Jautājums par atbildes sniegšanu aviokompānijai

25 atbildes [Pēdējā ziņa]
orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15306
Manīts: pirms 7 st
Kur:

Lufthansas akcijas laikā nopirku biļetes oktobrī uz ASV. Šobrīd ir tā, ka pēdējais iekšējais ASV posms turpceļam ir atcelts, un aviokompānijas robots pārlicis uz ātrāku reisu, ar 10 minūšu pārsēšanās laiku LAX. Skaidrs, ka tas nav iespējams, bet ne par to stāsts.

Šodien Lufthansa atsūtīja vēl vienu e-pastu, kur lūdz mani vai nu piekrist izmaiņām, vai pārcelt biļeti uz citiem datumiem/reisiem, vai atcelt pavisam. Man jāsniedz atbilde līdz 7. augustam, lai viņi neatceltu biļeti automātiski. 

Skaidrs, ka šobrīd es nekādu atbildi nevar sniegt, jo ceru gaidīt līdz pēdējam, ja ASV neatvērs robežas tūrismam no ES, tad laikam atcelšu pavisam, diez vai ir jēga pārcelt uz absolūti nezināmu nākotni bez jēdzīgām prognozēm. Maz ticams, ka līdz 7. augustam būs konkrēta jauna un pozitīva informācija no ASV, un, pat, ja būtu, tad atkal līdz oktobrim kaut kas var mainīties. Kāda ir pieredze, vai viņi patiešām automātiski atcels manu biļeti, ja nelikšos ne zinis? Vai labāk nelikties ne zinis, vai arī piezvanīt līdz norādītajam datumam, un mēģināt sarunāt, lai biļeti atstāj atvērtu, lēmumu pieņemšu vēlāk. Vēl ir variants apstiprināt piedāvāto opciju, kas tik un tā nav reāla, līdz ar to iespējai kaut ko labot vai atcelt vēlāk būtu jāsaglabājas jebkurā gadījumā.

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3950
Manīts: pirms 18 st
Kur:

Man līdzīga situācija ar Lufthansa, bet ar -10min pārsēšanos Monreālā (reiss uz Eiropu izlido 10min pirms mūsu nosēšanās Monreālā). Redzot to, ka pandēmijas ierobežošanas pasākumi drīzāk ir politiskās spēlītes, nevis profesionāļu ieteikumu izpilde, esmu jau zaudējis cerību, ka ASV ļaus Latvijas pilsoņiem ieceļot ASV rudenī. Grasos atcelt ceļojumu skolēnu rudens brīvdienās, un tā vietā nopirkt kādu citu ceļojumu tepat uz Vidusjūras salām kopā ar bērniem. Bet, ja piepildīsies draudi par rudens vilni, tad jau droši vien tupēsim mājās un sponsorēsim privātskolotājas mājmācības klasītē, jo vēl vienu attālinātās mācības gadu saviem bērniem pieļaut netaisos.

reinis.berzins
Lietotāja reinis.berzins attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/07/2013
Ziņas: 448
Manīts: pirms 17 st

Pēc līdzšinējās pieredzes, ja aviokompānija pati vainojama izmaiņās, tad Tu drīksti neatbildēt līdz pēdējam brīdim.

Vienīgie ierobežojumi ir tādi, ka pēdējā ~1 diennaktī pirms izlidošanas izmaiņas vairs nevar veikt internetā (jāzvana). Turklāt reisos, kur katra otrā sēdvieta obligāti jāatstāj tukša Covid-19 dēļ, var nebūt brīvu vietu.

Esmu agrāk ar prieku izmantojis šādas "atvērtās" biļetes, kad man jānokļūst mājās ar nesaistītiem savienotajiem reisiem un pāragri nopirktu reisu var pēkšņi atcelt, sagraujot arī visu pārējo izplānoto maršrutu.

