Ķīnas pastā gandrīz 10 mēnešus iesprūdis sūtījums, pēdējais ieraksts: "Remarks: Returned" pirms 5 mēnešiem.

19 atbildes [Pēdējā ziņa]
reinis.berzins
Lietotāja reinis.berzins attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/07/2013
Ziņas: 448
Manīts: pirms 1 st
  • Iegādājos ūdensizturīgo telefonu no Banggood: https://ban.ggood.vip/13Ecd
  • Jau pirmajā mēģinājumā filmēt zem ūdens, ūdens iekļuva telefonā un to daļēji sabojāja (fotokameras, infrasarkano staru, nemitīgi "ghost touch").
  • Banggood pēc ilgas tielēšanās tomēr piekrita atgriezt naudu, ja es atsūtīšu telefonu atpakaļ uz viņu norādīto adresi:

Citāts:
Address: EWORLDHOME LIMITED, Dongguan Chuanjing electric machinery factory, No.20 Qinglong Road, Huangjiang Town, Dongguan City, 523750, CHINA
Phone number: 18029062289

  • 2022-06-29 Atbilstoši Banggood ieteikumam iesniedzu ierakstītu sūtījumu Latvijas pastā un pats aizpildīju muitas deklarāciju. Muitas nodevu ar tarifu kodu 851711 man nebija jāmaksā. Latvijas Pasts arī teica, ka viss izskatās labi. Te var redzēt foto: https://photos.app.goo.gl/bTiPvLSaPN2VjVCU8

Citāts:
Detailed description of contents: Water damaged smartphone Ulefone Power Armor 13 with shockproof case. Water damaged "waterproof" smartphone. Paid 302.86 USD = 287.88 EUR. Current value 0.00 USD (non-functional).
Value (EUR): 287.88
HS tariff no.: 851711
Country of origin: China

  • 2022-06-30 Sūtījums atstāja Latviju.
  • 2022-07-10 Sūtījums sasniedza Ķīnu.
  • 2022-10-23 Sūtījums tika izlaists no Ķīnas muitas: Guangzhou, export customs/release
  • 2022-11-01 Sūtījums tika nodots pasta pakalpojumu sniedzējam: Guangzhou City, handed over to the carrier for transportation
  • 2022-11-02 Pēdējais ieraksts vispār: [Guangzhou International Exchange Bureau] Returned, Remarks: Returned

Vai kāds vispār saprot, ko nozīmē "Remarks: Returned"?
Jautāju Banggood - viņi (vai ticamāk: viņu AI čatbots) atbildēja neesot saņēmuši. Vai nevarētu būt, ka vainojams pats Bangood - norādījuši nesasniedzamu adresi vai neiet pakaļ uz pastu?
Jautāju Latvijas Pastam, kā man rīkoties - tas mani atšuva ar "ko mēs tur varam darīt", bet padomu nesaņēmu.
Varbūt ceļakājiešiem ir kādi ieteikumi, kā rīkoties? Vai 5 mēnešu "klusums" nozīmē, ka vispār ir cerība sagaidīt sūtījumu adresāta vai sūtītāja galā? Vai iespējams piesaistīt kādu citu uzticamāku pasta pakalpojumu sniedzēju, kas par attiecīgu samaksu manu sūtījumu varētu izglābt no "China Post" zudības un nogādāt ātrāk?
Vislabāk būtu, ja sūtījums tomēr sasniegtu adresātu - Banggood (2023-05-05 beidzas 1 gada garantijas termiņš, kad varu paspēt saņemt atmaksu par nekvalitatīvu preci).
Ciešami būtu, ja sūtījums kaut vai atgrieztos Latvijā, lai es to saremontētu un lietotu pats.

Skatīt sūtījuma izsekošanas informāciju: https://t.17track.net/zh-cn#nums=LA901188868LV

