Jau ilgāku laiku mani nomoka viens jautājums, no kura pēdējā laikā jau esmu zaudējis naktsmieru
Fabula šāda – oktobrī pēc šļirces, saņēmu ausweis kaut kur izbraukt un arī iebraukt. Tā kā maizes darba dēļ nav iespējams ilgstoši strādāt kaut kur, piemēram GE, kā vienam otram , izvēlējos, laikam otro reizi mūžā, tūroperātora pakalpojumus un lai minizimētu atgriešanās riskus līdz minimumam man likās, ka lielākais (tūroperators) no tiem, kas te uz vietas pieejams, man varētu ģeldēt.
Sorry, par garo ievadu, tātad čartera lidojums ar turkiem, bet turpceļā pie reģistrācijas man saka, ka man esot biznesa klase!!! ar visām ķipa privilēģijām...no pārsteiguma lounge tā arī nepaspējām izmantot, bet ļotenē gan iepatikās, kā nekā, arī pēc nika spriežot ne sevišķi bieži iznāk lidot “biznesos”
Atpakaļ ceļā arī biju cerējis “atvilkties”, jo labākā puse teicās stūrēt, bet... obloms , sēdi kopā ar “pelēko masu” ))
Tad beidzot jautājums – kāds algoritms ir tūrrfirmām, ja tāds vispār eksistē, iešķiebt kādam biznesa klasi, vai tur tomēr kaut kāds pilnīgs random?
Ceļakājieši, palīdziet cilvēkam atgūt naktsmieru!!!
Juri, atbildi mainu pret “sarkano” pogu.
p.s. Sveiciens LF un priekā!
Biznesa klasi aviokompānijas kādam parasti iešķiebj, ja ir overbukings. Bija tālais lidojums?
Cien., kolēģi! No koroņņika un biznesa klases vēl neviens nav izmucis! Agri vai vēlu, mēs visi tur būsim!
Stiprs ir tas, kurš vienmēr par tautu! Redzu, ka vēlēšanās ej uz negaidītu maximumu. Kur labākie runas vīri un pelēkie grāmatveži, to nu man Tev nevajadzētu atkārtot! Vienmēr gatavs kalpot mums visiem. (baigi gribās nelielu villu Vidusjūras krastā!)
Nu, ta rīt no rīta gaidam solīdu pieteikumu PTAC-am!
Tev dakteri vajag? Varu savus kontaktus iedot. Viņi profiņi ceļojumos!
Cik Tu ar riteni vari nobraukt? Vasarā ir ideja. LIELA!
Ko dabūji? Tik nemelo! Apelsīnu sulu un mazo vafeļu paciņu? Konīti? To vēl dod?
Visur jābūt baigi bezkaunīgam. Debīliķus labāk redz ejot, nekā nākam! Otrs variants: pa draudzīgo. Tādus arī grib redzēt. Bez promdzīšanas.
Jā, kā Māris saka, to izdarīja Turkish, ne tūrisma aģentūra. Tas notiek, kad pietrūkst vietu ekonomiskajā.
Principā aviosabiedrībām ir algoritms, kam dot pirmajam — dārgo biļešu pircējiem, izcilniekiem aviosabiedrības lojalitātes programmā utt. Bet tad, kad lidostā ir steiga un jāsadabū visi lidmašīnā, bieži vien algoritmi aizmirstas un iedod pirmajam, kas pagadās, pat ja lauķis.
Un iniciatīvas pārpilniem ļaudīm! Ja noveicas!
https://www.youtube.com/watch?v=GWu-Fi8Edo8
Baigi fiksi jāreaģē! Laukja k-gs pēc atrašanās negaidītā starmešu un fanfaru gaismā mums visu korekti pavēstīs!
laukjis,cik tas bija mīļi,nosaukt savu sievu par "labāko pusi"! Nebiju šādu apzīmējumu dzirdējusi! Pateikšu savam vīram,lai viņš arī tādu pielieto!
laukjis,cik tas bija mīļi,nosaukt savu sievu par "labāko pusi"! Nebiju šādu apzīmējumu dzirdējusi! Pateikšu savam vīram,lai viņš arī tādu pielieto!
