Auto noma Vācijā

29 atbildes [Pēdējā ziņa]
Diana77
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/07/2014
Ziņas: 39
Manīts: pirms 6 gadi

Lūdzu izpalīdziet saprast, ko tas nozīmē:

ir norezervēta mašīna caur bookingcar.eu. Viss ir nomaksāts ar pilno apdrošināšanu, pienāca vaučers (iekopēšu daļu no tā):

 

Total cost EUR 179.22
Payment received EUR 179.22
Payable at counter EUR 0.00

Included

Other fees

Included Other fees

Tax

Included Taxes and charges

Airport fee

Included Fee for pick up at an airport location

Breakdown assistance

Included For your peace of mind, 24/7 roadside emergency and breakdown assistance is included with this car. In case of emergency you just call the number provided by your car hire company and they will send help.

Collision damage waiver (CDW)

Included Often referred to as CDW, this partially covers damages incurred to your vehicle. Please note that you will still be liable for insurance excess (see: Not Included section below). CDW does not cover damage or loss of keys, tyres, windscreen or undercarriage.

Theft waiver (TW)

Included This covers costs relating to the theft or attempted theft of the rental vehicle but does not cover the loss of personal possessions. Please note that you will still be liable for insurance excess (see below).

Third party liability protection (TP)

Included This covers damage sustained by another driver’s car in the event of an accident caused by you

Limited Mileage

Included 2100 Km per RentalPeriod

Not included

Excess

EUR 850.0 The car rental company will pre-authorise an additional EUR850.0 on your credit card when you collect your vehicle. This will be automatically released if there is no theft or damage during the rental period. If there is damage to the rental vehicle, you will be liable for up to the first EUR850.0 of costs and the standard vehicle insurance policy will cover the rest.

Extra insurance

Ask at desk You may be offered additional insurance at the car rental desk. This should be declined if you have already purchased the Allianz excess insurance through CarTrawler. You may be told that the Allianz cover is not valid - this is not the case so there is no need to purchase any additional insurance cover offered at the rental desk. However, the credit card holder will still be required to leave a security deposit with the car rental company..

Fuel

Costs vary Fuel: Pick up and return full
Fuel: Pick up and return full
Your vehicle will be supplied with a full tank of fuel. To avoid incurring fuel charges you will need to return it full. You may be required to leave a fuel deposit reserved on your credit card that will be released when you return the car full. Missing fuel will be charged on your return. The price per litre charged by the rental agent may be significantly higher than the price at the local service station.

Drivers Age

Costs vary

25 to 99 Years

Young drivers surcharge is not included in the rental price. It is paid in the local currency at the rental desk.

Motorway and border tolls, parking, and traffic violation related fees
Costs vary All additional costs will be the responsibility of the driver

Additional distance

EUR 0.31 Per Km

Please note the prices for items not included in the rate are subject to change. Optional extras/special equipment are subject to availability.

Lūdzu palīdziet saprast kāpēc tik dārgs ir pašrisks 850 eiro, ja es esmu nopirkusi papildus apdrošināšanu? Es saprotu, ka šo naudu atgriezīs, ja viss būs kārtībā, bet , ja nu kaut kas atgadās, tad viņi paņem visu šo summu no manis. Varbūt es kaut ko nesaprotu pareizi. Lūdzu palīdziet, varbūt man jākancelē viss šis pasākums un jāmeklē cits variants. Mašīna ir paņemta uz 7 dienām, kompānija Alamo.

 

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Pašrisks 850 EUR nav liela, bieži ir pāri 1k. Jā, ir jākancelē un jāņem no normāla brokera, kur nav pašriska, piemēram, netflights.

Diana77
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/07/2014
Ziņas: 39
Manīts: pirms 6 gadi

Paldies. Nezinu cik kopā viņi ieturēs par kancelēšanu. Skatījos netflights, nevaru saprast kā tur ir ar apdrošināšanu. Vai tā jau ir nomas maksā? Un, ja kaut kas notiek- kad no manis kaut ko novelk. Vēlreiz paldies!

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Aizej līdz maksāšanai un tur T&C viss būs rakstīts.

de
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/10/2008
Ziņas: 163
Manīts: pirms 26 ned

Man ar Alamo bijusi ļoti nepatīkama pieredze. Tas gan bija Itaijā, nevis Vācijā.

Nezinu, cik Tev izmaksās kancelēšana, bet es vairs no šīs kompānijas auto neņemu.

Vari arī googlē pameklēt, par viņiem ļoti sliktas atsauksmes. Es gan tās izlasīju pēc tam....  

DPP
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/01/2013
Ziņas: 22
Manīts: pirms 32 ned

Lasām ar diana77 noteikumus ... un laikam esam blondas , nesaprotam, cik būs depozīts, noteikumos ir rakstīts, ka ieturēs depozītu, bet cik? 

 

Diana77
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/07/2014
Ziņas: 39
Manīts: pirms 6 gadi

Sveiki!

Pastāstīšu par savu pieredzi. Noīrēju caur autoeurope.com (mašīna no Hertz). Plus vēl nopirku insurance4carhire.com polisi (paldies par ieteikumiem). Mašīna tika pirms saņemšanas apskatīta un drošības pēc vēl nofotografēta no visiem rakursiem. Parakstījos, ka mašīnai bojājumu nav. Pēc pāris dienām pamanīju, ka labajās durvīs ir mazs iespiedums. Nu neko darīt, būs vien jāmaksā. Apskatīju bildes, kas tika uzņemtas un ieraudzīju, ka tas jau bija pirms nomas. Kad atgriezos, lai mašīnu atdotu, bija jau vēls, neviena nebija, atslēgas iemetu kastītē. Pēc divām dienām no mana konta tika noņemti 260 eiro. Pēc nedēļas pienāca vēstule, ka Hertz kompānija ir noņēmusi 210 eiro par bojājumu un 50 eiro par administratīvajiem izdevumiem (t.i. pasta izdevumi). Vēl vēstulē bija rakstīts, ka šī summa var tikt palielināta pēc tam kad mašīna tiks salabota. Tā kā varbūt aizvilks līdz pašriska 850 eiro Smile))) Esmu nosūtījusi vairākus e-pastus Hertzam ar bildēm, kur ir laiks un datums (viņi var pārliecināties savās kamerās) un situācijas skaidrojumu. Atbildes vēl nav, un domāju, ka arī neko nesagaidīšu. Šodien aizsūtīju visus dokumentus arī insurance4carhire.com.

Tā kā lūdzu, pirms ņemiet mašīnu, stundu veltiet tam, lai apskatītu katru cm, kas man liekas pazemojoši. Domāju, ka autonomas džeki nebija pamanījuši šo iespiedumiņu no iepriekšējās reizes, tad nu varēja kādam šo bojājumu iesmērēt.

 

orsons21
Tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15315
Manīts: pirms 3 min
Kur:

Ja Tev ir Facebook konts, ieteiktu visu situāciju sīki un smalki aprakstīt Hertz Facebook lapā. Viņi tur ir daudz jūtīgāki uz kritiku nekā privātā sarakstē un atbild daudz ātrāk. Varbūt kaut ko izdosies glābt.

Shura80
Lietotāja Shura80 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/11/2009
Ziņas: 666
Manīts: pirms 1 ned

Diana77 rakstīja:

Sveiki!