Citāts:
China Post, Synchronization time: 2023-03-09 14:39:29 (GMT+02:00)
2022-11-02 11:12 Guangzhou, [Guangzhou International Exchange Bureau] Returned, Remarks: Returned
2022-11-01 15:25 Guangzhou, leave【Guangzhou International Exchange Station】, next stop 【Guangzhou International Exchange Bureau】(transfer)
2022-11-01 07:07 Guangzhou, 【Guangzhou International Exchange Station】Return
2022-11-01 07:03 Guangzhou City, handed over to the carrier for transportation
2022-10-23 15:03 Guangzhou City, [Guangzhou International Exchange Bureau] has been exported directly
2022-10-23 15:01 Guangzhou, export customs/release
2022-10-20 15:58 Guangzhou City, sent to export customs
2022-07-27 13:49 Guangzhou, customs clearance, Guangzhou, customs clearance
2022-07-25 14:54 Guangzhou City, sent to the import customs
2022-07-24 21:45 Guangzhou City, arrive at [Guangzhou Jianggao Processing Class] (transfer)
2022-07-22 22:54 Tianjin, leave [Tianjin Mail Processing Center], next stop [Guangzhou Jianggao Processing Class] (via transfer)
2022-07-22 17:38 Tianjin, arrive at [Tianjin Mail Processing Center] (transfer)
2022-07-22 11:26 Beijing, leave [Beijing Airmail Terminal Transport Workshop], next stop [Tianjin Mail Processing Center] (transfer)
2022-07-21 18:44 Beijing, arrive at [Beijing International Mail Processing Center] (transfer)
2022-07-21 08:44 Beijing, Disinfection of Mail, End of Rest
2022-07-10 09:38 Beijing, according to local epidemic prevention requirements, mails are disinfected and put aside
2022-06-30 02:55 Riga, leaving the overseas export exchange office (has not yet arrived at China Post)
2022-06-29 18:17 Riga, customs hold
2022-06-29 18:16 Customs release
2022-06-29 18:15 Send to Overseas Customs Department
2022-06-29 18:14 Riga, arrival at the foreign exchange office
2022-06-29 18:13 Riga, customs hold
2022-06-29 18:12 Customs release
2022-06-29 18:11 Send to Overseas Customs Department
2022-06-29 18:10 Riga, arrival at the foreign exchange office
2022-06-29 13:16 【LV】Received

Citāts:
Latvia Post, Synchronization time: 2023-03-08 13:17:56 (GMT+02:00)
2022-10-24 05:05 CHINA, Item sent abroad (EDI-received)
2022-10-23 15:03 CHINA, Stop item import
2022-07-25 14:54 CHINA, Shipment information sent to custom
2022-07-25 14:53 CHINA, Item received at sorting center
2022-07-10 09:34 CHINA, Item received at office of exchange
2022-07-10 09:34 CHINA, Shipment information sent to custom
2022-06-30 02:55 LATVIA,RIGA (PARCELS/pakas), Item sent abroad
2022-06-29 18:17 LATVIA,RIGA (PARCELS/pakas), Hold item at office of exchange
2022-06-29 18:16 LATVIA,RIGA (PARCELS/pakas), Return item from custom
2022-06-29 18:15 LATVIA,RIGA (PARCELS/pakas), Item sent to custom
2022-06-29 18:14 LATVIA,RIGA (PARCELS/pakas), Item received at office of exchange
2022-06-29 18:13 LATVIA,RIGA (PARCELS/pakas), Hold item at office of exchange
2022-06-29 18:12 LATVIA,RIGA (PARCELS/pakas), Return item from custom
2022-06-29 18:11 LATVIA,RIGA (PARCELS/pakas), Item sent to custom
2022-06-29 18:10 LATVIA,RIGA (PARCELS/pakas), Item received at office of exchange
2022-06-29 13:46 LATVIA, Ogre 1 Post office, Item sent to next processing place
2022-06-29 13:16 LATVIA, Ogre 1 Post office, Item posted / received from customer
2022-06-29 01:32 Mans Pasts 2 datu imports, Item received from customer (XML)

jtt
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/11/2014
Ziņas: 4784
Manīts: pirms 4 st

Drosminieks. Es, izņemot China, visu būtu rakstījis ar hieroglifiem. Paļauties, ka visos tajos pastos u.c. iestādēs pa ceļam prot angliski, varētu būt pārgalvīgi.

Par tēmu palīdzēt nevaru, ir viedoklis, ka tā ir skolas nauda un vari šo gadījumu aizmirst.

propers
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/06/2014
Ziņas: 4763
Manīts: pirms 6 st

Es visu pērku eBay un no viņiem arī prasītu kas par desām. Bet kas tā par jocīgu platformu kur viss ir heroglifos es neko nesaprotu.

propers
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/06/2014
Ziņas: 4763
Manīts: pirms 6 st

Can I trust Banggood?

Banggood is definitely a legitimate online shop to buy products at cheap prices but it comes with a risk of getting refunds and receiving damage, faulty, or not the same product as described if you blindly purchase without checking the reviews and description of the product.2023. gada 6. janv.

Nu ja kaut ko iegādājās, tad sākumā izlasa kas tas ir kur to dara?

Gan jau ka neiekļāvies 7 dienu termiņā kuru laikā sūtījums bija jāatgriež...

Does BangGood have buyer protection?

Banggood's Buyer Protection Policy is as follows: A 7 day DOA product guarantee. This means if a product has arrived damaged or is not as described on the website, a customer has 7 days to return it for an exchange or full refund. The return shipping cost will also be reimbursed.

Donamona
Lietotāja Donamona attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 05/01/2014
Ziņas: 106
Manīts: pirms 2 d

Ir taču opcija - apdrošināts sūtījums, iznāk dārgāk, bet tad būtu garantija atgūt naudu, ja sūtījums pazūd. Vai uz Ķīnu tādu nepiedāvā?

reinis.berzins
Lietotāja reinis.berzins attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/07/2013
Ziņas: 448
Manīts: pirms 1 st

jtt rakstīja:
Es, izņemot China, visu būtu rakstījis ar hieroglifiem.

Norādīju precīzi tādu adresi un muitas informāciju, kādu man norādīja Banggood. Mēģinot pašam, hieroglifu nepratējam, pārvērst uz hieroglifiem - kaut kas būtu nepareizi pārtulkots, radot vēl lielākas problēmas. Starp citu, Starptautiskā Pasta Savienība iesaka starptautiskajos sūtījumos izmantot latīņu burtus un "arābu" ciparus.

Donamona rakstīja:
Ir taču opcija - apdrošināts sūtījums

Es sākumā spriedu, ka bojātam brāķim ir 0 vērtība (ko arī pierakstīju klāt muitas deklārācijai, ja nu kāds sadomā uzlikt muitas nodevu - ja mēģinātu apdrošināt kā lielu vērtību, tad tas nonāktu pretrunā ar 0 vērtību). Tikai tagad sāku atskārst, ka pat pilnīgi sadragātai precei, ko sūta uz atgriešanu, tomēr arī ir vērtība, ko ceri atgūt no pārdevēja.

propers rakstīja:
Gan jau ka neiekļāvies 7 dienu termiņā kuru laikā sūtījums bija jāatgriež...

180 dienās var saņemt atmaksu par kvalitātes problēmām, 1 gada laikā var prasīt remontu. Es iekļāvos abos termiņos (vismaz izsūtīšanas ziņā): https://uk-m.banggood.com/return_policy.html

Bet vispār jau mans jautājums nav par Banggood, līdz kuriem prece nemaz nav nonākusi, bet gan par China Post: ko nozīmē "Remarks: Returned" un vai turpināt gaidīt vai kaut kā rīkoties (ja kādam no jums ir bijusi līdzīga pieredze vai ir zināšanas)?

 

jtt
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/11/2014
Ziņas: 4784
Manīts: pirms 4 st

reinis.berzins rakstīja:

Mēģinot pašam, hieroglifu nepratējam, pārvērst uz hieroglifiem - kaut kas būtu nepareizi pārtulkots, radot vēl lielākas problēmas.

Pašam noteikti nē, gan jau bija no oriģinālavota dabūjama šī pati adrese hieroglifos.

Guglis šo adresi it kā nemaz neprot atrast, kaut rāda kaut ko, kas varētu izskatīties pēc rūpnīcas/noliktavas.

reinis.berzins
Lietotāja reinis.berzins attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/07/2013
Ziņas: 448
Manīts: pirms 1 st

jtt rakstīja:
Pašam noteikti nē, gan jau bija no oriģinālavota dabūjama šī pati adrese hieroglifos.

Warranty [at] banggood [dot] com sūtīja tikai latīņu burtiem, bet, ja 10 reizes palūgtu, tad varbūt arī iedotu hieroglifu rakstībā. Smile Starp citu, gandrīz visi ķīnieši (izņemot >50 gadu vecie) it kā brīvi pārvalda Pinyin jeb rakstību latīņu valodā un to pielieto vai nu telefonos/datoros, vai gadījumos, ja nezina, kā rakstāms kāds hieroglifs.

jtt rakstīja:
Guglis šo adresi it kā nemaz neprot atrast, kaut rāda kaut ko, kas varētu izskatīties pēc rūpnīcas/noliktavas.

