(Izlikšu atsevišķā tēmā — Juris)
Eh, jau vairākas dienas mēģinu saprast, kur rakstīt iekšā un kā labāk noformulēt savu sakāmo/jautājamo, bet nekas jēdzīgs galvā nenāk-lasu vienu tēmu pēc otras, tad nākamo& vēl nākamo, bet ar rakstīšanu uz priekšu neesmu tikusi. Sākšu šeit un cerēšu, ka kāds ieteiks/novirzīs/palīdzēs ar padomu.
Esam nonākuši pie tā, ka gribas tā smuki saplānot kāzu ceļojumu (augustā). Tikām galā ar aptuvenajām vēlmēm, bažām par laikapstākļiem un sapratām aptuveno budžetu, kādā gribētos iekļauties, nu atliek tikai saprast, kā izdevīgāk visu saplānot. Tātad - plāns lidot uz Maldīvām, atpūsties tur kādu nedēļu, tad uz Šrilanku uz dažām dienām un atpakaļ mājās. Ieteikumi par to, ko redzēt/piedzīvot Šrilankā, arī noteikti noderēs, bet sākšu savu jautājumu gūzmu ar eee..vairāk tehniskas dabas jautājumiem, ja tā var teikt.
Pirmkārt, par to, kā labāk nopirkt aviobiļetes, ja mēs gribam lidot gan uz MLE gan CMB. Ja vien neskatās return flight uz vienu no šiem galamērķiem un uz otru nelido ar kādiem vietējie turp-atpakaļ, kas laikam sanāk galīgi neizdevīgi, tad jēdzīgāk būtu taisīt open jaw..Palidziet, lūdzu, saprast, kā šos lidojumus meklēt/pirkt? Redzēju, ka labs piedāvājums no VNO ar TK uz CMB, viņu pašu lapā pie promo piedāvājumiem šobrīd ir offer - VNO-CMB no 423 eur. TK uzskatu par ļoti labu opciju, un no VNO cena daudz saldāka kā no RIX (no 711 eur). Kā vispār nopirkt šo offer-tas nav tā, ka es varu nopirkt offeri un tad rezervēt datumus? Man uzreiz jāskatās pieejamie datumi un tā ir cena "no"? Un kā ir ar stopoveriem utt? Nekur neatrodu informāciju par to, ka varu izmantot MLE kā stopover un vispār info par stopover atļautajiem ilgumiem.. samulsināja šis Jura komentārs http://www.celakaja.lv/forumi/leti-lidojumi-eiropa-azija-2016?page=1#comment-390525 Kur to informāciju var atrast, un kurā brīdī pielietot? Uzreiz pērkot biļetes & tripojot, kaijojot, var arī ievadīt stopoverus? Kā vispār ir iespējams saplānot lidojumus pa dažādām dienām, izmantojot stopover(TK lapā multicity mēģināju apskatīties, kaut kas nestrādāja)? Caur matrix un citām lapām cena pilnīgi cita uz augustu (jebkādiem datumiem), es sapratu, ka galīgi neko nesaprotu no biļešu iegādes, ja tiek pielikts vairāk kā 1 galamērķis Vai gaidīt kādu offeri uz vienu no šiem galamērķiem un lidot tomēr vēl turp-atpakaļ uz otru vietu ar vietējiem(skatījos, ka vienā virzienā pat ap 50 eur var dabūt biļeti)?
Un, ja lidojam ar turkiem, tad kā ir ar pašu IST kā stopover/layover? Vai es varu speciāli sakombinēt lidojumus tā, lai lidotu ar vēlāku nākamo reisu un varētu palikt pa nakti viesnīcā vai izmantot to viņu ekskursiju?
