Gan jau ir runāts taču meklējot pēc saviem atslēgas vārdiem neatradu.
Lieta sekojoša:
1. ir iegādāts lidojums 3 pers RIX - JNB - RIX no 21.03.-08.04. ar THY, biļetes pirktas caur OTA
2. Pirms pāris nedēļām Turkish atsūta ka mainījies izlidojuma laiks no JNB (tagad 15 min ātrāk)
3. zināmu apstākļu dēļ daži ģimenes locekļi vairs nevēlas braukt, tāpēc rodas jautājums - vai balstoties uz šādām izmaiņām kādas ir manas iespējas?
* Zvanīju OTA šie saka ka nekas nepienākas jo tikai 15 min.
* THY LV birojs bija it kā ar mieru mainīt lidojuma laikus (šeit gan gribēja tikai atpakaļ lidojuma, kas ir mainīts), taču par refund teica ka jārunā ar pašu OTA.
Tātad ir kādi noteikumi kas nosaka kas man pienākas vai ne šādu izmaiņu rezultātā?
Paldies jau iepriekš.
Īsti pārliecināts neesmu, bet, iespējams, ka izlidošana 15 min. ātrāk netiek uzskatīta par būtiskām izmaiņām un, kamēr saraksts netiks būtiski mainīts, atteikties no lidojuma nesanāks. TK vismaz šai ziņā ir pretimnākošāki nekā BT, jo man pamainīja lidojuma otro posmu uz vēlāku laiku tāpēc, ka no RIX tagad izlidos 45 min. vēlāk. Tavas tiesības ir cīnīties ar OTA, bet OTĀ-m ir savi noteikumi un tās parasti izdomā dažādas atrunas, kuras nav par labu klientam. Tev tad sīkāk jālasa Tavas OTA-s pilnie noteikumi, bet diez vai tajos būs precīzi norādīts, kādos gadījumos var no lidojuma atteikties, jo, ticamāk, ka ir nopirkta NON-REFUNDABLE biļete, kuru varētu atgriezt tikai būtiskāk mainoties lidojuma laikiem.
Sadas temas jadzes
Sadas temas jadzes
Kāpēc?
P.S. Ieraksti bez diakritiskajām zīmēm latviešu forumā gan prasās pēc dzēšanas.
ekze, izmaiņa ir nebūtiskas un visticamāk nederēs kā aizbildinājums biļetes atcelšanai ar naudas atmaksu.
Likumu, kas regulētu tādus gadījumus, nav, aviosabiedrības vadās pēc saviem iekšējiem noteikumiem, kādus variantus pasažieriem piedāvāt atkarībā no izmaiņu nozīmības.
Vari mēģināt rakstīt OTAi, ka Turkish piekrītis atcelt biļeti, lai viņi to izdara, bet lielu varbūtību, ka tas nostrādās, nedodu.
(321, kādi Tev iebildumi pret šo tēmu?!…)
Tad, kad Ryanair atcēla manu lidojumu, kura biļetes pirku caur eDreams, tad sūtīju viņiem Ryanair atcelšanas e-pastu. Savādāk, ja pats vēlas atcelt, tad viņu atcelšanas maksa bija 50 vai 60 eiro.
Jurim laba doma, ja TK piekrīt, lai ieraksta remarku Tavā rezervācijā ko OTA redzēs un balstoties uz tā viņi varēs kaut ko darīt. Otrs variants ir prasīt pārlikt uz iespējami vēlāku datumu, varbūt ar laiku parādītos kādas būtiskākas izmaiņas un tad varētu mēģināt atcelt.