Pastāstīšu par savu pieredzi. Noīrēju caur autoeurope.com (mašīna no Hertz). Plus vēl nopirku insurance4carhire.com polisi (paldies par ieteikumiem). Mašīna tika pirms saņemšanas apskatīta un drošības pēc vēl nofotografēta no visiem rakursiem. Parakstījos, ka mašīnai bojājumu nav. Pēc pāris dienām pamanīju, ka labajās durvīs ir mazs iespiedums. Nu neko darīt, būs vien jāmaksā. Apskatīju bildes, kas tika uzņemtas un ieraudzīju, ka tas jau bija pirms nomas. Kad atgriezos, lai mašīnu atdotu, bija jau vēls, neviena nebija, atslēgas iemetu kastītē. Pēc divām dienām no mana konta tika noņemti 260 eiro. Pēc nedēļas pienāca vēstule, ka Hertz kompānija ir noņēmusi 210 eiro par bojājumu un 50 eiro par administratīvajiem izdevumiem (t.i. pasta izdevumi). Vēl vēstulē bija rakstīts, ka šī summa var tikt palielināta pēc tam kad mašīna tiks salabota. Tā kā varbūt aizvilks līdz pašriska 850 eiro Smile))) Esmu nosūtījusi vairākus e-pastus Hertzam ar bildēm, kur ir laiks un datums (viņi var pārliecināties savās kamerās) un situācijas skaidrojumu. Atbildes vēl nav, un domāju, ka arī neko nesagaidīšu. Šodien aizsūtīju visus dokumentus arī insurance4carhire.com.

Tā kā lūdzu, pirms ņemiet mašīnu, stundu veltiet tam, lai apskatītu katru cm, kas man liekas pazemojoši. Domāju, ka autonomas džeki nebija pamanījuši šo iespiedumiņu no iepriekšējās reizes, tad nu varēja kādam šo bojājumu iesmērēt.

Man arī bijusi līdzīga pieredze, tāpēc vienmēr nofotogrāfēju mašīnas, pirms ar tām sākt braukt, un bieži arī eju atpakaļ uz nomas kantori, lai šie atzīmē bojājuma vietas līgumā.

Bet vai esi pārliecināta, ka nauda noņemta par to bojājumu durvīs? Varbūt par kādu citu skrēpējumu vai tml, ko neesi pamanījusi..

 

Diana77
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/07/2014
Ziņas: 39
Manīts: pirms 6 gadi

Paldies par ieteikumiem. Nākamajā dienā, kad man tika noņemta nauda no konta, es zvanīju uz Hertz kantori lidostā. Un viņi teica tieši par šo bojājumu durvīs. Es teicu, ka man ir bildes, kas pierāda, ka bojājums jau bija pirms tam. Puisis atbildēja, ka diez vai tas kaut ko palīdzēs...

Paldies par ideju uzrakstīt viņiem Facebook.

sussurs
Tiešsaistē
Kopš: 23/02/2009
Ziņas: 785
Manīts: pirms 11 min

Diana77 rakstīja:

Plus vēl nopirku insurance4carhire.com polisi (paldies par ieteikumiem).

Es šādā gadījumā nemaz netērētu savus nervus ar hertz, bet gan pa taisno pēc naudas noņemšanas blieztu prasību insurance4carhire. Man personīgi ar viņiem ir ok pieredze. Islandē noņēma afigenno summu par it kā diska bojājumu (piekrītu - riepu pārsitu, bet par autonomas nedēļu vēlāk konstatētu - "ak vai, jums disks arī bija čupā" gan negribējās piekrist). I4C visu smuki atmaksāja. Vienīgi spītīgi gribēja man latus pārskaitīt šogad Grin Kad ieskaidroju, ka tādu latu vairs nav, tad piemaksāja arī starpību līdz eiro summai.

Diana77
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/07/2014
Ziņas: 39
Manīts: pirms 6 gadi

Es jau aizsūtīju visus dokumentus insurance4carhire. Man tagad ir principa jautājums, lai Hertz atzīst, ka šis bojājums jau bija iepriekš. Redzēs kā ies, vienkārši nevajag savus klientus par muļkiem uzskatīt. Un apriori uzskatīt pašrisku jau gandrīz kā par savu! Tikai iemesls jāatrod! Ceru, ka šī nav ierasta prakse viņiem.

