Vai kāds vispār saprot, ko nozīmē "Remarks: Returned"?
Jautāju Banggood - viņi (vai ticamāk: viņu AI čatbots) atbildēja neesot saņēmuši. Vai nevarētu būt, ka vainojams pats Bangood - norādījuši nesasniedzamu adresi vai neiet pakaļ uz pastu?
Jautāju Latvijas Pastam, kā man rīkoties - tas mani atšuva ar "ko mēs tur varam darīt", bet padomu nesaņēmu.
Varbūt ceļakājiešiem ir kādi ieteikumi, kā rīkoties? Vai 5 mēnešu "klusums" nozīmē, ka vispār ir cerība sagaidīt sūtījumu adresāta vai sūtītāja galā? Vai iespējams piesaistīt kādu citu uzticamāku pasta pakalpojumu sniedzēju, kas par attiecīgu samaksu manu sūtījumu varētu izglābt no "China Post" zudības un nogādāt ātrāk?
Vislabāk būtu, ja sūtījums tomēr sasniegtu adresātu - Banggood (2023-05-05 beidzas 1 gada garantijas termiņš, kad varu paspēt saņemt atmaksu par nekvalitatīvu preci).
Ciešami būtu, ja sūtījums kaut vai atgrieztos Latvijā, lai es to saremontētu un lietotu pats.
Skatīt sūtījuma izsekošanas informāciju: https://t.17track.net/zh-cn#nums=LA901188868LV
Drosminieks. Es, izņemot China, visu būtu rakstījis ar hieroglifiem. Paļauties, ka visos tajos pastos u.c. iestādēs pa ceļam prot angliski, varētu būt pārgalvīgi.
Par tēmu palīdzēt nevaru, ir viedoklis, ka tā ir skolas nauda un vari šo gadījumu aizmirst.
Es visu pērku eBay un no viņiem arī prasītu kas par desām. Bet kas tā par jocīgu platformu kur viss ir heroglifos es neko nesaprotu.
Can I trust Banggood?
Banggood is definitely a legitimate online shop to buy products at cheap prices but it comes with a risk of getting refunds and receiving damage, faulty, or not the same product as described if you blindly purchase without checking the reviews and description of the product.2023. gada 6. janv.
Nu ja kaut ko iegādājās, tad sākumā izlasa kas tas ir kur to dara?
Gan jau ka neiekļāvies 7 dienu termiņā kuru laikā sūtījums bija jāatgriež...
Does BangGood have buyer protection?
Banggood's Buyer Protection Policy is as follows: A 7 day DOA product guarantee. This means if a product has arrived damaged or is not as described on the website, a customer has 7 days to return it for an exchange or full refund. The return shipping cost will also be reimbursed.
Ir taču opcija - apdrošināts sūtījums, iznāk dārgāk, bet tad būtu garantija atgūt naudu, ja sūtījums pazūd. Vai uz Ķīnu tādu nepiedāvā?
Norādīju precīzi tādu adresi un muitas informāciju, kādu man norādīja Banggood. Mēģinot pašam, hieroglifu nepratējam, pārvērst uz hieroglifiem - kaut kas būtu nepareizi pārtulkots, radot vēl lielākas problēmas. Starp citu, Starptautiskā Pasta Savienība iesaka starptautiskajos sūtījumos izmantot latīņu burtus un "arābu" ciparus.
Es sākumā spriedu, ka bojātam brāķim ir 0 vērtība (ko arī pierakstīju klāt muitas deklārācijai, ja nu kāds sadomā uzlikt muitas nodevu - ja mēģinātu apdrošināt kā lielu vērtību, tad tas nonāktu pretrunā ar 0 vērtību). Tikai tagad sāku atskārst, ka pat pilnīgi sadragātai precei, ko sūta uz atgriešanu, tomēr arī ir vērtība, ko ceri atgūt no pārdevēja.
180 dienās var saņemt atmaksu par kvalitātes problēmām, 1 gada laikā var prasīt remontu. Es iekļāvos abos termiņos (vismaz izsūtīšanas ziņā): https://uk-m.banggood.com/return_policy.html
Bet vispār jau mans jautājums nav par Banggood, līdz kuriem prece nemaz nav nonākusi, bet gan par China Post: ko nozīmē "Remarks: Returned" un vai turpināt gaidīt vai kaut kā rīkoties (ja kādam no jums ir bijusi līdzīga pieredze vai ir zināšanas)?
