Kad kāds paziņo par priecīgām ziņām sakarā ar izmaiņām vai programmu atjauninājumiem, man jau automātiski rodas pretreakcija, sagaidot problēmas ar iepriekšējā pakalpojuma izdevīgumu un datorprogrammu nevajadzīgu sarežģīšanu, paslēpjot vai vispār likvidējot tieši tās funkcijas, kuras es tajā programmā izmantoju visvairāk. Esmu riktīgs konservs ne tikai politiskajos uzskatos
IHG paziņo par būtiskām izmaiņām savā lojalitātes programmā, Club, Gold Elite, Platinum Elite un Spire Elite modificējot uz citiem dārgmetāliem un līmeņiem. Vecie un jaunie noteikumi šādi:
Agrāk Gold Elite līmeni sasniegt nebija īpaši sarežģīti, un jau pēc 7 rezervācijām varēja sākt baudīt īpašo attieksmi recepcijā, welcome drink un snack komplektus (2x Aperol Spritz plus pilna paplāte ar čipsiem, riekstiņiem un šokolādes batoniņiem pēdējā Itālijas ceļojumā īpaši pārsteidza). Kaut arī man parasti piedāvā izvēlēties starp welcome drink vai 300 bonusa punktiem, pēc dzēriena izvēles vienalga kontā bieži vien ieripoja 300 punkti. Dienās, kad ir pēcpusdienas vai vakara reiss, vēlā izrakstīšanās bieži vien arī noderēja kā bonuss, lai var izmest loku pa pilsētu, un 13:30 vēl ieiet dušā un sataisīties ceļam. Redzēsim, kā bonusiņus sadalīs tagad starp jaunajiem līmeņiem, bet skaidrs, ka ar 7 rezervācjām gada laikā labāku līmeni vairs nevarēs sasniegt. Tas jau ir mīnuss. Vai jaunais Silver Elite būs tikpat labs, kā vecais Gold Elite, arī šaubos.
Bonusa punkti par palikšanām tagad arī būs grūtāk saņemami tiem, kas ceļo mazāk. Lai sāktu pelnīt kaut nedaudz vairāk bonusa punktus, tagad gada laikā jāveic nevis 7 rezervācijas, bet 12 (pie vienādi dārgām rezervācijām vienpadsmitās rezervācijas 20% nespēs pat nokompensēt 3x10% bonusu vecajā sistēmā par 8.-10. rezervācijām).
Ceru, ka jaunās ziņas par priekšrocību sadalījumu starp līmeņiem tomēr likvidēs manu skepsi, bet, ja būtu iespēja balsot par vecās sistēmas atstāšanu, es balsotu par veco labo, kaut arī jau nākamajā ceļojumā uz ASV maršruts tiek plānots tā, lai nakšņot sanāktu IHG viesnīcās, un sakrāt rezervāciju limitu šogad vajadzētu būt viegli. Cik sapratu, 2022.g rezervācijas jau tiks ieskaitītas jaunās programmas maratonā uz augstāko līmeni.
Ņemot vērā, ka aviokompānijām un viesnīcām ir indeve aiz jaukā vārdiņa 'enhancements' bieži vien paslēpt kādus līdzšinējo labumu samazinājumus, un jo īpaši tas attiecas uz lojalitātes programmām, tad nav brīnums, ka cilvēki pret šādiem 'uzlabojumiem' ir aizdomīgi skeptiski un parasti skatās, kas tad nu atkal ir noņemts nost
Paaātrinātais veids iegut Platīna statusu, derīgu līdz 2023. gada decembrim, ja paliek 5 reizes 90 dienās no reģistrēšanās brīža: https://www.ihg.com/content/gb/en/deals/b2b/fasttracktoplatinum?promoCod...
Pēdējais brīdis reģistrēties ir 12. marts.
