Lūdzu palīdziet saprast, pirmo reizi saskaros ar atceltu reisu mājupceļā. Šobrīd esam Parīzē, lidojam ar Lufthansu. Atpakaļ lidojums bija paredzēts piektdien CDG-FRA 14:25 ar sekojošu ielidošanu Rīgā 23:45. Frankfurtē paredzētais laiks bija ~5 stundas. Tikko atnāca paziņojums, ka reiss CDG-FRA 14:25 ir atcelts, bet FRA-RIX būs paredzētajā laikā. Viņi piedāvā 3 opcijas - 1. Pieņemt izmaiņas un lidot ar nākamo reisu CDG-FRA, kas izlido 4 stundas vēlāk, tad savienojums FRA sanāk tikai 65 min, kas, manuprāt ar bērniem lidojot ir stipri par maz, bet šajā gadījumā plānotā ielidošana RIX ir laikā. 2.opcija - atcelt lidojumu un saņemt naudu vai 3.- izvēlēties lidot vēlāk. Visu sarežģītāku padara tas, ka dēlam (14 gadi) biļete tika pirkta atsevišķi un tagad viņam vienam 1.opcijā piedāvā lidot CDG - MUC 14:25 ar sekojošu ielidošanu Rīgā 23:35. Jautājums - ja atsakāmies lidot ar viņu piedāvātajiem savienojumiem, kas mums pienākas (vai nekas nepienākas)? un, gadījumā, ja mēs visi kopā izvēlamies lidot nākamajā dienā vai LH mums kaut kas jākompensē?
(Pārlieku atsevišķā tēmā — Juris)
Nesaprotu, kāpēc nevarat visi lidot ar 1. opciju un 65 min pārsēšanos Frankfurtē. Ja nepaspēsiet, tā jau būs Lufthansas problēma un Jums bezmaksas viesnīca un ēdināšana.
Ja labprātīgi izvēlaties palikt Parīzē, tad, visticamāk, viesnīcu nedos, lai gan vispārējā haosā var arī paveikties.
1.opcijā lidot ar 65 min FRA ir tikai man ar mazāko meitu, dēlam vienam pašam tiek piedāvāts lidojums caur MUC.
Nu tad piezvani LH, vai arī caur live chat mēģini sariktēt abas rezervācijas tādā veidā. Vai arī, ja esat jau lidostā, var mēģināt to izdarīt tur, ja vien nav vājprātīgas rindas.
Ja abas biļetes ir identiskas, tad nav taču nekāda iemesla, lai nepiedāvātu arī analoģiskus variantus. Droši vien abas rezervācijas apstrādājuši dažādi aģenti, ar dažādām interpretācijas spējām. Sazinoties pa tiešo, to visu var sakārtot.
Protams, var arī abus sariktēt caur Minheni, ja tas liekas pieņemamāk. Nekad nevajag domāt, ka e-pastā atsūtītās opcijas ir akmenī cirstas.
Paldies, mēģināšu caur live chat, jo sazvanīt viņus pagrūti.
65 min Frankfurtē ir ļoti normāli, ir arī 45 minūtēs paspēts, un vēl pietika laiks iedzert alu pa ceļam.
Jā, sazinies un sarunā abām rezervācijām vienādu alternatīvo lidojumu.
Kādas iespējas Tev piedāvā, ja apskati savu rezervāciju LH lapā? https://www.lufthansa.com/us/en/my-bookings
Te labajā stūrī atveras čats, ja caur to vēlies mēģināt: https://www.lufthansa.com/de/en/help-and-contact
Ja zvani, es labprātāk to daru uz LH ASV numuru, bezmaksas caur Skype: +18002689127
duduciti, kā viss beidzās?…
Atskaitei īsais kopsavilkums - sarunājām, ka mūs visus kopā pārliek uz Frankfurtes reisu, kas ir 4 stundas vēlāk ar savienojumu 65 min. Reiss CDG-FRA kavējās gandrīz stundu, bet ņemot vērā, ka apkalpe bija tā pati arī nākamajam reisam uz Rīgu, tad Frankfurte - Rīga atkal kavējās par stundu. Noslēgumā - uz Rīgu atbraucām, bet bagāža nē to atveda nākamajā dienā .
