Autonomas kilometru ierobežojums

21 atbildes [Pēdējā ziņa]
infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Vēlos izīrēt automašīnu, kur dienas kilometru ierobežojums ir 60km. Pirmkārt - tas ir 24h ierobežojums vai kalendāro dienu ierobežojums? Ja izīrēju, piemēram, no 3. februāra 15:00 līdz 6. februāra 15:00 skaitās kā 3 jeb 4 dienas (180km vai 240km)?

Un, ja, piemēram, izīrēju uz 4 dienām (caur aģentu), bet atgriežu jau trešajā dienā, bet ar nobrauktiem 240km. Man tos pēdējos 60km ieskaitīs samaksātajās 4 dienās (4x60) vai tomēr uzrēķinās pa virsu, jo reāli auto izīrēju tikai uz 3 dienām?

Jautāju tāpēc, ka katrs papildus kilometrs ir 0.37 EUR un piepirkt lieku dienu klāt būtu daudz lētāk nekā maksāt par kilometriem 60x0.37 = 22 EUR.

Plānoju īrēt no Dollar Lisabonas lidostā, nekur neatrodu skaidrojumu par šādām detaļām.

Lelle
Lietotāja Lelle attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/12/2015
Ziņas: 278
Manīts: pirms 1 ned

Martā Goldcar Madridē īrējām auto ar ierobežojumu 100km dienā.

ņemot vērā, ka atceltā reisa dēļ, nācās no Madrides braukt uz Malagu, kas jau pirmajā dienā bija  500km, beigās nobraucām  pa 9 dienām +1000 km virs normas, bet par to mums neviens maksāt nelika. Auto nodevām, atslēgu iemetot pastkastē, naudu no kartes arī nenovilka.

 

vkwic
Lietotāja vkwic attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 31/10/2008
Ziņas: 2776
Manīts: pirms 6 gadi
Kur: Carved From Tides – Ceؤ¼akؤپja

infests rakstīja:

, bet atgriežu jau trešajā dienā,

jaskat T&C tam *$*, jo dažiem ir penalti par tadiem darijumiem (–1-2 stundas protams neskaitas), no 3. februāra 15:00 līdz 6. februāra 15:00 skaitas  3 dienas,  bet no 3. februāra 15:00 līdz 6. februāra 15:15 skaitas jau 4 dienas

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

vkwic rakstīja:

jaskat T&C tam *$*, jo dažiem ir penalti par tadiem darijumiem (–1-2 stundas protams neskaitas), no 3. februāra 15:00 līdz 6. februāra 15:00 skaitas  3 dienas,  bet no 3. februāra 15:00 līdz 6. februāra 15:15 skaitas jau 4 dienas

Tas arī nedaudz uztrauc, vai neliks piemaksāt par priekšlaicīgu atgriešanu. Reāli būs 2.75 dienas (tātad 3), bet samaksāts par pilnām četrām. Rezervācija caur aģentu, tam, protams, tādi sīkumi nav uzskaitīti, tie varētu parādīties tikai jau parakstoties pie auto saņemšanas īres kantorī.

Aringa
Lietotāja Aringa attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/07/2016
Ziņas: 1505
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Ozolnieku novads

mani šis jautājums ari satrauca. Bet atrisināju savādāk-atteicu rezervāciju un rezervēju, kur nav km ierobežojumu. Nekad nevar zināt. Ja nomaksāts par 4 dienām, tad ari max km reizināmi ar 4. Tas ir iekš īres SUMMU , nevis reāli laiku, ko auto pie tevis.

He-he

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Samaksāts ir viens, bet zinu, ka autonomu sistēmās arī uzrādās čekā paid/actual rental length. Un noteikumos jau rakstīs 60km dienā nevis apmaksātajā dienā. Teorētiski atļautajā limitā 60km domāju iekļauties, gribēju drošības pēc paņemt rezervei vēl vienu dienu, jo tā maksā tikai 3 GBP.

Nesaistīti jautājums - kāpēc dienvideiropas valstīs (īpaši Spānijā un Portugālē, bet arī Itālijā un Grieķijā) nesezonā viņi vispār izīrē automašīnas par tik smieklīgākm cenām kā pāris mārciņām dienā? Automašīna taču arī nolietojas un ir jāmazgā. Vai tiešām cer iepārdot papildus apdrošināšanu vai citu aprīkojumu? Vai meklēt skrāpējumus uz virsbūves pēc tam? Arī lielās īres kompānijas piedāvā šādas zemas cenas.

vkwic
Lietotāja vkwic attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 31/10/2008
Ziņas: 2776
Manīts: pirms 6 gadi
Kur: Carved From Tides – Ceؤ¼akؤپja

Spānijā un Portugālē ta visu laiku bija, ka lētāk neka viniem nekur savieniba nav, varbut tas ir iemesls nečakareties ar slidainiem aģentiem, bet paņemt svaigo bortu no solida kantori ar spožiem nesaskrapetiem saniem un caurspīdigo līgumā noteikumiem, ja svarigi tie €20-30, var paņemt sabiedrisko pa €1-2, izbraukt no līdostas sektora un noiret to pašo pilsetas biroja (bet čeko ari vai nav kada mistiska Stadium tax  utml) bez atbilstoša nodokļa (Airport Fee)

PS

*$* par early return fee:

P. Additional Fees: At most DOLLAR locations the renter may incur one or more charges and fees, including, but not limited to the following: (i) an (airport)concession recovery fee or off-airport access fee; (ii) an (airport) consolidated facility charge; plus, frequent flyer surcharges, and vehicle license fees which are the estimated average per day per vehicle portion of our total annual vehicle taxes, licensing, titling, and registration costs, and other governmental fees or charges on top of the daily rate and any optional products and services the renter selects. These charges are calculated either as a per-day or a per-rental charge.

Change Fees - In order to ensure that your car is ready and waiting for you, Dollar has introduced Change Fees that will reduce last-minute disruptions to our vehicle planning.

  1. Early Return Fee: Applies if you did not prepay your rental charges and returned the vehicle more than 24 hours early before the return time indicated in your rental agreement. You will only pay for the days used, but there will be a $25 charge to partially compensate Dollar for our inability to rent your vehicle during the remaining time reserved for your use. You can reduce the fee paid by calling the On-Rent Help Desk at 1-866-434-2226 to update the date and time of your return. 
  2. Late Return Fee: In addition to charging additional rental days for a late return, we reserve the right to charge $16 per day (maximum of 5 days) to compensate us in part for the costs we incur in finding an alternative vehicle to satisfy our next booking for your vehicle. You can reduce the fee paid by calling the On-Rent Help Desk at 1-866-434-2226 to update the date and time of your return. 
  3. Return Change Fee: Applies if you change the location or date/time of your rental and proactively notify Dollar by calling the On-Rent Help Desk at 1-866-434-2226. There is a nominal $10 fee associated with the change to your rental agreement.

 

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2508
Manīts: pirms 1 ned
Kur: SEA

Pēc maniem novērojumiem liela daļa klientu arī nopērk tās papildus apdrošināšanas, tā kā es domāju, ka viņi rēķinās ar to, ka ievilināt ar vizemāko cenu un apdrošināšanu pārdot vēlāk pie letes, un viņu aprēķins caurmērā ir pareizs. Bet ir arī krāpnieciskas autonomas, kas mēģina uzvārīties uz skrāpējumiem utt. Iesaku lasīt atsauksmes par konkrēto kantori pirms rezervēt (piemēram, Trustpilotā).

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

vkwic rakstīja:

Spānijā un Portugālē ta visu laiku bija, ka lētāk neka viniem nekur savieniba nav, varbut tas ir iemesls nečakareties ar slidainiem aģentiem, bet paņemt svaigo bortu no solida kantori ar spožiem nesaskrapetiem saniem un caurspīdigo līgumā noteikumiem, ja svarigi tie €20-30, var paņemt sabiedrisko pa €1-2, izbraukt no līdostas sektora un noiret to pašo pilsetas biroja (bet čeko ari vai nav kada mistiska Stadium tax  utml) bez atbilstoša nodokļa (Airport Fee)

Bet tur jau arī pie lielajiem kantoriem cenas ir ap 7 GBP par dienu. Tas bija vairāk vispārīgs jautājums kā viņiem tas vispār atmaksājas.

