Gadiem nebiju pircis pie Kissandfly un tā kā cena bija daudz zemāka, tad nopirku pie šiem. Visur summas bija EUR un arī beigu maksājumā viss tika apmaksāts EUR. Bankā parādījās 2as transakcijas: 27,90eur no KISSANDFLY un aviokompānija rezervējusi summu. Ar šīm transakcijām jau cena bija augstāka par 27,90eur nekā viņu solītā cena pēdējā solī maksājot un bankā apstiprinot. Pēc 2ām dienām, kad nauda reāli noņēmās, tad summa vēl pieauga, jo aviokompānijai biļetes bija USD piebloķēts un tad dēļ konvertācijas cena vēl pieauga. KISSANDFLY savā Invoice aviokompānijas biļetes viss parādās EUR un nekur nav USD valūta un arī bankā apmaksājot apstiprināju EUR maksājumu nevis USD.
Kopā ap 2200eur pirkumam sanāk ap 60eur samakāts vairāk kā viņi solīja. It kā jau nekāda traģēdija nav, bet gribās pacīnīties par taisnību, jo tirgotājs nedrīkstētu solīt vienu summu EUR valūtā un pēc tam visādi papildus maksājums kissandfly un vēl citā valūtā.
Lidojumi būs augustā. Tagad negribētos chargeback par šiem papildus tēriņiem prasīt, ka neatceļ biļeti. Zinot, ka chargeback var pieteikt līdz 3mēnešiem no pakalpojuma, tad nav īsti skaidrs vai tas rēķinās no pirkšanas vai pakalpojuma datuma šādā situācijā. Pakalpojumu (lidojumus) saņemšu bet par citu summu nekā viņi solīja un šo starpību vēlētos atgūt.
Kādas jūsu domas? Chargeback pēc lidojumiem risināt un sūtīt bankai viņu Invoice kur viss EUR un tad reāli noņemto naudu?
Tā kā pie Kissandfly tickets.lv un citiem viņu saistītām OTA jābūt uzmanīgiem kaut ko rezervējot jo gala cenai var vēl kādas neplānotas maksas parādīties.
Gadiem nebiju pircis pie Kissandfly un tā kā cena bija daudz zemāka, tad nopirku pie šiem. Visur summas bija EUR un arī beigu maksājumā viss tika apmaksāts EUR. Bankā parādījās 2as transakcijas: 27,90eur no KISSANDFLY un aviokompānija rezervējusi summu. Ar šīm transakcijām jau cena bija augstāka par 27,90eur nekā viņu solītā cena pēdējā solī maksājot un bankā apstiprinot. Pēc 2ām dienām, kad nauda reāli noņēmās, tad summa vēl pieauga, jo aviokompānijai biļetes bija USD piebloķēts un tad dēļ konvertācijas cena vēl pieauga. KISSANDFLY savā Invoice aviokompānijas biļetes viss parādās EUR un nekur nav USD valūta un arī bankā apmaksājot apstiprināju EUR maksājumu nevis USD.
Kopā ap 2200eur pirkumam sanāk ap 60eur samakāts vairāk kā viņi solīja. It kā jau nekāda traģēdija nav, bet gribās pacīnīties par taisnību, jo tirgotājs nedrīkstētu solīt vienu summu EUR valūtā un pēc tam visādi papildus maksājums kissandfly un vēl citā valūtā.
Lidojumi būs augustā. Tagad negribētos chargeback par šiem papildus tēriņiem prasīt, ka neatceļ biļeti. Zinot, ka chargeback var pieteikt līdz 3mēnešiem no pakalpojuma, tad nav īsti skaidrs vai tas rēķinās no pirkšanas vai pakalpojuma datuma šādā situācijā. Pakalpojumu (lidojumus) saņemšu bet par citu summu nekā viņi solīja un šo starpību vēlētos atgūt.
Kādas jūsu domas? Chargeback pēc lidojumiem risināt un sūtīt bankai viņu Invoice kur viss EUR un tad reāli noņemto naudu?
Tā kā pie Kissandfly tickets.lv un citiem viņu saistītām OTA jābūt uzmanīgiem kaut ko rezervējot jo gala cenai var vēl kādas neplānotas maksas parādīties.
Vai noteikumos ar maziem burtiņiem nebija minētas kādas viņu komisijas un par konvertāciju? Chargaback skaitās 120 dienas no pakalpojuma saņemšanas datuma. Tā, ka laiks ir. Vēl jau var viņiem pašiem jautāt.
Cik atceros VISA noteikumus, tad vispirms noteikti pašam jāmēģina risināt pa tiešo. Ja neizdodas, tad ar visu saraksti uz banku.
Dienu skaits dažādiem gadījumiem atšķiras.
Jau sarakste notiek vini saka ka esmu izvelejies variantu kur aviokompanija nonem naudu. Kissandfly profila ir vinu apstiprinata summa eur un ari izsniegtajos e-ticket failos viss ir eur bez jebkadam zvaigznitem un piezimem par konvertaciju.
Kkad velak japaskatas vai tiesam pirms apmaksas bija kadi vairaki varianti ko apmaksat. Tagad liksos miera un ar chargeback piedraudesani vairs neapgrutinasu. Divos e-pastos to mineju. Kad izlidos lidojumus tad caur banku vinus mazliet papresesu.