Es biju gaidījis, ka būs izmaiņas dažādos labumos, kas tiek piedāvāti šiem statusa līmeņiem. Bet to informāciju sola vēlāk:
This is just the beginning
Stay tuned for the official launch of the new IHG Rewards programme in a few months. You’ll hear more about our new benefits and all the updated ways to earn and redeem. And when it comes to picking perks, the choice is all yours.
Get ready for a loyalty programme that rewards you for being you.
Redzēs, vai IHG beidzot saņemsies darīt kā citi tīkli, piedāvāt bezmaksas brokastis augstāko līmeņu klientiem.
Paaātrinātais veids iegut Platīna statusu, derīgu līdz 2023. gada decembrim, ja paliek 5 reizes 90 dienās no reģistrēšanās brīža: https://www.ihg.com/content/gb/en/deals/b2b/fasttracktoplatinum?promoCod...
Pēdējais brīdis reģistrēties ir 12. marts.
Šis kaut kā bija paskrējis garām. Sen jau spēkā šis piedāvājums? Ja platīns nedevalvēsies uz zeltu šajā pārejas laikā, tad noteikti ir vērts iespringt.
UPD. Šķiet, ka kvotas jau izpildītas. Man, mēģinot pieteikties piedāvājumam, stāv rakstīts "Sorry, this offer is no longer available!". Kā citiem?
Man pateica, ka esmu jau reģistrējies - tad nu skatos, ka viņgad augustā ar to uzaudzēju līmeni!
Paaātrinātais veids iegut Platīna statusu, derīgu līdz 2023. gada decembrim, ja paliek 5 reizes 90 dienās no reģistrēšanās brīža: https://www.ihg.com/content/gb/en/deals/b2b/fasttracktoplatinum?promoCod...
Pēdējais brīdis reģistrēties ir 12. marts.
Šis kaut kā bija paskrējis garām. Sen jau spēkā šis piedāvājums? Ja platīns nedevalvēsies uz zeltu šajā pārejas laikā, tad noteikti ir vērts iespringt.
UPD. Šķiet, ka kvotas jau izpildītas. Man, mēģinot pieteikties piedāvājumam, stāv rakstīts "Sorry, this offer is no longer available!". Kā citiem?
Man rāda šādu:
We encountered a system problem while processing your request. Please try again or contact the IHG Rewards Club Customer Care Centre for assistance.
un parādās vieta, kur ievadīt Promotion code.
Un noteikumos apakšā šāds:
** May not be available in all regions. Subject to availability.
Šis kaut kā bija paskrējis garām. Sen jau spēkā šis piedāvājums? Ja platīns nedevalvēsies uz zeltu šajā pārejas laikā, tad noteikti ir vērts iespringt.
UPD. Šķiet, ka kvotas jau izpildītas. Man, mēģinot pieteikties piedāvājumam, stāv rakstīts "Sorry, this offer is no longer available!". Kā citiem?
Šo viņi ik pa brīdim palaiž pēdējā laikā. Es nemēģināju reģistrēties, jo nav plānots uzturēties IHG tuvākajos mēnešos.
We encountered a system problem while processing your request. Please try again or contact the IHG Rewards Club Customer Care Centre for assistance.
un parādās vieta, kur ievadīt Promotion code.
Promo code is saitē ietverta, 36326. Bet, ja rāda kļūdu, diez vai nostrādās arī ierakstot ar roku.
Paaātrinātais veids iegut Platīna statusu, derīgu līdz 2023. gada decembrim, ja paliek 5 reizes 90 dienās no reģistrēšanās brīža: https://www.ihg.com/content/gb/en/deals/b2b/fasttracktoplatinum?promoCod...
Pēdējais brīdis reģistrēties ir 12. marts.
Šis kaut kā bija paskrējis garām. Sen jau spēkā šis piedāvājums? Ja platīns nedevalvēsies uz zeltu šajā pārejas laikā, tad noteikti ir vērts iespringt.
UPD. Šķiet, ka kvotas jau izpildītas. Man, mēģinot pieteikties piedāvājumam, stāv rakstīts "Sorry, this offer is no longer available!". Kā citiem?
