Īsumā - biļete no Atēnām uz Rīgu. Reiss 15.05 pārlikts uz 11.15. Laiks man neder. BT lapā tajā pašā dienā tirgojas reiss 23.40. Uz to pārlikt atsakās, jo to izpildot cita aviokompānija. Bet tam ir BT numurs, tas tiek tirgots BT lapā kā tiešais reiss. Mani atšuva jau 2 operatori. Kā pret sienu. Tikai plkst. 11, vai atdos naudu. Man nevajag naudu. Man 20.07. Vajag tikt atpakaļ uz Rīgu.
Vajag palīdzību - kur rakstīt vai kam zvanīt? Kāda jums pieredze,
Ar BT jau ir bijis tā, ka šie drīzāk apmaksās pāris dienas viesnīcā un pārcels uz nākamo savu reisu, nekā lidinās ar citu aviokompāniju.
Nemaz nezinu, ko ieteikt, skaidrs, ka vairāk kā 3 stundas ir pietiekami nozīmīgas izmaiņas, lai pasažieris varētu tām nepiekrist. Ir pilnīgi reāli dabūt nākamo BT tiešo reisu un apmaksātu viesnīcu līdz tam, bet droši vien tajā virzienā tas ir pēc vairākām dienām.
Otrs variants, ja vien tā biļete 23.40 nemaksā veselu bagātību, ir nopirkt to, un pēc tam mēģināt piedzīt no BT. Šajā gadījumā naudas atmaksu par nopirkto reisu prasīt nevajag.
Var piezvanīt PTAC, tur kādreiz tīri sakarīgi mācēja sariktēt lietas ar BT, vai arī uzrakstīt viņiem oficiālu iesniegumu e-pakalpojumos. Es gan mēģinātu sākt ar zvanīšanu, jo ejot formālo ceļu viņi gan jau, ka pieprasīs rakstisku BT atbildi par atteikumu u.t.t. Pa telefonu, iespējams, kaut ko var sariktēt ātrāk.
Es rakstītu https://www.airbaltic.com/lv/izteikt-pretenziju kur sadaļa kā atcelts reiss un uzraksti ka saskaņā ar regulu viņiem ir jāpiedāvā:
1. mainīt maršrutu, izmantojot pielīdzināmu apstākļu
pārvadājumus, līdz to galamērķim pēc iespējas agrāk; vai
arī
2. c) mainīt maršrutu, izmantojot pielīdzināmu apstākļu
pārvadājumus, līdz to galamērķim vēlākā dienā atbilstīgi
pasažiera vēlmēm, ja ir pieejamas brīvas vietas.
Uzraksti sūdzībā, ka 4h agrāk tas nav "pielīdzināmu apstākļu
pārvadājums" jo mazums Tev kkāds seminārs tik 13:00 beidzās.
Sūdzībā uzreiz raksti, ka ja neievēros regulu, tad uzreiz tiks rakstīts tālāk iesniegums PTAC, lai redz kā viņi ievēro reglu un ari uzraksti, ka būs iesniegums arī pret esošo BT pārstāvi, lai izvērtē vai nezinošam darbiniekam ir vieta BT uzņēmumā.
Nedēļas divu laikā BT atbildēs.
Līdz Jūlijam vēl ir laiks un vienmēr paspēsi nopirkt to vēlo reisu ko izpilda AEGAN.
Paldies!
Interesanti tas, ka to agro reisu, ko viņi piedāvā, izpilda Maltas aviolīnijas. Uz to pārlikt var. Bet uz vēlāko Aegan nevar. Turklāt abi tirgojas BT lapā kā BT tiešie reisi ar BT lidojuma nr.
Nu, tas patiesībā ir BT reiss, ko caur wet lease izpilda Maltas aviokompānija (patiesībā, to vēl nevar zināt, kas izpildīs, jo līdz jūlijam daudz kas var mainīties).
Tas otrais ir īsts Aegan reiss, kuram BT numurs ir tikai kā codeshare.