Ja vien esi pārliecināta, ka viņš ir "sliktākā puse" un ka tas viņu neaizvainos
Ja būtu labā puse, tad varētu interpretēt arī kā bez sirds.
laukjis,cik tas bija mīļi,nosaukt savu sievu par "labāko pusi"! Nebiju šādu apzīmējumu dzirdējusi! Pateikšu savam vīram,lai viņš arī tādu pielieto!
Apzīmējums ir tik sens, ka gribas teikt - vecs kā pati pasaule Man ir aizdomas, ka angļu valodas stundā to skolotāja iemācīja, vēl krievu laikos.
That meaning persists, although these days, if the term is used seriously rather than sarcastically, it is generally considered to mean 'the superior half of a married couple'. That is, better in quality rather than in quantity.
Sir Philip Sidney was the first to put into print the use of this phrase to mean spouse, in The Countesse of Pembrokes Arcadia, 1580
Manuprāt, biznesa klasi piešķir, ja ir OVERBOOKING, vai nu lidostā vai nu pie reģistrācijas galdiņa vai jau tieši pie geita, kad redz, ka tiešām visi ECONOMY CLASS PAX-i ir arī reāli ieradušies, bet nevis tikai reģistrējušies lidojumam ONLINE, kas gan šajos laikos laikam nav tik bieža parādība arī ekonomiskaja klasē un ar tūrisma aģentūru tam nav nekāda sakara. Vienreiz biznesa klasē nokļuvu, lidojot ar HY, kaut tūroperators IMPRO bija visiem pircis ECONOMY biļetes, bet pirmais posms RIX-TAS bija ar OVERBOOKING-u iekš ECONOMY CLASS, bet biznesa klase - samerā patukša. Uzbeki gan rūpīgi pārbaudīja biļetes un nesa viltus "biznesniekiem" parasto paiku. Otrreiz savienotā lidojuma 2.posmā KBP-DXB biznesa klasi pieešķīra jau pie geita, vienkārši saplēšot iepriekšējo iekāpšanas karti ar komentāru: "Остались только места бизнескласса". Ukraiņi atšķirībā no uzbekiem arī ne-īstās biznesa klases PAX-iem deva biznesa klases ēdmaņas un grādīgo dziru. Priekšā sēdošajiem īstenajiem biznesa klases krieviem grādīgais gan īpaši netika taupīts un īstā biznesa klase DXB izkāpa jau, nedaudz grīļojoties.
Lidojums Antalya.
Braucu ar iegādātu putjovku no tūrfirmas ar iekļautiem visiem lidojumiem, viesnīcām, transfēriem utt.
Lidojums ČARTERIS, tātad nekādu kontaktu ar aviokompāniju, attiecīgi nekādas dārgās biļetes, lojalitātes utt. Čekošanās visiem bija obligāta lidostā, nu un es tur tajā rindā arī biju kaut kur pa vidu, tā kā nekas tajos ekonomos aizpildīts nevarēja būt. Ā, jā, un par biznesa klasi man paziņoja pie čekošanās, tā arī uzreiz pasakot "jums ir biznesa klase".
Deva gan siltos/saldos, gan šmigu, gan nešmigu un tas viss uz zilas kušetes .
Čekošanās visiem bija obligāta lidostā, nu un es tur tajā rindā arī biju kaut kur pa vidu, tā kā nekas tajos ekonomos aizpildīts nevarēja būt.
Ja uz piemēram 130 ekonomiskās klases vietām pārdotas 160 biļetes, tad uzreiz skaidrs, ka reiss pārpildīts un var laicīgi ielikt biznesā, nav jāgaida līdz rindas beigām. Bet jā, ja ir tikai pāris par daudz, tad cer, ka tie neatnāks un tā viss nokārtosies.