Vēl paliek jautājums - ja tikko jau izlidojis reiss, uz kuru aviokompānija pati Tevi pārlika, bet Tu nebiji izvēlējies ne Accept/Rebook/Refund - vai Tu joprojām drīksti izvēlēties Rebook/Refund? Ceļakājā man atbildēja, ka bez pasažiera akcepta, aviokompānija nevar Tevi ielikt nevienā reisā - tātad Tavas tiesības izvēlēties joprojām saglabājas. Man ir vairāki šādas neizmantotas Wizz Air biļetes, kurām nebiju nospiedis "Accept" - pēc pārceltā izlidošanas datuma Wizz Air vairs neko nesūta (it kā es šo biļeti būtu jau iztērējis), kaut gan viņu mājaslapā pie pagātnes lidojumiem tiem parādās informācija, ka tie reiz tikuši pārcelti (bet šobrīd neaktīvi, nevar ne pārcelt uz citu datumu, ne dabūt naudu atpakaļ). Ceru kādu dienu piezvanīt Wizz Air un no šīm neizmantotajām biļetēm restaurēt ceļojumu uz Sicīliju.

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3950
Manīts: pirms 18 st
Kur:

RX rakstīja:

Man līdzīga situācija ar Lufthansa, bet ar -10min pārsēšanos Monreālā (reiss uz Eiropu izlido 10min pirms mūsu nosēšanās Monreālā). Redzot to, ka pandēmijas ierobežošanas pasākumi drīzāk ir politiskās spēlītes, nevis profesionāļu ieteikumu izpilde, esmu jau zaudējis cerību, ka ASV ļaus Latvijas pilsoņiem ieceļot ASV rudenī. Grasos atcelt ceļojumu skolēnu rudens brīvdienās, un tā vietā nopirkt kādu citu ceļojumu tepat uz Vidusjūras salām kopā ar bērniem. Bet, ja piepildīsies draudi par rudens vilni, tad jau droši vien tupēsim mājās un sponsorēsim privātskolotājas mājmācības klasītē, jo vēl vienu attālinātās mācības gadu saviem bērniem pieļaut netaisos.

UPD: lai nav melots, starp reisiem ir -3min, bet tas lietas būtību nemaina. Pat ar +10min es nespētu pārsēsties. Nupat nobriedu nospiest pogu "I want to refund my ticket", bet nekā - es to nedrīkstu darīt, jo Monreālā ielidojošais reiss ir pārlikts no 16:41 uz 17:58, jeb mazāk par 2h. Tas nekas, ka reiss uz FRA izlido pēc grafika 17:55. Vai tev, orson, arī nav mazāk par 2h izmaiņas? Ja tā, tad refund poga epastā visticamāk nedarbosies.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15306
Manīts: pirms 7 st
Kur:

Man pēdējais posms izlido kādu pusotru stundu ātrāk, kā rezultātā nav iespējams paspēt. Bet nu, protams, tur ir neskaitāmi citi varianti bez problēmām, tai skaitā parādījies arī Lufthansas tiešais reiss no Frankfurtes uz man vajadzīgo galamērķi.

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3950
Manīts: pirms 18 st
Kur:

UPD2: Piezvanīju Lufthansa infocentram un rezervāciju atcēla, solot naudu atgriezt 2 nedēļu laikā. Atcēlu tieši ar tādu domu, ka līdz oktobrim Lufthansa vēl var pamainīt reisus tā, ka vairs nebūs tās -3min, bet 1-2h starp reisiem un biļetes būs, bet ASV politikas dēļ mūs tur neviens neielaidīs, un biļetes varēs izmest vai iespringt uz naudas atgūšanu kādā laikietilpīgā procesā. Sorry par pesimisma devu, bet es labāk ieplānoju reālāk izpildāmus ceļojumus. Tikmēr visiem novēlu, ka ASV vārti arī Latvijas ceļotājiem tuvākajā laikā tiktu atvērti.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15306
Manīts: pirms 7 st
Kur:

reinis.berzins rakstīja:

Pēc līdzšinējās pieredzes, ja aviokompānija pati vainojama izmaiņās, tad Tu drīksti neatbildēt līdz pēdējam brīdim.

Man tur tā diezgan stingri ir devuši mājienu ar mietu, ka var atcelt, ja nelikšos ne zinis:

Your response is requested by 07 August 2021 to avoid a possible cancellation of your booking. You may also contact our Service Center for additional options, assistance or questions.

