Neko nerezervējiet no www.galahotels.com - naudu paņem, bet pakalpojumu nenodrošina! Pirms nedēļas norezervēju viesnīcu Kiprā - šodien ierodoties viesnīcā mūs sagaidīja pārsteigums - galahotels ir atcēlusi mūsu rezervāciju un viesnīcai paziņojusi, ka ir nobankrotējusi, līdz ar to par uzturēšanos viesnīcā bija jāmaksā vēlreiz. Ieguglējot ( trustpilot) atradu, ka pēdējās dienas tā ir noticis ar ļoti daudziem.
Kā car vienlaicīgi būt nobankrotējusi, un ar darbojošos mājaslapu, kurā var veikt rezervācijas?
Krāpnieki? Tā gadās(c), ka nobankrotē starp pirkšanu un ierašanos viesnīcā (konkrēto gadījumu nepārbaudīju).
Izskatās, ka neviens tur nav nobankrotējis, un šim līdzīgi pastāsti internetā klejo jau vairākus gadus. Man gan galīgi nav saprotams, ja tas tiešām tā ir, kā šāds ''bizness'' var turpināties gadiem, un kāpēc tad viņus nepaņem pie dziesmas bankas un kredītkaršu kompānijas (kurām, saprotams, neapmierinātie klienti prasa atpakaļ naudu) un, galu galā, policija.
Ar galahotels nosacīta problēma bija tikai vienu reizi - līdz galam nebija aprakstīts, kurā viesnīcā rezervāciju piedāvā - 4 vai 5, pie tam abas viesnīcas viena no otras atrodas 30 m attālumā, tik 5* viesnīcā bezmaksas baseins iekļauts. Solīta it kā bija 5* viesnīca, nepieminot, ka ir arī 4* (situāciju un viesnīcas zināju jau iepriekš). Pēc nelielām telefoniskām pārrunām saņēmu tomēr istabu 5*.
Man gan galīgi nav saprotams, ja tas tiešām tā ir, kā šāds ''bizness'' var turpināties gadiem
Jau padsmit gadus zinu tādu darbā iekārtošanas kantori jobsindubai, nav dzirdēts neviens gadījums, ka kāds caur viņiem būtu dabūjis darbu, bet naudiņu no lētticīgiem iekasē vienmēr. Tiesa, naudas iekasēšanas mērķis, tāpat kā maksas green card loterijām, ir tikai konsultācijas/reģistrēšana, ne pats darbs.
Tas Galahotels jau daudzus gadus tā strādājot, vismaz es atradu ziņu no 2016 gada pavasara.
https://www.tripadvisor.co.nz/ShowTopic-g186338-i17-k9537392-Galahotels_...
propers, Tava saite ir uz citādāku gadījumu, kad nav laicīgi atdevuši naudu par atceltu rezervāciju (atcēla klients).
lapsiņa, ko saka paši Galahotels? Ar viņiem sazinājies? Kā atrisināji situāciju?
Galahotels telefonus neceļ, uz e-pastu neatbild. Vakar čatā uzrakstīju Revolut, aizpildīju pieteikuma formu un tagad jāgaida līdz 45 dienām - tad jau redzēsim kā Revolut šo atrisinās.
Baņģugani Labāk vienmēr visu risināt pie reception. Nekādus avansus! Šo te iepriekšmaksāšanu uzskatu par neuzticēšanos klientam.
propers, Tava saite ir uz citādāku gadījumu, kad nav laicīgi atdevuši naudu par atceltu rezervāciju (atcēla klients).
Tur ir arī vēlāks gadījums 2016. gada 15. decembrī kurā nauda paņemta, bet nav samaksāts par rezervāciju. Paskaties komentāros.
Man ap 2008-2009. gadu bija jau problēma ar viņiem, ierados hotelī, bet hotelis nekādu rezervāciju nebija saņēmis. Tur nenopietns operātors caur telefonu mēģināja sarunāt rezervāciju ar hoteli, bet viņam tas protams neizdevās. Es biju samaksājis vienu summu, bet hotelis jau prasija citu. Ilgi nečakarējos, pieteicu chargeback.
Kāda mārrutka pēc Jūs maksājiet avansā? Aizbrauciet uz naktsmītni un uzsāciet sarunas. Nevajag baidīties! Mošk Aļaskā var nosalt un kļūt grizlijiem par barību!
Ar 321 ir radniecība? Viņš normāls pacans! (NOR-gē visu zin!)
Nu, lab, lai samiernieciskāk! Vienā pasūtināšanas portālā ņēmām viesnīcu. Tepat netālu. I viss pazudis, i atsauksmes, i pasūtījums kā tāds. Lab, ka nebija avansa!
Kā medus uzmundrina 2EUR labumi? Superiespējas? Pierādiet, ka būsiet un samaksāsiet recepcijā! Viss vienkārši!
Jā, šogad nedaudz sabijos, rezervējot no Ryanair-a. Nobombīju šos pirms, nevis pēc! Lielie neiegāzīs! Kreisie var.
Lei Feng, vai Tu aviobiletes arī ņem tikai tādas, kur maksāšana uz vietas, pa tiešo pilotam?
Esmu izmantojusi galahotels vairākas reizes. No pieredzes- viņiem kļūda rodas sajaucot aprakstā vai nosaukumā līdzīgas viesnīcas. Man tā ir bijis 2x. Vienreiz Londonā: tad sūtīju jautājumu vai tiešām rezervācija ir o.k., jo viesnīca visur rādījās izpārdota - atvainojās par kļūdu un atcēla rezervaciju.Boholā bija cita pieredze: ļoti dārga viesnīca tika piedāvāta 3x lētāk. Tikai pēc numuriņu nosaukumiem sapratu, ka tā ir cita viesnīca. Viss pārējais apraksts atbilda dārgajai. Norezervēju ar domu, ja nu gala uzņemas uz sevi kļūdu. Sūtīju viesnīcai vai ir mana rezervacija. Protams, ka nebija. Pārsūtu galahotel. Viņi man saka, ka viss kārtībā. Pārsūtu atbildi viesnīcai- rezervācija aizvien netiek apstiprināta. Tad nu sūtu galahotel, lai paskatās vai tā rezervācija nav tai x viesnīcai. Protams, ka saņemu apstiprinājumu par lēto viesnīcu. Bonusā piedāvājumu 50% atlaidi. Varbūt atlaidi iedeva tāpēc, ka jau pēc 2. dienām bija nakšņošana.
Jau padsmit gadus zinu tādu darbā iekārtošanas kantori jobsindubai, nav dzirdēts neviens gadījums, ka kāds caur viņiem būtu dabūjis darbu, bet naudiņu no lētticīgiem iekasē vienmēr. Tiesa, naudas iekasēšanas mērķis, tāpat kā maksas green card loterijām, ir tikai konsultācijas/reģistrēšana, ne pats darbs.
Tepat Latvijā bija un joprojām ir daudz tādu darbā iekārtošanas kantoru, kuri reālu darbu nemaz nepiedāvā. Mainās tikai firmas nosaukums, bet darba stils (naudas iekasēšana avansā) nemainās.
Nu jau arī mājaslapa nestrādā, tad būs bankrotējuši līdz galam.
Interesants komentārs trustpilot: