Homeaway atcelta rezervācija un pieprasījums apmaksāt visu summu

11 atbildes [Pēdējā ziņa]
tinte1
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/09/2016
Ziņas: 4
Manīts: pirms 6 gadi

Vēršos, jo esmu nokļuvusi samērā nepatīkamā situācijā - skumīgu notikumu dēļ nācās atcelt apartamenta rezervāciju, kuru biju veikusi caur homeaway.com. Līdz ceļojumam bija palikušas vien dažas dienas. Biju jau iemaksājusi depozītu apartamenta īpašniekam, sapratu, ka to zaudēšu, bet, kad uzrakstīju, ka diemžēl nevarēšu ierasties un lūdzu atcelt, īpašnieks pieprasīja samaksāt visu summu, jo es esot piekritusi viņa rezervācijas noteikumiem, kas to paredz. Pārskatot saraksti, konstatēju, ka esmu uzrakstījusi 1 vēstuli, kurā apstiprinu, ka apartamentu vēlos īrēt, pēc tam saņēmu vēstuli, kurā minēts, lai pārskaitu depozītu uz īpašnieka kontu un vēstules apakšā rezervācijas noteikumi (kur minēts, ka pilna maksa ir jāsamaksā 10 dienas pirms apmešanās).  Naudu pārskaitīju uz viņa personīgo kontu, bet nevienu vārdu, ka piekrītu noteikumiem rakstījusi neesmu. Patreiz īpašnieks neatlaidīgi sūta draudus, ka nodos manu lietu tālāk un parādu grib atgūt, neskatoties ne uz ko.

Summa paliela - vēl 500 eiro, no kuras maksāšanas, ņemot vērā jau tā pietiekamos zaudējumus vēlos izvairīties. Saprotu, ka nebiju pietiekami uzmanīga, veicot rezervāciju, bet tomēr gribētu dzirdēt, varbūt kādam ir bijusi līdzīga pieredze. Protams, katrs gadījums ir individuāls, īpašniekiem principiālāki un mazāk.

P.S. Neesmu homeaway.com reģistrēta lietotāja.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 7 st

Varbūt, ka esi pirkusi apdrošināšanu un tad, ja bēdīgais skumīgais gadījums ir noticis jau pēc apdrošināšanas nopirkšanas, vari prasīt samaksātās summas atmaksu no apdrošinātāja, ja vien to paredz apdrošinātāja noteikumi. Ja jau ir palicis mazāk par 10 dienām līdz apartamentu īres sākumam, tad formāli izīrētājam ir taisnība. Principā labāk ir nepirkt (nerezervēt) ļoti dārgus apartamentus, kuriem rezervāciju var atcelt minimāli 10 dienas pirms ierašanās. Daudziem viesnīcniekiem šai ziņā ir izdevīgāki noteikumi ar atcelšanas iespējām vien dažas dienas pirms brauciena...

tinte1
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/09/2016
Ziņas: 4
Manīts: pirms 6 gadi

Nē, apdrošināšanu nepaspēju iegādāties Frown

 

Ingemaars
Lietotāja Ingemaars attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/04/2010
Ziņas: 2451
Manīts: pirms 5 st
Kur: RIX

Varbūt vari paspēt pārdot rezervēto mītni kādam citam ar 50%-75% atlaidi?

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Kā tu pierezervēji, ja neesi tur reģistrējusies? Vai esi devusi jebkādus savus datus (kartes numuru vai ko tamlīdzīgu)?

Es personīgi tavā situācijā vienkārši ignorētu un, protams, ka nekādu naudu vairāk neskaitītu. Ja rezervācija veikta pa tiešo (apejot homeaway.com), tad viņš pats ir kaut kā viltīgi izrīkojies, cenšoties apiet homeaway komisiju un tad nu viņam pašam arī bija jāuzņemās risks, ka viņu uzmetīs, kas šajā gadījumā arī notiks.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 7 st

Jā, ja kartes dati nav atstāti HOMEAWAY, tad prātīgākais būtu tālāk neko nedarīt. Ja kartes dati atstāti, tad prātīgākais būtu nomainīt karti. 500 EUR ir palieli zaudējumi, salīdzinot ar kartes nomaiņas izmaksām.

tinte1
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/09/2016
Ziņas: 4
Manīts: pirms 6 gadi

Neesmu devusi kartes datus, adresi. Viņam ir man vārds, uzvārds, personas kods, epasts un konta numurs, kas redzams, kad veicu pārskaitījumu. Man arī šķiet, ka kaut kas īsti nav pareizi no īpašnieka puses izdarīts, jo brīdī, kad viņš atsūtīja rezervācijas apstiprinājumu ar noteikumiem, pēc manas izpratnes īpašniekam vajadzēja palūgt, lai es apstiprinu, ka piekrītu noteikumiem, kā tas parasti notiek pie tamlīdzīgām situācijām. Kaut gan, varbūt brīdī, kad pārskaitīju naudu, tiek uzskatīts, ka automātiski noteikumiem piekrītu. Protams, no vienas puses jūtos vainīga un apzinos, ka jāskatās, ko dara, bet vēl ceru, ka varu kaut kā izkļūt no šīs situācijas, lai mācība nebūtu tik dārga.

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Nav tur nekas jāizkļūst, vienkārši aizmirsti par to un viss, neko Tev gribēdams tas īzīrētājs nevarēs izdarīt. Ja moka sirdsapziņa, tad, protams, var meklēt iekšējos attaisnojumus, bet cik neesmu dzirdējis par gadījumiem, kur pārskaita naudu uz kontu un nekāda īpašuma nemaz otrā pusē nav. Nav izslēgts arī, ka šis ir tāds gadījums, vēl joprojām domāju, kā Tu pierezervēji ar pārskaitījumu nevis ar karti un kāpēc tā rīkojies gan tu, gan izīrētājs.

tinte1
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/09/2016
Ziņas: 4
Manīts: pirms 6 gadi

Kāpēc es tā rīkojos, to es tagad pati sev jautāju, laikam vienreiz vajadzēja ieberzties. Pārāk gludi viss bija līdz šim.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15314
Manīts: pirms 5 st
Kur:

Vnk ignorē un viss. Neko tak tas tips nepiedzīs.

k
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/10/2008
Ziņas: 2204
Manīts: pirms 12 st
Kur: Rīga

Ignorēt, turklāt pilnīgi. Viss, ko teiksi vai rakstīsi, var būt tikai par sliktu (t.i. mudinās otru pusi uz epistulārām aktivitātēm, jo neko citu jau viņš šai gadījumā nevar pasākt). 

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX

Pievienojos ignorētāju partijai. Smile Nekādu līgumu neparakstīji, nekur neatķeksēji, ka piekrīti noteikumiem. Tātad nav pamata no Tevis kaut ko piedzīt. Mājvietas īpašnieks par neērtībām paturēs aizskaitīto depozītu. Viss godīgi.

Turpmākās viņa vēstules vari pat nelasīt, lai nebojātu nervus, uztaisi savā pasta programmā filtru, lai sūta pa taisno uz miskasti.