Reģistrēties var te: https://www.ihg.com/content/us/en/offers/q1accelerate2018
Man uzdevumi grūti, piedāvājums pieticīgs:
Nu dikti viņi cenšās, lai cilvēki rezervētu Bonus Points pakas…
Jā, ja pašreiz spēkā esošajā akcijā vienā kontā uzdevums bija vienkārši "book 1 bonus package stay", tad tagad jau grib 6600 punktu pakas.
Kāds pārsteigums - man atkal (jau 4.reizi laikam) pirmais uzdevums ir aplikācijas uzinstalēšana
Un katrreiz uzinstalē un dabū bonuspunktus?
Nu ja, divreiz ir ieskaitījuši, trešo reizi sava slinkuma dēļ to neizdarīju. Ņemot vērā faktu, ka IHG viesnīcās neesmu palikusi, nav slikts veids kā pelnīt punktus, gandrīz neko nedarot
upd: laikam tomēr pat trīs reizes jau esmu nopelnījusi punktus.
Par aplikācijas instalēšanu 500 punktus esmu saņēmis divas reizes, trešo vēl nav piedāvāts. Arī neesmu viesojies šajā viesnīcu tīklā.
Vienreiz jau bija bēdīga pieredze, kad nedaudz pārpratu noteikumus, un nedabūju galveno bonusu, tāpēc labāk pārprasīšu kolēģiem:
Stay More, Earn More
Get closer to the rewards you want when you stay 4 night(s) and earn 4,000 bonus points
Man vajag 4 atsevišķas rezervācijas dažādās viesnīcās, jeb pietiek ar 1 rezervāciju 4 naktīm (kā es to saprotu arī pēc T&C: Number of bonus points listed above will be awarded after the required number of qualifying room nights have been consumed by the member)?
Vienalga, cik rezervācijās tas ir. galvenais, ka kopsummā vismaz četras naktis no 1. janvāra līdz 30. aprīlim.
Ļoti slikta pieredze ar punktu reģistrēšanu par nakšņošanām Dubaijā. Man uzdevumu izpildei bija jāpaliek 2 Holiday in Express viesnīcās. Es paliku trijās, bet tikai par vienu nakti ieskaitīti punkti. 2 reizes bija jārezervē caur aplikāciju, bet tikai par vienu nakšņošanu piefiksēja rezervāciju caur aplikāciju. Nav piefiksēta arī rezervācija, kuru viecu ar "bonus package", kas izpildītu vēl vienu uzdevumu. Kad sūtīju problemātiskās rezervācijas informāciju caur sadaļu "Report missing points", par vienu viesnīcu pādījās nevis nevis "Qualifying stay", bet "Overlapping stay", kur visticamāk zudusi informācija, vai rezervācija veikta caur aplikāciju, vai bija "bonus packgage" u.tml. Kolēģim līdzīgi - viņam 2 viesnīcas nepiefiksēja palikšanu un abās uzdevuma izpildei bija jābūt "your rate" cenai, bet ar "Overlapping stay" droši vien netiks līdzēts. Kādreiz man bija e-pasts, uz kuru rakstīju par šādām problēmām, un viss tika atrisināts. Ilgu laiku problēmu nebija, tāpēc šo e-pastu esmu nozaudējis. Varat palīdzēt ar padomu vai e-pastu?
Visas savas problēmas vienmēr pieteicu caur IHG lapu pie "Report missing points" aizpildot formu. Vienmēr tika atrisināts par labu man. Mēģini sākumā caur turieni. Par overlaping stay - man vairākas reizes ir gadijies, ka punktus saliek uz viena numura (ja ņemti vairāki) un otram numuram ir overlaping stay. Punkti gan ir pēc pilnas programmas - t.i. par abiem numuriem. Varbūt tur tā problēma bija, paskaties punktus cik pienācās un cik dabūji.
Nemaz tik grūti nebija. Bet pēdējos 4K gan nesanāca savākt.