Kā būs praksē, nav skaidrs, bet nu var mēģināt piezvanīt līdz tam 7. augustam un apjautāties, vai varu atstāt opcijas atvērtas. 

jnz22
Nav tiešsaistē
Kopš: 12/12/2016
Ziņas: 117
Manīts: pirms 15 st

Man lidojums paredzēts septembra vidū uz EUG. E-pasti par laiku izmaiņām ir bijuši vismaz 7, bet visus esmu ignorējis. Pēdējam termiņš norādīts 24.jūlijs. Vakardien sazvanīju Lufthansas zvanu centru, kurā paskaidroja, ka biļetes atcelt nevaru jo laiki, kopš sākotnējiem, mainījušies tikai par 37min. Lai atceltu vajag vismaz 2h. Tomēr esot opcija pārcelt lidojumu nepiemaksājot starpību. Cik saprotu, ka pārcelt var, jo pamainījušies laiki. Aģents teica, lai neko neapstiprinot, ja vēlos pārcelt, jo pretējā gadījumā būšu pieņēmis izmaiņas un bezmaksas pārcelšanas opcija vairs nebūs iespējama.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15306
Manīts: pirms 7 st
Kur:

Arī Lufthansa? Dod ziņu, ja nu gadījumā šie tomēr patvaļīgi atcels pēc 24. jūlija, tas ir pavisam drīz, bet es saprotu, ka aģents Tev faktiski apstiprināja, ka vari droši vilkt laiku vismaz līdz izlidošanas datumam.

jnz22
Nav tiešsaistē
Kopš: 12/12/2016
Ziņas: 117
Manīts: pirms 15 st


Jā, Lufthansa. 
Ja jau pēc šiem visiem nav atcēlusi, tad diez vai tagad atcels. 

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15306
Manīts: pirms 7 st
Kur:

Nu, mani līdz šim tikai informēja par izmaiņām, vakar saņēmu pirmo reizi pieprasījumu apstiprināt līdz 7. augustam.

jnz22
Nav tiešsaistē
Kopš: 12/12/2016
Ziņas: 117
Manīts: pirms 15 st

Man nekā neatcēla, bet atsūtīja jaunu lidojumu plānu. Varu domāt līdz 14.augustam. 
Tikai, lai izlidotu šo plānu ir jāceļo laikā!

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15306
Manīts: pirms 7 st
Kur:

Nu, man jau ir analoģiski. Bet tauta domā, ka biļetes tomēr neatcels un domāt var vismaz līdz izlidošanas brīdim.

Kripsevics
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/09/2014
Ziņas: 121
Manīts: pirms 11 st

Caur Ticket.no pirktām Lufthansa biļetei pie savas rezervācijas viņu mājas lapā vairs neparādas turpceļa posms, kas bija sākotnēji plānots šo sestdien. Pārbaudot savu rezervāciju pagajušo nedēļā, visi lidojuma posmi vēl bija redzami.  Vienreiz jau turpceļš tika atcelts, kad AirBaltic atcēla sestdienas reisu uz Frankfurti, bet tad pēc vairākkārtējiem mēģinājumiem sazvanīt pretimnākošo Lufthansa aģentu, kas bez problēmām akceptēja piedāvātos lidojums, izdevās pārlikt rīta lidojumu uz Frankfurti caur Vīni. Citi aģenti diemžel pirms tam piedāvāja tikai lidojumus ar vairāku dienu starpību no sākotnēji plānotās. 

Pēc tam pēc kāda laika pārbaudot savu rezervāciju, tieši turpceļa posms nebija redzams mājas lapā pie rezervācijas. Sazvanīju Lufthansa aģentu un uzreiz bez problēmām sakārtoja, ka visi lidojuma parādās pie manas rezervācijas. Tā arī īsti nepaskaidroja, kas bija noticis, bet saskaņotais grfiks bija uzreiz redzams.

Šodien pārbaudot savu rezervāciju mājas lapā, atkal turpceļš nav vairs redzams. Sazvanot Lufthansa aģentu, saņēmu informāciju, ka turpceļa posms ir noņemts vai atcelts no manas rezervācijas un var piedāvāt atkal kaut ko kas ir tikai pēc kādam 3 dienām, kam es nevēlos piekrist, jo pārbaudot pašu mājas lapā visi iepriekšējie lidojumi ir pieejami un nav nekas atcelts un ir daudzi citi varianti tieši konkrētajā datumā. 

