ka isti ir ar FlyingBlue, vai kadam ir izdevies no Rigas sogad lidot, jo atkal ir diezgan sakarigi piedavajumi uz Latinameriku un Austrumiem un klm piedava ar airB savienotos lidojumus par naudu
Route 30.000, elite 34.500 punkti
Europa 1/2/3 -Mexico (and v.v.)
Europa 1/2/3 -Curaçao (and v.v.)
Europa 1/2/3 -Lima (and v.v.)
Europa 1/2/3 -Pointe à Pitre (and v.v.)
Europa 1/2/3 -Fort de France (and v.v.)
Europa 1/2/3 -Havanna (and v.v.)
Route 20.000 punkti
Europa 1/2/3 -Bahrein (and v.v.)
Europa 1/2/3 -Kuwait (and v.v.)
Europa 1/2/3 -Nouakchott (and v.v. )
Europa 1/2/3 -Kinshasa (and v.v.)
Europa 1/2/3 -Beirut (and v.v.)
Europa 1/2/3 -Dubai (and v.v.)
Man liekas, ka par Flying Blue jūdzēm savienotos lidojumus ar AirBaltic dabūt nevar, tikai par naudu. Vismaz līdz šim ir bijis tā, ka viss maršruts ir jāizpilda Sky Team biedriem vai vismaz kāviņtursauc asociētajiem bierdiem, laikam. AirBaltic nav ne viens, ne otrs.
Piedāvājumi ir labi, bet no Rīgas tos nevar izmantot. Vismaz cik esmu pētījis.
Sliktākais ka no apkārtējām lidostām. TXL, ARN, HEL klm lido ļoti agri no rīta, un nesanāk ar BT no rīta aizlidot, lai pagūtu uz KLM rīta reisu pārsēsties.
Pag gadā bija Carību salas Aruba, Curacao un vēl kaut kas no tā apvidus par 25000 punktiem vienu reizi piedāvājumā.
Izmantošu iespēju un pajautāšu man interesējošp jautājumu par KLM. Kā zināms no pag gada aprīļa KLM nomainīja jūdžu derīguma termiņu. Tagat ir jāizlido vienu reizi 20 mēnešos lai jūdzes saglabātu uz nākamiem 20 mēnešiem. Tad jautājums ir, kā no Rīgas vislētākā veidā izlidot ar SKY team partneriem lai saglabātu jūdzes uz nākamiem 20 mēnešiem??
Buici – čehi ir SkyTeam. Uz Barselonu viņiem bieži vien labāka cena kā AirBaltic.
Ja par punktu speciālām cenām ļauj lidot arī ar SkyTeam partneriem, tad ir variants ar čehiem uz Prāgu un tālāk jau kur sirds kāro caur AMS vai CDG.
Nu jaa. Barselona bija leetaakais variants ko man izdevaas atrast. Varbut Aeroflot ko labu piedaavaa. Bet par to kompaaniju neko nezinu. Varbuut var vienu reizu uz Maskavu iztaisit?
Nu jaa. Barselona bija leetaakais variants ko man izdevaas atrast. Varbut Aeroflot ko labu piedaavaa. Bet par to kompaaniju neko nezinu. Varbuut var vienu reizu uz Maskavu iztaisit?
Aeroflot'am faktiski viens no labākajiem business starp Eiropas kompanijām, noteikti labāks par visām aviokompanijām, kuras ir SkyTeam.
Aeroflot tomer ir azi trukumi un neskaidri jautajumi:
1. vīza nav vajadzīga, ja tev ir tranzīts. Bet ja aizkersana, tad tiešam trukums.
2. ārpus ES, viņiem ir code sharing ar SKYTeam kompanijām + labs code sharing ar Cathay Pacific, kura jau ir 5zvaigžnu kompanija. Pats Aerpoflots lido uz Āzijas valstīm , bet codesharing ar Cathay dod iespēju lidot jau par visu Āziju + Australiju.
Uz Āziju viniem tagad ir jauni labi A330 ar foršu servisu. + ir pasūtīti kādi 20 gab. Airbus A350 un 20 gab. Boeing 787 , kuri būs flotā no 2014. gada, tas nozimē, ka pēc 4 gadiem galamerku būs ļoti daudz.
nez ka ir ar SkyTeam punktiem, vai uz FlyingBlue bus tikpat pretimnakosi ka Delta, NorthWest u.c.?
Kādā ziņā?
kur isti to Cathay P codesharing var apskatit, jo vinu majaslapa pie booking neko tadu nepiedava.
Par to lidmasinu pirksanu nemaz tik rozaini neizskatas jo jau 2008 gada siem pelna bijusi tikai nedaudz lielaka ka airB 2009 un ari mazo Airbus lidmasinu iepirkums ir parcelts vismaz par 3 gadiem un ja tiesam atllaidis/ jau atlaida vairakus tukstosus stradajoso, tad par 787 un 350 opciju parversanu lidmasinas bus liels jautajums, galvenais lai atkal nesedina bernus Airbus pilotu kabine.
Delta un NW codesharinga lidojumus iedod FB punktus 100%, bet seit eiropa visiem patik apgriezt %.
offtopic:
kam, pats Cathay no DME lidos tikai no jūnija. Bet caur Cathay var pasūtīt no Maskavas uz HKG., SU - lido uz Eiropu, bet CX lido talāk. Nav izdevīgi, bet var.
Man ir pieredze gan ar Cathay, gan ar Aeroflotu (ekonomiskais). Cathay: Londona - HongKonga ar 747 serviss nav labāks par Aeroflotu: Maskava - Hongkonga, bet pie SU lido jauns A330, neviss vecs 747, bet ar kādu KLM vispar nevar salidzināt, Aeroflots krietni labāks talakajos virzienos.
Ja biznesā klasē: tad viss kā SkyTrax reitingā, 5star aviakompnijas ir tiešām 5zvaigžņu, bet SU biznesa ir baigi laba, man ir daudz paziņu gan darbā, gan no citām valstīm kuriem ir Gold level dazos kompanijās un daudz lido, tad ir ar ko salidzināt; es cenu ka šogad tomer sanemšu Elite statusu no Turkish, tad varēšu salidzināt, ka viņiem ir biznesā.
Par punktiem: aviokompaniju lapās var ieraudzīt - ka tur ir ar codesharingu. Man vispar patik StarAlliance, va dabūt punktus, ja par nelido ar SA kompanijām.
Piem., Lufthhansa dod punktus, ja pat lido ar Qatar no Vācijas uz Dohu.
KLM un Air France piemetīs degvielas tax. Brīdinu! 2010.gada tēma!
https://nltimes.nl/2022/03/19/klm-raises-ticket-prices-long-haul-flights-due-high-oil-prices