Lidojuma atcelšana un naudas atgūšana

28 atbildes [Pēdējā ziņa]
pīka-pūka
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/03/2009
Ziņas: 319
Manīts: pirms 3 d

No mūsu kompānijas viens nelidos. Turkish, saprotu, ka nav iespēja mainīt vārdu un ielikt citu vietā. Vēl it kā nedaudz laiks un var cerēt uz lidojuma maiņām un tad to vienu izņemt, bet kā ir, ja paši atsakāmies no vienas biļetes? Ko ir iespējams saņemt atpakaļ no turkiem? Varbūt ir kāds izdevīgāks ceļš? 

Pirku pie starpnieka, bet tas bankrotēja un viss tagad jākārto pa taisno ar Turkish. 

Kādi ieteikumi?

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4153
Manīts: pirms 2 d

Jāskatās cenas noteikumi.

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4537
Manīts: pirms 7 st

Kurŝ starpnieks ir bankrotējis?

pīka-pūka
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/03/2009
Ziņas: 319
Manīts: pirms 3 d

15-12-2022: Otravo, with travel brands, Travelgenio.com, Tripmonster.com, Travel2be.com, Vliegtickets.nl, Vliegtickets.be, Flygstolen.se, Greitai.lt, Bookinghouse.ee and Flysiesta.lv. Unfortunately had to decide to cease operations until further notice....Under the decision are the brands: Travelgenio.com, Tripmonster.com, Travel2be.com, Schipholtickets.com, WTC.nl, Vliegtickets.nl, Vliegtickets.be, Flygstolen.se, Greitai.lt, Bookinghouse.ee and Flysiesta.lv.

 

pīka-pūka
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/03/2009
Ziņas: 319
Manīts: pirms 3 d

Ar biļetēm viss kārtībā, jo maijā jau tika pirktas, bet tagad tā vienas biļetes atcelšana jātaisa, tāpēc vajadzīgs padoms. Turkish mājas lapā to izdarīt nevaru, jo met paziņojumu, ka pirkta caur starpniekiem. Būs jāiet ciemos uz ofisu, jo epastā decembrī jau bija paziņojums, ka turpmāk viss, kas saistīts ar lidojumiem, jākārto pa taisno ar lidsabiedrībām. Es vēlētos to izdarīt ar maksimāli mazāk zaudējumiem. Nav iepriekš bijusi vajadzība, tāpēc meklēju ieteikumus.

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3367
Manīts: pirms 2 st

Es pat sāktu vienkārši ar zvanu viņiem, bez iešanas.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15309
Manīts: pirms 57 min
Kur:

Nekad vēl nav izdevies viņus sazvanīt, pat mēģinot visās trijās iespējamajās valodās.

pīka-pūka
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/03/2009
Ziņas: 319
Manīts: pirms 3 d

Jā, sazvanīt grūti, lai neteiktu neiespējami. Un aci pret aci runāt, man šķiet, arī foršāk. 

pīka-pūka
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/03/2009
Ziņas: 319
Manīts: pirms 3 d

Māris rakstīja:

Jāskatās cenas noteikumi.

Kur tos var redzēt?

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4153
Manīts: pirms 2 d

Sazvanīt iespējams ir - ar mokām, bet ir, - taču var gadīties, ka paceļ sieviete, kura īsti nerunā latviski. Vismaz man tā bija. Un tad kāda jēga zvanīt uz Latvijas biroju, tikpat labi varēja zvanīt uz visiem citiem. Klātienē gan jau kāds atradīsies, kas runā arī latviski, tā ka es ieteiktu klātieni.

Kad pirki biļeti, viņi toreiz apstiprinājuma e-pastā neatsūtīja e-biļetes numuru vai TK rezervācijas numuru? Tad varētu ieiet turku lapā apskatīties.

Ja vien biļete nebija stipri dārga, tad ir mazas cerības, ka viņi labprātīgi kaut ko atcels. Jāgaida, varbūt pamainīsies lidojuma laiki.

