Sveiki!
Varbūt varat padalīties pieredzē, kuras kompānijas ceļojumu apdrošināšana, jūsuprāt, ir labāka. Plānoju rudenī doties uz ASV (Los Angeles, kanjoni, respektīvi tā puse..). Internetā palasījos, ka mēdz rasties dažādi sarežģījumi ar kompensācijas iegūšanu problēmgadījumos, tāpēc gribētos dzirdēt viedokļus/pieredzi ar apdrošināšanas kompānijām
Manuprāt ceļakājiešu kopējais pieredze ir — ar Swedbank, IF, Seesam ceļojuma apdrošināšanu nekādu problēmu. Salīdzinot cenas, rūpīgi izlasi, kas iekļauts dažādos cenu līmeņos.
Ar pārējām visādi brīnumi pieredzēti. Rihardam bija novērojums neapdrošināties pie tiem, kam nosaukums sākas ar B.
Ja es pareizi atceros, parasti no "B burta lāsta" tika izslēgta (t.i. uztverta kā relatīvi godīga) Balta.
Pa lielam problēmu nevajadzētu būt ne ar vienu. Ja iestājas kāds no apdrošināšanas gadījumiem, derētu izlasīt kas rakstīts noteikumos, ja jau tas nav izdarīts pie līguma slēgšanas (kas parasti netiek darīts!), pirms rīkoties un prasīt atlīdzību. Ar Baltu pēdējā braucienā sanāca neliela aizķeršanās, tieši tā iemesla dēļ, ka neizlasīju noteikumus. Līdz ar to pieļāvu kļūdu rakstot atlīdzības pieteikumu. Atnāca atteikums. Uzrakstīju brīvā formā vēstuli, ka jā, piekrītu, noteikumu punkti tādi un tādi, un ka rakstot pieteikumu esmu pieļāvis kļūdu, jo neizlasīju noteikumus un dažus faktus neuzskatīju par gana svarīgiem, lai uzreiz norādītu, tomēr esmu rīkojies pēc priekšrakstiem, utt... Saņēmu atlīdzību. viss kārtībā. Neatminos gan iemeslu, kāpēc pēdējo reizi izvēlējos Baltu, jo parasti drošinos IF. Iespējams, ka bija lētāk, tāpēc.
Mjā, par kompānijām "B" man jau radies tāds priekšstats
Līguma nosacījumus, protams, izlasīšu rūpīgāk kā citreiz bet mani arī interesē, kuras kompānijas mēdz nosklusēt visādus "sīkumus", piemēram, ir dzirdēts, ka apdrošinātāji neizmaksā kompensāciju, ja ceļojuma biļetes nav iegādātas caur aģentūru.. Tad sanāk, ja man biļetes uzdāvina, tad es neesmu tiesīga pieprasīt kompensāciju par, piemēram, ceļojuma atcelšanu kaut kādu iemesle dēļ utml..
Mans jautājums - varbūt ir novērots, kura kompānija vairāk speciālizējas arī ceļojumiem, nevis piedāvā šo pakalpojumu kā standarta piedāvājumu, tāpēc, ka tā vajag
P.S. Vai Swedbankai gadījumā nav līgums ar kādu no kompānijām, respektīvi nedarbojas kā starpnieks?!
Paldies par komentiem!
Nē, Swedbank ir Swedbank, nav starpnieks!
Pratams var skaldīt latus (eiro) un pirkt ko lētāko, jo Swedbank nav tā lētākā apdrošināšana, bet manuprāt tā cenas strarpība ir atbilstoša pakalpojuma kvalitātei. Noteikumi saprotami, nav vis kāds nesaprotams juridiskās terminoloģijas savārstījums. Un šaubos, vai maz ir kāda kompānija, kas specializējas tieši uz ceļojuma apdrošināšanu. Tas nav rentabli. Pakalpojums paliek pakalpojums. Līgums paliek līgums. Kāda starpība, vai uzņēmums nodarbojas tikai ar viena apdrošināšanas veida pakalpojumu sniegšanu, vai piecu un vairāk?
Par tām, kas it kā neizmaksā atlīdzību, jo ceļojums nav pirkts pie tūropertora, nav vērts diskutēt. Ko tādu varētu sagaidīt no, šķiet. lielā 3 'B'. Taču no citām, piemēram, jau Jura minētajām kompānijām, tādus brīnumus nesagaidīsi!
