Pēdējā laikā paziņas prasa dažādus jautājumus par ceļošanu ar zīdaiņiem vecumā līdz pusotram gadam. Varētu padalīties ar informāciju, kas ir lidojuši ar zemcenu aviokompanijām un arī starpkontinentālajos lidojumos.
1. emcenu kompāniju: (Ryanair, Norwegian, Wizzair...) kā arī Tradicionālo aviokompāniju lidojumos bērnu ratiņi vienmēr tiek pārvedāti bez maksas vai ir aviokompānijas, kas prasa par to papildus naudu? Ir kādi izmēri ratiņiem ko drīkst ņemt līdzi?
2. Savs sēdeklis zīdainim. It kā dažās OTAs var nopirkt zīdainim savu krēslu starpkontinentālajā lidojumā, jo ir tāda izvēle. Kā tas ir no drošības vai citiem aspektiem, vai tik mazam bērnam savs beņķis ir prātīgi un vispār ko tādu pieļauj?
Rayanair var braukt ar ratiem līdz lidmašīnai, tur tos liek nodot.
Vēl plus ir tas ka nevajag stāvēt rindā. Mums iedeva prioraty bording 5 cilvēkiem. Plus papildus soma zīdainim.
Par savu krēslu zīdainim, es ņemtu tikai tad, ja būtu kombinācija ar vienu pieaugušo un 1 zīdaini. Jo tad nepietiek vietas visam - drēbēm, visiem citiem zīdaiņu piederumiem. Kad šis sāk stapīties un locīties, vienā krēslā būs pašauri . Ja vairāki pieaugušie vai bērni reizē brauc, tad, manuprāt, parasti pietiek vietas un var atsevišķu vietu neņemt. Maz ticams, ka zīdainis mierīgi gulēs uz papildus krēsla, drīzāk jārēķinās, ka visu laiku būs pa rokām.
Esmu lidojis ar ryanair un wizzair. Liidzi nemti sporta rati! ar ratiem tikaam liidz trapam, kur tos panem prom. Atpakal ratus dabuu kopaa ar bagaazhu!
Zīdaini tā vienkārši uz papildus krēsla pārvadāt nedrīkst un neļaus. Var tikai tad, ja ir speciāli sertificēts autokrēsliņš, kurš paredzēts stiprināšanai lidmašīnas krēslā un tas ietilpts tajā (jo krēslu platums mēdz atšķirties). Plus jāpērk biļete jau vairs ne kā zīdainim, bet par pieaugušā vai bērna cenu (ir aviokompānijas, kas piešķir nelielu atlaidi bērnu biļetēm).
Par ratiņiem - manuprāt, parasti rakstīts "fully collapsible". Nezinu, kas tas skaitās, jo ir tādi kuri salokās plakani, bet paliek tik pat plati. Nav lielas pieredzes šajā.
Ryanair var ņemt divas lietas no sekojošām - ratiņi, autokrēsliņš, auto paliktnis. Ar pārējiem arī nav lielas pieredzes. Ryanair šajā ziņā ļoti devīgi.
Esam lidojuši ar bērnu līdz 2g (pēc 1g grūti viņu vairs nosaukt par zīdaini) gan ar Air Baltic, gan Ryanair, gan Turkish, gan čarteri ar Smart Lynx (uz Tenerifi). Gan ar divdaļīgajiem ratiem (kas domāti pašiem mazākajiem), gan "sporta" ratiem. Nekad nevienā gadījumā nekas nav bijis papildus jāmaksā un nav bijušas nekādas pretenzijas.
Ja bērns ir līdz ~1g vecumam un laikam līdz ~75cm garumam (+ kaut kāds svara ierobežojums), tad starpkontinentālajos lidojumos ieteiktu prasīt vietu ar bērnu kasti, ko pieliek pie sienas. Tas ļoti atviegloja lidojumus. Pirkt atsevšķu vietu neesam mēginājuši, jo nezinu līdz galam noteikumus par speciālo krēsliņu un neuzskatīju par vajadzību maksāt kā par pieaugušo.
Labdien,
Esam līdojuši ar zīdaini ar airbaltic un Lufthansu. Ratus jānodod pie lidmašīnas durvīm un pēc lidojuma jāsaņem pie izkāpšanas. Vedām arī auto krēslu, gan infant gan arī lielāku, 9-18 kg, nodevam pēc reģistrācijas ka lielgabarīta bagāža, izņēmām no lielgabarīta bagāža. Rati vienmēr ir bezmaksas, krēslu nodevām ka papildus somu līdz 10 kg.
Pacelšu vecu tēmu ar jaunu jautājumu.
Respektīvi gribam nākamajā vasara lidot ar airbaltic. Mazais dzims tikai pēc pusotra mēneša, attiecīgi nav zināms ne vārds ne dzimšanas datums. Vai Airbaltic ļauj pievienot zīdaini rezervācijai vēlāk un vai par to nenoplēš piecas ādas?
Piezvani viņiem un pajautā!
+371 67 006 006 - nav paaugstinātas maksas numurs.
Piezvanīju un varu arī pats atbildēt. Zīdaini var pievienot rezervācijai vēlāk, tik jāzvana viņiem vai jāsūta e-pasts.