Starta punkts ir Rīga, galamērķis - Korsikas ziemeļu gals. Kādam ir pieredze?
Caur Londonu (Stanstedu) vai Briseli (Charleroi) uz Figari lidostu Korsikā ar Ryanair (lētākais variants). Ar EasyJet no Londonas (Getvikas) uz Ajačo (jau dārgāks variants) Pārējie, piem. Air France jau dārgi. Var arī ar Ryanair no Londonas (Stanstedas) uz Sardīniju (Alghero), pēc apmēram stundas ir autobuss uz ostas pilsētiņu Santa Teresa Gallura. No tās prāmis uz Bonifacio Korsikā ( www.mobylines.com). Pēdējo maršrutu iesaku skaisto skatu cienītājiem.
Es vasarā no Milānas (Bergamo) ar Ryanair lidoju. Sanāca vislētākais variants.
Labsvakars! Vai šogad ir ieteikumi par lētāko avio kombināciju janvārī 2017?
Labsvakars! Vai šogad ir ieteikumi par lētāko avio kombināciju janvārī 2017?
Izskatās, ka akurāt JANVĀRĪ un arī visu ziemas periodu neviens no LOW-COST -eriem nelido ne uz Figari, ne uz Ajaccio. Vienīgie lidojumi par kaut cik NE-normālu cenu ir ar AF+BT, bet tad jāgaida Parīzē un Marseļā vai Nicā nākamais savienotais lidojums gandrīz veselu diennakti, jo BT slikti konektējas ar AF reisiem no Parīzes uz Ajaccio un arī šī brīža cena (ap 430 EUR) jau ir Austrālijas lidojuma cienīga cena no Eiropas lielpilsētām ar Ķīnas vai arābu kompāniju. Arī lidojuma kopējais laiks gaidīšanas dēļ -24- 40 stundas/vienā virzienā. Vai nu jāgaida līdz pavasara sākumam (MARTA beigas - APRĪĻA sākums), kad uz Figari atsāk lidot visādi RYANAIR-i no Londonas un Briseles Šarleruā un EASY JET no Londonas, vai arī jāmēģina iekļūt Korsikā ar prāmi no Sardīnijas lidostām (satiksme tomēr biežāka), ja tiešām aktuāls brauciens uz Korsiku pašā ziemas vidū.
No Bordo (BOD) uz Bastia (BIA) janvārī lido Volotea
Uz BOD jau kaut kā var aizkombinēties
Lēts lidojums uz Bergamo, lēts vilciens uz Livorno, lēts prāmis uz Bastia. 35+16+33=84€. Tiesa, Itālijā nāksies nakšņot visticamāk, citādāk pieveicams 1 dienas laikā.
Arī prāmis no Sardīnijas uz Korsiku ir sezonāls pasākums, tikai no Francijas, vai Itālijas zābaka.
Corsair lidojumam Paris Orly-Ajaccio ir standarta cena 122 eiro turp atpakaļ janvārī. Var sakombinēt at Airbaltic (168 eiro) vienā dienā. Ir gana laika lai pārbrauktu no CDG to ORL, nezinu gan cik tas maksās. Kopā tāpat jau gan kādi 300 eiro sanāks, bet nu tādas jau tās cenas uz mērķiem kur konkurence ne pārāk liela.
Corsair lidojumam Paris Orly-Ajaccio ir standarta cena 122 eiro turp atpakaļ janvārī. Var sakombinēt at Airbaltic (168 eiro) vienā dienā. Ir gana laika lai pārbrauktu no CDG to ORL, nezinu gan cik tas maksās. Kopā tāpat jau gan kādi 300 eiro sanāks, bet nu tādas jau tās cenas uz mērķiem kur konkurence ne pārāk liela.
Atsevišķās nedēļas dienās CORSAIR uz Ajaccio tomēr lido arī no CDG:
https://www.kayak.es/flights/PAR-AJA/2017-01-15-flexible/2017-01-28-flex...
Es lidotu no Viļņas uz Nicu ar Wizzair. Monaco arī iespēja paviesoties. Tad ar prāmi uz Ajaccio vai Bastiu.