EDIT

Kaut gan no otras puses, varbūt arī, ka var zvanīt un viņus patroļļot - pavaicāt, vai uz vietas nav kāds, kurš RUNĀ latviski.

pīka-pūka
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/03/2009
Ziņas: 319
Manīts: pirms 3 d

Māris rakstīja:

Kad pirki biļeti, viņi toreiz apstiprinājuma e-pastā neatsūtīja e-biļetes numuru vai TK rezervācijas numuru? Tad varētu ieiet turku lapā apskatīties.

Tie visi nr man ir, bet nav īsti skaidrības, kur to var apskatīt. Saprotu, ka visu summu atgūt maz ticams, bet varbūt kādu daļu? 

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4153
Manīts: pirms 2 d

Turkish Airlines‎

Kad uzspied uz Check-in/Manage booking un tad ievadi e-biļetes numuru un uzvārdu, vajadzētu atvērties Tavai rezervācijai.

pīka-pūka
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/03/2009
Ziņas: 319
Manīts: pirms 3 d

Māris rakstīja:

Turkish Airlines‎

Kad uzspied uz Check-in/Manage booking un tad ievadi e-biļetes numuru un uzvārdu, vajadzētu atvērties Tavai rezervācijai.

Tur jau es esmu ložņājusi daudz, bet mēģinot nospiest "cancel flight", lai apskatītos, kas notiek, man izmet logu, ka jāvēršas pie aģenta...tāpēc arī domāju braukt uz vietas parunāt, jo es neko ar to rezervāciju pati nevaru izdarīt. Es varu cerēt, ka mainīsies laiki. Lidojums pēc 3 nedēļām. Ja laiku atpakaļ, lidojumus bīdīja šurpu turpu ar izlidošanas laikiem,tad nu jau labi laiku klusums. Uz maiņu es baigi lielas cerības laikam likt nevar. 

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4153
Manīts: pirms 2 d

Nujā, bet Tev nerādās pie "Manage Booking" kaut kas tāds?

 

Šeit, piemēram, ir burti: P-P

Kādi ir Tavā rezervācijā? Jo pēc tā var apmēram izsecināt, kādi būs cenas noteikumi. Vēl jau var būt, ka tomēr ir bijušas kaut kādas lidojuma laiku izmaiņas, kas joprojām ļauj biļeti atcelt bez maksas. 

Katrā ziņā, tas, ka pats nevar atcelt, neko nenozīmē, galvenais, lai to var birojā Grin

pīka-pūka
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/03/2009
Ziņas: 319
Manīts: pirms 3 d

Māris rakstīja:

Nujā, bet Tev nerādās pie "Manage Booking" kaut kas tāds?

 

Šeit, piemēram, ir burti: P-P

Kādi ir Tavā rezervācijā? Jo pēc tā var apmēram izsecināt, kādi būs cenas noteikumi. Vēl jau var būt, ka tomēr ir bijušas kaut kādas lidojuma laiku izmaiņas, kas joprojām ļauj biļeti atcelt bez maksas. 

Katrā ziņā, tas, ka pats nevar atcelt, neko nenozīmē, galvenais, lai to var birojā Grin

Man šobrīd ir Y-Y. Sākumā bija citi burti, uz y nomainījās pēc izmaiņu veikšanas, kad izmantoju iespēju nomainīt datumus un galamērķi, kad turki bīdīja lidojumu laikus. Tas bija tik bieži, ka likās,ka tā būs visu laiku, bet tagad redz nav vairs

Lei Fengs
Lietotāja Lei Fengs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/07/2013
Ziņas: 11340
Manīts: pirms 2 d

Ja nu ne pa kam nesanāks lidot, gaidiet izmaiņas! Pagājšnedēļ atsūtīja divas izmaiņas. Tikai par 10min.ilgākas gulēšanas virzienā. Piekritām. Kas notiek, ja nē? Var pieprasīt biļešu vērtības atmaksu?

 

 

Lei Fengs
Lietotāja Lei Fengs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/07/2013
Ziņas: 11340
Manīts: pirms 2 d

.

 

 

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15309
Manīts: pirms 57 min
Kur:

Turkiem it kā var, citām aviokompānijām tas numurs tik viegli neies cauri.

pīka-pūka
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/03/2009
Ziņas: 319
Manīts: pirms 3 d

Lei Fengs rakstīja:

Ja nu ne pa kam nesanāks lidot, gaidiet izmaiņas! Pagājšnedēļ atsūtīja divas izmaiņas. Tikai par 10min.ilgākas gulēšanas virzienā. Piekritām. Kas notiek, ja nē? Var pieprasīt biļešu vērtības atmaksu?