Mēģinot pašam, hieroglifu nepratējam, pārvērst uz hieroglifiem - kaut kas būtu nepareizi pārtulkots, radot vēl lielākas problēmas.
Pašam noteikti nē, gan jau bija no oriģinālavota dabūjama šī pati adrese hieroglifos.
Guglis šo adresi it kā nemaz neprot atrast, kaut rāda kaut ko, kas varētu izskatīties pēc rūpnīcas/noliktavas.
Warranty [at] banggood [dot] com sūtīja tikai latīņu burtiem, bet, ja 10 reizes palūgtu, tad varbūt arī iedotu hieroglifu rakstībā. Starp citu, gandrīz visi ķīnieši (izņemot >50 gadu vecie) it kā brīvi pārvalda Pinyin jeb rakstību latīņu valodā un to pielieto vai nu telefonos/datoros, vai gadījumos, ja nezina, kā rakstāms kāds hieroglifs.
Forumos var atrast šo pašu adresi Banggood sakarā. Google Maps atrod vismaz ielu/ceļu, bet Baidu Map vispār neko neatrod.
Grūti precīzi pateikt, kas tur noticis, bet spriežot pēc tracking informācijas, Tavs telefons pabijis gan importa muitā, gan eksporta muitā, t.i. veiksmīgi atstājis Ķīnu. Man tas izskatās tā, ka tas bija iestrēdzis muitā 3 mēnešus, neviens to nav atmuitojis, un tas atkal eksportēts - muita to ir atgriezusi. Varbūt kaut kad saņemsi to pastā, bet 5 mēneši jau ir pagājuši, tā kā diez vai. Ja 180 dienas vēl nebūtu pagājušas kopš pirkuma un biji maksājis ar Swedbank kredītkarti, ieteiktu iedarbināt viņu pirkumu apdrošināšanu. Bet tagad vairs neko...
Bet vispār jau mans jautājums nav par Banggood, līdz kuriem prece nemaz nav nonākusi, bet gan par China Post: ko nozīmē "Remarks: Returned" un vai turpināt gaidīt vai kaut kā rīkoties (ja kādam no jums ir bijusi līdzīga pieredze vai ir zināšanas)?
Jautājums - kas notiek ar sūtījumu kuru nemaz nevēlās saņemt? Kā rakstītu WizzAir - atrisināts. Jautājums - kam pieder tas telefons? Tas pieder Banggood. Tādēļ arī tas nekur tālāk netiek.
Bet vispār jau mans jautājums nav par Banggood, līdz kuriem prece nemaz nav nonākusi, bet gan par China Post: ko nozīmē "Remarks: Returned" un vai turpināt gaidīt vai kaut kā rīkoties (ja kādam no jums ir bijusi līdzīga pieredze vai ir zināšanas)?
Returned traking ierakstos man ir bijis daudz- gan vairāk pērkot baterijas, kad kaut kādā preču sūtīšanas pocesā prece netiek izlaista tālāk, un tiek atgriezta uz iepriekšējo kustības vietu.
Papētot ierakstus- izskatās, ka paka ir izgājuši importa muitas procedūras un palikusi uz vietas- un pēc trim mēnešiem, doši vien kā nepieprasīta prece ir mēģināts to sūtīt atpakaļ. tur ar muitu atkal viss labi- bet droši vien pārvadātāji ir sapratuši, ka sūtīšanu neviens neapmaksās un vienkārši atteikušies sūtīt tālāk un atgreizuši atpakaļ.
Manuprāt droši vari norakstīt zaudējumos..
Rīkoties- tagad diez vai- bet pēc kāda laika redzot , ka paka ir atmuitota un tālāk nekustas- es varbūt būtu tirgotāju raustījis- kāpē nesavāc preci no muitas..
Šajā forumā atradu gan šo atgadījumu, gan daudzus citus līdzīgus, kur "China Post" brīvprātīgais eksperts skaidro, ka Banggood ignorē Ķīnas muitas pieprasījumus pēc informācijas atmuitošanai, kas pēc vairāku mēnešu ignorēšanas tiek atgriezta atpakaļ (ne vienmēr nonākot atpakaļ pie sūtītāja). Interesanti, ka Banggood prasīja man pašam segt atpakaļsūtīšanas izdevumus, bet lika izvēlēties lētāko sūtīšanas veidu caur valsts pastu, nevis DHL, kas paši atmuitotu un nogādātu saņēmējam bez iespējas kaut ko ignorēt un izlikties, ka nav saņēmuši.
"China Post" brīvprātīgais eksperts iesaka iesniegt sūdzību PayPal (bet tam sūdzību termiņš ir 180 dienas, kuru Banggood novilcināšanas politika ir jau pārsniegusi).
Atvēru jaunu Banggood sūdzību, lai atmaksā man pilnu preces cenu (302.85 USD), piedraudot ar sūdzēšanos PayPal. Interesanti, ka Banggood atbildēja, piedāvājot 100 USD kompensāciju (to noraidīju), tagad piedāvā 120 USD. Nesaprotu, kas viņus spiež man kaut ko vēl piedāvāt, ja visi pārsūdzēšanas termiņi jau sen beigušies!? Bet izskatās, ka visas ziņas raksta nevis cilvēks, bet diezgan nesakarīgs mākslīgais intelekts (chatbot).
Reddit.com forumos daži pircēji arī sūdzās par līdzīgu pieredzi saziņā ar Banggood klientu atbalstu (nesakarīgs chatbot), daži gluži pretēji sarunājās ar dzīvu cilvēku un ātri dabūja pilnu kompensāciju, savukārt vēl citiem sākumā bija jācīnās ar chatbotu, bet beigās nonāca saskarē ar īstu cilvēku, kas arī atmaksāja zaudējumus pilnībā.
Lūk, kāda bija Banggood instrukcija, ko saņēmu e-pastā toreiz, kad Banggood piekrita pilnas cenas atmaksai apmaiņā pret preces sūtīšanu atpakaļ piegādātājam. Toreiz nemaz nenojautu, ka šādu dīvainu noteikumu mērķis ir izvairīties no preces saņemšanas.
Ja vēlaties lētas cenas, tad jau var turpināt iepirkties tajā pašā Banggood (obligāti maksājot tikai ar PayPal), bet jebkādu problēmu gadījumā iespējas saņemt atmaksu būs ļoti sarežģītas (visticamāk caur to pašu PayPal 180 dienu laikā).
Atvēru jaunu Banggood sūdzību, lai atmaksā man pilnu preces cenu (302.85 USD), piedraudot ar sūdzēšanos PayPal. Interesanti, ka Banggood atbildēja, piedāvājot 100 USD kompensāciju (to noraidīju), tagad piedāvā 120 USD. Nesaprotu, kas viņus spiež man kaut ko vēl piedāvāt, ja visi pārsūdzēšanas termiņi jau sen beigušies!? Bet izskatās, ka visas ziņas raksta nevis cilvēks, bet diezgan nesakarīgs mākslīgais intelekts (chatbot).
Vakar Banggood piedāvāja jau 160 USD kompensāciju, šodien pat 200 USD (par preci samaksāju 302.85 USD). Uz piedāvājuma jānospiež "Yes" vai "No". Spiedīšu "No" un turpināšu prasīt pilnu atmaksu, bet izskatās, ka sarunas neizdošanās gadījumā varu savu "No" jebkurā gadījumā samainīt pret "Yes".
Pēc sarakstes sāk rasties nojausma, ka ziņas tomēr raksta reāli cilvēki (ar cilvēcīgām gramatikas kļūdām), bet īsti neizlasa vai nesaprot, ko es jautāju (līdz šim nav atbildēts neviens mans jautājums), bet pārsvarā iekopē gatavus atbilžu šablonus. Citā reizē (AliExpress) izrādījās, ka aģents nemaz neprot Mandarīnu valodu (laikam ārpakalpojumu veic, piemēram, kāds Indijas uzņēmums, kur daudz vairāk cilvēku saprot angļu valodu).
Skatījos vienu jūtūb blogu, tur viens krievu jaunietis (dzīvo Ķīnā) strādāja Banggood un rādīja šo to par savu dzīvi - cik varēja saprast no video, support komanda firmā ir internacionāla - daudz visādu cilvēku. Ne tikai ķīnieši.