Uzrakstīju e-pastu par šo lietu, un šodien atradu iepriecinošu vēstuli:
Hi Mr. RX,
I hope you're well, so sorry for the delayed response.
I see that you tried to sign up for our "Fast Track to Platinum Status” offer. Thank you for your participation! I’m glad that you’re finding ways to build up your account status.
So sorry if you can't register online, glad to tell you that I already registered your account today. Stay 5 qualifying nights within 90 days to get the Platinum Elite status.
I hope this addressed your inquiry but if you have additional questions, please don't hesitate to let us know -- our new email address is ihgrewards [at] ihg [dot] com.
Happy to help,
Jenah
Šķiet, ka šobrīd izsludinātā akcija Fast Track to Platinum sākās tikai 12/01/2022 (parādās pie piereģistrētā piedāvājuma manā kontā), tāpēc noteikti nevarēju tai pieteikties kaut kad agrāk un piemirst. Ja kādam līdzīga problēma un līdz 12. martam plānotas 5 rezervācijas, rakstiet ihgrewards [at] ihg [dot] com ar lūgumu piereģistrēt manuāli, sūdzoties, ka online piereģistrēšanās nenotiek kļūdas paziņojuma dēļ.
Super! Paldies, man arī nekādi neizdodas piereģistrēties akcijai. Rakstīšu epastu.
Vajag norezervēt 2 numuriņus Meksikā. T&C saka, ka "Except at InterContinental® Alliance Resorts and hotels in MLAC*, Members may earn Points on all Eligible Charges for multiple hotel rooms (up to 9) provided those rooms are used in conjunction with the Member's stay at the same hotel... . *MLAC includes: ...Mexico...". It kā pēc noteikumiem punktus par 2 numuriņiem Meksikā nevaru saņemt.
Savukārt mēģinot rezervēt 2 numuriņus, IHG ® Rewards Club Earnings Estimate par 2 numuriņiem nopelnāmo punktu daudzumu rāda tieši 2x lielāku, nekā mēģinot rezervēt 1 numuriņu, respektīvi nav ierobežojuma saņemt punktus par 2 numuriņiem.
Kā jūs domājat, kam ticēt - T&C vai potenciālajā rezervācijā rādītajam? Varbūt kādam no nesenajiem Meksikas apceļotājiem jau ir praktiska pieredze līdzīgā jautājumā?
Es jau vairāk ticētu noteikumiem. Bet uztaisi ekrānattēlu no rezervēšanas lapas, varbūt palīdz pēc tam strīdā. Kā ienāca prātā paskatīties noteikumus?
Kā ienāca prātā paskatīties noteikumus?
Iekšējā balss lika paskatīties, vai nav kādi ierobežojumi punktu saņemšanai par vairākiem numuriņiem
Variants, lai palielinātu veiksmes iespēju, ir prasīt salikt visas izmaksas viena numura rēķinā. Tad kādam būtu ļoti jāiedziļinās, lai Tu nesaņemtu punktus.
Tur ir interesants tarifs ar +3000 pts/night/room par +6€. Gribētos izmantot šo tarifu abiem numuriem un arī saņemt šos punktus savā kontā par abiem numuriem. Domā, ja prasīt salikt visas izmaksas viena numura rēķinā, tad šis +3000 par katru numuru arī nāktu līdzi?
Tas otra numura bonuss visu sarežģī… Tieši tādas pieredzes nav, bet man ir aizdomas, ka par to būs vēl papildus jācīnās, automātiski neieskaitīsies nevienā gadījumā. Šajā ziņā dzīve mani padarījusi par pesimistu.
MAn te tāds muļķīgs jautājums. Nespēju šovakar skaidri izdomāt. Vajag viesnīcu vienai naktij. Maksā 128eur, vai 10k punkti + 59EUR. Ja parezi atceros tad 10K punkti ir ap 50 eur. Tad laikam sanāk, izdevīgāk ņemt par punktiem + naudu?
