Domāju gandrīz katram ir nācies atskārst, ka ar lētu lidojumu vien ir par maz, lai ceļojumā izvairītos no pārtērēšanās. Var nepaveikties un sanākt lielas izmaksas par dzīvesvietu, par transportu utt. Tieši tāpat ar lētas dzīvesvietas atrašanu (piemēram Pointbreaks viesnīcas) nepietiek, lai sanāktu izdevīgs ceļojums, ja lēta nokļūšana galamērķī nekādi nekombinējas.
Ideālā gadījumā protams visas pozīcijas jauki sakombinējas ar minimālām izmaksām. Nolēmu uztaisīt tēmu, kurā ar šādiem patīkamiem variantiem padalīties. Ne par katru ceļojumu gribas rakstīt garas liriskas ceļojumu atskaites, bet īsi, kodolīgi kopsavilkumi ar izmaksām foruma biedriem var ļoti noderēt iedvesmai.
Sākšu pirmais.
Ekonomiskais slēpošanas brauciens
Vēl varēja ieplānot dažas dienas Nicā (tad būtu papildus izmaksa viesnīcas cena Nicā) un Stambulā (tāpat + viesnīcas cena, avio cena pieļāva stopover, tā nemainītos). Laika trūkuma dēļ to izlaidām.
Galējās izmaksas par 9 slēpošanas dienām ~510 EUR no personas.
(Viss gan nesanāca tik glīti, jo buss uz lidostu izdomāja neierasties, par to uzrakstīšu tad, kad viss būs atrisināts ar Swed apdrošināšanu.)
Izskatās pa skaisto. Gala summa tāda laba. Vai lidojums bija caur Stambulu?
TK visi lidojumi ir caur Stambulu.
TK visi lidojumi ir caur Stambulu.
Skaļjš bet nepatiess apgalvojums. Piemēram, GRU - EZE ar TK ir bez Stambulas pa vidu, tā saucamais 5th freedom flight.
Labi, precizējam, visi Turkish lidojumi no Rīgas ir caur Stambulu…
Labi, precizējam, visi Turkish lidojumi no Rīgas ir caur Stambulu…
Nuuuu... RIX - IST ir tikai līdz Stambulai, nevis caur..
Man jāsaka kā Buicim – skaldīt matus čakli esam, ielikt vēl kādu labu kombināciju – ne tik ļoti…
Kautkas atkal te ar humora uztveri ir sagāji greizi... laikam piektdiena
P.S.Un pārmetums ar manuprāt ir nevietā, bet, protams, katram savs vērtējums...
Skipass 9 dienām – 108,20 EUR
€12/diena izcila cena priekš eurokalniem! Aurona arī izdevas paviesoties? Pa ceļam mazliet augša, kadie 20 km.
Normiņ, neņem ļaunā.
vkwic, Auronā arī ieskrēju. (Beigās plāns sanāca nedaudz sarežģītāks kā aprakstītais ideālais.) Tur sliktākas trases un dārgāka / neērtāka dzīvošana (ģeogrāfijas dēļ nevienam apartamentam nav ski-in-out, savukārt Isola 2000 speciāli būvēta tā, ka praktiski visi, izejot no mājas, tiek uzreiz uz trases).
Isola 2000 nav tas lielākais kūrorts (120 km trašu) un vairāk piemērots iesācējiem / vidēja līmeņa slēpotājiem, bet galīgi slinkot arī nesanāca:
Jā, apskaužami ekonomisks slēpošanas brauciens.
Man tik jautājums par datumiem/ sezonu, kad ir tik zemas cenas skipassiem uz 9 dienām – 108,20 EUR ?
Man tik jautājums par datumiem/ sezonu, kad ir tik zemas cenas skipassiem uz 9 dienām – 108,20 EUR ?
Skipass 9 dienām – 108,20 EUR (pērkot ar 50% atlaidi 7 + 1 + 1 dienu skipasus – katru nedēļu otrdienas vakarā 20:00 viņi rīko flash izpārdošanas).
Nekad gan neesmu bijis slēpot.. un tāds muļķīgs jautājums - 117km/h nav drusku par traku ātrums? Tur tak viens akmens vai zara gabals un kirdix.. kā Šūmaheram.
Man tik jautājums par datumiem/ sezonu, kad ir tik zemas cenas skipassiem uz 9 dienām – 108,20 EUR ?