Par viesnīcu rezervēšanu - būtu taču jābūt iespējai norezervēt, teiksim, to ūdens bungalo/villu uz pāris dienām, un uz atlikušajām lētāku villu/numuru? Bet tad tās rezervācijas sanāk taisīt tā kā atsevišķi? Kā ir ar papildus izmaksām, kas ir kkādi viņu nodokļi, un maksa par aiztransportēšanu no lidostas uz izvēlēto viesnīcu? Ja nemainām viesnīcu, tad negribētos maksāt dubultā par transferu.. Vai tās papildus maksas jāmaksā vispār uz vietas? Kā vispār tas viss kopā izskatās? Un baidos arī, ka jo ilgāk neizdosies nopirkt lidojumu, jo lielākas cenas un mazāka izvēle uz viesnīcām paliks, kas ir loģiski...
Ak, un gaužām muļķīgs, iespējams, jautājums, lai piedod man visi ceļotāji bet kā ir ar tūrisma aģentūrām-vai vispār ir jēga mēģināt uzrunāt aģenturas un veikt rezervācijas caur viņiem?Vai pastāv kāda iespēja tā dabūt zemāku cenu? Vai varbūt to pašu aviobiļeti sakombinēt? Vai tikai paša prasmju un iemaņu jautājums, un aģentūras nekādas vēl zemākas cenas vai labākus nosacījumus īsti izsist nevar Un ja mēs gribam tā visu apvienot- Maldīvas & Šrilanka, un Maldīvās dažādi izmitināšanas tipi, tad īsti kkādus last-minute arī nav jēgas meklēt, kur viss kopā iekļauts?
Vienmēr visu esmu plānojusi pati, bet šoreiz man šķiet tiešām sarežģīti, tādēļ priecāšos par jebkādiem ieteikumiem-ko un kā labāk darīt utt, un jautājumu noteikti man vēl būs daudz-šie pagaidām startam
Un, ja lidojam ar turkiem, tad kā ir ar pašu IST kā stopover/layover? Vai es varu speciāli sakombinēt lidojumus tā, lai lidotu ar vēlāku nākamo reisu un varētu palikt pa nakti viesnīcā vai izmantot to viņu ekskursiju?
vari, protams, sakombinēt lidojumus, lai lidotu ar vēlāku TK reisu, bet tad vari arī ņemt viesnīcu uz sava rēķina un arī ekskursiju apmaksāt pati, kaut divas. 100 un venu reizi te izrunāts - ekskursija/viesnīca pienākas par velti, ja reisu plāna dēļ nav nopērkams ātrāks savienojums.
Ak, un gaužām muļķīgs, iespējams, jautājums, lai piedod man visi ceļotāji bet kā ir ar tūrisma aģentūrām-vai vispār ir jēga mēģināt uzrunāt aģenturas un veikt rezervācijas caur viņiem?Vai pastāv kāda iespēja tā dabūt zemāku cenu? Vai varbūt to pašu aviobiļeti sakombinēt? Vai tikai paša prasmju un iemaņu jautājums, un aģentūras nekādas vēl zemākas cenas vai labākus nosacījumus īsti izsist nevar Un ja mēs gribam tā visu apvienot- Maldīvas & Šrilanka, un Maldīvās dažādi izmitināšanas tipi, tad īsti kkādus last-minute arī nav jēgas meklēt, kur viss kopā iekļauts?
Kad braucām uz Šrilanku, atzīšos, ka viesnīcas ņēmu caur tūrisma aģentūru, jo viņi toreiz dīvainā kārtā ar kaut kādu savu vācu partneru starpniecību mani interesējošās viesnīcas varēja piedāvāt par labāku cenu nekā booking un agoda. Tad nu baigi neiespringu, meklējot vēl dziļāk, un rezervēju caur Vanillu.
Par viesnīcu rezervēšanu - būtu taču jābūt iespējai norezervēt, teiksim, to ūdens bungalo/villu uz pāris dienām, un uz atlikušajām lētāku villu/numuru? Bet tad tās rezervācijas sanāk taisīt tā kā atsevišķi? Kā ir ar papildus izmaksām, kas ir kkādi viņu nodokļi, un maksa par aiztransportēšanu no lidostas uz izvēlēto viesnīcu? Ja nemainām viesnīcu, tad negribētos maksāt dubultā par transferu.. Vai tās papildus maksas jāmaksā vispār uz vietas? Kā vispār tas viss kopā izskatās? Un baidos arī, ka jo ilgāk neizdosies nopirkt lidojumu, jo lielākas cenas un mazāka izvēle uz viesnīcām paliks, kas ir loģiski...