Dzo
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/10/2013
Ziņas: 171
Manīts: pirms 2 d

Vairāk sliecos uz domu, ka Hertz (un meitas kantoriem) šī ir ierasta prakse. Identisks gadījums man bija Itālijā, tik auto jau tika iedots tik apbružāts (un izsniegšanas lapā arī bija ap 10 krustiņi atzīmēti, tā kā tur tā pat neko vairs saprast nevarēja, kas uz ko attiecas), ka neprognozēju vēl kāda bojājuma piešūšanu. Tomēr pamanījās arī šādā gadījumā noskaitīt ~130eur. Toreiz iesaistīju arī banku, pēc kā vismaz saņēmu "dokumentus" un arī (laikam) I4C. Tas arī bija interesants kantoris, jo no manis elektroniski aizpildītajiem datiem pamanījās gan adresi pilnīgi savādāk pārrakstīt, gan bankas konta numurā kļūdas pieļaut, tā kā epopeja vilkās 1/2 gada garumā, līdz saņēmu atmaksu kontā. Un lielo bardaku viņu pusē apliecināja pa pastu vēl pēc trim mēnešiem atsūtīts WesternUnion čeks zviedru kronās par ~ to pašu summu.

Diana77
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/07/2014
Ziņas: 39
Manīts: pirms 6 gadi

Tikko uzrakstīju Patērētāju tiesību aizsardzības centram, kas tālāk nosūtīs manu iesniegumu Vācijas patērātāju tiesību aizsardzības centram. Tad droši vien es nekad vairs no Hertz nevarēšu ņemt mašīnu, būšu melnajā sarakstā Smile))  Pirmo reizi šāda negatīva pieredze, esmu ņēmusi iepriekš no Hertz, gan Luksemburgā, gan Vācijā. Žēl, ka tā viņi darās.

mazais74
Lietotāja mazais74 attēls
Tiešsaistē
Kopš: 03/11/2011
Ziņas: 915
Manīts: pirms 11 min

Paga, es isti nesaprotu, kursh ir pieradijums fotografejot masinu pirms sanemshanas?? datums uz focenes vai kas cits? manuprat kamera pats uzliek laiku un datumu jeb sabilde pec negadijuma utt.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX

Pierādījums varētu but automašīnas atrašanās vieta (ja tā iekļauta kadrā) — saņemšanas stacijā. Pavisam pārliecinoši bildes tajā pašā mirklī nosūtīt uz autonomas e-pastu, lai nav domstarpību par datējumu.

mazais74
Lietotāja mazais74 attēls
Tiešsaistē
Kopš: 03/11/2011
Ziņas: 915
Manīts: pirms 11 min

Jaa,uz epastu tas labs variants.

Shura80
Lietotāja Shura80 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/11/2009
Ziņas: 666
Manīts: pirms 1 ned

Atcerējos, ka ar Hertz šāda pati šmuce gadījās Meksikā (Cancun). Pēc nedēļu ilgas auto lietošanas, auto nodošanas brīdī nomas darbinieks ar veiklu kustību noliecās un apskatīja, vai gadījumā neesmu kaut ko apskrāpējis zem priekšējā bampera. Un te nu brīnums - jā! Viņam tā jau likās (laikam pēc manām acīm), ka tieši zem bampera ir pamatīgi ieliekts kaut kas.. Ja nopietni - bija skaidri redzams, ka viņš jau zināja par šo bojājumu, un mēģināja iestāstīt, ka to esmu izdarījis es. Protams, ka tas mani saniknoja, un sāku saukt pēc menedžera un prasīt rādīt video ierakstus no video nodošanas man (bija aizdomas, ka viena kamera, kas bija zemu novietota, varētu šo bojājumu redzēt). Brīnumainā kārtā menedžeris ļoti ātri piekrita, ka bojājumu laikam neesmu izraisījis es, un šķīrāmies kā labākie čomi. Smile

Varbūt tas kāds Hertz iestrādātais triks?  Mēģināt vienu bojājumu "uzrakstīt" uz vairākiem nomniekiem pēc kārtas? Frown

Diana77
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/07/2014
Ziņas: 39
Manīts: pirms 6 gadi