Forumos var atrast šo pašu adresi Banggood sakarā. Google Maps atrod vismaz ielu/ceļu, bet Baidu Map vispār neko neatrod. Smile

 

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2508
Manīts: pirms 6 d
Kur: SEA

Grūti precīzi pateikt, kas tur noticis, bet spriežot pēc tracking informācijas, Tavs telefons pabijis gan importa muitā, gan eksporta muitā, t.i. veiksmīgi atstājis Ķīnu. Man tas izskatās tā, ka tas bija iestrēdzis muitā 3 mēnešus, neviens to nav atmuitojis, un tas atkal eksportēts - muita to ir atgriezusi. Varbūt kaut kad saņemsi to pastā, bet 5 mēneši jau ir pagājuši, tā kā diez vai. Ja 180 dienas vēl nebūtu pagājušas kopš pirkuma un biji maksājis ar Swedbank kredītkarti, ieteiktu iedarbināt viņu pirkumu apdrošināšanu. Bet tagad vairs neko...

propers
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/06/2014
Ziņas: 4763
Manīts: pirms 6 st

reinis.berzins rakstīja:

Bet vispār jau mans jautājums nav par Banggood, līdz kuriem prece nemaz nav nonākusi, bet gan par China Post: ko nozīmē "Remarks: Returned" un vai turpināt gaidīt vai kaut kā rīkoties (ja kādam no jums ir bijusi līdzīga pieredze vai ir zināšanas)?

Jautājums - kas notiek ar sūtījumu kuru nemaz nevēlās saņemt? Kā rakstītu WizzAir - atrisināts. Jautājums - kam pieder tas telefons? Tas pieder Banggood. Tādēļ arī tas nekur tālāk netiek.

gklavs
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/01/2017
Ziņas: 2401
Manīts: pirms 25 min

reinis.berzins rakstīja:

Bet vispār jau mans jautājums nav par Banggood, līdz kuriem prece nemaz nav nonākusi, bet gan par China Post: ko nozīmē "Remarks: Returned" un vai turpināt gaidīt vai kaut kā rīkoties (ja kādam no jums ir bijusi līdzīga pieredze vai ir zināšanas)?

Returned  traking ierakstos man ir bijis daudz- gan vairāk pērkot baterijas, kad kaut kādā preču sūtīšanas pocesā prece netiek izlaista tālāk, un tiek atgriezta uz iepriekšējo kustības vietu.

Papētot ierakstus- izskatās, ka paka ir izgājuši importa muitas procedūras un palikusi uz vietas- un pēc trim mēnešiem, doši vien kā nepieprasīta prece ir mēģināts to sūtīt atpakaļ. tur ar muitu atkal viss labi- bet droši vien pārvadātāji ir sapratuši, ka sūtīšanu neviens neapmaksās un vienkārši atteikušies sūtīt tālāk un atgreizuši atpakaļ.

Manuprāt droši vari norakstīt zaudējumos..

Rīkoties- tagad diez vai- bet pēc kāda laika redzot , ka paka ir atmuitota un tālāk nekustas- es varbūt būtu tirgotāju raustījis- kāpē nesavāc preci no muitas.. 

 

 

 

reinis.berzins
Lietotāja reinis.berzins attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/07/2013
Ziņas: 448
Manīts: pirms 1 st

https://track-chinapost.com/?page_id=242/china-post-forum-group1/china-post-discussion-forum14/returned-goods-stuck-at-customs-thread39526

Šajā forumā atradu gan šo atgadījumu, gan daudzus citus līdzīgus, kur "China Post" brīvprātīgais eksperts skaidro, ka Banggood ignorē Ķīnas muitas pieprasījumus pēc informācijas atmuitošanai, kas pēc vairāku mēnešu ignorēšanas tiek atgriezta atpakaļ (ne vienmēr nonākot atpakaļ pie sūtītāja). Interesanti, ka Banggood prasīja man pašam segt atpakaļsūtīšanas izdevumus, bet lika izvēlēties lētāko sūtīšanas veidu caur valsts pastu, nevis DHL, kas paši atmuitotu un nogādātu saņēmējam bez iespējas kaut ko ignorēt un izlikties, ka nav saņēmuši.

"China Post" brīvprātīgais eksperts iesaka iesniegt sūdzību PayPal (bet tam sūdzību termiņš ir 180 dienas, kuru Banggood novilcināšanas politika ir jau pārsniegusi). 

Atvēru jaunu Banggood sūdzību, lai atmaksā man pilnu preces cenu (302.85 USD), piedraudot ar sūdzēšanos PayPal. Interesanti, ka Banggood atbildēja, piedāvājot 100 USD kompensāciju (to noraidīju), tagad piedāvā 120 USD. Nesaprotu, kas viņus spiež man kaut ko vēl piedāvāt, ja visi pārsūdzēšanas termiņi jau sen beigušies!? Bet izskatās, ka visas ziņas raksta nevis cilvēks, bet diezgan nesakarīgs mākslīgais intelekts (chatbot).