Es lidotu no Viļņas uz Nicu ar Wizzair. Monaco arī iespēja paviesoties. Tad ar prāmi uz Ajaccio vai Bastiu.
Izskatās gan, ka Nica - Bastia ziemā prāmis reizi nedēļā (piektdien- turp, sestdien - atpakaļ).
Liels paldies par atsaucību un idejām! No Parīzes, Oslo var tiešām lēti aizlidot, bet līdz turienei piekombinēt problemātiski. Šobrīd vislabākās cenas izskatās Viļņa - Nica - prāmis. abos virzienos kopā ar prāmi sanāca 200eur.
Šobrīd vislabākās cenas izskatās Viļņa - Nica - prāmis. abos virzienos kopā ar prāmi sanāca 200eur.
Man variants caur Bergamo nesanāk lētāk? Pie tam šis prāmis ir divreiz dienā un salīdzināms ar Tallinas-Helsinku prāmi laika ziņā.
Eksperti šo virzienu ir pētījuši jaunajos apstākļos? Šķiet, ka beidzot jāpiekrīt viedoklim, dzīve nav tik gara, lai 17x viesotos Ungārijā. Urbāns ar varu dzen uz Korsiku!
Būs jāsāk ar viesnīcu un autoīres cenām.
Oho! Oktobrī kvalificējas abos parametros. Līgani var pāriet pie biļetēm.
Oho! Gribēju baigais novators būt, bet izrādās, ka jau esmu debitējis vasaras noslēgumā. Domas nav mainījušās. Tikai pastiprinājušās.
Kas pa galvenajiem konekšeniem? Tūlīt ķeršos klāt.
Cik kas un pa ko? (ar auto par dārgu, prāmis līdz ar to arī, sausajā atlikumā lidojumi un auto īre tur.)
Rakstnieki, dzejnieki, vārsmu autori? Citāti no turienes arī tiek welcomēti!
No Livorno prāmis ar auto saprātīgos ciparos.
Negribās iegrebties totālā aizjūru sviestā, kurš jau ir bišku paskatīts, tāpēc mūsu mazā, mīļā Eiropa pa centimetram vien...
Jau tagad sevi skatu, pārkarsušu Korsikā, lamājamies pie auto stūres un sakām, kuram bija šī debīlā ideja....
Nagi niez gan, niezēklis piemeties.
Kombinācija:
Auto līdz Kauņai, lidojums Piza, vilciens Livorno, prāmis Bastija.
Kopā 92Eur. Atgriešanās par 20 lētāk.
Auto tēriņus rēķināju 2cilv.un parkings. Prāmis tikai pasažieri.
Piza tūlīt nedēļai 62Eur abi gali, prāmis 50 abi gali (dažādībai Moby un Corsica Ferries), vilciens uz Livorno 3Eur (one way).
Jāiztiek ar mazo somu. Atgriežoties viens vakars Pizā.
Īres auto var sabīdīt Bastijā. Ja nepatīk, satiksmes busi. Kā kursē nezinu.
Prāmis 4h30-5h00 viens virziens.
Izrādās, ka prāmji arī nosebojas. Šitas korsikānis par aptuveni 2h.
Snackus neprasījām, kaut gan eksistē kaut kāds ūdens prasījums arī.
Vasarā neieteiktu braukt. Jau tagad bij solīds piekrāvums. Daudz vācu kemperisti un busiņisti.
Īpaša kategorija suņi. Labu ritma koncertu sarīkoja izkāpšanas laikā.
Bērni. Daudz. Uzņēmīgi vecāki. Sīkuļi gulēja nesamajos, ratiņos un principiāli spītīgi bij atlaidušies dajebkur uz grīdas seguma.
Nez, pretapsauļošanās krēmu varētu piedzīt no Corsica Ferries? Livorno normāli pieķēra.
Izrādās ir dažādi veidi iesārtināt degunu u.c.ķermeņa daļas.
Rīt dodamies nomāt auto. Man pašam savs skatījums šajā procesā. Kamēr nauda pie tevis, esi Karalis un Pavēlnieks. Es pat teiktu-Bonaparts!
.