Agrāk domāju, ka no Ķīnas pērk tikai visādus knibuļus līdz 1Eur.
Ja ieslēdz viņu domāšanu (nezinu kāda tā varētu īsti būt!), mūsu domāšana nederēs nemaz! Liela valsts, milzīga darīšana un domāšana, maza valsts-... pa gaisu pirktu tikai niekus. Lai nav jāanalizē, ko un kā viņi ražo, ko un kā viņi domā un ko un kā viņi sūta. Jebaķ! Ķīnietim dot simtiem USD pa neko??? Bērziņ! Normāls čalis šķiti! Papurgāji levelu.(
Nerunāju tukšu. Viens labi pazīstams džeks ilgstoši stāstīja, kā viņam veicās ar suvenīru ražošanas pasūtījumu Ķīnā.
Baigi vēls. Nav spēka visu klaunādi atstāstīt.
Nācās sūtīt savu cilvēku, lai visu laiku stāv blakus VISIEM procesiem.
Sākumā sūtīja konteinerus ar man tav ne ta saprat, atvain, bus labak driz, pavis labak bus!)
Bērziņ! Normāls čalis šķiti! Papurgāji levelu.(
Domā, ka mani (lētticīgo) ķīnieši vienkārši apčakarēja? Sākumā pat neapčakarēja. Ja manis saņemtais telefons (Ulefone Power Armor 13) būtu funkcionējis tikpat normāli kā daudzos video testos (ko veikuši neatkarīgi apskatnieki), tad es būtu ieguvis ļoti (ūdens- un smilšu) izturīgu, jaudīgu un ilgi darbojošos telefonu ceļojumiem brīvā dabā. 3 stundās uzlādē un lieto vismaz nedēļu. Turklāt par lētu cenu. Izskatījās, ka manējam telefonam bija šķībi ieskrūvēta korpusa blīve. Man gadījās brāķa loze, bet vairums citu lietotāju gan YouTube, gan vispār interneta forumos ir diezgan apmierināti ar šo telefonu.
Varbūt vajadzēja remontēt uz vietas Latvijā un piestādīt rēķinu, lai Bangood apmaksā (viņi pat piekrita ar nosacījumu, ka 1 gada garantija tad vairs nebūtu spēkā). Bet man nebija pārliecības, cik liels ir ūdens bojājums telefonā.
Labāk izmanto manu kāzusu, lai neiekļūtu līdzīgā situācijā! Seko līdzi atgrieztās preces sūtījuma ceļam, tiklīdz parādās ieraksts "customs clearance", tā sazinies ar saņēmēju, lai netēlo, ka neko nezina. Uzliec atgādinājumu, lai 6 mēnešu laikā pēc pirkuma datuma paspētu apstrīdēt maksājumu PayPal. Tāpēc jau šis forums pastāv, lai mācītos no citu, nevis savām kļūdām un trikiem.
Uhh! Labi, ka iepostēji!
Gribēju aiziet pagrīdē par skarbo uzrūcienu.
Teikšu atklāti: es māku pasūtīt rupjmaizi no Liepkalniem un nezinu, kas ir Pay Pal. Kad dikti kaut ko vajag, mobilizēju dēlu. Un tagad pēdējā laika visvairāk saprastais dzīvē! Jo mazāk mantu (plašā izpratnē), jo svabadāka dzīvošana. Laiku lokos cilvēks sevi apkrauj ar milzīgu moderno kultūrslāni, bez kura elementāri var iztikt. Tas nav uzrūciens! Pats sevi rāju!
P.S. Lab, metos biļešu meklēšanā. Baigos zigzagus sadzejoju. Skaidrs, ka viens posms aplauzīsies un dzirksteļos teksti!
.
Šodien Banggood man beidzot piedāvāja atmaksāt pilnu summu, ko es jau akceptēju. Es viņiem piedraudēju, ka uzrakstīšu rakstu par Bangood garantijas atgriešanas krāpniecisko shēmu (kaut arī reddit.com, track-chinapost.com un citviet daudzi citi par to jau rakstījuši). Cita iemesla šādam pēkšņam Banggood godīgumam neredzu, jo gan PayPal, gan banku apstrīdēšanas termiņi sen jau beigušies.