Aviobiļetē jānomaina uzvārds. Kā?

17 atbildes [Pēdējā ziņa]
cimad
Nav tiešsaistē
Kopš: 14/10/2010
Ziņas: 328
Manīts: pirms 1 ned

Rezervēju avio biļeti, bet tur steigā neievadīju pilnu uzvārdu. Kā nomainīt, lai nav jāpērk jauna biļete. Pirku caur travellink.se kas ir opodo.se uzņēmums. Lidojums ar Delta Airlines

jtt
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/11/2014
Ziņas: 4784
Manīts: pirms 16 min

Izsakies lūdzu konkrēti, varbūt, ka problēma nemaz neeksistē.

zigainis
Lietotāja zigainis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/03/2011
Ziņas: 407
Manīts: pirms 2 d

Ja ir viens kļūdains burts pa vidu gan vārdā, gan uzvārdā ->

a) nedarīt neko - atstāt boarding pasi tādu, kāda ir.

b) zvanīt/rakstīt/uztraukties aviosabiedrībai par šādu misēkli.

Kāda ir prakse šādos gadījumos? Vai drīzāk - kādas atkāpes ir pieļaujamas vārda/uzvārda kļūdās?

cimad
Nav tiešsaistē
Kopš: 14/10/2010
Ziņas: 328
Manīts: pirms 1 ned

Man ir 2 uzvārdi un vienu nepieliku. Frown
Brīvdienās Zviedrijā neviens neatbild. Domāju varbūt kādam bijusi pieredze ar vārda maiņu ar Delta airlines

jtt
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/11/2014
Ziņas: 4784
Manīts: pirms 16 min

Hmm, neesmu pārliecināts, ka problēma eksistē. Bet tā gan tāda prātuļošana ņemot par piemēru hispanic personāžus, kur 5 vārdi un uzvārdi ir norma. Un vēl ir uzvārda ievades lauciņa limiti, kad kāda Skrūzdaliņa-Sprogainīte nemaz savu pilno uzvārdu nevar ierakstīt, bet, ja tomēr var, tad biļetē tomēr parādīsies ar norautu galu.

Cerams, ka jālido nav šovakar un pirmdien varēs sākt skaidrošanās procesu ar aģentu.

andris1
Lietotāja andris1 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/07/2009
Ziņas: 2714
Manīts: pirms 9 ned
Kur: RIX

Man bērniem ir divi vārdi, biļetēs rakstu tikai vienu, nekādi jautājumi nekad nav bijuši (ir lidots ar dažādām aviokompānijām).

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4449
Manīts: pirms 22 st

andris1 rakstīja:

Man bērniem ir divi vārdi, biļetēs rakstu tikai vienu, nekādi jautājumi nekad nav bijuši (ir lidots ar dažādām aviokompānijām).

no diviem vārdiem norādīt vienu, tā ir norma - vienā rezervēšanas lapā pat prasīja "First first name".

Velomens
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/09/2013
Ziņas: 468
Manīts: pirms 1 d

Es nedarītu neko, jo reti kad biļetes norādu abus uzvārdus, neviens nekad par to nav uztraucies.

 

63 valstis
www.velomens.lv

mandm
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/11/2008
Ziņas: 382
Manīts: pirms 1 ned
Kur: RIX

atkarigs no valsts kur lido un a/k, piemēram, AY uz ASV pat viena burta kļūda var nozimet, ka biļeti nevarēsi izmantot. nerunajot par otriem vārdiem, kas pasē parādās un vēl jo vairāk uzvārdiem, līdz ar to es to tik viegli neuztvertu. Ja runa ir par ES lidojumiem, tad iespējams ka redzam pietiek ari ar pasi kurai pat termiņš ir beidzies.

cimad
Nav tiešsaistē
Kopš: 14/10/2010
Ziņas: 328
Manīts: pirms 1 ned

Lidojums ir uz ASV. Šodien darba diena un ceru ar aģentu rast kādu risinājumu. Vēlāk uzrakstīšu, kā veicās.

 

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX

Vari mēģināt tēlot "ne pārāk gudru" un teikt, ka parasti pērkot biļetes Eiropā liec tikai pirmo uzvārdu un vienmēr viss labi, bet tagad pēkšņi iedomājies, ka varbūt lidojumiem uz ASV ir savādāk, vai vajag arī otru? Jeb būs labi kā ierakstīji?…

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX

P.S. Iesaku zvanīt uz ASV klientu servisu, tur viņi labprātāk pamaina biļetes kā Eiropas darbinieki.

cimad
Nav tiešsaistē
Kopš: 14/10/2010
Ziņas: 328
Manīts: pirms 1 ned

Juris rakstīja:

Vari mēģināt tēlot "ne pārāk gudru" un teikt, ka parasti pērkot biļetes Eiropā liec tikai pirmo uzvārdu un vienmēr viss labi, bet tagad pēkšņi iedomājies, ka varbūt lidojumiem uz ASV ir savādāk, vai vajag arī otru? Jeb būs labi kā ierakstīji?…

 

Tēlot var, bet negribas kādus "pārsteigumus" un palikt lidostā Smile

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX

Ne jau lidostā, Deltas klientu servisam to pamēģini teikt.

Andrejs
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/09/2010
Ziņas: 63
Manīts: pirms 26 ned

Man bija līdzīgs gadījums nesen ar lētajām Lufthansas biļetēm no RIX uz HKG. Piezvanīju un man visu laipni samainīja bez papildus piemaksām. Be to, ka jāmaina, gan apstirpināja, jo tā esot kļūda uzvārdā.

cimad
Nav tiešsaistē
Kopš: 14/10/2010
Ziņas: 328
Manīts: pirms 1 ned

cimad rakstīja:

Rezervēju avio biļeti, bet tur steigā neievadīju pilnu uzvārdu. Kā nomainīt, lai nav jāpērk jauna biļete. Pirku caur travellink.se kas ir opodo.se uzņēmums. Lidojums ar Delta Airlines

Par "nieka" 150 EUR biļetei pielika arī otru uzvārdu. Nu mana lētā izdevīgā biļete pārvērtusies standarta biļetes cenā. Smile

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3367
Manīts: pirms 15 st

Es nesen paziņai pirku biļetes, kurai ir arī kaut kādi daudzpadsmit burti katrā no uzvārdiem, dažās biļetēs atstāju tikai vienu uzvārdu. Neko, izlidoja bez problēmām.

erixniko24
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/09/2010
Ziņas: 132
Manīts: pirms 45 min

Tiko izlidoju maršutu madride- sao paulu, lima- saopaulu- madride ar vienu kļūdu uzvārdā. Nebija nekādas problēmas. Bet mēģinot labot (pirku pie aģenta lastminute.com) . No sākuma prasija 30 eiro , pēctam kad piekritu tad zrādijās ka nevar nemaz izlabot Jo saistītā biļetē bija divi pārvadātāji. Zvanot uz aviokompānijām pa tiešo teksts no viņiem bija ka jāgriežās pie pārdevēja un jāizlabo a to nekur netikšu...