Protams, no Ticket.no vai Lufthansa nav nekādi paziņojumi par izmaiņām manā rezervācijā. Tikai pašā pirmajā reizē, ka tika atcelts AirBaltic posms saņēmu Ticket.no paziņojumu, pēc kā veiksmīgi pie Lufthansa aģenta visu samainīju.

Tā kā līdz lidojuma sākotnēji plānotajā datumam ir palikušas 5 dienas, tad vēršos pie padoma kā varu rīkoties šajā situācijā. līdz tam turpināšu mēģināt sazvanīt kādu Lufthansa aģentu, kurš atkal varētu piekrist piedāvātajam lidojuma grafikam, jo joprojām rādās pieejams iepriekš apstiprinātais lidojuma variants, kā arī citi varianti. Piekrist pārcelt lidojumu par 3 dienām, kas esot tuvākais pieejamais variants pēc Lufthansa aģenta pagaidām, nav vēlēšanās.

Kas notiek, ja ierodas lidostā uz pēdējo apstiprināto lidojuma grafiku, kur pirmo posmu izpilda Airbaltic?

 

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15306
Manīts: pirms 7 st
Kur:

Lufthansai ir arī live čats, pamēģini tur. 

Es gan nesaprotu, kāpēc jāpārliek par +/-3 dienām, ja sākotnējos datumos lidojumi ir. Tiešām neko nepaskaidro?

Es parasti pirms zvanu vau čatoju, atrodu variantu, kas pašam patīk un der, un lieku to priekšā. Viņi tur citādi savā galā visādus brīnumus var piedāvāt, lai gan pavisam citos datumos vienalga nav loģiski.

Kripsevics
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/09/2014
Ziņas: 121
Manīts: pirms 11 st

Čatā sagaidīt human agent izskatās var aizņemt nezināmu laiku. 

Parasti jau arī atrodu sev vēlamu variantu un to piedāvāju, bet vairākās reizes viekārši saka, ka nav vairs pieejams vēlamajā datumā lidojumi vai tuvākais lidojums pieejams atbilstošai klasei pieejams tikai 3 dienas vēlāk utml.  Uz jautājumu, kas noticis ar daļu lidojumu posmiem, pasaka ka vienkārši vairs nav pieejams vai atcelts. Neinteresē, ka saku, ka attiecīgie lidojumi joprojām pieejami pašu mājas lapā. 

Pēdējais sazvanītais aģents šodien teica, ka kads cits aģents kaut ko atcēlis viņam jāparuā ar kādu citu kolēģi, bet diemžēl gandrīz kādu stundu neatgriezās, tad vienkāršu pārtraucu zvanu. Man šķiet, ka viņi dažreiz vienkārši mēdz pazust.

Es domāju, vai ja līdz iepriekš plānotajam lidojumam nav iespējams panākt sev pieņemamu rezultātu, vai tad lidostā izlidošanas dienā ir iespejams kau tko pozitīvu panākt?

 

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15306
Manīts: pirms 7 st
Kur:

Lidostā, visticamāk, neko nepanāksi, it īpaši jau, ja pirmais posms ir ar Airbaltic, kas nav biļetes izdevējs. Bet, pat, ja būtu, cerības ir niecīgas.

Kripsevics
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/09/2014
Ziņas: 121
Manīts: pirms 11 st

Izdevās caur Live Chat noskaidrot, ka attiecīgajam lidojuma posmam nav pieejama lidojuma klase, kas atbilst sākotnēji iegādātajai.  Tāpēc tas šobrīd vienkārši dzēsts vai neparādās pie manas rezervācijas. AirBaltic lidojumam nav pieejama attiecigā lidojuma klase tāpēc viņi man nevar piedāvāt šo lidojumu, jo viņu biļešu sistēma to neatļauj izdarīt, neskatoties uz to, ka paši man to pēc pirmajām izmaiņām bija jau apstiprinājuši. 