Sazinies ar viesnīcu, augusts nav sezona, nodokļus vai transfēru var norunāt nost
P.S.No aprīļa, ar TK, ir nopērkami ātrie savienojumi, par velti viesnīca nesanāks...
Pirmkārt, par to, kā labāk nopirkt aviobiļetes, ja mēs gribam lidot gan uz MLE gan CMB. Ja vien neskatās return flight uz vienu no šiem galamērķiem un uz otru nelido ar kādiem vietējie turp-atpakaļ, kas laikam sanāk galīgi neizdevīgi, tad jēdzīgāk būtu taisīt open jaw..Palidziet, lūdzu, saprast, kā šos lidojumus meklēt/pirkt? Redzēju, ka labs piedāvājums no VNO ar TK uz CMB, viņu pašu lapā pie promo piedāvājumiem šobrīd ir offer - VNO-CMB no 423 eur. TK uzskatu par ļoti labu opciju, un no VNO cena daudz saldāka kā no RIX (no 711 eur). Kā vispār nopirkt šo offer-tas nav tā, ka es varu nopirkt offeri un tad rezervēt datumus? Man uzreiz jāskatās pieejamie datumi un tā ir cena "no"? Un kā ir ar stopoveriem utt? Nekur neatrodu informāciju par to, ka varu izmantot MLE kā stopover un vispār info par stopover atļautajiem ilgumiem.. samulsināja šis Jura komentārs http://www.celakaja.lv/forumi/leti-lidojumi-eiropa-azija-2016?page=1#comment-390525 Kur to informāciju var atrast, un kurā brīdī pielietot? Uzreiz pērkot biļetes & tripojot, kaijojot, var arī ievadīt stopoverus? Kā vispār ir iespējams saplānot lidojumus pa dažādām dienām, izmantojot stopover(TK lapā multicity mēģināju apskatīties, kaut kas nestrādāja)? Caur matrix un citām lapām cena pilnīgi cita uz augustu (jebkādiem datumiem), es sapratu, ka galīgi neko nesaprotu no biļešu iegādes, ja tiek pielikts vairāk kā 1 galamērķis Vai gaidīt kādu offeri uz vienu no šiem galamērķiem un lidot tomēr vēl turp-atpakaļ uz otru vietu ar vietējiem(skatījos, ka vienā virzienā pat ap 50 eur var dabūt biļeti)?
Un, ja lidojam ar turkiem, tad kā ir ar pašu IST kā stopover/layover? Vai es varu speciāli sakombinēt lidojumus tā, lai lidotu ar vēlāku nākamo reisu un varētu palikt pa nakti viesnīcā vai izmantot to viņu ekskursiju?
Pareizi saprati, ka biļetes šādam brauciena var uzkonstruēt vairākos variantos.
Kuru variantu izvēlēties — kurš lētāks… Kā 2. vai 3. variantu nopirkt — tieši tā, kā mēģināji, pērkot vienā paņēmienā biļeti no vairākiem posmiem (multiple destiantion, Multi-City vai kā nu kurā lapā to sauc).
Piemēri no Matrix, lai saproti VNO-CMB cenas veidošanos (matrix noķeksējot nost "Only show flights and prices with available seats", lai saprašanu netraucē pieejamība vai nepieejamība konkrētās dienās).
Vienkārši turpatpakaļ VNO-CMB 409 EUR:
Uzspiežot uz "rules", var izlasīt, ka stopover MLE maksās 150 USD. Izvēlamies matrix "Multi-city", savadam atsevišķi VNO-MLE, MLE-CMB, CMB-VNO, rezultāts tāds:
Kā redzams, tarifs turpceļam, kur uztaisījām stopover, palielinājies no 29,50 EUR uz 167,26 EUR, kas ir tieši solītie 150 dolāri. (Kopējā summa palielinājusies vairāk, jo nāk klāt MLE lidostas nodokļi.)