Kā jau BigBigT norāda, tas ar 50% atlaidi. Pilna cena būtu ~200 EUR (kas arī nav slikti 9 dienām). Pērkot flash izpārdošanā, var izvēlēties, kurā datumā lai sāk darboties skipass. Skipassus 20:00 izķēra diezgan veikli, pāris minūšu laikā. Bet, ja braucienu ieplāno laicīgi (ne kā es, man bija palikusi tikai viena iespēja otrdienā), tad var mēģināt pirkt katru otrdienu, līdz sanāk. Pieņemot, ka nākamgad viņi arī tādu akciju taisīs.
7 dienu skipass derīgs jebkurās dienās, īsāki tikai darbadienās. Atlaidi nedeva uz Jaungada periodu un skolēnu brīvdienām Nicas apgabalā.
Sniegs marta beigās bija ļoti labs.
Paldies, Juri! Pēc komentāru skaita sākotnējā cerība bija, ka vairāk labu - iedvesmojošu piemēru, bet tomēr 5diena klāt
Skaidrs. Paldies, Juri! Tad tās bija marta beigas.
Izlasīju jau, arī kuros periodos "flash" izpārdošana nedarbojas un arī, ka The number of “flash” skipasses on sale every Tuesday is limited.
Nekad gan neesmu bijis slēpot.. un tāds muļķīgs jautājums - 117km/h nav drusku par traku ātrums?
Es īsti nezinu. Bišķi ātrāk laikam eju kā vidējais slēpotājs. Bet tikai tad, ja ir sajūta, ka ātrumu kontrolēju.
Labi, būšu otrais ar savu ekonomisko piemēru:
Ekonomiskais 13 dienu izbrauciens 2 ģimenēm (4 pieaugušie + 5 bērni) pa ASV rietumiem
Lidojums Rīga-(Parīze)-San Francisko-(Seattle)-(Paris)-Rīga ar AirBaltic+AirFrance+Delta, oficiālā cena laikam bija ~€340 (akcija/kļūda?), džetojās ar Amex uz €257, ar MC Credit uz €292 (visām biļetēm uz Amex nepietika naudas, tamdēļ dažas nācās pirkt dārgāk ar MC).
Galējās izmaksas (bez šopinga ) par 13 dienu ceļojumu uz ASV rietumiem ~€771 / pers. Salīdzinājumam, tikko apskatījos vienas no populārākajām LV ceļojumu aģentūras piedāvājumu, ļoti līdzīgs ceļojums uz 14 dienām maksā €2775 / pers. (+ēšana/dzeršana pēc brokastīm).
Labs! Caur ko ņēmi auto?
5 gab vienā numurā – kādā no viesnīcām nebija pašauri?
Labs! Caur ko ņēmi auto?
5 gab vienā numurā – kādā no viesnīcām nebija pašauri?
Auto ņēmu caur šejieni http://www.celakaja.lv/forumi/auto-noma-kodi-atlaides-kuponi-apgreidi-pr...
3 bērni gulēja šķērsām vienā lielajā gultā. Mums rezervei bija līdzi arī piepūšamais matracis, bet ne reizi netika izmantots.
Edzus, kā jums sanāca ēst 2 nedēlas par $148/pers.? Vai arī tie bērni īsti neko neēda?
Nu maziem bērniem ar to ēšanu tā ir kā ir - var mierīgi ņemt vai nu vienu ēdienu uz diviem mazajiem (un tad vēl mēdz palikt pāri), vai vienu porciju pieaugušajam no kura mazais kaut ko paknakstās, vai arī mazajam savu porciju un pieaugušais tad nemaz nesūta bet apēd bērna porciju Un sievas arī tādas ekonomiskas, daudz neko neēd
Kur rezervēji viesnīcas (un kā izdomāji, kuras par punktiem, kuras par naudu)? (Jautāju, lai citiem ir iespēja atkārtot, ne tika papriecāties, kā Tev izdevīgi sanācis. )
Ēšanai kaut kā īpaši taupījāt (pirkāt kuponus?), jeb vienkārši gājāt un ēdāt, kur izskatījās gardāk vai bija pa ceļam?
