Impro nedienas. PTAC iekļauj melnajā sarakstā.

11 atbildes [Pēdējā ziņa]
Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4537
Manīts: pirms 15 st

Pat lielie spēlētāji nespēj izpildīt saistības.

Ja pareizi saprotu tad sanāk ka ir divi uzņēmumi:  Impro ceļojumi kā turisma operators un cita SIA kas ir tūrisma aģents. Aģents saņēma naudu un it kā nav to atdevis operatoram. No malas izskatās, ka tāpat nauda ir pie Impro tikai "citā kabatā".

https://www.tvnet.lv/7375129/ptac-melnaja-saraksta-ieklauj-impro-celojumus

Bzh
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/12/2012
Ziņas: 1750
Manīts: pirms 1 d

Rihards_007 rakstīja:

Pat lielie spēlētāji nespēj izpildīt saistības.

Ja pareizi saprotu tad sanāk ka ir divi uzņēmumi:  Impro ceļojumi kā turisma operators un cita SIA kas ir tūrisma aģents. Aģents saņēma naudu un it kā nav to atdevis operatoram. No malas izskatās, ka tāpat nauda ir pie Impro tikai "citā kabatā".

https://www.tvnet.lv/7375129/ptac-melnaja-saraksta-ieklauj-impro-celojumus

Man ar bija jautājums - kas ir ar Impro. Un tiešām viņi pagājušā gada februārī beidza darbību? Smile

Šis viedoklis ir mans un attiecas uz mani, pat, ja reizēm tas ir uzrakstīts vispārējā formā :)

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4537
Manīts: pirms 15 st

Kā turoperators gan jau ka strādā arī šobrīd, bet operatoru ceļojumus tirgo ceļojuma aģenti. Jautājums vai tas bankrotējušais aģents bija viņu saistīts uzņēmums vai vienkārši kāda nesaistīta SIA. Ja nesaistīta, tad gan jau ir no vairākiem klientiem iekasēta nauda un tālāk operatoriem nav aizskaitīta. Diez vai uzņēmums ir taisījis maksātnespēju dēļ 400eur. Iespējams daudz līdzigas klientu summas ir pie viņiem palikušas, kas nav aizgājušas tālāk operatoriem.

Ja aģents ir nesaistīts ar Impro, tad PTAC it kā nebūtu tiesības Impro ielikt melnajā sarakstā.

propers
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/06/2014
Ziņas: 4763
Manīts: pirms 2 st

Un ko pats darītu ja vadītu Impro un tuvotos bankrots? Tas tak nav sarežģīti - visus līgumus slēgt caur kādu jaunu SIA un nekādas atbildības?

mursitis
Nav tiešsaistē
Kopš: 21/07/2010
Ziņas: 256
Manīts: pirms 8 st
Kur:

SIA "Pegasus International" (bankrotējušais aģents) nav un nebija nekā saistīts ar Impro. Vienīgā saistība, ka tirgoja Impro ceļojumus. Diemžēl Latvijā ir pietiekami daudz šādu "aģentu", kas savāc klientu naudu, bet līdz operatoriem tā nemaz nenonāk. Un, kad sākas tādi force major kā Covid, tad apgrozījums krīt, līdzekļu aprites vairs nav un iestājas bankrots. Bet šādas situācijas PTAC nerisina, jo vienkāršāk ir pieturēties pie sausa likuma burta un visu novelt uz operatoru. 

P.S. man nav nekādas saistības ar Impro un nekādi viņus neatbalstu. Bet šī situācija ir absurda.

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4537
Manīts: pirms 15 st

Ja jau Impro bija izsniedzis kādu Voucher vai apstiprinājumu šim ceļojumam tad jau paši ir vainīgi ka uzticējās aģentam. Diez vai aģents pats taisīja kādu voucher.
Pēc manas saprašanas aģents no operatora saņem gala apstiprinājumus tikai tad, kad ir norēķinājies ar to un tad saņem apstipinājumu.
Ja aģents tik savācis naudu no klienta un nekāds apstiprinājums/voucher klientam nav izniegts tad šeit redzu ka klientam ar aģentu jācīnās un nekas vairāk.

Tas tāpat kā paziņam iedodu naudu lai nopērk koncerta biļeti. Ja viņš man biļeti nav iedevis tad es nedrīkstu iet pie koncerta organizatora un prasīt lai atdod naudu par atceltu koncertu, jo redz, es paziņam iedevu naudu lai viņš nopērk.

Pēc raksta nevar īsti saprast vai klientam ir bijis Impro apstiprinājums/voucher šim ceļojumam. Ja bija tad gan Impro ir jāuzņemās vaina, kaut arī naudu no aģenta nav saņēmuši.

mursitis
Nav tiešsaistē
Kopš: 21/07/2010
Ziņas: 256
Manīts: pirms 8 st
Kur:

Rihards_007 rakstīja:

Ja jau Impro bija izsniedzis kādu Voucher vai apstiprinājumu šim ceļojumam tad jau paši ir vainīgi ka uzticējās aģentam. Diez vai aģents pats taisīja kādu voucher.
Pēc manas saprašanas aģents no operatora saņem gala apstiprinājumus tikai tad, kad ir norēķinājies ar to un tad saņem apstipinājumu.
Ja aģents tik savācis naudu no klienta un nekāds apstiprinājums/voucher klientam nav izniegts tad šeit redzu ka klientam ar aģentu jācīnās un nekas vairāk.

Tas tāpat kā paziņam iedodu naudu lai nopērk koncerta biļeti. Ja viņš man biļeti nav iedevis tad es nedrīkstu iet pie koncerta organizatora un prasīt lai atdod naudu par atceltu koncertu, jo redz, es paziņam iedevu naudu lai viņš nopērk.

Pēc raksta nevar īsti saprast vai klientam ir bijis Impro apstiprinājums/voucher šim ceļojumam. Ja bija tad gan Impro ir jāuzņemās vaina, kaut arī naudu no aģenta nav saņēmuši.

Kāds vaučeris, ja klients bija iemaksājis tikai avansu????

sussurs
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/02/2009
Ziņas: 785
Manīts: pirms 13 st

Es šajā situācijā tomēr esmu Impro pusē - kā var no ceļojuma organizatora pieprasīt atdot naudu, kuru tas nemaz nav saņēmis? Tas apmēram kā samaksāt 1a.lv naudu par pannu, nesaņemt to pannu un iet naudu atprasīt pannas ražotājam. Kur loģika?

sussurs
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/02/2009
Ziņas: 785
Manīts: pirms 13 st

propers rakstīja:

Un ko pats darītu ja vadītu Impro un tuvotos bankrots? Tas tak nav sarežģīti - visus līgumus slēgt caur kādu jaunu SIA un nekādas atbildības?

Man radiniecei bija iemaksāta nauda Impro pirms pandēmijas, nebija problēmu atgūt.

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3367
Manīts: pirms 7 st

It kā izskatās, ka Impro tur nav pie vainas, cik pēc izklāsta var saprast, no otras puses, 400 eur dēļ melnajā sarakstā iekļūt... nu nezinu. Var jau būt ka iegūtā publicitāte to atsver?

norcha
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/05/2014
Ziņas: 36
Manīts: pirms 9 ned

Man radiem arī nebija problēmu atgūt naudu par nenotikušiem ceļojumiem. Ceļojumus bija apmaksājuši pilnībā, bet pa tiešo impro nevis aģentiem.

Haso
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/12/2013
Ziņas: 247
Manīts: pirms 19 ned

Man radiem Impro paši piedāvāja atmaksāt pirms viņi pieprasīja.