Turpat 'rules' arī bija rakstīts, ka IST stopover ir bezmaksas. Pieliekam to atpakaļceļā, matrix "Multi-city" savadot atsevišķi VNO-MLE, MLE-CMB, CMB-IST, IST-VNO, rezultāts tāds:
Kā redzams, tarifs nav mainījies (joprojām 29.50 EUR atpakaļceļā), biļete gan kļuvusi nedaudz dārgāka, jo nāk klāt IST lidostas nodokļi.
Kā to visu norezervēt. Pagrūti.
Divu iemeslu dēļ – pirmkārt, Turkish parasti retos datumos ir pieejama lētākā klase (šajā gadījumā W), atšķirībā no piemēram Delta/KLM/AirFrance pēdējām akcijām, kad zemā cena bija pieejama praktiski katru dienu, tur varēja bakstīt jebkurus datumus uz dullo un zemākā cena bija pieejama. Turkish tā var nebūt pieejama mēnešu garumā.
Otrkārt, Turkish pieejamība nepareizi rādās matrix. Ar matrix nebūtu problēmu atrast lētākos datumus šādai sarežģītai kombinācijai, bet diemžēl viņi no Turkish saņem neprecīzus datus, līdz ar to reāli jāskatās citās sistēmās, kuras daudz neērtākas. Var piemēram expedia.ie mēģināt kaut ko salikt kopā, un kad atrasti lētie datumi, pamēgināt vēl notripot. VNO-CMB W klasē ir pieejamība 24. un 25. augustā.
Ja atrodi lētu atsevisķu lidojumu CMB-MLE, tad varbūt izdevīgāk ņemt open-jaw VNO-CMB+MLE-VNO:
(Arī šajā variantā var pielikt bezmaksas stopover IST, be tikai ceļā uz CMB, jo MLE cena bezmaksas stopover nepieļauj.)
Un, ja lidojam ar turkiem, tad kā ir ar pašu IST kā stopover/layover? Vai es varu speciāli sakombinēt lidojumus tā, lai lidotu ar vēlāku nākamo reisu un varētu palikt pa nakti viesnīcā vai izmantot to viņu ekskursiju?
Šo jau zahuj atbildēja, bezmaksas viesnīcu un ekskursijas Tev dos tikai tad, ja nebija ātrāka Turkish tālākā reisa. Ja speciāli izvēlēsies vēlāku lidojumu, tad viesnīcu un ekskursijas nedabūt.
Transportēšana uz smalkajām Madivu viesnīcām maksā no dažiem simtiem USD ar kuteriem līdz daudziem simtiem ar lidmašīnu, par personu, vienā virzienā. Mierīgi var izmaksāt vairāk kā lidojums uz Maldivām. Ar vietējiem prāmjiem maksās dažus dolārus, bet tie brauc tikai uz salām, kur dzīvo vietējie iedzīvotāji. Smalkām viesnīcām parasti ir katrai sava citādi neapdzīvota sala, kur viņu megadārgais transfērs ir vienīgā opcija.
Par pāris dienām bungalo — vari norezervēt uz visu periodu parasto numuru un tad mēģināt sarunāt ar viesnīcu, cik maksātu upgrade uz dažām dienām.
Aviobiļeti no aģentūrām lētāk nedabūsi, tikai dārgāk. (Ja nerēķina tripošanu, tās jau arī skaitās aģentūras.)
Ar kaut kādām konkrētām viesnīcām kādai aģentūrai var būt līgums un zemāka cena kā booking.com, bet uz vienu tādu viesnīcu būs desmit citas, kas būs lētākas booking.com. Un vēl zemākas cenas būs pie dažādiem priekšapmaksas viesnīcu pārdevējiem kā alpharooms un tamlīdzīgi (daži uzskaitīti http://www.celakaja.lv/forumi/noderigas-saites-celotajiem).
