Esmu pamanījis, ka Ryanair slēdz biļešu pārdošanu (un pat atcelto biļešu samainīšanas iespēju) apmēram 24 stundas pirms izlidošanas.
Mēģināju nopirkt Ryanair biļeti mazāk nekā 24 stundas pirms reisa izlidošanas caur Kiwi.com un Skyscanner.net. Parādās, ka pie starpniekiem it kā varot nopirkt, bet pēdējā brīdī izmet kļūdu.
Vai lidostā piedāvās to pašu cenu, kas stāv Ryanair mājaslapā (šobrīd jau pelēcīgā krāsā - atspējota iegāde)?
Mana vienīgā pieredze ar biļešu iegūšanu tieši lidostā bija, kad Ryanair naktī dažas stundas pirms izlidošanas atcēla reisu no Rīgas. Devos uz Tallinas lidostu un caur ne-Ryanair, bet apvienoto biļešu pārdošanas kiosku bez maksas man samainīja Rīga-Londona biļeti, pret Tallinna-Londona biļeti. Bet šis process vilkās gandrīz stundu. Vajadzēja vairākas reizes pieiet pie Ryanair reģistrācijas letes, bet sākumā viņi atteica, ka jaunā biļete vēl nav parādījusies viņu sistēmā. Rindā uz to pašu kiosku mēdz stāvēt arī citi cilvēki ar sarežģītām problēmām, rinda virzās uz priekšu ļoti lēnām.
Esmu pamanījis, ka Ryanair slēdz biļešu pārdošanu (un pat atcelto biļešu samainīšanas iespēju) apmēram 24 stundas pirms izlidošanas.
Cik esmu manījis, šāds ierobežojums ir uz/ no Baltijas valstīm. Starp Itālijas lidostām ierobežojums ir stipri īsāks.
Lodziņš lidostā? Cena būs maksimālā, bet varbūt, ka vismaz darbojas.
Lidostā pie lodziņa būs cena kā Ryanair lapā šobrīd +50EUR komisija par biļetes pārdošanu, pašam sanāca šo izmantot 2021. g jūnijā, kad vajadzēja steidzami tikt no BER-RIX.
RIX lidostā "pie lodziņa" RYANAIR biļetes var nopirkt līdz brīdim, kad sākas "dzīvā reģistrācija" lidostā. Citām aviokompānijām, pm, BT pat uz šodienu vēl var nopirkt biļeti BT mājas lapā, pm, reisam uz HEL, kurš atiet plkst. 19.05. Tātad nav vienota standarta, kad tiek slēgta biļešu tirdzniecība ONLINE.
Dažādas kompānijas, dažādas politikas, tai skaitā uz dažādām valstīm kā FR gadījumā. Esmu pircis BT biļeti telefonā no rīta uz vakara reisu (mājās bija jātiek). Vai tiešām arī RIX piemaksa lodziņā, jo pēdējās 24 h citu alternatīvu nemaz nav (SXF/BER pieļauju, ir citādāk)?
Juris laikam rosās, man te valodu mikslis lapā
Dažādas kompānijas, dažādas politikas, tai skaitā uz dažādām valstīm kā FR gadījumā. Esmu pircis BT biļeti telefonā no rīta uz vakara reisu (mājās bija jātiek). Vai tiešām arī RIX piemaksa lodziņā, jo pēdējās 24 h citu alternatīvu nemaz nav (SXF/BER pieļauju, ir citādāk)?
Paldies visiem - apgaismojāt mani (jo iepriekš biju iedomājies, ka tā varbūt ir kāda centralizēta aviobiļešu rezervēšanas īpatnība, bet, izrādās, katrai aviokompānijai tomēr atšķirīgs online pārdošanas beigu termiņš pirms izlidošanas). Atceros, ka Tallinas lidostā pie biļešu lodziņa darbiniece solīja no manis komisijas maksu par biļešu maiņu, bet es argumentēju, ka Ryanair pats atcēla manu oriģinālo biļeti Rīga-Londonā tikai dažas stundas pirms izlidošanas, kad Ryanair mājaslapā to vairs nebija iespējams pašam pārcelt uz līdzīgā laikā izlidojošo Tallina-Londona reisu. Tad lidostas darbiniece pēc ilgas čakarēšanās ar biļešu sistēmu tomēr konstatēja, ka man nav jāpiemaksā komisija. Laikam viņa nekad iepriekš nebija tieši MAINĪJUSI biļetes, tikai pārdevusi no jauna.
Tātad lidostā man būtu jāmaksā 142€ (pēdējā redzamā cena Ryanair mājaslapā uz Romu) + 50€ komisijas maksa. Es beigās izlēmu tomēr nelidot par šādu cenu.
+ 50€ komisijas maksa.
Un vēlreiz - arī tad, ja tā nav iegriba, bet vienīgā alternatīva nelidot vispār?
+ 50€ komisijas maksa.
Un vēlreiz - arī tad, ja tā nav iegriba, bet vienīgā alternatīva nelidot vispār?
Man pēdējā brīdī piedāvāja pievienoties 4 (reāli 3) dienu ceļojumam uz Romu, kur jau esmu bijis. Man arī sirdij tuvāka daba, nevis pilsētas. Augsta cena ir papildu trūkums. Kāds gan tur brīnums, ja es izlemju nelidot?