Reddit.com forumos daži pircēji arī sūdzās par līdzīgu pieredzi saziņā ar Banggood klientu atbalstu (nesakarīgs chatbot), daži gluži pretēji sarunājās ar dzīvu cilvēku un ātri dabūja pilnu kompensāciju, savukārt vēl citiem sākumā bija jācīnās ar chatbotu, bet beigās nonāca saskarē ar īstu cilvēku, kas arī atmaksāja zaudējumus pilnībā.

reinis.berzins
Lietotāja reinis.berzins attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/07/2013
Ziņas: 448
Manīts: pirms 1 st

Lūk, kāda bija Banggood instrukcija, ko saņēmu e-pastā toreiz, kad Banggood piekrita pilnas cenas atmaksai apmaiņā pret preces sūtīšanu atpakaļ piegādātājam. Toreiz nemaz nenojautu, ka šādu dīvainu noteikumu mērķis ir izvairīties no preces saņemšanas.

Citāts:
Details:
- Please do not use the Expedited Shipping service (including EMS, DHL, TNT, UPS).
- Once sent email us a photo of the postal receipt and tracking instructions.
- Send item back to us through local post office (include tracking number).

Ja vēlaties lētas cenas, tad jau var turpināt iepirkties tajā pašā Banggood (obligāti maksājot tikai ar PayPal), bet jebkādu problēmu gadījumā iespējas saņemt atmaksu būs ļoti sarežģītas (visticamāk caur to pašu PayPal 180 dienu laikā).

reinis.berzins
Lietotāja reinis.berzins attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/07/2013
Ziņas: 448
Manīts: pirms 1 st

reinis.berzins rakstīja:

Atvēru jaunu Banggood sūdzību, lai atmaksā man pilnu preces cenu (302.85 USD), piedraudot ar sūdzēšanos PayPal. Interesanti, ka Banggood atbildēja, piedāvājot 100 USD kompensāciju (to noraidīju), tagad piedāvā 120 USD. Nesaprotu, kas viņus spiež man kaut ko vēl piedāvāt, ja visi pārsūdzēšanas termiņi jau sen beigušies!? Bet izskatās, ka visas ziņas raksta nevis cilvēks, bet diezgan nesakarīgs mākslīgais intelekts (chatbot).

Vakar Banggood piedāvāja jau 160 USD kompensāciju, šodien pat 200 USD (par preci samaksāju 302.85 USD). Uz piedāvājuma jānospiež "Yes" vai "No". Spiedīšu "No" un turpināšu prasīt pilnu atmaksu, bet izskatās, ka sarunas neizdošanās gadījumā varu savu "No" jebkurā gadījumā samainīt pret "Yes".

Pēc sarakstes sāk rasties nojausma, ka ziņas tomēr raksta reāli cilvēki (ar cilvēcīgām gramatikas kļūdām), bet īsti neizlasa vai nesaprot, ko es jautāju (līdz šim nav atbildēts neviens mans jautājums), bet pārsvarā iekopē gatavus atbilžu šablonus. Citā reizē (AliExpress) izrādījās, ka aģents nemaz neprot Mandarīnu valodu (laikam ārpakalpojumu veic, piemēram, kāds Indijas uzņēmums, kur daudz vairāk cilvēku saprot angļu valodu).

AirAsia
Nav tiešsaistē
Kopš: 01/04/2018
Ziņas: 1972
Manīts: pirms 1 d

Skatījos vienu jūtūb blogu, tur viens krievu jaunietis (dzīvo Ķīnā) strādāja Banggood un rādīja šo to par savu dzīvi - cik varēja saprast no video, support komanda firmā ir internacionāla - daudz visādu cilvēku. Ne tikai ķīnieši.

Lei Fengs
Lietotāja Lei Fengs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/07/2013
Ziņas: 11340
Manīts: pirms 15 st

Agrāk domāju, ka no Ķīnas pērk tikai visādus knibuļus līdz 1Eur.