Pierādījums ir fotogrāfijas, kas ir uzņemtas auto saņemšanas brīdī. Par šo fotogrāfiju autentiskumu viņi var pārliecināties savās kamerās, jo uz bildēm ir datums un laiks. Diemžēl Hertz vispār nereaģē jau no augusta vidus. Esmu izsūtījusi n-tās reizes uz n-tajiem viņu epastiem, kurus var samekļēt netā, bet nekā. No dažiem ir tikai automātiskās atbildes, paldies par jūsu vēstuli, atbildēsim 48 stundu laikā vai rindas kārtībā. Biju iegājusi Latvijas filiālē Hertz, viņi arī atzīst, ka sarakste ar Hertz ir nenormāla. Viņi var mēnešiem nereaģēt uz tām. Būšu uzstājīga un turpināšu ar viņiem cīnīties principa pēc, lai tomēr atzīst savu vainu. Tā kā labi, ka man bija paširska apdrošināšana.

k
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/10/2008
Ziņas: 2205
Manīts: pirms 1 st
Kur: Rīga

Sanākusi sekojoša problēmiņa:

Ņēmu auto Dortmundes lidostā no Europcar caur autoeurope.eu. Lidostā ļoti steidzos, vnk iemetu atslēgas viņu kastītē. Bāka bija pilna, man zināmu bojājumu autiņam arī nebija. Bet pēc 5 dienām no kartes Europcar noņēmis 61.52 Eur, bez jebkādas informācijas, par ko.

Rakstīju gan autoeurope.eu, gan europcar.de - nekādas atbildes. Iespējams, ka tā ir soda nauda, jo kaut kādā tumšā mežā mani radars nobildēja ar ~65 pie atļautā 50 un uz bāņa arī gāju astē vietējiem lidotājiem. Tad neko (tikai aizdomīgi neapaļa summa). Bet, ja iekasēts par kādu mistisku bojājumu, tad gribētu izmantot savu insurance4carhire un rēķins noteikti vajadzīgs. 

Kā varētu viņus piespiest atsūtīt kādu rēķinu, vai citu pamatojumu naudas noņemšanai? Kādam ir pieredze?

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Varbūt mēģini piezvanīt, tā daudz ātrāk varētu noskaidrot, kas un kāpēc. Caur skype nevajadzētu būt pārāk dārgi.

Es uztrauktos, ka tas sods par radaru varētu atnākt vēlāk (papildus jau esošajiem 61.52 EUR), jo diez vai tik ātri tie sodi tiek piesūtīti.

Vai ofiss bija vaļā, kad iemeti atslēgas, varbūt pierēķināts par out of office returns. Vēl iespēja, ka uzskata, ka mašīnu atdevi tad, kad viņi tās atslēgas izņēma un kāda stunda pa virsu pierēķināta.

Edzus
Nav tiešsaistē
Kopš: 01/07/2013
Ziņas: 3356
Manīts: pirms 1 d
Kur: RIX

Man bija gadījums ar citu auto nomu Itālijā. Sasitās vējstikls, bet ko man pārdzīvot, man bija insurance4carhire. Nodevu auto darbiniekam, par vējstiklu neko man neteica, bet vēlāk noņēma pie ~300 EUR. Nu neko, vajadzētu kādu papīru priekš insurance4carhire. Mājaslapā nekādu e-pasta adrešu kur varētu rakstīt nebija, tad nu divas reizes aizpildīju formu viņu mājaslapā (uztaisot printscreenu). Kad pēc divām reizēm viņi tā arī neuzskatīja par vajadzīgu atbildēt, tad uztaisīju bankā charge-back. Tad viņi pamodās, un jau caur banku dabūju atbildi ka redz esot bijis sasists vējstikls. Bet man dēļ tādas attieksmes iestājās princips, un tā vietā lai izmantotu savu insurance4carhire es pateicu ka neko nezinu - auto nodevu darbiniekam (nevis iemetu atslēgas kastītē) un sasists vējstikls noteikti nav slēptais defekts, ko darbinieks, kad pieņēma auto, varēja neredzēt. Kādus mēnešus vilkās tas jautājums, uzrakstīju pāris reizes bankai savu redzējumu (protams, naivo versiju) un beigās dabūju visu naudu atpakaļ.

