Vienu dienu mēģinu ieiet savā booking kontā, bet tas uzrādās kā deaktivizēts "due to security reasons". Custome Service tur saka, ka pēc kāda laika varbūt aktivizēsies. Nekā. Nākamais supports sazinās ar vadītājiem un pēc vairāku desmit minūšu karāšanās uz līnijas, viņš vairs nespēj pievienoties atpakļ sarunai. Nākamis supports pec garās procedūras un kārtējās karāšanās uz līnijas, beigās paziņo, ka viņi konts ir deaktivizēts dēļ viņu iekšējām procedūrām, kuras nevarot teikt. Sorry, sorry, bla bla bla. Lai veidojot jaunu kontu. Lieki teikt, ka šajā kontā ir Genius 3.līmenis, ir daudzu rezervējumu vēsture, maciņā rezervējuma naudas nākamajiem bookingiem un atmaksas, aktīvās rezervācijas. Saku, ka tas ir absurds, nekādas atvainošanās nepieņemu un gribu zināt ko esmu noziedzies, jo neko nelegālu tiešām neesmu darījis. Pēc gara un uzstājīga monologa, izspiežu no supporta, ka esmu vairākas rezervācijas cancelējis... Ko??? Neesmu neko tādu darījis un pēdējo gadu laikā viena rezervācija ir tikai cancelēta un to pašu izdarīja hosts, kas saņēma apmaksu skaidrā un vienkārši negribēja dalīties ar booking. Tad nu atkal turpināju dusmoties, ka neko tādu neesmu cancelējis. Sorry, sorry, neko nevarot darīt. Uzstāju, lai dod supervisor kontaktus. Tad nu ar lielām pūlēm supports tomēr sazinājās atkal ar saviem supervisoriem un, pēc divdesmit minūšu karāšanās uz telefona līnijas, atbloķēja kontu. Tā nu beidzās laimīgi, bet padalos ar pieredzi.
Upd. Booking par neērtībām ieskaitīja 25EUR kompensāciju. Nu tāda attieksme beigās pret klientiem priecē.
Nepabrīnīšos, ka arī manu kontu kaut kas tāds sagaida...