Jā, šajā gadījumā izdevīgāk būs par punktiem + naudu.
Paņēmu pa 20K punktiem.
Platinum līmeni akcijas ietvaros saņēmu vēl pirms ASV ceļojuma, jo Dubaijā man pieskaitīja arī tās naktis, kuras caur savu kontu rezervēju kolēģim (katram sava istaba vienā rezervācijā). Bet ASV man sanāca aplauzties, jo saņemtais serviss bija sliktāks, nekā gold līmenim Eiropā. Welcome drink (un snack) vietā viennozīmīgi izdevīgāk bija ņemt 500pts, jo man piedāvāja no ledusskapja paņemt sulas vai kolas pudelīti Nekāds apgreids arī nesanāca. Jacer, ka pēc izmaiņām platinum līmenim tomēr būs kāds būtisks bonuss arī ASV, izņemot papildus 200 welcome points. Kad varētu būt zināmi jaunie noteikumi?
Man jautājums par to Platinum akciju, ko panācu, rakstot caur epastu. Tagad esmu palikusi tās 5 naktis ASV, bet statuss nav piešķirts un kad skatos pie akcijām, tad tā Platinum akcija rādās kā Expired jau 12.martā (tad sanāk, ka visas manas rezervācijas bija jau pēc akcijas beigām), lai gan pašos noteikumos toreiz bija minēts 31.marts. Vai kādam ir līdzīgi?
Ar IHG es vienmēr, vienmēr, vienmēr taisu ekrānšāviņus viņu akcijām, jo man ir bijušas vairākas situācijas, ka pēc tam izrādās, ka klusiņām kāds punkts pamainās. Tā bija ar palikšanu Singapūrā, pēc kuras man bija jāpienākas statusam, bet to nepiešķīra, jo esot bijusi "pārāk lēta cenu kategorija", kaut noteikumos tā nebija rakstīs. Toreiz man kā kompensāciju piedāvāja kaut kādu tur individuālo challenge variantu, lai sasniegtu nākamos līmeņus, atkarībā no palikšanu skaita (kas man labi derēja, jo es tiku vēl uz nākamo tādā veidā). Gana bieži punkti arī bijuši sarēķināti nepareizi vai nav piešķirti vispār. Ja Tev epastā ir noteikumi, uz kādiem piekriti, tad es nekautrējoties rakstītu, ka nav pareizi piešķirts, lai risina.
Man jautājums par to Platinum akciju, ko panācu, rakstot caur epastu. Tagad esmu palikusi tās 5 naktis ASV, bet statuss nav piešķirts un kad skatos pie akcijām, tad tā Platinum akcija rādās kā Expired jau 12.martā (tad sanāk, ka visas manas rezervācijas bija jau pēc akcijas beigām), lai gan pašos noteikumos toreiz bija minēts 31.marts. Vai kādam ir līdzīgi?
Raksti uz ihgrewards [at] ihg [dot] com
Es biju gaidījis, ka būs izmaiņas dažādos labumos, kas tiek piedāvāti šiem statusa līmeņiem. Bet to informāciju sola vēlāk:
This is just the beginning
Stay tuned for the official launch of the new IHG Rewards programme in a few months. You’ll hear more about our new benefits and all the updated ways to earn and redeem. And when it comes to picking perks, the choice is all yours.
Get ready for a loyalty programme that rewards you for being you.
Redzēs, vai IHG beidzot saņemsies darīt kā citi tīkli, piedāvāt bezmaksas brokastis augstāko līmeņu klientiem.