Tā ka ja viņi neuzskata par vajadzīgu atbildēt, var arī tā viņus audzināt.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX

Precīzi manas domas, es tieši gribēju ieteikt — ja viņi neatbild, taisi bankā chargeback, jo noņemta nauda bez kāda pamatojuma. Ja viņi atdzīvosies — uzzināsi, kādēļ noņēmuši, neatdzīvosies — dabūsi naudu atpakaļ.

Diana77
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/07/2014
Ziņas: 39
Manīts: pirms 6 gadi

Sveiki! Šodien dabūju naudu no insurance4carhirecom.  Viņi man samaksāja pilnīgi visu naudu, ko Hertz man noņēma no konta. Tai skaitā arī vēl vienu rēķinu par 29.75 eiro par it kā satiksmes pārkāpumu, no kuriem 25 eiro bija Hertz administratīvie izdevumi un 4.75 nodoklis. Tā es arī nesapratu, cik tad bija jāmaksā par satiksmes pārkāpumu un vai tāds vispār bija, jo man viņi neatsūtīja nekādu policijas protokolu. Vēlreiz teikšu, ka Hertzā strādā arī ļoti negodīgi cilvēki.

Man arī atnāca oficiāla atbilde no Hertz (pilnīgi neiedziļinoties mana jautājuma būtībā), ka man jānes atbildība par nomas laikā paņemtu mašīnu. un, ka nauda ir noņemta no konta pareizi. Un viss. Tā kā tagad mana lieta pret Hertz ir nodota izskatīšanai Eiropas auto nomas strīdu izskatīšanas servisam (European Car Rental Conciliation Service, http://www.ecrcs.eu), kas sniedz palīdzību patērētājiem pārrobežu sūdzību risināšanā ar kādu no auto nomas kompānijām, kas ir piedāvātā pakalpojuma dalībnieks. Ceru, ka izskatīs pēc būtības.

Paldies vēlreiz visiem, kas deva man padomus.

k
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/10/2008
Ziņas: 2205
Manīts: pirms 1 st
Kur: Rīga

Pieteicu bankā charge back. Bet vakar pastkastē (tajā, kas mājai pie sienas, nevis datorā) atradu rēķinu no Europcar. Izrādās, viņi pieskaitījuši nomai vienu lieku dienu. Auto paņemts 14:24, atdots esot 16:18. Slima vācieša murgi! Iešu uz banku pārtaisīt pieteikumā charge back iemeslu uz nesaņemtu pakalpojumu, jo biju iesniedzis kā trūkstošu rēķinu. Domāju, iekāpšanas karte uz lidmašīnu, kas izlido 14:30 ir pietiekams pierādījums pret rēķinā norādīto laiku? Pēc līguma mašīna bija jāatdod 13:00.

Andrs
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/02/2010
Ziņas: 122
Manīts: pirms 1 st

Tieši tāda paša pieredze ar EUROPCAR man bija 2012.gada nogalē. Mašīna bija jāatdod svētdien, līdz 22:00, ko arī izdarīju.

Tālāk nakts viesnīcā pie lidostas, tad izlidošana 7:20.

Protams, ka EUROPCAR darbinieki ieradās darbā pirmdienas rītā ap 9:00, tad arī nofiksēja, ka mašīna ir atdota (pirmdienā, 9:20, laikam) un pieskaitīja 1 dienu, par ko papildus tika noņemta attiecīgā summa.

Aizsūtīju šiem pretenziju, kam pievienoju biļetes un viesnīcas rezervāciju. Pēc 2 mēnešiem atskaitīja starpību un atsūtīja izlaboto rēķinu.