Vēl metode — forumiete Žirafe piemēram sarakstījās ar viesnīcu un izkaulēja 50% atlaide prezidenta numuram viesnīcā Viluxer Veyli & Diving, te var lasīt viņas tēmu: http://www.celakaja.lv/forumi/viesnica-maldivu-salas-2112-2712
Par pāris dienām bungalo — vari norezervēt uz visu periodu parasto numuru un tad mēģināt sarunāt ar viesnīcu, cik maksātu upgrade uz dažām dienām.
Nesezonā tā var, bet, ja grib būt pilnīgi drošs, ka izdosies apgreidoties, tad labāk tomēr kaut kā citādi, jo var būt arī tā, ka visi numuri ir izpārdoti.
Liels paldies visiem par atbldēm!
Par to TK viesnīcu nebiju piefiksējusi Tad atliek izlemt, vai ir vērts meklēt vēl papildus viesnīcu un pašiem palikt Stambulā, vai mēģināt ietrāpīt uz viņu ekskursiju. Pati Stambulā esmu bijusi, bet līgavainis nē, tādēļ viņam būtu interesanti vismaz neliela pilsētas apskate.
Par viesnīcām - daudz smukāku cenu kā caur booking.com, redzēju uz dažām viesnīcām caur hotels.com, vienai viesnīcai, ko caur booking.com īpaši skatījos, caur hotels.com bija dienas piedāvājums un 2x lētāk..šodien jau maksā dārgāk kā caur booking.com, bet kamēr nav zināmi datumi aviobiļetēm, uz viesnīcām labāk neiespringt. Vai labāk otrādi - noskatīt labāko viesnīcu un tad mēģināt dabūt biļetes? Vienmēr esmu sākusi no biļetēm, tāpēc baidos rezervēt uzreiz viesnīcu, jo nav zināms, vai uz tiem datumiem nesanāks pēc tam iegrābties ar dārgākām biļetēm. Kā arī, laikam būtu neprāts rezervēt 2 dažādas viesnīcas - vienu, kur ir tie ūdens bungalo, un citu, lētāku, kur pavadīt pārējās dienas, jo sanāk pašiem sev bojat atpūtu ar pārbraucieniem. Paldies par ideju sakontaktēt pa taisno ar viesnīcu un mēģināt nokaulēt cenu un bezmaksas transfēru, noteikti mēģināšu.
Juri, milzīgs paldies par izsmeļošajām atbildēm. Būs jāčeko visi iespējamie varianti matrix un jāmēģina iekombinēt izdevīgākais. Un, ja izdodas caur matrix kaut ko atrast, tad mēģināt rezervēt jau caur kādu no OTA.
Daudzas auviokompanijas lido uz CMD caur MLE un otradak, var but var atrast lielaku stopoveru. (Es lidoju ar srilankan airlines tada veida)
Maldivas viss ir atkarigs no budzeta. Ja gribi 5star, rekines no 200$ lidz 500$ transferu par cilveku, un no 500 par naktis, ja gribi kko videju 3-4star, labak meklet turoperatoru piedavajumus, tur, cik petiju, letak. Ja hostel variantu - ieteiktu braukt uz salam ar vietejiem iedzivotajiem, piemeram Maafushi, uz kuru iet pramis par 3$, un viesnicas 60-150$ par nakti. No Maafushi katru dienu ir laivas uz blakus salam-viesnicam, kur samaksajot ieiejas maksu 25-200$, var izmantot viesnicas iespejas, un daudzos gadzos gadijumos tur ir daudz labakie rifi, neka maafushi.
Srilanka var nemt auto ar soferi, un vins var sastadit tev marsrutu un sameklet viesnicas, vienojoties par cenam. Mana gadijuma cenas neatskiras no booking un agodas. Var nemt auto pasam, bet braucot pie stures daudz ko neredzesi, un satiksme ir smaga, policijas daudz, bet var sarunat)
Par Srilanku un Maldivam varu daudz pastastit, ja ir jautajumi, raksti.
