Iegāju dažos savos profilos un pie Refer friends and earn ir šāds paziņojums..
Our referral programme will shut down on 15 Oct 2019
On Tuesday 15 October 2019 from 00:00 (CEST) your referral link will stop working. If your friend made a booking with your link before that time, you'll both still get your reward. All bookings made using a referral link after that time will not be eligible for a reward.
Pārlieku atsevišķā tēmā, jo svarīgi, un pievienoju vēl strādājošu saišu sarakstu — Juris
Tātad, līdz 01:00 naktī no pirmdienas (14. okt) uz otrdienu (15. okt) vēl var paspēt norezervēt viesnīcas booking.com ar ieteikuma saitēm, ietaupot līdz 50% no cenas (ideālā gadījumā).
Salieku saites:
Šiem laikam beidzot kļuvis aizdomīgi, ka viņiem profilu vairāk, nekā cilvēku uz Zemes.
Airbnb jau sen ieviesis feiskontroli jaunajiem klientiem.
Izcēlu atsevišķā tēmā, jo nozīmīgi, pēdējos gados šī bija lieliska permanentā akcija!
Ielogojoties kontos, uzgāju vienu savu saiti, kas vēl dod 25 USD atmaksu, pieliku to; ehh, vajadzēja ātrāk pamanīt.
Ja vēl kādam atrodas sava saite ar fiksētu ieguvumu (nevis procentiem), dodiet, pielikšu, dalīsimies ieguvumos.
Palikušas 4 dienas (piektdiena–pirmdiena), lai saplānotu un pierezervētu viesnīcas visiem nākotnē paredzētajiem ceļojumiem! Domāju rezervēt ar uzviju, liekās rezervācijas pēc tam varēs atcelt, bet, ja izrādīsies, ka kāda trūkst, tad vairs nekā.
Man viena saite ar 15$ ir, bet tā kā min pirkums 100$ tad nav jēga likt.
Jā, diemžēl nav iespējama tāda situācija, ka 15 USD no 100 ir izdevīgāk par citiem variantiem.
Jautājums - tiem tā saucamajiem jaunatvērtajiem "kaķu" kontiem pie "MY REWARDS", jāraksta reālo kartes īpašnieka vārdu un uzvārdu vai arī pietiek tikai ar reāli eksistējošu kartes Nr. un derīguma termiņu, bet vārds un uzvārds drīkst būt kā konta īpašniekam, pm, "Kaķis Pelēkais". Bažījos, ka pēc īstā vārda un uzvārda pie kartes datiem BOOKING.COM var pateikt, ka Jūs šajā gadā jau saņēmāt ieguvumu.
Droši raksti Kaķis Lieliskais.
p.s Es gan kartes datus glabāju pie profilā tikai pēc izrakstīšanās.
Mana rezervācija ir decembrī, tad es vēl dabūšu to atmaksu?
Jā, pēc palikšanas atmaksā (apmēram 30 dienu laikā, agrāk bija veiklāki).
Tikai nez, ja es tagad norezervēšu uz martu, viņi martā - aprīlī jau nebūs sen aizmirsuši, ka viņiem kaut kas jāatmaksā?
Tikai nez, ja es tagad norezervēšu uz martu, viņi martā - aprīlī jau nebūs sen aizmirsuši, ka viņiem kaut kas jāatmaksā?
Redzēs, es divas viesnīcas norezervēju martā.
Tikai nez, ja es tagad norezervēšu uz martu, viņi martā - aprīlī jau nebūs sen aizmirsuši, ka viņiem kaut kas jāatmaksā?
Uztaisi ekrānattēlus no rezervācijas procesa ar dolāru solījumu un attēlu no noteikumiem (paziņojuma par 15. oktobri). Tad varēsi argumentēt, ja tiešām piemirsīs. Bet līdz šim visu ir godprātīgi pildījuši (protams, izņemot pret Viesturu ).
Man sievai atnāca vakar pat atgādinājums, ka viņa nav norādījusi karti un nevar atmaksu atskaitīt par 2 gadus vecu rezervāciju . Bijām jau sen aizmirsuši.