Neliels rezumē par programmas izmaiņām. Tie papildus labumi, kurus solīja, laikam ir Milestone Rewards (par katrām 10 naktīm saņem bonusiņus 5000 punkti, 20USD kuponi ēdienreizēm, Confirmable Suite Upgrade pēc 20 naktīm un Annual Lounge Membership pēc 40 naktīm). Jau nākamajā ceļojumā ļoti labi šie kuponi noderēs, jo numuriņš Londonas centrā 4 cilvēku ģimenei būtu bijis sālīts pasākums, bet izmantoju iespēju norezervēt par zemāko standartcenu 2-vietīgo numuru, piezvanīju uz klientu servisu un dabūju vislielāko un dārgāko numuru. Sanāca 3x lētāk un pa kabatai. Citur kā platīna līmeņa klientam upgrade vienmēr izdevās sarunāt recepcijā (parasti paši jau to bija sagatavojuši bez teikšanas), bet šī konkrētā viesnīca atvainojās, ka ir fully booked un mēģināja atkratīties no manis. Tad nu kupons labi noderēja. Arī vakariņās sanāks aiziet, lai neietu zudumā 40 USD. Sīkums, bet patīkami.
Galvenais secinājums - kamēr bija šis platīna līmenis, IHG man bija pirmā opcija jebkurā galamērķī, bet diemžēl gada beigās termiņš beigsies un nāksies atgriezties realitātē. Ja nu kāds pamana jaunu akciju, kā ātri tikt pie platīna, dodiet ziņu! Bez tā IHG zaudē savas priekšrocības, jo par punktiem reward nights man vairs nesanāk neko ietaupīt. Parasti izvēlos maksāt naudā dažādu apsvērumu dēļ, un punkti turpina krāties. Ja numuriņš kļūst dārgāks, par to arī prasa vairāk punktu. Nav vairs kā agrāk, kad katra viesnīca bija savā punktu kategorijā 10K, 15K, 20K u.t.t. un tad bija izdevīgi rezervēt par punktiem, ja pēdējie neizķertie numuri viesnīcā bija super dārgi. Tā savulaik lēti izceļojos pa Jaunzēlandi.
Welcome points&drinks saglabājās un šad tad sagādāja patīkamus pārsteigumus. Parasti dod 2 kuponus, ja ceļojām divatā. Visdāsnākās viesnīcas ir Itālijā. Vēl viesnīcas katra individuāli improvizē ar citiem patīkamiem sīkumiem. Augļi numuriņā gandrīz katru otro reizi, bet ik pa laikam uz galda arī gaida dzirkstošais vīns ledū vai kāda vīna pudele. Good to be loyal ;)
Varbūt kaut ko vēl no bonusiem esmu palaidis garām? Palabojiet!
Šogad esmu palikusi 12 naktis kā platīna biedrs(2 gan man neieskaitīja, atkal pasakot, ka par lētu un kas tur neesot rezervēts caur viņiem, kaut viss rezervēts tāpat kā parasti) un augļi numurā vai dzirkstošais vìns ne reizi nav bijis. Welcome points vienmēr paņemu, bet izklausās, ka Tev gan-gan ir dots.
Upgrade, dzirkstošais vīns ledus spainītī un augļi pēdējo reizi bija Varšavas Holiday Inn Resort viesnīcā, kur forši palikt ar bērniem. Labs baseins. Eh... kādreiz to akcijās varēja rezervēt par 5000pts par nakti, un dzīvoties kaut visu nedēļu.
Vakar kārtējais pārsteigums - Holiday Inn Gatwick uzsauca bagātīgi piekrautu minibāru
Bet par restorānā pirktu cheesecake man tomēr neļāva norēķināties ar food&beverage reward kuponu. Nesaprot viņi, kā tas strādā, tāpēc ieturēja maksu no kartes, kaut arī piekodināju, lai to nedara.
Par to es laikam uzrakstītu viņu supportam. Man kā platīna biedram ir super ātri risinājuši lietas, rakstot uz šo:
priorityclub [at] ihg [dot] com |
Šodien Prāgas HI upgrade un 0,187l čehu vīns sagaida numuriņā. Sīkums, bet patīkami. Welcome drink kupons, protams, iztērēts izlejamam čehu alum.