Pēc pāris dienām man ir jāveic lidojums uz ASV, kuru pirku pie AA, un viņi arī nodrošina lielāko daļu no visiem reisiem. Viņu mājaslapā nesen aplūkoju savu reservation details un pamanīju, ka tur ir pāris ļoti būtisku izmaiņu:
Tas, ka cena uzrādās savādāka, ir īpatnēji, bet es to vairāk uztvertu kā kuriozu vai kaut kādu kļūmi. Tu esi biļetes nopircis, samaksājis prasīto cenu, par to diskusiju vairs nevar būt.
Par izmaiņām — parasti jau piesūta paziņojumu. Esi pārliecināts, ka neiekrita spamā?
Tik būtiskas izmaiņas ir labs pamatojums, lai Tu savukārt bez maksas kaut ko drīkstētu pamainītu maršrutā, paprasītu citu lidojumu citā datumā, vai atceltu biļeti, ja ir tāda vēlme.
Jā, esmu samaksājis par biļetēm un rēķins ir atnācis, tā ka no tiesiskā aspekta vairs nekam nevajadzētu tikt mainītam bez manas piekrišanas. Tomēr tās ir aviokompānijas - nezinu, ko sagaidīt. It kā nojaušu, kādēļ varētu būt šādas cenu izmaiņas. Ar gala atgriešanos Londonā no ASV kopumā par biļetēm samaksāju aptuveni tādu summu, kāda pārsvarā ir lidojumiem no ASV caur Londonu uz Oslo/Stokholmu (kā zināms - ja atgriešanās ir, piemēram, Oslo, tad biļetes ir krietni lētāk nekā noraujot atlikušo summu Londona-Oslo).
Spamu pārbaudu pareti un tanīs pašās reizēs tur nekā nebija no AA. Tgad to vairs nevar noskaidrot, jo gmail izdzēš to, kas ir vecāks par 30 dienām spamā. Vismaz e-ticket confirmation atnāca pa tiešo, neiekrītot spamā.
Tā kā ir šādas izmaiņas, tad es drīkstētu no viņiem lūgt kaut ko pretī? Man jau pietiktu, ka viņi lidojumu taisītu sākotnēji paredzētajā izlidošanas laikā. Jāpriecājas jau vien par to, ka nebiju ieplānojis ielidot šajā lidostā, piemēram, kādas 4h stundas pirms šī izmainītā reisa. Pretējā gadījumā būtu dikti lielas problēmas man ar to tikšanu uz jauno izlidošanas laiku.
Par cenu runājot - lidojuma klase nav pamainīta? Varbūt tur tas triks... Par pārcelto, viens meils viņiem, ka pamanīji, ka ir grozīti viņu izlidošanas laiku un Tev nezkapēc par to nav informējuši, kā tad tā.... nu ar sašutumu. Nostādam viņus vainīgā pozā un tad prasam visu ko vēlamies, kad šie būs atsūtījuši, sorry, ser...
Jā, esmu samaksājis par biļetēm un rēķins ir atnācis, tā ka no tiesiskā aspekta vairs nekam nevajadzētu tikt mainītam bez manas piekrišanas. Tomēr tās ir aviokompānijas - nezinu, ko sagaidīt. It kā nojaušu, kādēļ varētu būt šādas cenu izmaiņas. Ar gala atgriešanos Londonā no ASV kopumā par biļetēm samaksāju aptuveni tādu summu, kāda pārsvarā ir lidojumiem no ASV caur Londonu uz Oslo/Stokholmu (kā zināms - ja atgriešanās ir, piemēram, Oslo, tad biļetes ir krietni lētāk nekā noraujot atlikušo summu Londona-Oslo).
Manuprāt Tavām nojautām nav pamata. Drīzāk kā normiņš saka, viņi kaut kādu praktisku iemeslu dēļ pamainījuši Tev lidojumus, rezervācijā kļūdas parādās cena, cik tāds lidojums maksātu mainišanas brīdī, bet tas uz Tevi neattiecas, jo jau nopirki un samaksāji. Es par to cenu pārāk neuztrauktos.
Tā kā ir šādas izmaiņas, tad es drīkstētu no viņiem lūgt kaut ko pretī? Man jau pietiktu, ka viņi lidojumu taisītu sākotnēji paredzētajā izlidošanas laikā. Jāpriecājas jau vien par to, ka nebiju ieplānojis ielidot šajā lidostā, piemēram, kādas 4h stundas pirms šī izmainītā reisa. Pretējā gadījumā būtu dikti lielas problēmas man ar to tikšanu uz jauno izlidošanas laiku.
Sākotnējā laikā diez vai varēs, visticamāk taču izmainīja tāpēc, ka tāda reisa vairs nav. Vari prasīt citu datumu, varbūt pat izlidošanu no citas pilsētas, ja tas Tev ērtāk.
Vēlējos tik informēt, ka uztraukumam nebija pamata. Nekādus iebildumus par biļešu apmaksu nesaņēmu un lidmašīnā tiku ielaists, tā ka veicu lidojumus turp un atpakaļ bez nekādām problēmām