Kad Hahn tuvojas bankrotam un Frankfurte pasažieros šogad aizkrita pat aiz Schiphol, FRA&RYR šonedēļ paziņoja ka sadarbosies, pax varēs arī Frankfurtē pa skrejceļu dodties uz 2 lidmašīnām, pirmie llidojumi no pavasara uz Spāniju un Portugāli. Lufthansas Eurowings projektam vēl viens konkurents, tāpēc laikam uz FRA ir biļetes bez bagāžas par to pašu cenu, kas kādreiz ar bagāžu http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-11-02/ryanair-s-frankfurt-ra... Lufthansa solās maksāt par lidostas pakalpojumiem to ko RYR būs jamaksā.
Ryanair no pavasara pārcelļ katru 6 lidojumu no HHN uz FRA un 1 no 5 lidmašīnām
Tagad būtu īstais laiks paziņot, ka Ryanair biznesa modelis ar kaktu lidostām nav dzīvotspējīgs. Šo viedokli Delfi varētu nopublicēt ar skaļu virsrakstu.
Mh,Delfi varētu uzcept kādu interviju ar Gausu par Ryanair biznesa modeļa trūkumiem.
Ja no dārgām lidostām vairs nav kas lido, tad nav citu variantu kā samazināt cenas un dot iespēju lidot Ryanair.
pag, no FRA vairs nebija kas lido, tāpēc ielaida Ryanair? es pareizi sapratu?
pag, no FRA vairs nebija kas lido, tāpēc ielaida Ryanair? es pareizi sapratu?
Es domāju ka tas ir sava veida kompromiss. Ryanair ir gatavi maksāt vairāk, bet FRA - iekasēt mazāk. Galvenais lai lidosta paliek noslogota.
Es tomēr ceru, ka diskusijas ceļakājā saglabās kaut cik pamatotu argumentu līmeni. Vai ir avīžraksti vai liecības, ka Ryanair gatavi maksāt vairāk (salīdzinot ar ko?) vai FRA iekasēt mazāk (salīdzinot ar ko)? Vai ir kādi fakti, kas liecina, ka no FRA nav kas lido? Būtu ļoti jauki, ja mēs nenolaisots līdz no tukša gaisa sagrābstītu fantāziju pakāpienam.
Es domāju ka tas ir sava veida kompromiss. Ryanair ir gatavi maksāt vairāk, bet FRA - iekasēt mazāk. Galvenais lai lidosta paliek noslogota.
Laikam tā arī būs, jo 2016 vasarā FRA smagi ~5% zaudēja PAX un izmisumā meklēja kas to varētu aizpildīt
http://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/frankfurt-ryanair-co-bringen-frapo...
Pēc vienošanās ar Lauda Motion (Niki) pārņemšanu un pirmo 24,9% iegadi, Ryanair vēlētos Vīnes lidostā tos pašus atlaižu bonusus, kas tika iedoti Frankfurtē.
http://www.airliners.de/ryanair-frankfurter-rabatte-vorbild-wien/44352
Lufthansa pārdevusi vairak biļešu kā var aizvest, ik dienu trūkstot 5-6 lidmašīnas, tagad bezmaksas pārliek uz Ryanair, kurš aizdeva lidmašīnas Laudamotion vai atdod naudu.
http://www.austrianaviation.net/detail/eurowings-streicht-und-bucht-auf-...
Lufthansas priekšnieks atkal cepās uz Frankfurti par pretīmnākšanu Ryanair
http://www.faz.net/aktuell/rhein-main/lufthansa-chef-carsten-spohr-uebt-...
Un dienu vēlāk Frankfurtē lidostas vadība paziņo ka pirmajos 3 mēnešos pateicoties Ryanair un pārejiem LCC pasažieru pieaugums 9%. Tas protams nav Rīgas pieaugums 20%, bet lai panāktu Amsterdamu varētu pietikt.
Ryanair novembri vel par 20% samazina lidojumus no Hahn, Londona 5xned, Dublina nebus vispar, un tad vel kaut kas uz dienvidiem pazudis.
https://www.swr.de/swraktuell/rheinland-pfalz/Winterflugplan-vorgestellt...
Ryanair rudenī vēl par 50% samazinās lidojumus no Hahn. 50% ka nelidos arī RIX?
https://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/unternehmen/ryanair-streicht-verb...
Ryanair visi citi Vācijas lidojumi ir pārdošana pēc oktobra, bet HHN vairs nav nopērkami, varbūt sie gatavo pārcelities uz FRA, jo tur drīz pilnvērtīgi sāks darbu Terminal 3 lētajām lidsabiedrībām.
Tas būtu noderīgi, no FRA tālāk doties daudz ērtāk kā no HHN.
Viļņu gan smuki rāda 3 x nedēļā no Hānas arī pēc oktobra.