Maafushi nebūs tā skaistākā Maldīvu sala. Jā, lēti tur būs, bet es neesmu drošs, vai ir vērts doties tik tālā ceļojumā, lai paliktu Maafushi.
Maldivās, kopš vietējiem ir atļauts piedalīties tūrisma industrijā ar viesu mājām utt, arvien vairāk piedāvājumu parādās Airbnb, tur var paskatīties.
Ja vien negadās kāda izcila supercena, diez vai ir vērts izvēlēties datumus pēc viesnīcas. Viesnīcu ir simtiem, ja nebūs laba cena vienai, būs citai; varbūt nokaulēsi, varbūt izvēlēsies vienkāršāku. Lidojumu ir mazāk un tie maksās tik, cik aviosabiedrība izlēmusi.
Kā ar cenām par ēdieniem un dzērieniem? Žirafes tēmā viņa minēja, ka nav vērts piemaksāt par HB, jo lētāk ir paēst par maksu, tāpēc viņa nomainīja uz BB. Vēl kādam ir pieredze ar šo? Iepriekš biju dzirdējusi tieši pretējo- ka stipri dārgi viss, tāpēc labāk ņemt vispār AI, lai nav jāmaksā par katru ūdens pudelīti utt. Bet daļa viesnīcu nemaz nepiedāvā AI, bet no tām, kas piedāvā, loģiski, ka foršākās viesnīcās uzreiz mega dārgs tas pasākums. Var atrast ne tik foršu viesnīcu ar AI līdzīgā cenā kā foršāku viesnīcu ar BB vai varbūt HB, bet vai tiešām ir vērts izvēlēties neforšāku viesnīcu, lai tik būtu tas AI?
Un, ja lidojam ar turkiem, tad kā ir ar pašu IST kā stopover/layover? Vai es varu speciāli sakombinēt lidojumus tā, lai lidotu ar vēlāku nākamo reisu un varētu palikt pa nakti viesnīcā vai izmantot to viņu ekskursiju?
Šo jau zahuj atbildēja, bezmaksas viesnīcu un ekskursijas Tev dos tikai tad, ja nebija ātrāka Turkish tālākā reisa. Ja speciāli izvēlēsies vēlāku lidojumu, tad viesnīcu un ekskursijas nedabūt.
Par viesnīcu pareizi atbildēts. Ar bezmaksas ekskursiju (būtībā ir tikai viena, bet laika ziņā vairāk vai mazāk stiepta opcija šai bezmaksas ekskursijai) gan ir tā, ka var dabūt jebkurā gadījumā, ja lidojuma sākuma un beigu punkts (ar pārsēšanos IST) ir ārpus Turcijas un visus lidojuma posmus izpilda TK un starpsavienojuma laiks IST ietver periodu vai daļu perioda laikā no 9.00 - 18.00. Ir iespējamas arī ekskursijas no 9.00 -14.00 un no dienas vidus līdz 18.00. Pēc 18.00 un nakts vidū ekskursijas nenotiek, garā ekskursija (sākas 9.00; beidzas 18.00) ietver arī bezmaksas brokastis un pusdienas. Es, lidojot no ARN uz BOM ieliku garu pārsēšanās laiku IST, viesnīcu nācās pirkt pašam, jo bija iespējams īsāks konekcijas laiks IST. Bezmaksas ekskursiju dabūju bez problēmām.
jā, stambulas ekskursiju iespējai veltīta vesela mājaslapa: http://www.istanbulinhours.com/how-to-apply - patiešām tur nav tāda uzsvara uz to, ka ekskursija pienākas tikai tiem, kam īsākais iespējamais tranzītlaiks pirkts.
Tā ir, es arī nokļūdījos, piemetot ekskursiju vienā maisā ar viesnīcu piedāvājumu.
