Amoma com vakar atsūtīja e-pastu, ka beidz savu darbību, un ka viesnīcas drīz atcels rezervācijas. (Jo šie naudu laikam vairs viesnīcām nepārskaita.) Bija 3 rezervācijas. Neatmaksājamas. Nauda samaksāta jau augustā. Mājas lapa nestrādā. Rezervācijas vairs neredz. Nekādas iespējas vairs šiem ko pajautāt. Vai varu jau tagad iesniegt bankai chargeback? Vai jāgaida līdz kāds atsūta kādu paziņojumu? Pirmā rezervācija bija uz 10. oktobri. Nekādi viesnīcas kontakti arī man nav.
(Pārlieku atsevišķā tēmā — Juris)
Shit happens. Bet viesnīcas kontaktiem taču gan Tev jābūt, tos taču jebkura rezervācijas sistēma atsūta uzreiz pēc rezervācijas. Nu, sliktākajā gadījumā internetā taču var atrast.
P.S. Mājaslapā taču šie skaidri un gaiši saka, lai kontaktē ar viesnīcu pa tiešo (varbūt tomēr izmitina) un, ja nē, ar savu karšu izdevēju vai apdrošinātāju. Tā kā zvans viesnīcai +(visdrīzāk) chargeback.
Apstiprinājumā bija tik adrese un datumi. Ne kontakti, ne cena. Pirmai rezervācijai tagad atradu googlē e-pastu un telefona nr. paprasīju e-pastā, vai šie ir ko dzirdējuši par manu rezervāciju. Sarunāties angliski protu tik very bad.
Ja maksāts ar Revolut, tad visticamāk neko atpakaļ nedabūsi. Personīga pieredze.
Ja ar tradicionālas bankas karti, visticamāk izdosies atgūt savu naudu.
Jā ar Swedbank karti apmaksāju. Tad rīt iesnieguši chargeback.
Nepatīkama situācija. Viesnīcu nosaukumi taču zināmi? Pēc tā atradīsi mājaslapas un kontaktus. Bet ticamāk nāksies taisīt chargeback (vai vērsties pie apdrošinātāja, ja ir).
Pēdējā laikā kaut kā daudz noderīgas OTAs sākušas bankrotēt — galahotels, vēl dažas, ko lietoju, tagad amoma… (Par laimi man šobrīd Amomā nebija aktīvu rezervāciju.) Īpatnēji, man likās šajā biznesā maksā lielas komisijas, kur gan varētu būt problēma? Amoma paši savā lapā liek nojaust, ka daudz jāmaksā cenu salīdzinātājiem (kayak, momondo utt), lai rāda viņu cenu kā zemāko. Vai tiešām tas vien ir iemesls? (Pārsteidzoši arī uzzināt, ka salīdzinātāji nerāda objektīvi zemāko atrasto cenu.)
Ja maksāts ar Revolut, tad visticamāk neko atpakaļ nedabūsi. Personīga pieredze.
Pie tiesībsarga vērsies? https://www.financial-ombudsman.org.uk
TIešā saite uz sūdzības veidlapu: https://help.financial-ombudsman.org.uk/help
Interesanti, ka pa pieskari reizēm aiziet ne tikai OTAs, bet arī cenu agregatori, piemēram, tas billigflīģeris vai kāviņtursauc. Tas gan uz aviobiļetēm specializējās, bet princips jau tas pats.
Salidzini.lv jau arī plēš no internetveikaliem par klikšķiem tā, ka maz neliekas, mazajiem nav cerību piedāvāt labāko cenu un izdzīvot. Un vēl nekautrējas man pieprasīt, lai tak es izslēdzot adblocu.
Atradu rakstu, ja kāds grib palasīt par Amoma biznesu un bankrotu.
https://skift.com/2019/09/13/amoma-com-troubles-may-delight-hoteliers-th...
Pārsteidzoši arī uzzināt, ka salīdzinātāji nerāda objektīvi zemāko atrasto cenu.
Daudzas OTAs piedāvā caur salīdzinātājiem zemākas cenas, nekā atrodamas ieejot pa taisno OTAs web-lapā. Tāpēc iesaku vienmēr nočekot caur salīdzinātāju, vai cena caur to nav labāka, pirms rezervēt konkrētās OTAs web-lapā pa taisno.
Jā, tā es caur Amoma rezervēju, kamēr bija dzīvi. Vairumā gadījumu, ejot no salidzinātājiem, tiešām bija lētāk.
Atradu rakstu, ja kāds grib palasīt par Amoma biznesu un bankrotu.
https://skift.com/2019/09/13/amoma-com-troubles-may-delight-hoteliers-th...
Izlasīju rakstu, un šo to nesapratu. Piemēram, Googlē arī var norezervēt viesnīcu?
Amoma praktiski vienmēr bija lētāka, ejot caur cenu salīdzinātāju. Zinu tāpēc, ka viņi šad tad sūtīja atlaižu kuponus, kurus nekādi nevarēja izmantot - ejot pa tiešo, cena sanāca augstāka ar visu kuponu, bet, caur salīdzinātāju kupons nedarbojās.
Izlasīju rakstu, un šo to nesapratu. Piemēram, Googlē arī var norezervēt viesnīcu?
Tā sanāk, piemēram:
https://www.google.com/travel/hotels/entity/CgsIj_21nKya2dvzARAB?g2lb=42...
(Pēc raksta saprotu, ka agrāk tur varēja viesnīcu norezervēt, pat nepārejot uz Amoma lapu.)