Viesnīcas rezervēju kur bija izdevīgāk. Diezgan pamatīgi tika izpētīts piedāvājums un rezervācijas man bija caur daudz dažādiem kanāliem - expedia.com (varbūt sākotnēji nebija pati izdevīgākā cena, bet ar BPG cena pielīdzinās un ceru vēl dabūt kuponus nākošajiem ceļojumiem ), cheaptickets.com ar atlaižu kodiem, Canyon Plaza Resort Grand Canyon pa tiešo, booking.com, travelsetgo.com (līdzīgs lmtclub.com, ja interesē varu privāti iedot datus reģistrācijai), alpharooms.com, ihg.com . Par punktiem ņēmu tās viesnīcas, kur bija saprātīga punktu cena (man roka neceļas tērēt 40.000 pts/room/night). Bija HIX par 10.000 un par 20.000 pts.
Ēdām bez kuponiem un neko īpaši netaupījām. Kas uzrunāja, tur ēdām (bet nu negājām arī uz restorāniem ar baltiem galdautiem ) . Brokastis viesnīcā - vai nu iekļautās, vai paši numuriņā. Tad vai nu pusdienas vai vakariņas sabiedriskā ēdināšana (reizi dienā tomēr vajag siltu ēdienu ) un pārējais tāda uzēšana braucot vai piknikojot.
Kurš bija tas laimigais ar C kategoriju, lai stuuretu 15vietigo auto un vairak pa 4000km norulleeja?
ASV nav tādas kategorijas. Ja tev ir autu tiesības, tātad vari braukt ar jebko, kas nav commercial vehicle. Un zinot ASV auto izmērus, tur tad jau pusei šoferu būtu jābūt C kategorijai
P.S. Un Eiropā šajā gadījumā laikam būtu vajadzīga nevis C, bet D1 kategorija.
P.P.S. Interesanti, ja amerikānis Eiropā gribētu nomāt šādu busu, vai viņš to varētu izdarīt, jo viņam taču nav tādas D1 kategorijas kā šķiras?
Nekad gan neesmu bijis slēpot.. un tāds muļķīgs jautājums - 117km/h nav drusku par traku ātrums? Tur tak viens akmens vai zara gabals un kirdix.. kā Šūmaheram.
Tur tajos pašos dienvidkalnos mazliet uz augšu viens puisis no Italijas Ivan Oregone paris dienas atpakaļ oficiali nofikse atrumu 255 km/st ar slepem,
ari 47-gadida Heather Mills (ex P. McCartney sieva, labi pazistama ar Latvijas austrumkaimiņvalstu prezidentu ), ar vienu kaju 166 km/st (sola nakamo reizi 200). – trene viņu viens serbs.
Paša trassa kur viss tas notiek slegta parastiem slepotajiem, jo jabrauca tikai uz priekšu – nekadu slalomu,
bet apkart ir kur pabraukt, sniegs tur pavasari ipašais.
Vieta nav pieejama ar sab. transportu, bet lokalais ceļš normalais, ertak braukt ar auto no Milanas/Genevas virziena.
Arī ar ričikiem, bet lenak 237 km/st
laikam būtu vajadzīga nevis C, bet D1 kategorija.
P.P.S. Interesanti, ja amerikānis Eiropā gribētu nomāt šādu busu, vai viņš to varētu izdarīt, jo viņam taču nav tādas D1 kategorijas kā šķiras?
Ar tiesībām vien varētu būt par maz. Eiropā C un D kategoriju transporta līdzekļos stāv tahogrāfi, tā ka jābūt arī šofera čipkartei. Man pagājušajā gadā tā gandrīz sanāca aplauzties ar busa nomu Norvēģijā, labi, ka nomas tante savu karti aizdeva (ceru, ka to pēc tam policija nepārbaudīja )
Latvijā vadītāja kartes (ar 5 gadu derīgumu) izsniedz Autotransporta direkcija un plēš par to 78,26 Eur.
Paldies par aprakstu.
Jautājums - vai viesnīcās neviens neprotestēja, ka vienā numuriņā 5 cilvēki, vai tas pēc viesnīcas noteikumiem bija OK?
Mums Vācijā 3-vietīgajā numuriņā 2 pieaugušajiem + 2 bērniem negribēja ļaut palikt.
Oficiāli gandrīz visur tika rezervēts 2 adults + 2 kids. Uz check-in gāju viens un mēģinājām visi kopā nezīmēties gar recepciju