Šeit ir mani atradumi. Ja jūs zināt ko labāku, dalieties!
Ecolines autobusi Pērnava-Rīga-Viļņa-Kauņa 15:05-18:00-22:05-23:40 no 22/27€. Rīgas autoostā pie 33.platformas ir 20 minūšu pauze, bet nezinu vai ielaidīs (pat ja biļete būs Pērnava-Viļņa).
4:00-7:40 autobuss Rīga-Jēkabpils-Daugavpils 9€ (tikai pirmdienās)
8:00-8:28 autobuss Daugavpils-Demene-Zemgale 1,45 €
2.2 km kājām gar sliedēm pāri robežai
9:20-11:39 vilciens Turmantas-Vilnius 6.20€
07:42-11:07 vilciens Rīga-Daugavpils 7.25€
13:20-14:00 autobuss Daugavpils-Demene-Zemgale 1,45 €
2.2 km kājām gar sliedēm pāri robežai
16:10-18:27 Turmantas-Vilnius 6.20€
11:50-15:55 autobuss Rīga-Jēkabpils-Daugavpils 9€
17:15-17:55 autobuss Daugavpils-Demene-Zemgale 1,45€
2.2 km kājām gar sliedēm pāri robežai
18:07-20:31 Turmantas-Vilnius 6.20€
Pilsētas autobusi Viļņas stacija - Lidosta
Vilcieni Stotis-Oro Uostas 5:51,16:40,17:47 (7 minūtes)
Uz Kauņu un Palangu izskatās sarežģītāka nokļūšana. Starppilsētu autobusus var atrast autobusubilietai.lt (neko līdzvērtīgu mūsu 1188.lv neatradu), bet arī tur tikai starp lielām pilsētām, ne starp pierobežas ciemiem (tos jāmeklē pašvaldību un vietējo pārvadātāju mājaslapās PDF formātā). Pēc šī meklētāja izskatās, ka Lietuvā autobusi ir dārgāki, retāki, mazāk tiešo reisu.
Esmu Biržu fans! Mana loģistikas ķēde būtu šāda: jebkādā veidā (autobuss, kāds aizved ar auto) tikt līdz Skaistkalnei, tad aizčāpot līdz Germaniškim. No turienes ar autobusu līdz Biržiem. No LTU alus galvaspilsētas nokļūt Kauņā un Viļņā spētu pat skolnieks. Pievienoju Biržu autobusu listi http://www.birzuap.lt/tvarkarasciai.html
Sarežģītākais šajā posmā ir piezvanīt uz Biržu autoostu un noskaidrot, cik x dienā ir Germaniškis-Biržai. Par citām ķibelēm atbildību neuzņemos!
Skaistkalne-Germaniški laikam ir lielākais ciemu pāris Latvijas-Lietuvas pierobežā, kur šajā laikā teorētiski būtu lielākā iespēja nomedīt sabiedrisko transportu, bet zemāk redzams, ka šis maršruts ir kaut cik jēdzīgs tikai, ja kāds ar auto Tevi aizved līdz Skaistkalnes tiltam pirms pirmā reisa 6:40.
Rīga-Baldone-Skaistkalne 3.65€ (alternatīva būtu meklēt autobusus no Bauskas)
07:35-09:05
16:30-18:05
18:10-19:45
Biržai–Sodeliškius-Germaniškis
6:10 darbdienās un sestdienās, atpakaļ 6:40-7:10?
12:20 sestdienās, atpakaļ 13:00-13:30?
14:55 darbdienās, 15:25-16:55?
Biržai-Kaunas
4:35-8:05
7:35-11:10
10:55-14:30
13:05-16:40
14:50-19:20 (tātad uz Kauņas reisu var paspēt tikai sestdienās)
16:30-20:10
Biržai-Vilnius
5:50-9:05 darbdienās un sestdienās
8:20-12:00
8:40-12:50
10:05-13:20
12:15-15:40
13:45-17:55 (uz šo reisu var paspēt tikai sestdienās)
14:30-18:25
15:30-18:55 svētdienās
17:20-20:25 (uz šo reisu var tikt darbdienās)
18:05-21:30
Par šo variantu ar ECOLINES autobusiem - es teiktu, ka, ticamāk, ka neielaidīs. Šim variantam fiziski būs jādodas uz Pērnavu:
Ecolines autobusi Pērnava-Rīga-Viļņa-Kauņa 15:05-18:00-22:05-23:40 no 22/27€. Rīgas autoostā pie 33.platformas ir 20 minūšu pauze, bet nezinu vai ielaidīs (pat ja biļete būs Pērnava-Viļņa).
