(Pārlieku atsevišķā tēmā — Juris)
Tā nu sanācis, ka iekrājies neliels skaits AA jūdzes dažādos kontos. Un tad nu sāku pamazām skatīt kur viņas labāk likt. Protams var jau aizlidot uz Austrāliju biznesa vai pirmajā klasē. (kas bija sākotnējais plāns). Bet varbūt ir kāds ko interesantāku šobrīd redzējis? Piemēram Kuka salas, Fiji, PPT vai Lieldienu salas vai varbūt apkārt pasaulei var aplidot biznesa klasē? Varbūt kāds lielāks loks pa Karību salām vai kas cits interesants. Hawaii liekas ka nav aktuāli.
Buiča, k-gs! Neiedvesiet mazvērtības kompleksu "budžetniekos" un "ļimonadņikos"!
Tas nebija mans mēŗkis. Gadiem esmu tur krājis, un neko neesmu tērējis. Tad nu gribās vienreiz to laimigo lozi izvilkt, un , kaut ko no tā visa iegūt.
Visu cieņu! Lai izdodas!
Tā nu sanācis, ka iekrājies neliels skaits AA jūdzes dažādos kontos. Un tad nu sāku pamazām skatīt kur viņas labāk likt. Protams var jau aizlidot uz Austrāliju biznesa vai pirmajā klasē. (kas bija sākotnējais plāns). Bet varbūt ir kāds ko interesantāku šobrīd redzējis? Piemēram Kuka salas, Fiji, PPT vai Lieldienu salas vai varbūt apkārt pasaulei var aplidot biznesa klasē? Varbūt kāds lielāks loks pa Karību salām vai kas cits interesants. Hawaii liekas ka nav aktuāli.
Havaju salas pēc pagājušā gada izmaiņām tagad ir atsevišķs reģions, tā kā labi, ka tas nav aktuāli, jo tas vairs nav nekas izdevīgs.
Lidojumi biznesa klasē/pirmajā klasē interesanti un izdevīgi, manuprāt, ir tikai garajiem pārlidojumiem. Īsajiem tas neatmaksājas, jo lidmašīnās nav īpašāka sēdvieta, kā arī laiskotavas ne vienmēr ir līmenī. Citādi, protams, pariņķot pa Karību salām par 7500 jūdzēm (rēķinu ap 75$) varētu ekonomiskajā klasē.
Es Tavā vietā izvēlētos lidostas, kurās ir labākie oneworld lounge, lai izbaudītu tos, kā arī mēģinātu sakombinēt dažādu augsti novērtētu pārvadātāju garos lidojumus vienā bonusa biļetē. Te gan jāņem vērā, ka šajās lidostās bieži laiskotavas tiek nodalītas - pirmās klases un biznesa klases atsevišķi. Pirmās klases bieži ir ļoti pat īpašas. Te uzskaitīšu laiskotavas un lidojumus, kuri ir ievērības cienīgi:
Pēc pēdējām izmaiņām viņi gan krietni pacēla pirmās klases biļešu cenas, kas agrāk bija pielīdzināmas biznesa klasei, bet tagad bieži vien pat par 50% dārgākas nekā biznesa klases un, manuprāt, vairs neatmaksājas.
Lidot uz ASV pusi es neieteiktu, jo tur arī tāpat bieži var dabūt labas cenas par naudu un vienkārši aizlidot. Ja pietiek jūdžu vairākām bonusa biļetēm, tad ieteiktu izmēģināt vairākus produktus no šiem. Vairākus turpceļā uz Austrālāziju, vairākus atpakaļceļā.
Par izdevīgumu grūti spriest, jo, zinot iepriekšējās cenas, roka neceļas rezervēt par tagadējām.
Jautājums arī no kurienes sāksi ceļojumu. Labie "produkti" bieži lido tikai uz lielajām pilsētām (LHR, CDG, FRA) un savienojumi uz/no RIX pēc biļešu noteikumiem ne vienmēr iespējami.
Uz ātru roku piemetot, es varbūt mēģinātu saviem spēkiem pa lēto nokļūt Tuvajos Austrumos. Tad no turienes dotos pirmajā klasē uz Āziju (50k jūdzes) un tad no Āzijas uz Kluso okeānu 50-60k pirmajā klasē). Šādā variantā iespējams izmēģināt QR A380 pirmo klasi (DOH-BKK), tad varbūt iekombinēt CX pirmo klasi (HKG-TYO, ne visos reisos viņa ir). Kopējais lidojums DOH-BKK-HKG-TYO (nezinu, vai cenas noteikumi atļauj). Un tad ar otru bonusa biļeti laist uz kādu no salām, kuras pieminēji, caur Austrāliju, kur var izmēģināt JL pirmo klasi (TYO-SYD). Tas kaut kādām idejām sākumam.
Šis ir maksimizējums uz dažādu produktu izmēģināšanu. Ja maksimizējas uz vietu apskati, tad, protams, viss ir daudz savādāk.
Viena lieta, ko no šī raksta uzzināju ir tas, ka ar AAdvantage jūdzēm ir iespējams pierezervēt lidojumu HKG-LHR bez degvielas piemaksām (kas padara BA lidojumu rezervēšanu par AAdvantage jūdzēm neizdevīgu):
http://viewfromthewing.boardingarea.com/2017/08/17/american-keeps-hittin...
Neizdevīgu? Vai nedomāji 'izdevīgu'?
Neizdevīgu? Vai nedomāji 'izdevīgu'?
Pārlasīju un sapratu, ka laikam iztrūka vārds "parasti" (kas parasti padara...). Ar domu, ka šis ir izņēmums.
Tagad sapratu, Tu domāji, ka degvielas piemaksas (kad tiek iekasētas) padara BA lidojumus par AA jūdzēm neizdevīgus.
Sākumā uztvēru, ka iespēja norezervēt bez degvielas piemaksas ir neizdevīga. Kas ir mulsinoši.
Tieši tā, pirms tam nekad netiku apsvēris rezervēt garos BA lidojumus par jūdzēm šī iemesla dēļ, izrādās ir izņēmumi. Bet laikam tāpat šajā maršrutā ir citas, krietni pievilcīgākas aviokompānijas, ko izmantot.
Etihad no 2019. gada 1. jūlija reisu uz ICN (Seulu) veiks ar A380.
https://www.etihad.com/en-us/about-us/etihad-news/archive/2019/etihad-ai...
Kas nozīmē, ka ar AA jūdzēm varēs izmēģināt apartamentu par 50k jūdzēm pieklājīgā 8 stundu garā lidojumā. Līdz šim lētākais veids bija no AUH uz Indiju, bet tur knapā 3 stundu lidojumā pat gulēšana droši vien nav paredzēta (man lidojumā NRT-HKG ar CX pirmajā klasē netika izsniegta gultasveļa, jo lidojums bija tikai 5h).