Bagāža / papildus bagāža

4 atbildes [Pēdējā ziņa]
sussurs
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/02/2009
Ziņas: 785
Manīts: pirms 1 st

Varbūt nedaudz haotiski izklausīsies, bet varbūt kāds sapratīs un zinās Grin

Tātad ir nopirktas biļetes caur Expedia lidojumam ar BMI (nesenās kļūdas ietvaros). VIE-LHR-YYZ un atpakaļ EWR-LHR. Interesē atpakaļceļš Ņujorka - Londona. Kā pārdevēju rāda BMI, bet Operated by - Continental Airlines. Atļautā bagāža - 1 gb 20 kg. Tiktāl ok. Bet baigi gribās vēl vienu somu papildus atvest - un tur sākas pigori. BMI tas praktiski nav iespējams (maksa par katru papildus kilogramu oj oj oj), bet Continental piedāvā otru somu (vēl 23 kg) nopirkt par 70 USD.

Jautājums - kuri noteikumi bagāžai attieksies uz manu lidojumu? BMI vai Continental?

becina
Nav tiešsaistē
Kopš: 17/04/2009
Ziņas: 294
Manīts: pirms 3 d

Domāju ,ka būs Continental noteikumi. - tas ,kas ved pāri okeānam. Man bija biļete caur lufthansu sūtīta, bet atpakaļ laikam ar Continental un bija viņu noteikumi

becina

321
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/06/2011
Ziņas: 2270
Manīts: pirms 3 gadi
Kur:

Par manu bagazhu - lidoju no Indijas - ar Aeroflot lidz Kijevai, noKijevas uz Riiigu ar Airbaltic. Lidojums pirkts @ Edreams kaa Indija - Latvija, nevis divi atseviskji lidojumi.

Gribu njemt salonaa 10 kg un nodot ar ap 10 kg, Airbaltic savaa galaa neko necikstees? Cik atceros te lasiits ka noteikumi lauj vest lidz galam pirmajaa lidostaa sakrauto. Tas atiecas arii uz rokas bagazhu?

\m/

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15321
Manīts: pirms 2 st
Kur:

 321- rokas bagāžu jau nu toč neviens pa ceļam Tev neatņems! Air Baltic formāli ir 8 kg, man Rīgā nekad nekas nav svērts (kad lidoju bez lielās bagāžas un eju pa taisno uz drošības kontroli), citās lidostās mēdz svērt, īpaši, ja nav pats iečekojies internetā un ir jāparādās aģentam, bet tu taču Kijevā būsi tranzīta zonā, tur jau vairs neatņems!

Indra
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/01/2011
Ziņas: 38
Manīts: pirms 5 gadi

sussurs - Tev būs Continental noteikumi, bet ne tāpēc, ka pāri okeānam (tās zonas un "most significant carrier" svarīgi, ja ir vairāki lidojumi), bet gan tāpēc, ka ir operating carrier.

321 - ja Aeroflote Tevi ņem, tad arī airBaltic nevar iebilst, jo Tavā gadījumā Aeroflote veic pirmo starptautisko lidojumu, attiecīgi uz otro reisu darbojas tie paši noteikumi. Vienīgi jārēķinās, ka varbūt Kijevā pie geita būs jāpaskaidro, ar ko pirms tam ielidoji. Bet parasti, ja vien soma nav pārmērīgi liela/neizskatās uzkrītoši smaga, pie geita neviens vairs nepārbauda svaru/izmērus (vismaz neesmu piefiksējusi šādas problēmas KBP).