšu atsevišķā tēmā.
Labi, teikšu precīzāk, nav parādījušies jauni riski. Atgūsties un gaidam ziņojumu!
Kamēr pie aģenta pirktais lidojums ir bez izmaiņām, tikmēr viss ir kārtībā. Kad ar indiešiem jāsāk komunicēt un saskaņot lidojumu izmaiņas, kas par to vēl cenšas izspiest savu komisiju, tad to pārdesmit eur ietaupījums vairs nešķiet laba doma
Kas tad Orsonam?
Gan jau izstāstīs / uzrakstīs. Diezgan skarbi gāja!
Ok, nu tad gaidīsim. Kaut kad jau man arī jāieraksta, kā toreiz Ņujorkā gāja ar to neuzcelto Wyndham viesnīcu
pat ja Turkish pasažierus pārbauda rūpīgāk.
Izlidojot no Stambulas, pie vārtiem ir īsa intervija un papildus drošības kontrole. Bet vai tad, lidojot uz ASV, tā nav no visām lidostām?
Ielidojot ASV nav gadījies, ka kaut kā īpaši rūpīgi tiktu pārbaudīts.
Izlidojot no Stambulas, pie vārtiem ir īsa intervija un papildus drošības kontrole. Bet vai tad, lidojot uz ASV, tā nav no visām lidostām?
Man šķiet ka īsā intervija nav vienmēr. Tas gan nav atkarīgs no lidostas, bet gan no aviokompānijas kas izpilda reisu. Ir bijušas intervijas ar American (LHR) un Delta. Bet ar BA (LHR) un AY nav.
Kaut kad jau man arī jāieraksta, kā toreiz Ņujorkā gāja ar to neuzcelto Wyndham viesnīcu
Bija tāda runa, gaidu.
Bija runa arī par Takas tikšanos, kur stāstīs trikus un vēl visu ko
Jā, to savukārt solīju es. Tagad janvārī mans beigsies traks aizņemtības nogrieznis, tad beidzot varētu kaut ko noorganizēt. (Atvaino, endr4, par tēmas piespamošanu ).
Kas ta man, es jau biļetes nopirku
No CPH ar SK un HEL ar AY nebija intervijas.. IST bija.
Pirms pāris gadiem HEL man pie iekāpšanas pārbaudes uzdeva dažus jautājumus, vai to nosaukt par interviju, ne jausmas.
Man šogad UA ARN pirms reģistrētās bagāžas nodošanas diezgan interesanti intervēja - ieskaitot jautājumus, kā parasti braucu uz darbu un kādā krāsā ir mana automašina..
Pirms pāris gadiem HEL man pie iekāpšanas pārbaudes uzdeva dažus jautājumus, vai to nosaukt par interviju, ne jausmas.
Klasiska intervija izskatās šādi: https://www.youtube.com/watch?v=burr7BIk9QI
Tiesa, šis čalis bij saposies uz Šveici