Nu tā, pēdējā diena… (Pēc manas izpratnes 00:00 nozīmē pusnakti no šodienas uz rītdienu, un laika zonu dēļ tas ir 1:00 pēc Latvijas laika).
Aizvakar veicu rezervāciju ar Jura saiti, bet tad sakontaktēju pa tiešo ar viesnīcu un tie iedeva vēl labāku cenu un nosacījumus. Nācās atcelt. Bet kopumā paldies visiem, kas šajā laikā dalījās ar saitēm, kopā sanāca dažus simtus ietaupīt, it īpaši jaukas bija 75 EUR atmaksas.
Jā, lielās summas bija labas… Diemžēl pēdējā laikā sistēma gāja uz leju, gandrīz katrai otrajai viesnīcai rādīja, ka šaja ieguvums nedarbojas.
Vienā no kontiem, kurā gaidu vēl atmaksas kā ieteicējs, ejot uz My rewards rādās sekojošs teksts:
You are missing some important information. Add a new card to start receiving your rewards!
Zemāk manas pievienotās kartes dati. Pārbaudīju, karte derīga līdz 22. gadam. Noņēmu nost pieliku atkal. Tas pats. Noņēmu nost, pieliku citu. Tas pats.
Apskatījos e-pastu, kas piesaistīts attiecīgajam kontam - tur kādu nedēļu atpakaļ saņemta vēstule, lai tak es atjaunojot kartes datus.
Uzrakstīju saportam saņemtā atbilde liecina, ka rakstījis robots, un algoritms, kā tikt līdz dzīvam cilvēkam, nav saprotams:
Hi there,
We need a bit more information to help you faster and better. Please reply to this email with the following details:
• Confirmation number:
• PIN number:
• Email address used to make the reservation:
• Accommodation name and location:
• Check-in and check-out dates:
We hope to hear from you again very soon.
--
Silvia L.
Booking.com Customer Service Team
Ir kādas idejas, ko darīt? Zvanīt kaut kā negribas, kaķim grūti ar runāšanu .
Pārāk "nesadegat" ar tām atlaižu saitēm !!! Šodien, piemēram, BOOKING.COM man kā ilgstošam lietotājam V Hotel Vientiane Laosā ar BOOKING.COM mobilo aplikāciju iedeva cenu 50 -51 EUR (ar brokastīm par trim naktīm) neatceļama rezervācija, bet maksāt varēs uz vietas viesnīcā), bet datorā šī cena caur BOOKING.COM "kaķu" kontu kā relatīvi "jaunam" lietotājam būtu 86 EUR (bez atlaides). Nosacījumi un numura tips - tie paši, bet atcelšana līdz 15.12.2019. - apmēram 8 dienas pirms ierašanās bez maksas. Reāli sanāk par kādiem 8 EUR dārgāk ar visu VAGOBOND tipa atlaižu saiti, kura pašlaik ir viena no devīgākajām atlaižu saitēm un arī AGODA.COM cena, ejot iekšā ar caur manu profilu = tikai 52 EUR/3 naktis ar brokastīm un pat bez mobilās aplikācijas, tikai NON-REFUNDABLE rezervācijai. Daudzām viesnīcām Taizemē - līdzīgi...
Es jau esmu to rakstījis - daudziem objektiem tagad ir Genius atlaides (divi līmeņi, parasti 10 un 15%), tad vēl mobilās atlaides, un tad vēl var likt dažādu cenu dažādām valstīm. Pēdējo gan grūti būtu atšifrēt, par kādas valsts pārstāvi tad jāuzdodas. Mobilās cenas gan ieteicams pārbaudīt.
Tie visi, protams, ir booking pekstiņi, uz kuriem ne jau visi hosti uzķeras. Bet, reizēm patiešām ir tādi, kas sakabina abu veidu ģēnijus un vēl mobilo atlaidi, un tad brīnās, kur klients tik labu cenu dabūjis (lai gan pats sistēmā tā savadījis).
Tagad, kad atlaižu saišu periods beigsies, varbūt der atgādināt, ka var dabūt 4% atmaksu caur bonusway.lv (caur pins.bonusway.lv var dabūt pinus, bet, diez vai tas ir izdevīgāk). Šī atmaksa kombinējas ar visiem genius labumiem. Un, starp citu, viņi dod 3€ par jauna klienta piesaistīšanu katrai pusei, tā kā varbūt ir jēga uztaisīt stafeti. Ir atmaksa arī pirkumiem daudzos internetveikalos, tostarp Aliexpress.