Swed cik zinu var tikai caur internetbanku nopirkt. Ja neesi klients, tad lai kads pazina izpalidz un noperk.
Nedomaju, ka ir starpiba vai pirkts caur agenturu vai ka savadak bilete ieguta. Atlidzibas pieteikumu aizpildot prasija uzraadiit elektroniskaas biletes - bija gan Emitates, gan Airasia elektroniskie boarding pass tad tos ari iesniedzu.
Ja vajag tikai veselibas apdrosinasanu tad domaju, ka var nemt jebkuru apdrosinasanu, bet ja velies apdrosinat personigas mantas (bagazu) un ari izmainas celojuma, tad IF, SWED, SEESAM. Pie vinu apdrosinasanas nebus jadoma vai reiss ir PĀRCELTS vai ATCELTS, jo ir apdrosinataji kuri reisa parcelsanu nekompensees ja del taa kaadu nakamo nesavienoto reisu nokavesi. Savukart ja atcelts tad kko varetu meginat vel izcinit.
Labak nemocit sevi ar jedzieniem PĀRCELTS vai ATCELTS un panem normalu apdrosinasanu. Iespejams 2u nedelu arpuseiropas celojumam parmaksasi 10EUR bet sirds mieriga un normaala attieksme.
P.S. Vai Swedbankai gadījumā nav līgums ar kādu no kompānijām, respektīvi nedarbojas kā starpnieks?!
Swedbank starptautiskais partneris ir sos.dk
Ja iestājas kāds no apdrošināšanas gadījumiem, derētu izlasīt kas rakstīts noteikumos, ja jau tas nav izdarīts pie līguma slēgšanas (kas parasti netiek darīts!), pirms rīkoties un prasīt atlīdzību.
Jā, noteikumos ir problēma, jo dažiem tie ir rakstīti tik samežģīti un tik vienpusēji, ka gandrīz jau komiski. Piemēram ERGO bija noteikums, ka nesedz ar lidojuma kavēšanos radušos zaudējumus / izdevumus, «ja aizkavēšanās notikusi apstākļu dēļ, par kuriem bija zināms pirms izlidošanas». Bet tas būs vienmēr, jo pretējā gadījumā, ja pirms izlidošanas nav zināms neviens iemesls, kādēļ to vajadzētu aizkavēt, tas izlido laikā. Vairāk var palasīt te: http://www.celakaja.lv/forumi/celojumu-apdrosinasana-lidojumu-uc-transpo...
Par augstākminēto gadījumu ar Baltu un neizmaksāšanu ar pirmo piegājienu. Swedbankas apdrošināšana man līdzīgā situācijā atrakstīja, kas trūkst, palūdza to atsūtīt / palabot un pēc dažām dienām izmaksāja maksimālo kompensāciju…
Nu jā. pluss punkts SWEDBANK.
Konkrēti par manu gadījumu: Nozaudēju pasi, ID kartes nebija. Visu izdarīju pareizi. Mājās atgriezos ar atgriešanās apliecību, izdotu vēstniecībā, nu, kā pēc grāmatas. Baltas pieteikumā jānorāda visas darbības, kas tika veiktas, kam, kad ziņots, utt. Protams, noteikumos punkts xxx, kurā teikts,ka jāziņo attiecīgās valsts tiesībsargājošajām iestādēm 24 h laikā pēc notikušā, ar kuru es nebiju iepazinies. Bija sestdiena, attapos, ka nav pases, devos uz vietējo policijas iecirkni, kur man paskaidroja, ka viņi tādus pieteikumus nepieņem un izziņas neizsniedz, lai dodos uz pašvaldības pazaudēto mantu biroju, kas būs atvērts pirmdien. Pirmdienas rītā esmu klāt, pagājušas vairāk kā 24 h. To pirmdienas datumu, kad ziņoju un saņēmu izziņu, arī pirmajā reizē atlīdzības pieteikumā norādīju, kā arī pases nozaudēšanas dienu vairāk kā 24 h iepriekš. Nezinādams par to xxx. punktu viņu noteikumos. Kā jau teicu, ar otro piegājienu un cilvēcisku paskaidrošanu tiku pie atlīdzības.
