Kompensācija par kavētu bagāžu?

7 atbildes [Pēdējā ziņa]
arturchix
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/08/2013
Ziņas: 436
Manīts: pirms 1 ned

Es tikko atgriezos mājās ar Lufthansa savienoto reisu no Parīzes caur Frankfurti. Tā kā kompānijas vainas dēļ uz savienoto reisu nācās doties skriešus, bagāža palika gozējamies Vācijas saulītē.

Lufthansa, protams, ļoti operatīvi mani Rīgā noinformēja, ka koferis palicis Frankfurtē, tik joks tāds, ka piegādi sola vien pēc 2 dienām! Acīmredzot, rīt Frankfurtes reisa nav...

Man dikti gribas kaut kā atspēlēties - ir kādas labas idejas? Sapirkties šikas drēbes un tad prasīt kompensēt, jo nav, ko vilkt mugurā? P.S. Tas nekas, ka es esmu mājās - varbūt visu savu garderobi čemodānā iespiedu.

 

 

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4010
Manīts: pirms 2 st

Neviena apdrošināšana Tev neko neatmaksās, jo atgriezies savā mītnes zemē. Savulaik Citadeles X-kartei bija ka 25eur simbolisku maksu tādā gadījumā samaksā, ja bagāža neatnāk laicīgi mājupceļā.

Ja bagāža pilnībā pazūd tad darbojās Montreal Convention.

Vari jau sapirkties ko vien gribi, bet pats finālā par to samaksāsi.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20366
Manīts: pirms 2 st
Kur: RIX

Ja Tu vari ticami parādīt, ka Tev šis divu dienu kavējums tiešām ir nodarījis kaitējumu, tad jā, vari prasīt Lufthansai to segt. Bet neticas, ka ir kaitējums. Smile

Par bagāžas kavēšanos diemžēl nav prezumpcijas kā par cilvēka kavēšanos, ka tas ir radījis neērtības, lai tāpēc automātiski pienāktos kompensācija.

Varbūt citiem ir kādas idejas, bet manuprāt šajā gadījumā nekas īsiti nesanāks. Apdrošinātāji arī parasti bagāžas kavēšanos, atgriežoties mājās, nekompensē (vismaz Swedbank).

Rabish
Nav tiešsaistē
Kopš: 10/06/2018
Ziņas: 159
Manīts: pirms 3 st

Teorētiski var mēģināt apelēt, ka tā nav atgriešanās mājas. Respektīvi, ka Rīga nav mājas. Varbūt, ja ir īpašums, teiksim, Liepājā, tad var kko izspiest. Bet tad tas laikam tad no apdrošinātājiem.

Es pat nezinu, kā būtu situācijā, ja Tev mājas būtu, teiksim Tallinā un Tev būtu nesavienojams reiss uz Tallinu pēc nokļūšanas Rīgā. Vai tad avikompānijai būtu saistoši Tev kompensēt par bagāžas neierašanos laikā?

propers
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/06/2014
Ziņas: 4102
Manīts: pirms 1 st

Tad būtu lūgums uzrādīt viesnīcas rezervāciju un atpakaļ biļeti kad plāno atgriezties tur no kurienes it kā esi ieradies.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20366
Manīts: pirms 2 st
Kur: RIX

Rabish rakstīja:

Es pat nezinu, kā būtu situācijā, ja Tev mājas būtu, teiksim Tallinā un Tev būtu nesavienojams reiss uz Tallinu pēc nokļūšanas Rīgā. Vai tad avikompānijai būtu saistoši Tev kompensēt par bagāžas neierašanos laikā?

Aviosabiedrībai jākompensē zaudējumi. Ja Tev tāpēc, ka Rīgā nebija bagāža, radušies zaudējumi, tad vari prasīt no aviosabiedrības. Ja ir apdrošināšana, tad vienkāršāk no viņiem. Aviosabiedrība vienkārši nogādās bagāžu tur, kur prasīsi, tas ir Tallinā. Šādi var ietaupīt uz bagāžas maksu. Smile

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20366
Manīts: pirms 2 st
Kur: RIX

propers rakstīja:

Tad būtu lūgums uzrādīt viesnīcas rezervāciju un atpakaļ biļeti kad plāno atgriezties tur no kurienes it kā esi ieradies.

Nē.

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3105
Manīts: pirms 11 st

Ārzemju apdrošināšanām mēdz būt segums, man savulaik bija zviedru polise, kura sedza (ne gan tādā apjomā, kā turpceļā), reiz dabūju pirkt drēbes (bikses, jaku), jo man nākamajā dienā pēc lidojuma uzreiz bija brauciens citur, sedza. Bet LV polisēm nekādi mega segumi nav dzirdēti. Tipiski pat lidostā negrib dot tos maciņus ar pirmās nepieciešamības precēm (vienreiz tādu izdīcu, kad pusnaktī biju Rīgā, lai vismaz varu zobus iztīrīt, jo zobu pasta somā palika).