Jā, esmu ievērojis, braukājot posmā Palanga - Klaipēda - Nida un pretējā virzienā un arī posmā Kauņa - Viļņa, ka Lietuvā sabiedriskais transports ir dārgāks nekā Latvijā. Ja brauciens uz Viļņu nepieciešams, lai lēti nokļūtu uz Milan Bergāmo, tad šajā gadījumā, kad sab.transs uz Lietuvu ilgstoši nekursē, es tomēr ieteiktu apsvērt iespēju lidot ar BT tieši no RIX uz MXP, kaut tas noteikti būs krietni dārgāk. Daždien tagad pašmāju bāleliņi lidina uz MXP pat pa 69 EUR/one way. Pirms svētkiem, kad pašmāju bāleliņi par reisu uz MXP prasīja 250 EUR/one way, es arī biju spiests braukt caur TLL (buss+ FR). Vēl jāuzmanās no tā, ka gan FR, gan WIZZ maz izpārdotus reisus mēdz atcelt tieši 15 dienas pirms lidojuma, lai nebūtu jāmaksā kompensācija, un neko vietā nepiedāvā. BT tas mazāk raksturīgs, šie tik "bliež" augšā cenas nevis pazemina tās kā FR.
Un vēl - vismaz lidojumam, kurš man uz Itāliju bija paredzēts 2.01.2021., FR atsūtīja INFO, ka "kroņa" tests jāveic ne ātrāk kā 48 st. pirms lidojuma, ja neesi IT pilsonis vai rezidents. ACE lidosta telefoniski apstiprināja, ka nelaidīs lidmašīnā ar vecāku "kroņa" testu. Sarežģītā un neprognozējamā Lietuvas tranzitēšana var visu sačakarēt. It īpaši, ja priekšā garais lidojums no MIL uz RIO. FR un WIZZ vēl piedevām, sākot ar 11.01.2021., iespējams, var atkal atcelt lidojumus no LV uz UK aizvien pieaugošās kumululatīvās incidences Lielbritānijā dēļ (atbilstoši Perevozčikova tabuliņai). Tad atkritīs arī ceļš uz Itāliju caur Lielbritāniju, kas nereti sanāk lētāk nekā pašlaik janvārī tikpat kā neesošie reisi no Baltijas uz Bergāmo vai izretinātie BT tiešie reisi.
Aizmirsu pievienot Facebook līdzbraucēju grupas:
Vilnius-Riga-Vilnius
Vilnius-Ryga
Tallinn-Riga-Vilnius carpool
Kaunas- Riga- Riga airport
Ja grupas administratori/moderatori jūs ilgi neapstiprina, tad pie "Members" varbūt ieraudzīsiet kādu savu draugu, kam var palūgt ielūgt/apstiprināt jūs šajā grupā.
Pagaidām man bijis tikai 1 piedāvājums piemesties šoferim Rīga-Viļņa par 120€ (ja būšu vienīgais pasažieris, jāmaksā visa summa, ja būs 2-3-4 pasažieri, tad katram 60-40-30€), kas man šķiet pārāk sālīti un riskanti pasažierim, ņemot vērā, ka šoferim tāpat jābrauc uz Viļņu, un man jāierodas uz izbraukšanas punktu noteiktā laikā un vietā (salīdzinājumam: sabiedriskajam ir pat nelielas iespējas izvēlēties).
Pagaidām man bijis tikai 1 piedāvājums piemesties šoferim Rīga-Viļņa par 120€ (ja būšu vienīgais pasažieris, jāmaksā visa summa, ja būs 2-3-4 pasažieri, tad katram 60-40-30€), kas man šķiet pārāk sālīti un riskanti pasažierim, ņemot vērā, ka šoferim tāpat jābrauc uz Viļņu, un man jāierodas uz izbraukšanas punktu noteiktā laikā un vietā (salīdzinājumam: sabiedriskajam ir pat nelielas iespējas izvēlēties).
Tas jau nu gan nav nekāds carsharings, bet tīrs bizness. Degviela vidējam auto uz Viļņu 15-25 EUR, turp-atpakaļ 30-50 EUR. Domāju, ka par 120 EUR varētu pat atrast taksistu, kurš tevi kā kundziņu piekristu aizvest uz Viļņu, kad tev vajag un uz kurieni vajag.