FINNAIR Helsinkos reiz ZS sākumā darīja pavisam jokaini. Acīmredzot, jau tad, kad čekojos RIX reisam RIX- HEL - DEL, Rīga jau zināja, ka no Helsinkiem uz Deli ECONOMY CLASS ir ar OVERBOOKING-u. Iekāpšanas kartē HEL-DEL jau Rīgā bija norādīts, ka "SEAT ASSIGNED AT THE AIRPORT". Helsinkos visiem tādiem kā man lika gaidīt pie geita, bet, par cik daudzi reisi no Eiropas kavējās sniegputeņa dēļ, tad visus ar "SEAT ASSIGNED AT THE AIRPORT" tik un tā sasēdināja iekš ECONOMY un, cik varēja saprast, uz biznesa klasi nevienu nepārvirzīja, jo lidmašīna pēc 2,5 stundu gaidīšanas HEL tomēr devās ceļā uz Deli. Tik vien kā vietu gaidītājus pie geita informēja, ka varam savas vietas "apgreidot" uz biznesa klasi par maksu, jo esot daudz brīvu vietu biznesa klasē. Laikam katrai aviokompānijai tomēr politika mainās atkarībā no situācijas.
Es te štukoju tā, ka tūrfirma nofraktē visu ļoteni un turki uzspiež nosacījumus, ka arī par biznesa klasi ir attiecīgi jāmaksā vairāk kā par parasto, ķipa dari ko gribi ar tām vietām/servisu, bet jasamaksā tev ir vienalga par visu, t.i. Līgums piedāvāts vai nu tā, vai nekā.
Tad nu tūrfirmai ir pofig kas tur sēž, jo par visu samaksāts un varbūt šie uzmet acis un tad piešķiļ tās vietas tam, kas varbūt vairāk samaksājis, jo priekš Turcijas man tā "pakete" nebija tālu tā lētākā.
Atpakaļceļš, kāpēc neiedeva? mīkla/randoms
Es saprotu, ka Tev gribas uzskatīt, ka tur tūrfirma iesaistīta, bet neredzu pamatu tā domāt. Ar bezmaksas paaugstināšanu uz biznesa klasi nodarbojas aviosabiedrība.
Juri, pa lielam man neko negribas uzskatīt un pilnīgi vienalga kas un kā, bet bija forši Drīzāk jautāju, ka varbūt kāds zin skaidru algoritmi kas un kā (?GIGI?) un varbūt zinot to, kādam arī izdodas izbaudīt bezmaksas sieru bez slazda
Nebūs algoritms. Bet mums (ar tiem pašiem turkiem) turpceļā paveicās tikt biznesa klasē. Varbūt tāpēc, ka čekojāmies vieni no pēdējiem. Atpakaļ lidojot pie čekina jaunkundzei, kas nedaudz minstinājās meklējot vietas, draudzīgi, puspajokam ieminējos, ka šurpceļā mums tīri labi patika otrā rinda. Uz ko viņa - nu tad lai arī iet otrā rinda!
Tā ka reizēm nostrādā pateikšana priekšā.
Algoritma tiešām nav. Parasti pat darbinieku radi un draugi netiek apgreidoti, reizēm tiekot pat pie vietām rindā, kur nav loga. Priekšnoteikums ir, ka ekonomiskajai klasei jābūt pilnai un tālāk jau laimes spēle. Bet, ja ļoti vajag lidot, jāuzmanās, lai vispār nepaliktu aiz borta, ja ir savienotais reiss un pietura/palikšana Turcijā ir obligāti paredzēta - reiz knapi izspruku no piedāvājuma lidot uz galapunktu citādā maršrutā, nācās ātri sadomāt leģendu.
pirmajam kas pagadās, pat ja lauķis.