Vai es pareizi saprotu, ka 2. un 3. variantu (open-jaw vai stopover), šajā gad.stopover - es varu nopirkt tikai un vienīgi jebkurā OTA caur multi-city vai multiple destination? Respektīvi, ja man izdodas atrast return flight par daudz maz pieņemamu cenu, tad stopover tur nekā citādi iekombinēt tomēr nevar? (piemēram, caur kayak.de un tālāk aizeot uz kissandfly.de atrodu VNO-CMB 28.08-12.09 par 509eur ar TK, bet stopover es tur nekādi ielikt nevaru? Tikai un vienīgi meklējot jau caur multi-city, kas šajā gad.tad lētākais variants ar to pašu TK ir 784eur, ieliekot pa vidu MLE-CMB?)
Kas būtu daudz maz pieņemama cena šādam braucienam: RIX/VNO - MLE - CMB - RIX/VNO? Ir izredzes nopirkt zem 600eur? (gribētos, protams, vēl mazāk-ņemot vērā, ka turku lapā uzrādās pie akcijām no VNO return flight "from 423eur"..vai arī šādu offeri ir gandrīz nereāli nopirkt? tomēr esmu redzējusi, ka uz MLE var noķert pat par 300-400) Kā arī, varbūt ir vērts meklēt ne no RIX vai VNO, bet uzreiz no FRA vai kādas citas lielās lidostas, kur pēc tam var piepirkt lidojumu klāt no RIX uz turieni? vai tas butu pārāk riskanti ņemt nesavienotos lidojumus?
Izlasīju tēmu "kur nopirkt matrix atrastos lidojumus" un saprotu, ka jēdzīgākais veids, kā vispār meklēt biļetes, ir spēlēties ar matrix? Vai tomēr vēl kāds?
Maafushi nebūs tā skaistākā Maldīvu sala. Jā, lēti tur būs, bet es neesmu drošs, vai ir vērts doties tik tālā ceļojumā, lai paliktu Maafushi.
Viss atkarigs no budzeta! No salam ar vietejiem biju divas - Ganà un Maafushi, un otra viennozimigi ir labaka, jo ir iespeja aizbraukt uz blakus salam, tadam ka Rihiveli resort, Anantara, un citiem, un tas bus daudz izdevigak un interesantak, neka sedet viena sala. Var protams braukt uz Four Seasons vai Shangri-la, bet tas x10 par nakti.
Vai es pareizi saprotu, ka 2. un 3. variantu (open-jaw vai stopover), šajā gad.stopover - es varu nopirkt tikai un vienīgi jebkurā OTA caur multi-city vai multiple destination? Respektīvi, ja man izdodas atrast return flight par daudz maz pieņemamu cenu, tad stopover tur nekā citādi iekombinēt tomēr nevar? (piemēram, caur kayak.de un tālāk aizeot uz kissandfly.de atrodu VNO-CMB 28.08-12.09 par 509eur ar TK, bet stopover es tur nekādi ielikt nevaru? Tikai un vienīgi meklējot jau caur multi-city, kas šajā gad.tad lētākais variants ar to pašu TK ir 784eur, ieliekot pa vidu MLE-CMB?)
Ja Tu esi atradusi lētu lidojumu turpatpakaļ, tad esi izdarījusi divas trešdaļas darba.
Piemērs ar stopoveru IST.
Ja atrodi ~420 EUR cenu VNO-CMB-VNO, tas nozīmē, ka W klase (lētākā) ir pieejama visos posmos:
XX. datums VNO-(W klase)-IST-(W klase)-CMB
YY. datums CMB-(W klase)-IST-(W klase)-VNO
Ja gribi pielikt stopover Stambulā atpakaļceļā, tad tajā datumā, kad lidosi IST-VNO, arī jābūt pieejamai W klasei, lai cena būtu zemākā iespējamā:
XX. datums VNO-(W klase)-IST-(W klase)-CMB
YY. datums CMB-(W klase)-IST
ZZ. datums IST-(W klase)-VNO
Ja ZZ. datumā būs pieejama tikai ļoti dārga biļešu kalse, tad kopējā cena uzleks kosmosā.