Kā alternatīvu piedavā tikai 2 dienas iepriekš vai 3 dienas vēlāk no sākotnēji plānotā datuma, jo uz pārējiem lidojumiem nav pieejama abilstoša lidojuma klase, un viņu biļešu sistēma neļauj rezervēt. Tāda esot viņu rebooking noteikumi utt. Norādot, ka iepriekš apstiprinātie lidojumi joprojām notiek un ka viņu piedāvātie laiki nav pieņemama alternatīva, ka arī piesaucot ES regulu, tāpāt paliek pie sava. Neatkarīgi no pieejamaja lidojuma klasēm, es tācu varu prasīt, lai mani nodrošina lidojuma sākotnēji plānotajā dienā, ja ir pieejami lidojumi?

Kādu laiku biļete no aģentūras pilnībā pāriet pie aviokompānijas? Tad varbūt ir lielākas iespējas labvēlīgāku rezultātu panākt?

 

 

Kripsevics
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/09/2014
Ziņas: 121
Manīts: pirms 11 st

No sazvanītajiem agentiem viens saka, ka tā ir aģentūras biļete u man ar viņiem jāsazinās, cits piedāvā tika 2 dienas pirms vai 3 pēc, cits var atkal piedāvāt kau tkādus lidojumus 1 dienu pirms vai pēc, bet pagaidām neviens neapstiprina iepriekš saskaņoto lidojuma grafiku, kurš ir pazudis un pēc viņu mājas lapas info lidojums vēl pieejams.

Kripsevics
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/09/2014
Ziņas: 121
Manīts: pirms 11 st

.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15306
Manīts: pirms 7 st
Kur:

Dīvaini, pirmo reizi dzirdu ko tādu. Protams, ja maiņa būtu Tava iniciatīva, tad klasēm ir nozīme, bet, ja aviokompānijas vaina, tad jebkurā gadījumā jāpārliek uz maksimāli tuviem laikiem un datumiem.

Tev biļete pirkta pie aģenta? 24 h pirms lidojuma pāriet aviokompānijas kontrolē, bet man izskatās, ka šajā situācijā tas neko nedos.

Bet, ja Tev paziņoja par izmaiņām mazāk kā 14 dienu pirms lidojuma, tad vari pretendēt uz 600€ kompensāciju (es tā saprotu, ka lidojums uz ASV).

Kripsevics
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/09/2014
Ziņas: 121
Manīts: pirms 11 st

Jā, iepriekš arī nekad tāda pretošanās nav bijusi un parasti ar vismaz ar kādu trešo sazvanīto aģentu izdodas visu sakārtot, neskatoties, ka biļete pie aģentūras pirkta. 

Pirms diviem mēnesīem, kad bija pirmās izmaiņas, tad saņēmu no aģentūras epastu, ka ir izmaiņas. Pēc tam pēc pāris zvaniem sazvanīju vienu Lufhansa aģentu, kurš apstiprināja piedāvāto lidojuma grafiku. Līdz pagājušajai nedēļai visi lidojumi bija redzami pie rezervācijas Lufthansa lapā. Šonedēļ pārbaudot, turpceļš vair nav redzams. Nekādu info ne no aģentūras ne no Lufthansa nesaņēmu. Viens sazvanītais aģents pieminēja, ka izmaiņas veiktas 2.decembrī, bet uz to, ka ka neesmu saņēmis info un vai kā viņi ir informējuši, neatbildēja neko. Informācija par pēdējām izmaiņām man nav, to pamanīju tikai pārbaudot savu rezervāciju.

Es viņiem arī esmu norādījis par kompensācijas tiesībām, ja informē mazāk par 14 dienām un to, ka saskaņā ar regulu jāpiedāvā maksimāli tuvs laiks neatkarīgi no lidojuma klasēm, bet pagaidām bez rezultāta. Tikai atsaucas uz savu rebooking vadlīnijām, kas esot saskaņā ar ES regulu. Vai arī kad norādu uz regulu, tad atbild ok, bet viņi nevar, jo sistēma neļauj, vai es vēl kaut ko gribu. :)

Jāmēģina atkla kādu aģentu sazvanīt.