Regulāri pērku Seesam (jo dod bērnam par brīvu, ja apdrošinās vismaz viens vecāks, tāpēc visbiežāk sanāk lētāk nekā Swedbank). Ļoti sen par laimi nebija nepieciešamība izmantot, līdz airBaltic reiss aizkavējās par 3,5 stundām kā rezultātā nokavējām savienojošo reisu un tikām pārlikti uz reisu, kas no Rīgas izlidoja 6,5 stundas vēlāk. Iesniedzu uz apmaksu ēdināšanas čekus, ko bijām pirkuši Rīgas lidostā un arī airBaltic lidmašīnā. Izrādās, ka pēc noteikumiem (kurus neviens nelasa, kā esam noskaidrojuši) aizkavēšanās skaitās no 4 stundām un viņus neinteresē, ka mēs neizlidojām ar to 3,5 stundu aizkavējušos reisu, bet ar citu. Tomēr atlīdzību paši piedāvāja izmaksāt, ņemot vērā, ka esmu ilgstoša kliente. Tajā pat polisē iesniedzu arī kofera bojājuma remonta izdevumus, apmaksāja bez jautājumiem vispār.
ja paraksties uz Swedbankas MasterCard zelta kredītkarti - ceļojumu apdrošināšana par brīvu, ietilpst arī kalnu slēpošanas apdrošināšana. Gada maksa ir paliela..kaut kur ap 60eirām, bet apdrošināšana darbojas arī uz sievu un bērniem, man šķiet ka izdevīgi, jebkurā brīdī vari kaut kur aizbizot un nav jāsatraucas par dokumentu kārtošanu
kada pieredze ar American Express BTA apdrosinasanu??
domaju uz Swedbank Gold pariet tikai apdrosinasanas del
kada pieredze ar American Express BTA apdrosinasanu??
domaju uz Swedbank Gold pariet tikai apdrosinasanas del
Coms ar AMEX Platiinu pirms pusgada tika pasuutiits loti taalu....
nu jā. Man bija doma, ka pret American Express klientiem tomēr pretīmnākošāk isturēsies. Citadele liels BTA klients, utt.
Kādu gadu vai divus atpakaļ cītīgi lasīju AmEx apdrošināšanas noteikumus un secināju, ka kā veselības apdrošināšana der, bet citas jēgas no viņas nav. Neatceros precīzi visus punktus, kas man nepatika, bet vai tik liela daļa no tiem nebija saistīti ar to, ka konkrētam pakalpojumam bija jābūt ar AmEx karti apmaksātam. Plus vēl visādi brīnumi tur bija. Ā, atcerējos - taisījos braukt uz siltajām zemēm un izlasīju polisē, ka neapmaksā medicīnas pakalpojumus, kas saistīti ar saules apdegumiem
Swedbankai arī jābūt daļa ceļojuma izdevumu apmaksāta ar Swedbank karti vai no Swedbank konta, bet tie nosacījumu drusciņ brīvāki (nav obligāti jābūt ar to pašu karti, un var tikt apmaksāts tikai lidojums, vai tikai viesnīcas, utml.).
2x esmu saņēmusi no Swedbank kompensāciju par biļetēm, kuras bija jāpērk, jo nokavēju pirmo lidojumu nesavienotajos reisos (1x metro uz lidostu nobruka, 1x sniegavētras dēļ atcēla reisu) un tādēļ nepaspēju uz tālākajiem reisiem. Abas reizes jaunos lidojumu pirku caur SEB banku, nekādu problēmu. Pēc visu dokumentu iesniegšanas, nedēļas laikā bez nekādiem papildus jautājumiem atmaksāja pilnu biļešu maksu, ēdienreizes un viesnīcu.
Swedbankai arī jābūt daļa ceļojuma izdevumu apmaksāta ar Swedbank karti vai no Swedbank konta, bet tie nosacījumu drusciņ brīvāki (nav obligāti jābūt ar to pašu karti, un var tikt apmaksāts tikai lidojums, vai tikai viesnīcas, utml.).
Lai cilvēkiem nejuktu — tas protams par apdrošināšanu, kas nāk līdzi Swedbank kredītkartēm, nevis to, kas atsevišķi nopērkama.
Daudz jālasa ... , čoms izstudēja apdrošinātāju noteikumus, Swedbank ir paši labākie noteikumi, jo viņi tiešām maksā par tādiem gadījumiem, ka citi nemaksātu viennozīmīgi.