 

Diana77
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/07/2014
Ziņas: 39
Manīts: pirms 6 gadi

Man ir forši jaunumi attiecībā par negodīgi noņemto naudu no Hertz puses:

Saistībā ar jūsu sūdzību par Vācijas auto nomas kompānijas Hertz Autovermietung GmbH ieturētajām naudas summām, ECC Latvia ir saņēmusi informāciju no Eiropas Patērētāju centra Vācijā, ka saskaņā ar Eiropas auto nomas strīdu izskatīšanas servisa (European Car Rental Conciliation Service) sniegto informāciju, auto nomas kompānija Hertz Autovermietung GmbH ir pārskatījusi savu lēmumu un ir apstiprinājusi, ka atgriezīs jums ieturēto naudas summu.

Paldies mūsu Eiropas patērētāju informēšanas centram par palīdzību. Esmu priecīga, ka taisnība ir uzvarējusi. Redzēs kādu atvainošanās vēstuli viņi man uzrakstīs. Un cik simti nomnieki katru dienu tiek apčakarēti no viņu puses šādā stilā! Tā kā vienmēr ir jācīnās līdz galam!

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX

Pēc manas taisnīguma izpratnes viņiem tagad būtu jāmaksā sods vai kompensācija par krāpšanos. Citādi sanāk ļoti izdevīgi — noņem naudu, ja klients neprotestē, tad tīra peļņa. Ja protestē, tad atdodam un pa nullēm. Kopsummā stipri plusos.

k
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/10/2008
Ziņas: 2205
Manīts: pirms 1 st
Kur: Rīga

k rakstīja:

Pieteicu bankā charge back. Bet vakar pastkastē (tajā, kas mājai pie sienas, nevis datorā) atradu rēķinu no Europcar. Izrādās, viņi pieskaitījuši nomai vienu lieku dienu. Auto paņemts 14:24, atdots esot 16:18. Slima vācieša murgi! Iešu uz banku pārtaisīt pieteikumā charge back iemeslu uz nesaņemtu pakalpojumu, jo biju iesniedzis kā trūkstošu rēķinu. Domāju, iekāpšanas karte uz lidmašīnu, kas izlido 14:30 ir pietiekams pierādījums pret rēķinā norādīto laiku? Pēc līguma mašīna bija jāatdod 13:00.

Pagāja tikai pusgads un jaunā pretenzija ir izskatīta. Patīkami, izrādās, ka tas strādā!

Atsaucoties uz Jūsu iesniegto iesniegumu bankā 03.10.2014  un 13.10.2014 par apstrīdēto darījumu veiktu ar karti ******* pie tirgotāja Europcar Autovermietun 61.52 EUR, vēlamies Jūs informēt, ka Jūsu pretenzija tika izskatīta, kā rezultātā šodien Jūsu kartes kontā ***** esam atgriezuši naudas līdzekļus par apstrīdēto darījumu 61.52 EUR

garaisu
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/03/2013
Ziņas: 8
Manīts: pirms 8 gadi

 Man ir bieži sanācis uzrauties un tāpēc es skaidri zinu, ka viena liela daļa nomātāju ir konkrēti kretīni. Nu ļoti rūpīgi ir jāizvēlas pakalpojuma sniedzējs, citādi sanāks kā man, par sabojātu riteni (parasto mīkstmetāla disku) paņēma neuzrādot nekādus dokumentus - tāmes un t.t. 180 E. Iedomājieties - zelta riepa. Vispār galīgi piepampuši. Un apdrošināšana protams man atgrieza tikai 150 E naudiņas. Nu cik tāda štrunta riepa vispār var maksāt? Un vēl, es to nevarēju nomainīt, jo bagāžniekā protams instrumenti norauti, tāpēc nācās šiem zvanīt un saukt. Neņemsi pie šiem apdrošināšanu, jau uzreiz ir skaidrs, ka mēģinās iesmērēt jau tā teikt "iesildītu" auto Smile Tajā reizē tie vēl nelikās mierā un par manu nepaklausību manus kartes datus nedaudz izplatīja. Kārtējo reizi protams naudu uz pus gadu iesaldēja, lopsi.