 

 

reinis.berzins
Lietotāja reinis.berzins attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/07/2013
Ziņas: 448
Manīts: pirms 17 st

Lufthansa atcēla 1 atpakaļceļa posmu un aizvietoja to ar 8 stundas agrāku reisu. BudgetAir.com, no kā es pirku biļeti, ļauj atcelt vai manīt tikai par 55€.Es aizpildīju Refund veidlapu Lufthansas mājaslapā. Bet virs manas rezervācijas Lufthansas mājaslapā joprojām stāv tas pats paziņojums (BudgetAir.com arī nav nekādas informācijas, ka reiss iepriekš ticis atcelts/pārcelts un ka esmu pieprasījis atmaksu caur Lufthansu):

Citāts:
A schedule change has occurred on this trip. Please contact our call center in case you want to change or cancel this reservation. (15069)

One of your flights has been cancelled.

Lufthansas aģentu gaidu jau mūžīgi +1 800 645 38 80 (bezmaksas ar Skype).

Vai drīkstu vienkārši neierasties uz reisu un sagaidīt, ka agrāk vai vēlā Lufthansa tāpat atmaksās, ja neesmu piekritis izmaiņām un neesmu izmantojis lidojumu?

reinis.berzins
Lietotāja reinis.berzins attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/07/2013
Ziņas: 448
Manīts: pirms 17 st

reinis.berzins rakstīja:

Lufthansas aģentu gaidu jau mūžīgi +1 800 645 38 80 (bezmaksas ar Skype).

Pēc stundas gaidīšanas tomēr izdevās sazvanīt un sarunāt, ka Lufthansas aģents "will trigger a cancellation". Bet atmaksu var veikt tikai BudgetAir.com. Aģents atzina, ka šajā gadījumā, kad Lufthansa atcēla vienu lidojumu un pārcēla uz pavisam citu laiku, BudgetAir nav tiesīgs prasīt man komisijas maksu par atcelšanu/pārcelšanu 55€.

Līdz ar to es tā arī neuzzināju, vai dabūtu naudu atpakaļ, ja vienkārši neierastos uz reisu bez zvanīšanas Lufthansai un atcelšanas. Vismaz BudgetAir.com mājaslapā paradās tikai pārceltais laiks (bez informācijas, ka tas vispār ticis pārcelts) un bez nekādām tiesībām kaut ko grozīt vai atcelt - vai nu lido vai nelido, bet zaudē naudu tāpat!

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX

Pie pašas rezervācijas LH lapā nav kāda podziņa 'Cancel'?

Principā vari neierasties, bet man būtu mierīgāk ap sirdi, ja būtu skaidrs, ka ir atcēluši. Kaut vai e-pastu viņiem aizsūtītu par to, tālāk jau paši vainīgi, ka laicīgi nelasa.

Vari mēģināt pazvanīt uz Latvijas numuru 67852199.

Labots — OK, redzu, ka tāpat tiki galā. Smile

reinis.berzins
Lietotāja reinis.berzins attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/07/2013
Ziņas: 448
Manīts: pirms 17 st

Juris rakstīja:
Pie pašas rezervācijas LH lapā nav kāda podziņa 'Cancel'?

Ir! Bet nospiežot šo "pogu", parādījās paziņojums, ka atcelt/pārcelt nav iespējams, jo biļete pirkta caur starpnieku. 

Citāts:
Principā vari neierasties, bet man būtu mierīgāk ap sirdi, ja būtu skaidrs, ka ir atcēluši. Kaut vai e-pastu viņiem aizsūtītu par to, tālāk jau paši vainīgi, ka laicīgi nelasa.

Drošībai aizsūtīju ButgetAiram tādu vēstuli - ja nevar nodrošināt manus oriģinālos laikus, tad lai atceļ.

Citāts:
Vari mēģināt pazvanīt uz Latvijas numuru 67852199.

Latvijas numuram ir tarifs 0.11€/min, bet atradu Tavu senāku ierakstu, kur biji nosaucis ASV numuru (bezmaksas caur Skype).

Citāts:
Labots — OK, redzu, ka tāpat tiki galā. Smile

Beidzot Lufthansas mājaslapā pie šis rezervācijas parādās: "This trip has been canceled!" BudgetAir gan savā lapā vēl neko nav atjauninājis.