Kādā klasē ir pieejams konkrētais posms, var redzēt pie lielākās daļas pārdevēju, ja aizklikšķinās pietiekoši tālu, piemēram pie pašiem turkiem:
Kā redzams, atpakaļceļš ir dārgākā klasē (P), tādēļ šī biļete maksā 550 EUR, ne 420 EUR. Turpceļs ir atrasts labs, jāmeklē lētāks atpakaļceļa datums.
Kā jau iepriekš teikts, turki parasti ir skopi ar vietu izlikšanu lētākajās klasēs. Kad pirmoreiz tika nopublicēta informācija par šo akciju no Viļņas, bija pieejamas dažas vietas novembrī un decembrī.
Izlasīju tēmu "kur nopirkt matrix atrastos lidojumus" un saprotu, ka jēdzīgākais veids, kā vispār meklēt biļetes, ir spēlēties ar matrix? Vai tomēr vēl kāds?
Tā ir, tikai ar Turkish (un Finnair) ir grūtības — viņu pieejamība korekti neatspoguļojas matrix. Tas visu sarežģī, salīdzinot ar citām aviosabiedrībām.
Kā ar cenām par ēdieniem un dzērieniem? Žirafes tēmā viņa minēja, ka nav vērts piemaksāt par HB, jo lētāk ir paēst par maksu, tāpēc viņa nomainīja uz BB. Vēl kādam ir pieredze ar šo? Iepriekš biju dzirdējusi tieši pretējo- ka stipri dārgi viss, tāpēc labāk ņemt vispār AI, lai nav jāmaksā par katru ūdens pudelīti utt. Bet daļa viesnīcu nemaz nepiedāvā AI, bet no tām, kas piedāvā, loģiski, ka foršākās viesnīcās uzreiz mega dārgs tas pasākums. Var atrast ne tik foršu viesnīcu ar AI līdzīgā cenā kā foršāku viesnīcu ar BB vai varbūt HB, bet vai tiešām ir vērts izvēlēties neforšāku viesnīcu, lai tik būtu tas AI?
Noteikti izvēlētos labāku viesnīcu, bet ar mazāk iekļautu ēdināšanas opciju, nekā, lai tik būtu tas AI. Tomēr kāzu ceļojums un, manuprāt, nozīmīgāka vieta būs skaistai videi un atmiņām. Protams, ēdiens labas viesnīcas restorānos nebūs nekas lēts, piem. pica no 25 $ + nodoklis, otrie ēdieni no 40 $ + nodoklis, dzērieni nav palikuši atmiņā ar tik astronomiskām cenām kā ēdiens. Ir viesnīcas, kur dzeramais ūdens bez maksas tiek papildināts katru dienu, jālasa izvēlētās viesnīcas noteikumos, ko piedāvā. Brokastu nepieciešamība jāizvertē ņemot vērā laika zonu starpību un līdz cikiem atvērta brokastu bufete, mūsu gadījumā nebija vērts ņemt brokastis, jo sanāca mosties tad, kad brokastu laiks jau beidzies. Tāpat, pēc nepieciešamības, par brokastīm var samaksāt uz vietas. Neviens arī neliedz kādus našķus/uzkodas paņet līdzi no mājām Tik gaļu un alko ne.
Salas, kur dzīvo vietējie, nebūs nekas tuvu tam, kas privātās viesnīcu salas. Jāsaprot, ko gribas, vienkārši apskatīt Maldivu salas kā tādas, ar visiem acij ne tik tīkamajiem skatiem vai laiski gozēties baltās, labiekārtotās pludmalēs un baudīt lepno viesnīcu labumus. Piedzīvojums jau vien ir brauciens ar kuteri (vēl lielāks, droši vien, lidojums ar mazajām lidmašīnām, kas nolaižas uz ūdens) līdz izvēlētai viesnīcai (salai), skati brīžiem sirreāli, te iebrauc kristāldzidrā, spilgti zilā ūdens zonā, te atkal tumšā un visapkārt ik pa laikam pavīd kāda no daudzajām saliņām. Izskatās tieši tā kā iegūglētajās bildēs