Līdz šim esmu atradis 3 lietas, kā viņi uzvārās un kam jāpievērš uzmanība (neskaitot papildpakalpojumu un apdrošināšanu pārdošanu):

  • Full to Empty
  • Limited mileage
  • Shuttle (kas reizēm nav bezmaksas, bet tas nekur nav rakstīts un tiec nostādīts fakta priekšā kad ierodies)

vkwic rakstīja:

*$* par early return fee:

P. Additional Fees: At most DOLLAR locations the renter may incur one or more charges and fees, including, but not limited to the following: (i) an (airport)concession recovery fee or off-airport access fee; (ii) an (airport) consolidated facility charge; plus, frequent flyer surcharges, and vehicle license fees which are the estimated average per day per vehicle portion of our total annual vehicle taxes, licensing, titling, and registration costs, and other governmental fees or charges on top of the daily rate and any optional products and services the renter selects. These charges are calculated either as a per-day or a per-rental charge.

Change Fees - In order to ensure that your car is ready and waiting for you, Dollar has introduced Change Fees that will reduce last-minute disruptions to our vehicle planning.

  1. Early Return Fee: Applies if you did not prepay your rental charges and returned the vehicle more than 24 hours early before the return time indicated in your rental agreement. You will only pay for the days used, but there will be a $25 charge to partially compensate Dollar for our inability to rent your vehicle during the remaining time reserved for your use. You can reduce the fee paid by calling the On-Rent Help Desk at 1-866-434-2226 to update the date and time of your return. 
  2. Late Return Fee: In addition to charging additional rental days for a late return, we reserve the right to charge $16 per day (maximum of 5 days) to compensate us in part for the costs we incur in finding an alternative vehicle to satisfy our next booking for your vehicle. You can reduce the fee paid by calling the On-Rent Help Desk at 1-866-434-2226 to update the date and time of your return. 
  3. Return Change Fee: Applies if you change the location or date/time of your rental and proactively notify Dollar by calling the On-Rent Help Desk at 1-866-434-2226. There is a nominal $10 fee associated with the change to your rental agreement.

Te rakstīts, ka tas ir tikai gadījumā, ja noma nav ar priekšapmaksu. Tas nozīmē, ka par tām dienām neliks maksāt, bet paņems fiksētus 25$ par dienu. Es gandrīz vienmēr īrēju caur aģentu, jo tad var skaidri redzēt, ka visi nodokļi ir iekļauti cenā un par airport tax nav jālauza galva. Zinu, ka Tev patīk vairāk pa tiešo, daudz raksti autonomu kodu sadaļā Smile Man nez kāpēc vienmēr sanāk lētāk ņemot caur aģentiem.

shustrik rakstīja:

Pēc maniem novērojumiem liela daļa klientu arī nopērk tās papildus apdrošināšanas, tā kā es domāju, ka viņi rēķinās ar to, ka ievilināt ar vizemāko cenu un apdrošināšanu pārdot vēlāk pie letes, un viņu aprēķins caurmērā ir pareizs. Bet ir arī krāpnieciskas autonomas, kas mēģina uzvārīties uz skrāpējumiem utt. Iesaku lasīt atsauksmes par konkrēto kantori pirms rezervēt (piemēram, Trustpilotā).

Atsauksmes lasu un no kaktu kantoriem, kas piesienas pie "skrāpējumiem" izvairos. Par Dollar vienīgās sliktās atsauksmes par tiem kilometriem, ko cilvēki nebija piefiksējuši.

vkwic
Lietotāja vkwic attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 31/10/2008
Ziņas: 2776
Manīts: pirms 6 gadi
Kur: Carved From Tides – Ceؤ¼akؤپja
  • Full to Empty
  • Full to Full

abi gadijumi var izmantot savai izdevībai:

Full to Empty – benzintanka iebarot izlietotas 1L DonSimon sulas pudele ar degvielu un ielikt bagažnieka, saskaitit realo pateriņu – nav tas gruti, drop-off punkta iebradities ar degošo degvielas tvertnes signala lampiņu.

Full to Full – saskaitit realo pateriņu – nav tas gruti, noverot kad degvielas bulta sak kusteties leja, nemeklet uzpildstaciju pie drop-off (kur parasti max. cenu limenis), bet 30-50 km attaluma no drop-off ar letako piedavajumu (piem. pec Waze operativiem datiem)

 

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

vkwic rakstīja:

  • Full to Empty
  • Full to Full

abi gadijumi var izmantot savai izdevībai:

Full to Empty – benzintanka iebarot izlietotas 1L DonSimon sulas pudele ar degvielu un ielikt bagažnieka, saskaitit realo pateriņu – nav tas gruti, drop-off punkta iebradities ar degošo degvielas tvertnes signala lampiņu.