Ja ieslēdz viņu domāšanu (nezinu kāda tā varētu īsti būt!), mūsu domāšana nederēs nemaz! Liela valsts, milzīga darīšana un domāšana, maza valsts-... pa gaisu pirktu tikai niekus. Lai nav jāanalizē, ko un kā viņi ražo, ko un kā viņi domā un ko un kā viņi sūta. Jebaķ! Ķīnietim dot simtiem USD pa neko??? Bērziņ! Normāls čalis šķiti! Papurgāji levelu.(

 

 

Lei Fengs
Lietotāja Lei Fengs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/07/2013
Ziņas: 11340
Manīts: pirms 15 st

Nerunāju tukšu. Viens labi pazīstams džeks ilgstoši stāstīja, kā viņam veicās ar suvenīru ražošanas pasūtījumu Ķīnā. 

Baigi vēls. Nav spēka visu klaunādi atstāstīt.

Nācās sūtīt savu cilvēku, lai visu laiku stāv blakus VISIEM procesiem.

Sākumā sūtīja konteinerus ar man tav ne ta saprat, atvain, bus labak driz, pavis labak bus!)

 

 

reinis.berzins
Lietotāja reinis.berzins attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/07/2013
Ziņas: 448
Manīts: pirms 1 st

Lei Fengs rakstīja:

Bērziņ! Normāls čalis šķiti! Papurgāji levelu.(

Domā, ka mani (lētticīgo) ķīnieši vienkārši apčakarēja? Sākumā pat neapčakarēja. Ja manis saņemtais telefons (Ulefone Power Armor 13) būtu funkcionējis tikpat normāli kā daudzos video testos (ko veikuši neatkarīgi apskatnieki), tad es būtu ieguvis ļoti (ūdens- un smilšu) izturīgu, jaudīgu un ilgi darbojošos telefonu ceļojumiem brīvā dabā. 3 stundās uzlādē un lieto vismaz nedēļu. Turklāt par lētu cenu. Izskatījās, ka manējam telefonam bija šķībi ieskrūvēta korpusa blīve. Man gadījās brāķa loze, bet vairums citu lietotāju gan YouTube, gan vispār interneta forumos ir diezgan apmierināti ar šo telefonu.

Varbūt vajadzēja remontēt uz vietas Latvijā un piestādīt rēķinu, lai Bangood apmaksā (viņi pat piekrita ar nosacījumu, ka 1 gada garantija tad vairs nebūtu spēkā). Bet man nebija pārliecības, cik liels ir ūdens bojājums telefonā.

Labāk izmanto manu kāzusu, lai neiekļūtu līdzīgā situācijā! Seko līdzi atgrieztās preces sūtījuma ceļam, tiklīdz parādās ieraksts "customs clearance", tā sazinies ar saņēmēju, lai netēlo, ka neko nezina. Uzliec atgādinājumu, lai 6 mēnešu laikā pēc pirkuma datuma paspētu apstrīdēt maksājumu PayPal. Tāpēc jau šis forums pastāv, lai mācītos no citu, nevis savām kļūdām un trikiem.

Lei Fengs
Lietotāja Lei Fengs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/07/2013
Ziņas: 11340
Manīts: pirms 15 st

Uhh! Labi, ka iepostēji!

Gribēju aiziet pagrīdē par skarbo uzrūcienu. 

Teikšu atklāti: es māku pasūtīt rupjmaizi no Liepkalniem un nezinu, kas ir Pay Pal. Kad dikti kaut ko vajag, mobilizēju dēlu. Un tagad pēdējā laika visvairāk saprastais dzīvē! Jo mazāk mantu (plašā izpratnē), jo svabadāka dzīvošana. Laiku lokos cilvēks sevi apkrauj ar milzīgu moderno kultūrslāni, bez kura elementāri var iztikt. Tas nav uzrūciens! Pats sevi rāju!Smile

P.S. Lab, metos biļešu meklēšanā. Baigos zigzagus sadzejoju. Skaidrs, ka viens posms aplauzīsies un dzirksteļos teksti!Smile

 

 

 

Lei Fengs
Lietotāja Lei Fengs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/07/2013
Ziņas: 11340
Manīts: pirms 15 st

.

 

 

reinis.berzins
Lietotāja reinis.berzins attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/07/2013
Ziņas: 448
Manīts: pirms 1 st

Šodien Banggood man beidzot piedāvāja atmaksāt pilnu summu, ko es jau akceptēju. Es viņiem piedraudēju, ka uzrakstīšu rakstu par Bangood garantijas atgriešanas krāpniecisko shēmu (kaut arī reddit.comtrack-chinapost.com un citviet daudzi citi par to jau rakstījuši). Cita iemesla šādam pēkšņam Banggood godīgumam neredzu, jo gan PayPal, gan banku apstrīdēšanas termiņi sen jau beigušies.