Izdomājuši sarīkot akciju BalticMiles kartes īpašniekiem. No 6. līdz 18. decembrim, pērkot biļetes AirBaltic TravelLounge Tērbatas ielā 14 un maksājot ar šo karti, lidojumiem no 2012. gada 1. februāra līdz 31. martam sekojošas cenas:
Varšava |
LVL 19 |
|
Londona |
LVL 20 |
|
Frankfurte |
LVL 29 |
|
Stambula |
LVL 39 |
Vietu skaits par šādu cenu gan ir ierobežots.
Pamanīju (jaunu?) interesantu punktu AirBaltic noteikumos – «Savienoto reisu pasažieriem jāņem vērā, ka jāveic abi lidojuma sektori. Pretējā gadījumā iekāpšana reisā tiks liegta.» Interesanti, ko viņi taisās darīt, ja pēkšņi ceļā no Parīzes izdomāju palikt Rīgā, ne doties tālāk uz Tallinu vai Viļņu. Ar varu vedīs uz iekāpšanu?
Punkts varbūt arī jauns, bet de facto politika jau sen kā ir tāda. Virzienā no Rīgas neko nepadarīsi, bet ja vajag biļeti atpakaļ, teiksim, no Parīzes, tad jau labu laiku kā skatos pirmām kārtām nevis Rīgu, bet gan HEL, ARN, TLL, VNO. 90% gadījumu būs lētāk!
Ko darīt, ja bagāžu atpakaļceļā iečeko līdz tai Viļņai vai Tallinai?
Un vai tiešām var turpceļā liegt iekāpšanu "otrajā daļā" no Rīgas? Ja es internetā reģistrējos, man tak iekāpšanas karte jau būs! Sarežģītāk laikam, ja nododama bagāža...
piecilati - 1) atpakaļ bagāžu vienkārši prasi, lai iečeko līdz Rīgai, nekas īpašs nav jāizdomā. Ja ir vēlme, lai izskatītos dabiskāk, var rezervējot otro lidojumu izvēlēties pēc daudzām stundām vai par nākamajā dienā - uz Viļnu un Tallinu ir daudz lidojumu, un parasti cena no tā nemainās, kuru izvēlies. 2) var liegt, un arī liegs, par to nešaubies, iekāpšanas karte te neko nenozīmē. Ir bijuši precedenti un pat sižeti TV kad cilvēki sēdināti ārā no lidmašīnas. Parasti gan tik tālu nemaz netiek, manuprāt, iekāpšanas karte vienkārī neļaujas noskenēties pie geita, ja pirmais posms izlaists.