Gudrie, zinošie - pasakiet - vai pastāv tāds 24-stundu likums, kuru laikā it kā varot jebkuru aviobiļeti atcelt un saņemt pilnu cenas atmaksu? Manai māsīcai par tādu paziņojis kāda ceļojumu biroja (ne-Latvijas) darbinieks, un tad nu viņa ar tīru sirdsapziņu šīs zināšanas sekmīgi likusi lietā (attiecībā uz čehu lidojumu). Es savukārt skatos, ka kaut kas tāds tiešām ir, bet tikai attiecībā uz ASV jurisdikciju. Bet varbūt ir kādas citas aviosabiedrības, kuras šo principu ievēro tāpat vin, aiz labas sirds?
Gudrie, zinošie -pasakiet - vai pastāv tāds 24-stundu likums, kuru laikā it kā varot jebkuru aviobiļeti atcelt un saņemt pilnu cenas atmaksu? Manai māsīcai par tādu paziņojis kāda ceļojumu biroja (ne-Latvijas) darbinieks, un tad nu viņa ar tīru sirdsapziņu šīs zināšanas sekmīgi likusi lietā (attiecībā uz čehu lidojumu). Es savukārt skatos, ka kaut kas tāds tiešām ir, bet tikai attiecībā uz ASV jurisdikciju. Bet varbūt ir kādas citas aviosabiedrības, kuras šo principu ievēro tāpat vin, aiz labas sirds?
SAS to nodrošina. Bet tā kā viņi to ļoti izceļ, tad domāju - ka obligāts tas pasākums nav.
Man liekas, ka ir vēl arī citas aviokompānijas, kas pirmo 24 stundu laikā ir diezgan fleksiblas (tas pats Ryanair ļauj mainīt datumus, nezinu par atcelšanu; turki, manuprāt, arī), bet ar likumu tas nodrošināts vienīgi ASV.
Lufthansa arī 24h laikā ļauj atcelt biļeti bez maksas. Tāpat Finnair.
Likums, kā jau Māris pareizi saka, ir ASV. Par citām valstīm nav dzirdēts.
easyJet ir 33 GBP "nodeva" par atcelšanu 24h laikā. Tā viņi paši raksta
Apskatījos - KLM arī ļauj 24 stundu laikā atcelt bez maksas.