Labs vakars. Vai varat, lūdzu, palīdzēt. Meitas draugs ar ģimeni iesprūdis Stambulā. Bija nopirkts lidojums caur Atlas Global no Stambulas uz Diseldorfu rīt. Tikko saņemta ziņa, ka reiss atcelts un piedāvā atpakaļ nokļūt 21. decembrī. Lūdzu ieteikumus, kā šobrīd pareizak rīkoties. Ko, kam prasīt. Kas pienākas utt. Būšu ļoti pateicīga par jebkuru info.
(Pārlieku atsevišķā tēmā, jo uz šo gadījumu neattiecas regulas 261/2004 kompensāciju — Juris)
Jā. Atlas Global ir pārtraucis lidojumus, kā jau forumā bija minēts. nemaz i nezinu kādi tad varianti. Es pirktu citu lidojumu uz mājām. Nu kāds ir pieejams, un tad tā izmaksas iesniegtu apdrošinātajiem. Cerams ka visi ir apdrošināti?
Jā. Atlas Global ir pārtraucis lidojumus, kā jau forumā bija minēts. nemaz i nezinu kādi tad varianti. Es pirktu citu lidojumu uz mājām. Nu kāds ir pieejams, un tad tā izmaksas iesniegtu apdrošinātajiem. Cerams ka visi ir apdrošināti?
Ok, biju palaidusi garam so info. Ka ar kompensaciju saja gadijuma?
Īsti nezinu. Man parasti ir apdrošināšana šādiem gadījumiem.
Jā. Atlas Global ir pārtraucis lidojumus, kā jau forumā bija minēts. nemaz i nezinu kādi tad varianti. Es pirktu citu lidojumu uz mājām. Nu kāds ir pieejams, un tad tā izmaksas iesniegtu apdrošinātajiem. Cerams ka visi ir apdrošināti?
Ok, biju palaidusi garam so info. Ka ar kompensaciju saja gadijuma¿
Kompensācijas maksā aviokompānija. Ja ATLAS GLOBAL bankrotēs, tad jau nebūs kam kompensēt. Ja paziņots par atcelšanu vismaz 14 dienas pirms lidojuma, tad teorētiski kompensācija pienākas. Pagaidām šie sola, ka līdz 21.12.atrisinās savas finansiālās problēmas. Tad jau redzēs. Solīts makā nekrīt. Kompensāciju jautājumu jau var risināt arī no Rīgas. Ja Stambulas lidostā vēl ir kāds ATLAS GLOBAL personāls, tad šiem var prasīt šiem gan kompensāciju, gan citu lidojumu, bet citu lidojumu diez vai iedos, ja reiz draud bankrots.
Kādas tur vēl kompensācijas - pirmkārt, pēc visa spriežot, bankrots, otrkārt, ne-ES avikompānija no ne-ES valsts - Eiropas regula nedarbojas. Turkiem gan esot sava, bet ko gan no miroņa var piedzīt...
Atlas Global mājas lapā esošā INFO
During this period, all flight irregularities on the tickets until the 15th of December 2019 will be assessed by our teams.
All procedure regarding involuntary change and/or refund will be announced on 16th of December 2019, on our website. Please contact callcenter [at] atlasglb [dot] com with your PNR and flight information should you have any further inquiries and questions.
Neko diži labu pasažieriem šie jau varētu nepateikt arī 16.12. Jāpērk tikai cita biļete, ja neko nevar "izsist" lidostā.
Jā, stulbākais tas, ka uz atceļu vairs neattieksies Eiropas regula.
Opā, tas gan ir pārsteigums par Atlas Global, vēl pagājušajā piektdienā lidoju no izmiras uz Stambulu ar šiem un vēl norpiecājos kāda smuka un ērta lidmašīna viņiem un re - pagāja nedēļa un šie jau pošas pa skuju taku.....
Labs vakars. Vai varat, lūdzu, palīdzēt. Meitas draugs ar ģimeni iesprūdis Stambulā. Bija nopirkts lidojums caur Atlas Global no Stambulas uz Diseldorfu rīt. Tikko saņemta ziņa, ka reiss atcelts un piedāvā atpakaļ nokļūt 21. decembrī. Lūdzu ieteikumus, kā šobrīd pareizak rīkoties. Ko, kam prasīt. Kas pienākas utt. Būšu ļoti pateicīga par jebkuru info.
Kā jau visi saka, nekādu kompensāciju no praktiski bankrotējušas aviosabiedrības nedabūsi, pat ja pienāktos.
Par lidojumu 21. decembrī es arī butu ļoti skeptisks, ka būs.
Jāpērk vien pašiem jauns lidojums, un cerams, ka bija apdrošināšana, kas to pēc tam segs.
Ja biļetes pirktas ar karti, tad var taisīt chargeback par nesniegtu pakalpojumu.