Šā vai tā, bet vēl 3 rezervācijas paspēju veikt pēdējā brīdī.
Pa dienu vēl sanācas pāris rezervācijas, bet tagad jau 1-2h pie pēdējā soļa (booking confirmation) visu atsviež atpakaļ ar tekstu, ka nesanāca validēt karti, izvēlieties citu karti vai maksājuma veidu. Kartes vairākas, visas derīgas (pa dienu smuki darbojās), viesnīcas pamēģināju daudzākas. Aizdoma, ka jau uzlikuši kaut kādu bloķētāju, ja veic rezervāciju ar referal saiti.
Es ar šodien vēl 7 paspēju sataisīt vienam grupveidīgam ceļojumam. Viena viesnīca kurai officiāli vispār nebija iespējams pievienot karti, jo jāmaksā uz vietas, neļāvās nobokoties.
Visādi izmocījos, beigās ienāca prātā pievienot kontam kretīdkarti ar normālu limitu un tad izdevās. Secinu, ka kaut kā tomēr tiek pārbaudīta maksātspēja. Rezervācija bija nedaudz virs 1000.
Pa dienu vēl sanācas pāris rezervācijas, bet tagad jau 1-2h pie pēdējā soļa (booking confirmation) visu atsviež atpakaļ ar tekstu, ka nesanāca validēt karti, izvēlieties citu karti vai maksājuma veidu. Kartes vairākas, visas derīgas (pa dienu smuki darbojās), viesnīcas pamēģināju daudzākas. Aizdoma, ka jau uzlikuši kaut kādu bloķētāju, ja veic rezervāciju ar referal saiti.
Man tas pats, pa dienu uztaisīju pāris rezervacijas, arī jauno Jura saiti, bet vakarā - atmet kartes, it kā nederīgas...
Pamēģiniet paziņas saiti, vai nostrādā (vai ir konkrētās manas saites vaina vai globāli): https://www.booking.com/s/11_6/1f9eaeb2
Man pirms 20 min izdevās vēl viena rezervācija.
Ha, man arī sāka rādīt kartes kļūdu, veicot vēl vienu pēdējo rezervāciju.
Pamainīju IP adresi, atvēru jaunu privāto logu pārlūkā, tad aizgāja.
Man bukings jau pāris mēnešus ik pa laikam izmet kartes kļūdu ar pilnīgi normālām kartēm.
Man konts pilns, pateicos rezervētājiem!
Norezervēju ar paziņas saiti vēlreiz pēc oficiālā laika, it kā nostrādāja un apstiprinājuma e-pastā sola 25 USD. Redzēs.
Bet oficiāli ballīte beigusies, jauki uzdzīvojām divarpus gadus, paldies visiem par dalību! Gaidam nākamās izšķērdīgās akcijas.
It kā saites vēl strādā, varbūt viņi tomēr domāja pusnakti uz rītdienu.
Manuprāt viņas (dāvaniņu zīmes) mānīgi turpinās izlekt, bet ieguvumu tur nebūs. Vismas tā pēc viņu atzīmes pie programmas beigšanas ir rakstīts:
Ja jūsu draugs veiks rezervējumu 2019. gada 15. okt. plkst. 0:00 vai pēc tam, izmantojot jūsu ieteikuma saiti, viņa rezervējums būs derīgs, bet neviens no jums nesaņems ieguvumu.
Bet rezervētājs tādu tekstu nekad neredz. Viņi iekulsies lielās tiesiskās problēmās, ja mēģinās tā rīkoties.
Dīvaina tā viņu kārtība un piezīme ir, tā vietā lai neviena saite principiāli nedarbotos. Nezinu, varbūt viņiem tās miljoniem klientu elektroniski saražotās saites nav iespējams tā ar 1 klikšķi visas izdzēst.
Gan jau, ka sporta pēc var turpināt klikšķināt ar cerību, ka varbūt kārtējais viņu gļuks nostrādā un nauda tomēr atnāk atpakaļ.