No mūsu kompānijas viens nelidos. Turkish, saprotu, ka nav iespēja mainīt vārdu un ielikt citu vietā. Vēl it kā nedaudz laiks un var cerēt uz lidojuma maiņām un tad to vienu izņemt, bet kā ir, ja paši atsakāmies no vienas biļetes? Ko ir iespējams saņemt atpakaļ no turkiem? Varbūt ir kāds izdevīgāks ceļš?
Pirku pie starpnieka, bet tas bankrotēja un viss tagad jākārto pa taisno ar Turkish.
Kādi ieteikumi?
Jāskatās cenas noteikumi.
Kurŝ starpnieks ir bankrotējis?
15-12-2022: Otravo, with travel brands, Travelgenio.com, Tripmonster.com, Travel2be.com, Vliegtickets.nl, Vliegtickets.be, Flygstolen.se, Greitai.lt, Bookinghouse.ee and Flysiesta.lv. Unfortunately had to decide to cease operations until further notice....Under the decision are the brands: Travelgenio.com, Tripmonster.com, Travel2be.com, Schipholtickets.com, WTC.nl, Vliegtickets.nl, Vliegtickets.be, Flygstolen.se, Greitai.lt, Bookinghouse.ee and Flysiesta.lv.
Ar biļetēm viss kārtībā, jo maijā jau tika pirktas, bet tagad tā vienas biļetes atcelšana jātaisa, tāpēc vajadzīgs padoms. Turkish mājas lapā to izdarīt nevaru, jo met paziņojumu, ka pirkta caur starpniekiem. Būs jāiet ciemos uz ofisu, jo epastā decembrī jau bija paziņojums, ka turpmāk viss, kas saistīts ar lidojumiem, jākārto pa taisno ar lidsabiedrībām. Es vēlētos to izdarīt ar maksimāli mazāk zaudējumiem. Nav iepriekš bijusi vajadzība, tāpēc meklēju ieteikumus.
Es pat sāktu vienkārši ar zvanu viņiem, bez iešanas.
Nekad vēl nav izdevies viņus sazvanīt, pat mēģinot visās trijās iespējamajās valodās.
Jā, sazvanīt grūti, lai neteiktu neiespējami. Un aci pret aci runāt, man šķiet, arī foršāk.
Jāskatās cenas noteikumi.
Kur tos var redzēt?
Sazvanīt iespējams ir - ar mokām, bet ir, - taču var gadīties, ka paceļ sieviete, kura īsti nerunā latviski. Vismaz man tā bija. Un tad kāda jēga zvanīt uz Latvijas biroju, tikpat labi varēja zvanīt uz visiem citiem. Klātienē gan jau kāds atradīsies, kas runā arī latviski, tā ka es ieteiktu klātieni.
Kad pirki biļeti, viņi toreiz apstiprinājuma e-pastā neatsūtīja e-biļetes numuru vai TK rezervācijas numuru? Tad varētu ieiet turku lapā apskatīties.
Ja vien biļete nebija stipri dārga, tad ir mazas cerības, ka viņi labprātīgi kaut ko atcels. Jāgaida, varbūt pamainīsies lidojuma laiki.
EDIT
Kaut gan no otras puses, varbūt arī, ka var zvanīt un viņus patroļļot - pavaicāt, vai uz vietas nav kāds, kurš RUNĀ latviski.
Kad pirki biļeti, viņi toreiz apstiprinājuma e-pastā neatsūtīja e-biļetes numuru vai TK rezervācijas numuru? Tad varētu ieiet turku lapā apskatīties.
Tie visi nr man ir, bet nav īsti skaidrības, kur to var apskatīt. Saprotu, ka visu summu atgūt maz ticams, bet varbūt kādu daļu?
Kad uzspied uz Check-in/Manage booking un tad ievadi e-biļetes numuru un uzvārdu, vajadzētu atvērties Tavai rezervācijai.
Kad uzspied uz Check-in/Manage booking un tad ievadi e-biļetes numuru un uzvārdu, vajadzētu atvērties Tavai rezervācijai.
Tur jau es esmu ložņājusi daudz, bet mēģinot nospiest "cancel flight", lai apskatītos, kas notiek, man izmet logu, ka jāvēršas pie aģenta...tāpēc arī domāju braukt uz vietas parunāt, jo es neko ar to rezervāciju pati nevaru izdarīt. Es varu cerēt, ka mainīsies laiki. Lidojums pēc 3 nedēļām. Ja laiku atpakaļ, lidojumus bīdīja šurpu turpu ar izlidošanas laikiem,tad nu jau labi laiku klusums. Uz maiņu es baigi lielas cerības laikam likt nevar.
Nujā, bet Tev nerādās pie "Manage Booking" kaut kas tāds?