Man ir pieredze ar draugiem carsharingā uz Viļņu. Katrs šoferim sametās 7 EUR degvielas līdzmaksājumu vienā virzienā. Tā, manuprāt, ir godīga līdzbraucēja cena. Es pat teiktu, ka par šādu 120 EUR cenu vajadzētu painformēt grupas administratorus, vai viņiem šādi piedāvājumi līdzbraucēju grupā liekas OK.
No 15.01. būs atkal atļauti starptautiskie pasažieru pārvadājumi, tai skaitā uz Lietuvu.
https://jauns.lv/raksts/zinas/422050-atlaus-starptautisko-pasazieru-parv...
Joprojām nesaprotu, kur ir tā "sāls", kāpēc tā jāčakarējas caur Viļņu, lai noteiktā laikā nokļūtu, cik saprotu, no VNO uz Milānu, ja reiz ir BT tiešie reisi uz MXP gan 14.01., gan 16.01.2021. un šoreiz tie kā par brīnumu nav Jaunzēlandes cenā kā pirms Ziemassvētkiem un maksā 69-79 EUR/one way. Visticamāk, ka ar 15.01.2021. kā raksta edgars_007, tiks atjaunots sabiedriskais transports uz Lietuvu un tad arī beigsies FACEBOOK līdzbraucēju grupu lielbizness privātajiem pārvadājumiem uz Viļņu. Es arī ļoti ceru, ka Perevozčikova tabuliņai ES pārvadājumu ierobežošanā gals pienāks jau pēc nedēļas. Pagaidām autobusu reisi no Rīgas uz Viļņu nav atrodami ne ECOLINES, ne LUX EXPRESS pārdošanas sistēmās.
Es pat teiktu, ka par šādu 120 EUR cenu vajadzētu painformēt grupas administratorus, vai viņiem šādi piedāvājumi līdzbraucēju grupā liekas OK.
Nu informēt jau var, tikai privātajā biznesā jau strādā citi noteikumi un cenu bieži vien nosaka pieprasījums vai tā neesamība. Atceraties, kā bija Īslandes vulkāna izvirduma laikā tālajā 2009.gadā, kad visa Eiropas aviācija bija paralizēta. Par 100%-īgi aizpildītu busiņu no RIX līdz AMS pazīstams džeks samaksāja 500 - 600 EUR/1 vieta busiņā/one way, jo bija laikā jābūt darbā Nīderlandē. Man arī vairumā gadījumu BT cenas, salīdzinot ar FR liekas, ka BT ir tīrie laupītāji, bet daži uzskata, ka tikai ar augstām cenām aviopārvadātāji var pelnīt. Un BT tik un tā strādā ar zaudējumiem.
Viestursp1. Kur Tu izrāvi ka cilvēks grib uz Milānu lidot?
Viestursp1. Kur Tu izrāvi ka cilvēks grib uz Milānu lidot?
Es to sapratu no reinis.berzins ierakstu konteksta citās "ceļakājas" sadaļās. Ja pareizi sapratu, tad Reinis aptuveni pēc nedēļas (ja nav izdevies samainīt uz vēlāku laiku) grasās izlidot maršrutu MIL-RIO-MIL (AF+Latam Brasil degvielas piemaksas cenu kļūda ap 165 EUR, kura bija nopērkama pagājušā gada aprīlī). Tas, protams, mans pieņēmums, jo es, personīgi, nesaprotu, kāpēc jānokļūst uz VNO lidostu citu iemeslu dēļ. Ticamāk, ka nopirkta biļete VNO-Bergāmo, jo no RIX un TLL uz Bergāmo beidzamie reisi ir attiecīgi 10.11. un 9.11. un tad kādu laiku - pilnīgs tukšums. Man pašam jau arī gāja kā pa celmiem ar tiem atceltajiem FR un WIZZ reisiem pēdējā Kanāriju brauciena laikā. Šajā sadaļā "Wizzair maina reisu uz nākamo dienu. Ko darīt?" var nojaust par Reiņa plāniem. Atliek tik turēt visiem īkšķus, lai viss izdodas...
Joprojām nesaprotu, kur ir tā "sāls", kāpēc tā jāčakarējas caur Viļņu, lai noteiktā laikā nokļūtu, cik saprotu, no VNO uz Milānu, ja reiz ir BT tiešie reisi uz MXP gan 14.01., gan 16.01.2021. un šoreiz tie kā par brīnumu nav Jaunzēlandes cenā kā pirms Ziemassvētkiem un maksā 69-79 EUR/one way. Visticamāk, ka ar 15.01.2021. kā raksta edgars_007, tiks atjaunots sabiedriskais transports uz Lietuvu un tad arī beigsies FACEBOOK līdzbraucēju grupu lielbizness privātajiem pārvadājumiem uz Viļņu. Es arī ļoti ceru, ka Perevozčikova tabuliņai ES pārvadājumu ierobežošanā gals pienāks jau pēc nedēļas. Pagaidām autobusu reisi no Rīgas uz Viļņu nav atrodami ne ECOLINES, ne LUX EXPRESS pārdošanas sistēmās.