Full to Full – saskaitit realo pateriņu – nav tas gruti, noverot kad degvielas bulta sak kusteties leja, nemeklet uzpildstaciju pie drop-off (kur parasti max. cenu limenis), bet 30-50 km attaluma no drop-off ar letako piedavajumu (piem. pec Waze operativiem datiem)

Nu ar to Full to Empty parasti viņiem ir dārgāka degvielas cena un/vai kosmiska komisija par pašu refueling procesu (kādi 30-40 EUR). Tāpēc no tā izvairos kā no uguns. Turklāt bieži sanāk sarežģīti saplānot attālumu, cik tieši km līdz atsošanai sanāks nobraukt. Reiz izmantoju Full to Empty, kad īrēju vienvirziena Alamo (Las vegas -> Los Angeles). Las Vegas kantora degvielas cena (ar visu uzcenojumu) Nevadā bij daudz lētāka nekā Kalifornijā. Tāpēc izdevīgāk bija samaksāt par to uzreiz.

Ar Full to Full tā arī daru, ka vienmēr uzpildos labu gabaliņu pirms atdošanas, jo bultiņa jau tāpat nekrīt uz leju uzreiz. Apzinos, ka tādu mašīnu (ne pilnīgi pilnu) arī gadās bieži saņemt, tāpēc sirdsapziņas pārmetumu nav Smile

Ilmis
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/02/2011
Ziņas: 464
Manīts: pirms 1 d

Es ari tagad skatos Spānijas autonomas un tur izīrē auto par 1-2EUR dienā. Šiem piedāvājumiem ir izslēgts Fair Fuel Policy. Tā arī nespēju saprast, ko nozīmē šis jēdziens. It kā tas nozīmē "atdod mašīnu tāpat kā saņem" (ja ar pilnu bāku, tad ar pilnu, ja tukšu tad ar tukšu). Bet ja šis Fair Fuel Policy ir izsvītrots, tad vienīgais ko iedomājos ir, ka tas tad pēc būtības nozīmē Full to Empty, un tad viņi paši pielej bāku par "īpašo cenu".  Ja tas tā ir, tad, kas notiek, ja es pats pieleju bāku pirms nodošanas? Viņi tāpat iekasē maksu par bākas pieliešanu? Citādi, es nespēju saprast to īres modeli "pa 1-2EUR dienā".

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Ilmis rakstīja:

Es ari tagad skatos Spānijas autonomas un tur izīrē auto par 1-2EUR dienā. Šiem piedāvājumiem ir izslēgts Fair Fuel Policy. Tā arī nespēju saprast, ko nozīmē šis jēdziens. It kā tas nozīmē "atdod mašīnu tāpat kā saņem" (ja ar pilnu bāku, tad ar pilnu, ja tukšu tad ar tukšu). Bet ja šis Fair Fuel Policy ir izsvītrots, tad vienīgais ko iedomājos ir, ka tas tad pēc būtības nozīmē Full to Empty, un tad viņi paši pielej bāku par "īpašo cenu".  Ja tas tā ir, tad, kas notiek, ja es pats pieleju bāku pirms nodošanas? Viņi tāpat iekasē maksu par bākas pieliešanu? Citādi, es nespēju saprast to īres modeli "pa 1-2EUR dienā".

Ilmi, kur tu skaties šos piedāvājumus? Parasti jau ir konkrēti norādīts "Full to Full" vai "Full to Empty". Ja pats uzpildīsi, tad neko nemainīs, ja esi izīrējis ar "Full to Empty", tad vari atgriezt ar jebkādu degvielas daudzumu (tukšu, puspilnu vai pilnīgi pilnu). Es visbiežāk izīrēju caur autoeurope.co.uk vai cardelmar.co.uk. Ir virkne ar "Full to Full" piedāvājumiem par niecīgu samaksu, nav jākāpj uz grābekļiem.