Šeit, piemēram, ir burti: P-P
Kādi ir Tavā rezervācijā? Jo pēc tā var apmēram izsecināt, kādi būs cenas noteikumi. Vēl jau var būt, ka tomēr ir bijušas kaut kādas lidojuma laiku izmaiņas, kas joprojām ļauj biļeti atcelt bez maksas.
Katrā ziņā, tas, ka pats nevar atcelt, neko nenozīmē, galvenais, lai to var birojā
Nujā, bet Tev nerādās pie "Manage Booking" kaut kas tāds?
Šeit, piemēram, ir burti: P-P
Kādi ir Tavā rezervācijā? Jo pēc tā var apmēram izsecināt, kādi būs cenas noteikumi. Vēl jau var būt, ka tomēr ir bijušas kaut kādas lidojuma laiku izmaiņas, kas joprojām ļauj biļeti atcelt bez maksas.
Katrā ziņā, tas, ka pats nevar atcelt, neko nenozīmē, galvenais, lai to var birojā
Man šobrīd ir Y-Y. Sākumā bija citi burti, uz y nomainījās pēc izmaiņu veikšanas, kad izmantoju iespēju nomainīt datumus un galamērķi, kad turki bīdīja lidojumu laikus. Tas bija tik bieži, ka likās,ka tā būs visu laiku, bet tagad redz nav vairs
Ja nu ne pa kam nesanāks lidot, gaidiet izmaiņas! Pagājšnedēļ atsūtīja divas izmaiņas. Tikai par 10min.ilgākas gulēšanas virzienā. Piekritām. Kas notiek, ja nē? Var pieprasīt biļešu vērtības atmaksu?
.
Turkiem it kā var, citām aviokompānijām tas numurs tik viegli neies cauri.
Ja nu ne pa kam nesanāks lidot, gaidiet izmaiņas! Pagājšnedēļ atsūtīja divas izmaiņas. Tikai par 10min.ilgākas gulēšanas virzienā. Piekritām. Kas notiek, ja nē? Var pieprasīt biļešu vērtības atmaksu?
Kuru datumu lidojumu laikus mainīja?
Ja visas 7 biļetes vienā rezervācijā, vai var cancel tikai vienu? To es arī nevaru atkost
Domāju, ka var, ja vien ir kaut kādas izmaiņas.
P.P.! Aprīļa sākums Stambula, maija sākums Parīze.
P.P.! Aprīļa sākums Stambula, maija sākums Parīze.
Njā...mums jau marta sākums..
Biju ciemos. Uz vietas brīnījās, ko vispār darīt, ka bankrotējusi aģentūra. Nu atnāca epasts, ka atmaksāt var daļu no nodokļiem 35eur
Nu, tas jau arī labi, ja nekas nav mainījies.
Nodokļus paprasīt vienmēr paspēs, vēl var gaidīt, ja nu tomēr kaut ko atceļ. Nupat 6-8. februārī bija daudz atcelto reisu sniega dēļ Stambulā.
Sazinājos pa taisno ar galveno turku biroju, kā man ieteica Rīgas filiāle. Iesniedzu slimnīcas izrakstu un info par aģenta bankrotu, un ļoti žēlīgu pavadvēstuli. Pieprasīja ārsta izziņu, ka persona nedrīkst lidot. To dabūju un nosūtīju. Atbilde ir, ka nevar tomēr naudu atmaksāt, bet izsniegt čeku biļetes vērtībā ar 2gadu termiņu, ko iztērēt Turkish vai AnadoluJet lidojumos. Un beigās "Therefore, if you prefer traveler’s cheque, please inform us..." Tad man ir iespēja tomēr mēģināt vēl pierunāt uz naudas atmaksu, ko šobrīd vēlētos labāk saņemt. Kādi ieteikumi? Ņemt, ko dod vai tomēr mēģināt rakstīt, ka vajag naudu? Vēl jau ir jautājums, vai šis čeks būs personalizēts un piesaistīts pasažieriem, vai izmantojams citam..
Un vēl man nav ne jausmas, par kādu summu tiks novērtēts lidojums, jo pirku no aģenta. Būs tāda pati summa?
Turku Travellers cheque ir personalizēts un tikai konkrētā persona var lidot. Citam nenopirksi. Turkiem ik pa laikam ir labas cenas no Rīgas un teju katru dienu divi reisi starp RIX un IST, tā kā divu gadu laikā noteikti ko varēs atrast atprečošanai.
Turku Travellers cheque ir personalizēts un tikai konkrētā persona var lidot. Citam nenopirksi. Turkiem ik pa laikam ir labas cenas no Rīgas un teju katru dienu divi reisi starp RIX un IST, tā kā divu gadu laikā noteikti ko varēs atrast atprečošanai.
Maksātājs jau biju es, bet nelidos cita persona. Ja mana vārda iedod vaučeri, viss bumbās, bet ja citam, tad neforši
Ceļotāja vārdā izsniedz čeku. Viņiem pilnīgi vienalga kurš ir maksājis.