Ps. Kas būs 3.seminārā Rihards_007 iespējams pastāsīs savu gadījumu
Es nekad vairs neapdrošinos Baltā, kopš viņi man ateica apdrošināšanas atlīdzību par aizkavējušos avio reisu (5h). Toreiz avio reisu aizkavēšanās viņiem bija ielikts pie izņēmumiem. Tas nekas, ka ceļojumu apdoršināšana viņiem apzīmēta ar lidmašīnu Vēl jo vairāk, ka pirkām Baltas birojā un teicām, ka braucam uz ASV un reisu kavēšanās mums ir svarīgs punkts (bija nesavienoti reisi). Nepateicu gan, ka lidoju, varbūt viņi padomāja, ka braucu ar kuģi... Pats jau protams vainīgs, bet, ja tev pasaka, ka tāds risks ir apdrošināts, kā arī pats izlasi, ka par transporta līdzekļu aizkavēšanos vairāk par 4h pienākas atlīdzība, kaut kā nevarēju iedomāties, ka lidmašīnas ir izņēmums.
Taisnības labad, viņi 2012 gada augustā pamainīja šos noteikumus un šo absurdo izņēmumu ir atcēluši, bet sāpe palikusi
Iespējams viņiem vēl kādi absurdi noteikumi palikuši, tādēļ ar Baltu būtu īpaši uzmanīgs, bet man tas vairs nav aktuāli
Pēc nedēļas lidoju uz ASV, ir nopirkta Seesam apdrošināšana. Ja gadījumā būs nepieciešams to izmantot, tad padalīšos pieredzē!
Paldies visiem par ieteikumiem!
Šobrīd sliecos pētīt Swedbank, ņemot vērā, ka esmu tās bankas kliente (gan ar Visa tikai), un Seesam
Starp citu, informācijai, varbūt noder - 2 ned atpakaļ nopirku Seesam, šodien secināju, ka darbam ar jauno Swedbank business karti nāk līdzi apdrošināšana. Zvanīju Seesam vai var atcelt vienai no personām (polise uz mana vārda + viens ceļabiedrs), teica, ka jā, droši, mani izņems laukā. Viņi ietur 25% komisijas maksu, ja pārskaita atpakaļ, bet piedāvā pārlikt uz vēlāku laiku atlikušo summu (teica, ka vismaz pusgadu droši var pieturēt). Tā arī sarunājām, tikai tad būs jāzvana, kad pirkšu, lai to uzkrājumu izmantotu.
Papētīju bagāžas zagšanas limitus ceļojumu laikā (ļoti aktuāli piem. Itālijā):
Seesam 500e, swedbank 1000e, Ergo 150e
Gjensidige, Balta, If - 0.00 e
Ryanair - 1500 GBP (bet no tiem ļoti grūti kaut ko izspiest)
O! Paldies!
Paceļu tēmu vēlreiz,
vai kāds zin labākos variantus ilgtermiņa (2-3mēn) ceļojuma apdrošināšanai, kas ir ceļojums ceļojumā vai pērkot apdrošināšanu ceļojuma laikā? Un kādas ir aptuvenās swedbank apdrošināšanas izmaksas?
Paldies!
Ņēmu Swed uz 4 mēn., izmaksāja ap 70 eiro
Vai ir kādas atsauksmes par Nordea kredītkaršu ceļojumu apdrošināšanu (AIG)? Pozitīva/negatīva pieredze?
Gribu labu (un uzticamu) ceļojumu apdrošināšanu kopā ar bankas karti (lai nav atsevišķi jāperk)
Pašreiz skatos
Banka | Apdrošināšanas kompānija |
Citadele | BTA |
Nordea | AIG (starptautiska) |
Swedbank | Swedbank |
DNB Nord | ERGO |
Privatbank | Seesam |
Norvik | BTA |
Meridian Trade Bank | Seesam |
ABLV | Seesam |
Rietumu | BTA |
Pasta Banka | BALTA |
SEB | Seesam |
Trasta Komercbanka | Seesam |
Rigensis Bank | Seesam |
Domāju ņemt Swedbank vai Nordea - jo uzticos minētajām apdrošināšanas kompānijām.
Kuras vēl bija ok?
.