Nokavēju vienu foršu piedāvājumu (29Eur no Viļņas uz Larnaku http://travelfree.info/2015/08/sick-flights-from-vilnius-to-larnaca-cypr...), iedegos, tādēļ gribu atrast ko līdzīgu. Nākamgad apm marts-aprīlis uz kādu siltu vietu (Kipra, Kanārijas, Tenerife...) pa ļoti lētām naudiņām (no LV,LT,EE). Ryanair vispār lidojumus tik tālu gandrīz nekādus neuzrāda Ja kas, ir Wizzair karte.
Cik mēnešus iepriekš vispār parādās lidojumi Ryanairam?
Cik mēnešus iepriekš vispār parādās lidojumi Ryanairam?
Ryanairam lidojumu iepriekšpārdošana parādās kā nu kuram virzienam. Tie virzieni, kuros viņi stabili lido jau gadiem ilgi, piemerām RIX - LON, RIX - DUB ir nopērkami jau labu laiku iepriekš, vismaz 9 mēnešus. Ar jaunajiem tikko atvērtajiem reisiem un lidojumiem uz saulainajiem galamērķiem no VNO un KUN Ryanair eksperimentē un pārdošanā tie parasti parādās ne vairāk kā 6 mēnešus iepriekš, jo ir galamērķi, kuri pēc pusgada vairs nav apritē (piemēram, RIX - Karlsrue (Baden Baden). Vienīgi jāņem vērā, ka pirmās RYANAIR cenas mazāk pieprasītos datumos un virzienos parasti nav tās zemākās. Viszemākā cena nereti ir ap 45 dienām pirms lidojuma. Izņēmums - ZS-Jaungada periods, kad visi lidojumi paliek tikai dārgāki un lidojumi uz Dublinu (acīmredzot, milzīgā LV viesstrādnieku skaita un konkurences trūkuma dēļ).
Viestursp1, paldies, par izsmeļošo atbildi
Izņēmums - ZS-Jaungada periods, kad visi lidojumi paliek tikai dārgāki un lidojumi uz Dublinu (acīmredzot, milzīgā LV viesstrādnieku skaita un konkurences trūkuma dēļ).
Jā, ar to Dabļin kaut kāda nelaime konkurences trūkuma dēļ. Sievas radi aicināja vasarā ciemos, ar sīci negribējās kaut kādas kombinācijas ar pārsēšanos veidot. Tiešajiem reisiem jūnija sākumā cenas uz augustu bija vienkārši kosmoss. Krietni dārgāk, nekā savienotie reisi, teiksim, ar Lufthansu.
Kādreiz šajā maršrutā bija trīs aviokompānijas (arī BT un Aer Lingus), tagad tikai viena diemžēl. Bet, nez kāpēc uz Oslo joprojām turas četras aviokompānijas uz trīs dažādām lidostām, biļetes parasti maksā kapeikas. Nemaz nezinu, kā to izskaidrot.
Izņēmums - ZS-Jaungada periods, kad visi lidojumi paliek tikai dārgāki un lidojumi uz Dublinu (acīmredzot, milzīgā LV viesstrādnieku skaita un konkurences trūkuma dēļ).
Jā, ar to Dabļin kaut kāda nelaime konkurences trūkuma dēļ. Sievas radi aicināja vasarā ciemos, ar sīci negribējās kau kādas kombinācijas ar pārsēšanos veidot. Tiešajiem reisiem jūnija sākumā cenas uz augustu bija vienkārši kosmoss. Krietni dārgāk, nekā savienotie reisi, teiksim, ar Lufthansu.
Kādreiz šajā maršrutā bija trīs aviokompānijas (arī BT un Aer Lingus), tagad tikai viena diemžēl. Bet, nez kāpēc uz Oslo joprojām turas četras aviokompānijas uz trīs dažādām lidostām, biļetes parasti maksā kapeikas. Nemaz nezinu, kā to izsaidrot.
orsons21, uz DUB tiešām lētas biļetes nav, ja tur vajag nokļūt konkrētā mēnesī, bet tā kā man to nevajadzēja un nesmu tur bijis tad sameklējot lētākās cenas šeit http://www.ryanair.com/lv/cheap-flights/?price=250&limit=15&offset=0&from=RIX&to=&out-date-start=2015-08-22&out-date-end=2015-10-23&in-date-start=2015-08-22&in-date-end=2015-10-23&roundtrip=0&min-trip=3&max-trip=7&view=list no RIX uz DUB RT ar FR man tripojot sanāca 42 EUR.
Jā, ar to Dabļin kaut kāda nelaime konkurences trūkuma dēļ. Sievas radi aicināja vasarā ciemos, ar sīci negribējās kaut kādas kombinācijas ar pārsēšanos veidot. Tiešajiem reisiem jūnija sākumā cenas uz augustu bija vienkārši kosmoss. Krietni dārgāk, nekā savienotie reisi, teiksim, ar Lufthansu. Kādreiz šajā maršrutā bija trīs aviokompānijas (arī BT un Aer Lingus), tagad tikai viena diemžēl. Bet, nez kāpēc uz Oslo joprojām turas četras aviokompānijas uz trīs dažādām lidostām, biļetes parasti maksā kapeikas. Nemaz nezinu, kā to izskaidrot.
Izskaidrojums dārgajām cenām uz "Dabļin" ļoti vienkāršs - Īrijā strādā daudzi mūsu tautieši, kuri dvēseliski jūtas Latvijai piederīgi un tādēļ cenšas Latvijā pavadīt katru atvaļinājuma vai brīvdienu minūti. Lidojums ar tiešo reisu labāk nodrošina šo iespēju, it īpaši, ja brīvdienas ilgst vien dažas dienas. Ārzemju darba devēji parasti neprasa gadu iepriekš, kad Tu gribi atvaļinājumu vai brīvdienas, tādēļ Īrijas viesstrādnieki nereti biļetes pērk dažas dienas vai dažas nedēļas pirms lidojuma. Kad mazāk darba, tad arī atvaļinājums vai brīvdienas. Norvēģijā strādājošu letiņu tomēr ir daudz mazāk. Konkurence lidojumiem uz Norvēģiju milzīga, tādēļ arī cenas - daudz zemākas. Kāpēc uz Īriju vairs nelido Air Lingus un Air Baltic - tas drīzāk jāprasa Rīgas lidostai.
Brīnos ne jau par augstajām cenām, bet gan par to, kāpēc uz Dublinu visi konkurenti izmira, bet uz Oslo turās tik braši un ved pa lēto - man domāt, nemaz jau tik daudz Norvēģijā strādājušu letiņu mums nav, domāju, ka mazāk nekā Īrijā.
OSL lidostas konkurē un piemaksā, lai lido pie viņiem?