Ilmis
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/02/2011
Ziņas: 464
Manīts: pirms 1 d

Skyscanners izmet variantus, kas tālāk pārsviež uz dažādām auto īres lapām (arī tālākajās auto īres lapās ir vienkārši šis Fair Fuel Policy izsvītrots). Tādas pašas cenas dod arī bookings. 

Jā, es saprotu, ka ja ir "Full to Empty", tad varu atdot jebkā, bet jautājums ir : "Vai tas nozīmē, ka ja atdošu ar pilnu bāku, tad man tiks tāpat pieskaitīta klāt "pilnas bākas degvielas īpašā cena""?  

 

runcels23
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/02/2015
Ziņas: 1635
Manīts: pirms 1 d

Infest -tā kā esi izmantojis cardelmar.co.uk, tad jautājums , atrodu pie Budget sev vēlamo auto un tad ir trīs sadaļas: 

  • Coverage with Excess
  • Coverage with refund of excess
  • Coverage with refund of excess incl. glass 

Tad izvēloties pēdējo, man netiks pie saņemšanas barots papildus apdrošināšana un/vai liels depozīts?

 

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Ilmis rakstīja:

Jā, es saprotu, ka ja ir "Full to Empty", tad varu atdot jebkā, bet jautājums ir : "Vai tas nozīmē, ka ja atdošu ar pilnu bāku, tad man tiks tāpat pieskaitīta klāt "pilnas bākas degvielas īpašā cena""? 

Tev to naudu par pilnu bāku paprasīs jau pie auto saņemšanas un ieliks līgumā (ja Tu viņus nevarēsi pārliecināt, lai izmaina uz full to full). Tā kā par visu jau būs samaksāts un atpakaļ Tev neviens neko neatskaitīs.

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

runcels23 rakstīja:

Infest -tā kā esi izmantojis cardelmar.co.uk, tad jautājums , atrodu pie Budget sev vēlamo auto un tad ir trīs sadaļas: 

  • Coverage with Excess
  • Coverage with refund of excess
  • Coverage with refund of excess incl. glass 

Tad izvēloties pēdējo, man netiks pie saņemšanas barots papildus apdrošināšana un/vai liels depozīts?

Baros visu to pašu un prasīs depozītu. Šīs opcijas ir vienkārši pašriska apdrošināšana no cardelmar (tāda pati, kā piedāvā insurance4carhire un citi kantori), tikai uz īres periodu nevis gadu. Tā kā man ir pašam sava pašriska apdrošināšana visam gadam, tad es to nekad neņemu. Ja izvēlēsies šo opciju un auto kaut kas notiks, tad būs pašam jāsamaksā un pēc tam cardelmar tev atmaksās atpakaļ.

Cardelmar izvēlos, jo reizēm ir labākas cenas nekā autoeurope.co.uk un bieži piesūta 7-8% atlaidi, ja rezervācija virs 50 EUR/GBP. Jāpierakstās uz epasta jaunumiem. Starp citu, autoeurope.co.uk cenas arī bieži ir zemākas, ja uz viņu iet caur epastā piesūtīto linku nevis pa tiešo.

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Ilmis rakstīja:

Skyscanners izmet variantus, kas tālāk pārsviež uz dažādām auto īres lapām (arī tālākajās auto īres lapās ir vienkārši šis Fair Fuel Policy izsvītrots). Tādas pašas cenas dod arī bookings. 

Kurās auto īres lapās ir Fair Fuel Policy izsvītrots?

vkwic
Lietotāja vkwic attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 31/10/2008
Ziņas: 2776
Manīts: pirms 6 gadi
Kur: Carved From Tides – Ceؤ¼akؤپja

infests rakstīja:

Zinu, ka Tev patīk vairāk pa tiešo, daudz raksti autonomu kodu sadaļā Smile Man nez kāpēc vienmēr sanāk lētāk ņemot caur aģentiem.

Man tieši otradak, aģentiem cenu limenis lielaks, bet ir vel viena lieta – pie countera ja pasutijums pa taisni un starp divam pusem nestav treša interese, situaciju var pameginat uzlabot vel piem. uzlabot klase, degvielas veidu, auto ar iebuveto navi (dažiem tadiem jau ir TMC-RDS uztverejs – kadu nav mobilajos ierices), vai vienkarši izveleties starp zimoliem bez uzcenojuma.