Paldies par atbalstu!
Nu nevajadzēja viņiem tā rīkoties! Tagad viena zvaigzne nost. Skytrax reitingā tikai četras palikušas.
Man Lufthansa pēdējā laikā patīk aizvien mazāk un mazāk. Lidojuma laikā dzērieni un uzkodas arī vairs nav par brīvu - tagad piešķir īkšķa izmēra šokolādīti un mazu ūdens pudelīti. Lēnām tuvojas BT līmenim.
Man Lufthansa pēdējā laikā patīk aizvien mazāk un mazāk. Lidojuma laikā dzērieni un uzkodas arī vairs nav par brīvu - tagad piešķir īkšķa izmēra šokolādīti un mazu ūdens pudelīti. Lēnām tuvojas BT līmenim.
Lidots uz ASV ar to LH... un no ASV ar United. United ēdiens bija krietni labāks par LH... LH jau nav tik labs.
Lufthansa kā zinādami atsūtīja atvainošanās vēstuli
Dear Mr. Celakaja,
Two tough years of perceived and actual grounding lie behind us in aviation. All our Lufthansa Group employees have been wishing for nothing more throughout than to finally be able to welcome you back aboard our more than 750 aircraft.
Unfortunately, however, as the Northern Hemisphere summer begins and with global travel restrictions now almost all lifted, everyone involved in aviation worldwide is reaching almost daily the limits of the resources that are currently available. And the ramp-up of the complex air transport system from almost zero to now almost 90 per cent is clearly not proceeding with the reliability, the robustness and the punctuality that we would like to offer you again.
We can only apologize to you for this. And we want to be completely honest: In the coming weeks, as passenger numbers continue to rise, be it for leisure or business travel, the situation is unlikely to improve in the short term. Too many employees and resources are still unavailable, not only at our infrastructure partners but in some of our own areas, too. Almost every company in our industry is currently recruiting new personnel, with several thousand planned in Europe alone. However, this increase in capacity will only have its desired stabilizing effect by the time winter comes.
In addition, the ongoing war in Ukraine is severely restricting available airspace in Europe. This is leading to massive bottlenecks in the skies and thus, unfortunately, to further flight delays.
In the summer of 2023, we not only expect to have a much more reliable air transport system worldwide. We will be welcoming you back on board our Airbus A380s, too. We decided today to put the A380, which continues to enjoy great popularity, back into service at Lufthansa in summer 2023. In addition to this, we are further strengthening and modernizing our fleets with some 50 new Airbus A350, Boeing 787 and Boeing 777-9 long-haul aircraft and more than 60 new Airbus A320/321s in the next three years alone.
We promise you that our more than 100,000 Lufthansa Group employees will be doing everything humanly possible to provide you with the best possible air travel experience in the coming weeks, even under the current difficult circumstances. And they will be doing all this with a commitment that deserves the highest respect, not only from us on our Group Executive Board.
So on behalf of all our employees, I sincerely hope that you feel very welcome on board after your return, which is something we have all been keenly awaiting. We thank you for your loyalty; and we hope we may count on your understanding, too, should your journey not yet go quite as expected or planned.
We are doing our utmost to again offer you the quality, the punctuality and the reliability that you can rightly expect from your Lufthansa Group airlines as soon as we possibly can.
Stay with us.
Interesantākais tajā visā A380 atdzīvināšana.
A380 vajadzētu atdzīvināt noslogotākajos Eiropas maršrutos; tas vērā ņemami atslogotu gaisa telpu, jo mazāk vajadzētu reisu starp lielajiem habiem.