Kuru datumu lidojumu laikus mainīja? 

 

pīka-pūka
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/03/2009
Ziņas: 319
Manīts: pirms 3 d

Ja visas 7 biļetes vienā rezervācijā, vai var cancel tikai vienu? To es arī nevaru atkost 

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15309
Manīts: pirms 57 min
Kur:

Domāju, ka var, ja vien ir kaut kādas izmaiņas.

 

Lei Fengs
Lietotāja Lei Fengs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/07/2013
Ziņas: 11340
Manīts: pirms 2 d

P.P.! Aprīļa sākums Stambula, maija sākums Parīze. 

 

 

pīka-pūka
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/03/2009
Ziņas: 319
Manīts: pirms 3 d

Lei Fengs rakstīja:

P.P.! Aprīļa sākums Stambula, maija sākums Parīze. 

Njā...mums jau marta sākums..

 

 

pīka-pūka
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/03/2009
Ziņas: 319
Manīts: pirms 3 d

Biju ciemos. Uz vietas brīnījās, ko vispār darīt, ka bankrotējusi aģentūra. Nu atnāca epasts, ka atmaksāt var daļu no nodokļiem 35eur Undecided

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15309
Manīts: pirms 57 min
Kur:

Nu, tas jau arī labi, ja nekas nav mainījies.

Nodokļus paprasīt  vienmēr paspēs, vēl var gaidīt, ja nu tomēr kaut ko atceļ. Nupat 6-8. februārī bija daudz atcelto reisu sniega dēļ Stambulā.

pīka-pūka
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/03/2009
Ziņas: 319
Manīts: pirms 3 d

Sazinājos pa taisno ar galveno turku biroju, kā man ieteica Rīgas filiāle. Iesniedzu slimnīcas izrakstu un info par aģenta bankrotu, un ļoti žēlīgu pavadvēstuli. Pieprasīja ārsta izziņu, ka persona nedrīkst lidot. To dabūju un nosūtīju. Atbilde ir, ka nevar tomēr naudu atmaksāt, bet izsniegt čeku biļetes vērtībā ar 2gadu termiņu, ko iztērēt Turkish vai AnadoluJet lidojumos. Un beigās "Therefore, if you prefer traveler’s cheque, please inform us..."  Tad man ir iespēja tomēr mēģināt vēl pierunāt uz naudas atmaksu, ko šobrīd vēlētos labāk saņemt. Kādi ieteikumi? Ņemt, ko dod vai tomēr mēģināt rakstīt, ka vajag naudu? Vēl jau ir jautājums, vai šis čeks būs personalizēts un piesaistīts pasažieriem, vai izmantojams citam.. 

pīka-pūka
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/03/2009
Ziņas: 319
Manīts: pirms 3 d

Un vēl man nav ne jausmas, par kādu summu tiks novērtēts lidojums, jo pirku no aģenta. Būs tāda pati summa?

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4537
Manīts: pirms 7 st

Turku Travellers cheque ir personalizēts un tikai konkrētā persona var lidot. Citam nenopirksi. Turkiem ik pa laikam ir labas cenas no Rīgas un teju katru dienu divi reisi starp RIX un IST, tā kā divu gadu laikā noteikti ko varēs atrast atprečošanai.

pīka-pūka
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/03/2009
Ziņas: 319
Manīts: pirms 3 d

Rihards_007 rakstīja:

Turku Travellers cheque ir personalizēts un tikai konkrētā persona var lidot. Citam nenopirksi. Turkiem ik pa laikam ir labas cenas no Rīgas un teju katru dienu divi reisi starp RIX un IST, tā kā divu gadu laikā noteikti ko varēs atrast atprečošanai.

Maksātājs jau biju es, bet nelidos cita persona. Ja mana vārda iedod vaučeri, viss bumbās, bet ja citam, tad neforši

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4537
Manīts: pirms 7 st

Ceļotāja vārdā izsniedz čeku. Viņiem pilnīgi vienalga kurš ir maksājis.