Sveiki,
Vai kādam ir sanācis lidot ar maiņas lidmašīnām smartwing 737-700 un avion express a320-100/200?
Paredzētie lidojumi ir vairāk kā 4 stundas, esmu ap 2m augumā, jau ir sanācis šogad lidot ar carpatair un vēl kurām tur maiņas lidmašīnām un ir diezgan briesmīgi tieši vieta kājām. Arī krēsli šaurāki, bet nu tur ietilpstu. Vienmēr pērku vietu exit row bet maiņas lidmašīnās gandrīz nekad nesakrīt nopirktā vieta ar reālo exit row lidmašīnā. (Ok, parasti izdodas pie geita vai ar stjuartēm sarunāt tikt vajadzīgajā vietā). Bet nomaiņas lidmašīnās arī exit row mēdz būt ļoti šauri.
Tad lūk jautājums - vai kāds zin šīs lidmašīnas, un, vai šajās lidmašīnās pirmajā rindā ir labāk ar vietu kājām? Ar domu, ir vērts upgreidot uz biznesklasi? Tas ka beņķi ir identiski visiem, to zinu.
Un vai tur biznesklasē maz nodala salonu ar aizkariņiem, vai sēž kā visi, tikai priekšā un ar ēdienu? (Pēdējā reisā uz dublinu aizkariņu nebija, uz wc visi gāja arī uz priekšu, attiecīgi tussējot tieši pie pirmās rindas sēdošajiem. Forši izbaudīt BC servisu ar wc apmeklētājiem .
Priecāšos par jūsu pieredzes stāstiem.
Par minētajām maiņas lidmašīnām nevaru neko pateikt, bet Carpatair šogad patīkami pārsteidza, it īpaši stjuarti. Aizvakar uz Rīgu lidoju ar Titan vai kā viņus tur sauc (BT lidmašīna no Minhenes lepni aizlidoja uz Tamperi) - biznesa klase ar aizkariem nodalīta netiek, visi izmanto WC arī priekšā, pie tam krēsli nav regulējami tāpat kā FR. Priekš biznesa klases bija pašauri.
Tak nepērkat to biznesa klasi ja jums nepatīk. Tualetes tikai aizmugurē uz visu lidmašīnu jau arī nemaz nav forši. Laikam vēl sapņojat ka ārā arī varētu kāpt biznesa klase pa priekšu un pārējie pa aizmuguri. Ja būtu mana tiekšana es biznesa klasi vispār sēdinātu tualetē. Gan vietas vairāk, gan nodalīts ar sienu.
Interesanta reakcija. Kāds no biznesa klases uz kājas uzkāpa?
Jautājums bija par pieredzi ar konkrētajām lidmašīnām un pamatā par vietu kājām. Vai par šo ir kas sakāms, vai tikai sāpi vajadzēja izteikt?
Tak nepērkat to biznesa klasi ja jums nepatīk. Tualetes tikai aizmugurē uz visu lidmašīnu jau arī nemaz nav forši. Laikam vēl sapņojat ka ārā arī varētu kāpt biznesa klase pa priekšu un pārējie pa aizmuguri. Ja būtu mana tiekšana es biznesa klasi vispār sēdinātu tualetē. Gan vietas vairāk, gan nodalīts ar sienu.
Tāpēc urlām parasti civilizētajā pasaulē nav teikšana. Krievija ir izņēmums.
Tev joprojma vajadzētu sēdēt pagrabā un nodarboties ar covidhistēriju. Joprojām atminos Tavas vaimanas, ka pasaulei ir pienācis gals un nekad vairs nebūs tā kā bija. Smiekli nāca tad un tagad!
tieši pag.nedēļ man nācās lidot ar Smartwings, kas izpildīja AirBaltic reisu no Tallinas uz Rīgu. Cik atceros, tad biznesa klase bija tieši tāda pati kā ekonomiskā,resp.nekādi citādi krēsli priekšā nebija. Vismaz tajā reisā tā bija. Iespējams, ka garākos reisos ir citādas lidmašīnas modelis?
tieši pag.nedēļ man nācās lidot ar Smartwings, kas izpildīja AirBaltic reisu no Tallinas uz Rīgu. Cik atceros, tad biznesa klase bija tieši tāda pati kā ekonomiskā,resp.nekādi citādi krēsli priekšā nebija, viss salons vienāds. Vismaz tajā reisā tā bija. Iespējams, ka garākos reisos ir citādas lidmašīnas modelis?
tieši pag.nedēļ man nācās lidot ar Smartwings, kas izpildīja AirBaltic reisu no Tallinas uz Rīgu. Cik atceros, tad biznesa klase bija tieši tāda pati kā ekonomiskā,resp.nekādi citādi krēsli priekšā nebija, viss salons vienāds. Vismaz tajā reisā tā bija. Iespējams, ka garākos reisos ir citādas lidmašīnas modelis?
Spriežot pēc smartwing lapas, visiem viens modelis ar tikai ekonom klasi.
Interesanta reakcija. Kāds no biznesa klases uz kājas uzkāpa?
Jautājums bija par pieredzi ar konkrētajām lidmašīnām un pamatā par vietu kājām. Vai par šo ir kas sakāms, vai tikai sāpi vajadzēja izteikt?
Pāris reizes sanācis lidot ar AirBaltic un serviss tiešām bija ne pārāk - gan aizkariņi bija, gan uz tualeti nelaida. Gan jau kāds jurists viņus paņēma priekšā ka tas nav normāli. Ja grib tā māžoties, tad lai pārbūvē kaut kā savādāk visu lidmašīnu.
Proper, uz kurieni tad lidoji biznesā - uz salidojumu Davosā vai uz Frankfurti?
Smartwings nav nekāda vaina. Īpaši vieta otrajā avārijas izejas rindā, šķiet 18., pie loga. Tur priekšējā beņķa vispār nav, varēja justies gandrīz kā Emirates 1. klasē. Titan arī bija normāls, beņķi nolaidās un ērti. Tīri subjektīvi man vispār BT A220 beņķi šķiet vieni no neērtākajiem, kaut arī daudziem patīk. Nu un tā BT sistēma ar vienu tualeti, īpaši gandrīz 7h lidojumos uz TFS, ir drusku krimināla.
Jaunākajos ir divas tualetes ekonomiskajā klasē, protams, katra no tām mazāka. Tagad jau tādi aparāti patrāpās biežāk.
Proper, uz kurieni tad lidoji biznesā - uz salidojumu Davosā vai uz Frankfurti?
Es biju starp tiem ko uz tualeti nelaida, jo tur kungi sēdēja.