Pat lielie spēlētāji nespēj izpildīt saistības.
Ja pareizi saprotu tad sanāk ka ir divi uzņēmumi: Impro ceļojumi kā turisma operators un cita SIA kas ir tūrisma aģents. Aģents saņēma naudu un it kā nav to atdevis operatoram. No malas izskatās, ka tāpat nauda ir pie Impro tikai "citā kabatā".
https://www.tvnet.lv/7375129/ptac-melnaja-saraksta-ieklauj-impro-celojumus
Pat lielie spēlētāji nespēj izpildīt saistības.
Ja pareizi saprotu tad sanāk ka ir divi uzņēmumi: Impro ceļojumi kā turisma operators un cita SIA kas ir tūrisma aģents. Aģents saņēma naudu un it kā nav to atdevis operatoram. No malas izskatās, ka tāpat nauda ir pie Impro tikai "citā kabatā".
https://www.tvnet.lv/7375129/ptac-melnaja-saraksta-ieklauj-impro-celojumus
Man ar bija jautājums - kas ir ar Impro. Un tiešām viņi pagājušā gada februārī beidza darbību?
Kā turoperators gan jau ka strādā arī šobrīd, bet operatoru ceļojumus tirgo ceļojuma aģenti. Jautājums vai tas bankrotējušais aģents bija viņu saistīts uzņēmums vai vienkārši kāda nesaistīta SIA. Ja nesaistīta, tad gan jau ir no vairākiem klientiem iekasēta nauda un tālāk operatoriem nav aizskaitīta. Diez vai uzņēmums ir taisījis maksātnespēju dēļ 400eur. Iespējams daudz līdzigas klientu summas ir pie viņiem palikušas, kas nav aizgājušas tālāk operatoriem.
Ja aģents ir nesaistīts ar Impro, tad PTAC it kā nebūtu tiesības Impro ielikt melnajā sarakstā.
Un ko pats darītu ja vadītu Impro un tuvotos bankrots? Tas tak nav sarežģīti - visus līgumus slēgt caur kādu jaunu SIA un nekādas atbildības?
SIA "Pegasus International" (bankrotējušais aģents) nav un nebija nekā saistīts ar Impro. Vienīgā saistība, ka tirgoja Impro ceļojumus. Diemžēl Latvijā ir pietiekami daudz šādu "aģentu", kas savāc klientu naudu, bet līdz operatoriem tā nemaz nenonāk. Un, kad sākas tādi force major kā Covid, tad apgrozījums krīt, līdzekļu aprites vairs nav un iestājas bankrots. Bet šādas situācijas PTAC nerisina, jo vienkāršāk ir pieturēties pie sausa likuma burta un visu novelt uz operatoru.
P.S. man nav nekādas saistības ar Impro un nekādi viņus neatbalstu. Bet šī situācija ir absurda.
Ja jau Impro bija izsniedzis kādu Voucher vai apstiprinājumu šim ceļojumam tad jau paši ir vainīgi ka uzticējās aģentam. Diez vai aģents pats taisīja kādu voucher.
Pēc manas saprašanas aģents no operatora saņem gala apstiprinājumus tikai tad, kad ir norēķinājies ar to un tad saņem apstipinājumu.
Ja aģents tik savācis naudu no klienta un nekāds apstiprinājums/voucher klientam nav izniegts tad šeit redzu ka klientam ar aģentu jācīnās un nekas vairāk.
Tas tāpat kā paziņam iedodu naudu lai nopērk koncerta biļeti. Ja viņš man biļeti nav iedevis tad es nedrīkstu iet pie koncerta organizatora un prasīt lai atdod naudu par atceltu koncertu, jo redz, es paziņam iedevu naudu lai viņš nopērk.
Pēc raksta nevar īsti saprast vai klientam ir bijis Impro apstiprinājums/voucher šim ceļojumam. Ja bija tad gan Impro ir jāuzņemās vaina, kaut arī naudu no aģenta nav saņēmuši.
Ja jau Impro bija izsniedzis kādu Voucher vai apstiprinājumu šim ceļojumam tad jau paši ir vainīgi ka uzticējās aģentam. Diez vai aģents pats taisīja kādu voucher.
Pēc manas saprašanas aģents no operatora saņem gala apstiprinājumus tikai tad, kad ir norēķinājies ar to un tad saņem apstipinājumu.
Ja aģents tik savācis naudu no klienta un nekāds apstiprinājums/voucher klientam nav izniegts tad šeit redzu ka klientam ar aģentu jācīnās un nekas vairāk.
Tas tāpat kā paziņam iedodu naudu lai nopērk koncerta biļeti. Ja viņš man biļeti nav iedevis tad es nedrīkstu iet pie koncerta organizatora un prasīt lai atdod naudu par atceltu koncertu, jo redz, es paziņam iedevu naudu lai viņš nopērk.
Pēc raksta nevar īsti saprast vai klientam ir bijis Impro apstiprinājums/voucher šim ceļojumam. Ja bija tad gan Impro ir jāuzņemās vaina, kaut arī naudu no aģenta nav saņēmuši.
Kāds vaučeris, ja klients bija iemaksājis tikai avansu????
Es šajā situācijā tomēr esmu Impro pusē - kā var no ceļojuma organizatora pieprasīt atdot naudu, kuru tas nemaz nav saņēmis? Tas apmēram kā samaksāt 1a.lv naudu par pannu, nesaņemt to pannu un iet naudu atprasīt pannas ražotājam. Kur loģika?
Un ko pats darītu ja vadītu Impro un tuvotos bankrots? Tas tak nav sarežģīti - visus līgumus slēgt caur kādu jaunu SIA un nekādas atbildības?
Man radiniecei bija iemaksāta nauda Impro pirms pandēmijas, nebija problēmu atgūt.
It kā izskatās, ka Impro tur nav pie vainas, cik pēc izklāsta var saprast, no otras puses, 400 eur dēļ melnajā sarakstā iekļūt... nu nezinu. Var jau būt ka iegūtā publicitāte to atsver?
Man radiem arī nebija problēmu atgūt naudu par nenotikušiem ceļojumiem. Ceļojumus bija apmaksājuši pilnībā, bet pa tiešo impro nevis aģentiem.
Man radiem Impro paši piedāvāja atmaksāt pirms viņi pieprasīja.