Man 13.janvārī ir reiss Milāna-Riodežaneiro (mēģināju ar LATAM atrast vēlākus datumus, kas pat parādījās viņu mājaslapā, bet aģente teica, ka tie visi jau esot atcelti).
Sākumā biju nopircis biļeti 12.janvārī Tallina-Malpensa, bet to WizzAir atcēla.
Tad nopirku biļetes 11.janvārī Rīga-Lutona 10€ & Lutona-Malpensa 10€, bet Rīgu-Lutonu pārcēla uz 8.janvāri (šodienu, kad nevaru). Tā vietā nopirku 11.janvāra vakara reisu Viļņa-Lutona 10€. Izskatīju variantu arī 11.janvārī Rīga-Stansteda, bet Londonā ir atcelti autobusi starp lidostām, caur Londonas centru var nokļūt, bet pa dārgo. Negribu noķert arī jauno Korona vīrusa paveidu.
Es būtu pircis AirBaltic reisu Rīga-Malpensa 14.janvārī par 69€, ja LATAM būtu pārcēlis manu Rio lidojumu vēlāk uz 14. vai 15.janvāri, bet nepārcēla. Diemžēl 11.janvārī AirBaltic ved tikai par 345€.
Mjā, sarežģīta loģistika. Atliek tikai vēlēt veiksmi, neaizmirst, ka ielidojot Itālijā - "kroņa" tests 48 st.pirms ielidošanas, ja šajās dienās nav kas mainījies. Labi vien bija, ka pats atcēlu savu MIL-RIO-MIL, kurš bija paredzēts vēl NOVEMBRA beigās, jo man arī drausmīgi sačakarēja lidojuma laikus, sataisot drausmīgi garu gaidīšanu atceļā katrā lidostā, sakarā ar to, ka vienu brīdi AF uz RIO un SAO lidoja labi, ja reizi nedēļā un es tam visam nepiekritu. Gaidu atmaksu.
Man ir 2 liekas biļetes RIX-BGY 10.01
ps. skatos gan ka cena lidojumam ir tāda pati kā maksa par vārda maiņu
Pagaidām man bijis tikai 1 piedāvājums piemesties šoferim Rīga-Viļņa par 120€ (ja būšu vienīgais pasažieris, jāmaksā visa summa, ja būs 2-3-4 pasažieri, tad katram 60-40-30€), kas man šķiet pārāk sālīti un riskanti pasažierim, ņemot vērā, ka šoferim tāpat jābrauc uz Viļņu, un man jāierodas uz izbraukšanas punktu noteiktā laikā un vietā (salīdzinājumam: sabiedriskajam ir pat nelielas iespējas izvēlēties).
Tas jau nu gan nav nekāds carsharings, bet tīrs bizness. Degviela vidējam auto uz Viļņu 15-25 EUR, turp-atpakaļ 30-50 EUR. Domāju, ka par 120 EUR varētu pat atrast taksistu, kurš tevi kā kundziņu piekristu aizvest uz Viļņu, kad tev vajag un uz kurieni vajag.
Man ir pieredze ar draugiem carsharingā uz Viļņu. Katrs šoferim sametās 7 EUR degvielas līdzmaksājumu vienā virzienā. Tā, manuprāt, ir godīga līdzbraucēja cena. Es pat teiktu, ka par šādu 120 EUR cenu vajadzētu painformēt grupas administratorus, vai viņiem šādi piedāvājumi līdzbraucēju grupā liekas OK.
Tas čalis pārrakstījies! Viņš noteikti uz Vīni pēc štricelēm par tādu cenu grib vest!
Man ir 2 liekas biļetes RIX-BGY 10.01
ps. skatos gan ka cena lidojumam ir tāda pati kā maksa par vārda maiņu
Līdz 7 dienām pirms lidojuma Ryanair ļāva bez maksas vienreiz pārcelt uz citu datumu līdz pat 30.septembrim, piemaksājot tikai cenu starpību. Ārprāts, nezināju, ka vārda maiņa ir tik dārga (115€)!