Ilmis
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/02/2011
Ziņas: 464
Manīts: pirms 1 d

infests: Kurās auto īres lapās ir Fair Fuel Policy izsvītrots?

Nu Skyscanner vakar pārsvieda uz kaut kādām lapām, bet neatceros, kādām. Tālāk negāju, jo nesapratu šo Fair Fuel Policy jēdzienu. Šodien, gan uz sitienu neatrodu. Tiesa, man liekas, ka bija kā reizi Tevis pieminēto Cardelmara. Cik saprotu, tad ātrāk vai vēlāk vajadzēja parādītiess Full to Empty. Ko tad pašā meklēšanas sākumā jau nerādās nosacījums Full to Empty?

Tomēr nesaprotu... tad biznesa modelis ir ap 1EUR dienā + devielas bāka par īpašo cenu? Rupji rēķinot zem 80EUR pie nelielas bākas mašīnas + 1EUR/dienā? Kur vēl būs slēptās piemaksas?

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Ilmis rakstīja:

Nu Skyscanner vakar pārsvieda uz kaut kādām lapām, bet neatceros, kādām. Tālāk negāju, jo nesapratu šo Fair Fuel Policy jēdzienu. Šodien, gan uz sitienu neatrodu. Tiesa, man liekas, ka bija kā reizi Tevis pieminēto Cardelmara. Cik saprotu, tad ātrāk vai vēlāk vajadzēja parādītiess Full to Empty. Ko tad pašā meklēšanas sākumā jau nerādās nosacījums Full to Empty?

Nekad nekur neesmu Cardelmar redzējis fair fuel poicy. Skyscanner ir agregātors un zem viena piedāvājuma reizēm pabāž apakšā vairākus kantorus. Varbūt katram kantorim tas ir nosaukts nedaudz savādāk (full to full, bring with the same level as rented, izvēle vai pašam piepirkt vai atgriezt pilnu utt.). Tāpēc viņi ieviesuši vienkārši "Fair fuel policy".

Ilmis rakstīja:

Tomēr nesaprotu... tad biznesa modelis ir ap 1EUR dienā + devielas bāka par īpašo cenu? Rupji rēķinot zem 80EUR pie nelielas bākas mašīnas + 1EUR/dienā? Kur vēl būs slēptās piemaksas?

Slēptās piemaksas jau minēju augstāk:

  • Full to Empty
  • Limited mileage
  • Shuttle (kas reizēm nav bezmaksas, bet tas nekur nav rakstīts un tiec nostādīts fakta priekšā kad ierodies)
  • Papildus apdrošināšanas un citu lietu pārdošana
  • Piesiešanās par sākotnēji nefiksētiem defektiem (vairāk raksturīga kaktu kantoriem)
infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

vkwic rakstīja:

Man tieši otradak, aģentiem cenu limenis lielaks, bet ir vel viena lieta – pie countera ja pasutijums pa taisni un starp divam pusem nestav treša interese,

situaciju var pameginat uzlabot vel piem. uzlabot klase, degvielas veidu, auto ar iebuveto navi (dažiem tadiem jau ir TMC-RDS uztverejs – kadu nav mobilajos ierices), vai vienkarši izveleties starp zimoliem bez uzcenojuma.

Ir vietas, kur lētāk ir sanācis īrēt pa tiešo, piemēram, Austrālijā un Panamā. Bet tas vairāk eksotiskās vietās un pateicoties faktam, ka aģenti bieži nepiedāvā autoīri visos nomas punktos. Austrālijā bija viens pilsētas Europcar ofiss, kur bija daudz lētāka īre. Pie aģentiem šo ofisu neatrada.

Kā pluss īrēšanai pa tiešo varētu būt tad, ja ir kāds lojalitātes līmenis, kas garantē dažādas priekšrocības.

ASV, piemēram, lielajās lidostās grūti pārsist aģentu cenas, turklāt ar iekļautu zero excess. Īrējot LAX no Alamo vispār varēju pats iet uz garāžu un izvēlēties jebkuru mašīnu Smile Lisabonā AVIS piedāvāja jau pie lodziņa visus iespējamos modeļus, lai varu pats izvēlēties.

Par to klases, devielas uzlabošanu - tu runā par bezmaksas variantu vai upsell? Arī caur aģentiem ņemtajos variantos vienmēr piedāvā viskaut ko piepirkt.